Co mít doma pro "nehody" a servis při provozu 29" HT bajku?

689 nepřečtených
  • pavproch

    Scalpela jsem (konečně) doladil ke 100% spokojenosti (ten SRAM T-type byl ode mně jeden velký omyl, přiznávám) a tak uvažuji „fčíl už jen yezdit“ = bude třeba čas od času servisovat + může se přihodit nějaká „nehoda“ (např. klacek v kole apod. – ten už Scalpel jednou zažil a následkem je „podezřelá“ přehazovačka XX1, které už nevěřím, proto jde pryč).

    Držím proto „skladem“ dostatečnou zásobu řetězů, patek pro přehazovačku, brzdových desek pro přední i zadní brzdu, jedny náhradní brzdové kotouče, jedny (starší) SPD pedály, jeden zadní plášť a jednu náhradní přehazovačku + samozřejmě drobnosti jako lanka a koncovky na ně atd.

    Napadá ještě někoho něco, co bych měl mít „v zásobě / na skladě pro strýčka příhodu“?

    Díky předem za nápady.

    0 12
    • Esi  

      druhý bike

      8 0
    • va-bo  

      Vidlice, rafky, kazeta, sedlovka, sedlo. Co jeste se muze pokazit a neda se hned vymenit? :-)

      0 0
      • Esi  

        rám, tlumič, řidítka, brzdy .....

        Pokazí se vždy ten díl který jako náhradní nemáš, přece na dovolené neurveš patku kterou máš v nářadí jako náhradní když můžeš urvat přehazovačku

        3 0
    • VojtaXY  

      Ja bych doporucil 2. vidlici, kdyby byla puvodni na servisu po 50h

      5 0
    • Jason Voorhees  

      Flašku rumu a basu piv, ať nemáš při servisování nervy a žízeň, pak se totiž může něco pokazit.

      4 0
    • mais  

      kompletní nové záplety, vidlici, veškerá kolečka, rám (co kdyby praskl, nebo se při nehodě ohl), řidítka, představec, šrouby, sedlovku sedlo, pláště, duše, lepení, kompletní sadu pro bezduše, sadu na repas vidlice, olej do vidlice, řetěz, patku, přehazovačku, lanka řazení, brzdové páky s pumpama, kotouče, třmeny, brzdovou hadici univerzální délky se sadou, aby si ji moh zakrátit, kliky, střed, hlavové složení, ježka, sponu k sedlovce, pedály.

      Nebo se na to můžeš taky jako každej normální tvor vykašlat, mít doma náhradní plášť a duši, aby se dalo provizorně jezdit a vše ostatní jsou dneska otázky hodin max dnů, než seženeš – pokud nemáš touhu provozovat speciality.

      1 0
      • Esi  

        mám ještě náhradní patku ta se na dovolené obvykle špatně shání, přehazovačku většinou bez potíží koupíš, klidně v německu, rakousku nebo někde jinde i když bude třeba trochu drahá, ale pořád nemusíš kvůli tomu sedět v hotelu.

        Pokud teda máš rám s UDH patkou tak potom jsi v klidu tu asi v zahraničí taky v pohodě seženeš

        0 0
        • mais  

          Já mám v nářadí nějakou uni nouzovou pátku, jinak co jde vozím rock shox nebo Shimano na to jsou díly v každé horní dolní… Možná to není top, ale nejsou starosti

          0 1
          • Esi  

            Přesně tak, mám jen náhradní patku, plášť duši, a mlíko + vercajk. Vše ostatní koupíš a pokud rupne rám nebo vidle tak to je smůla ale vozit s sebou na dovolenou náhradní bike to už by bylo trochu přes čáru i když jsme v partě 3 ze 4 skoro stejně velcí tak že by nám dohromady stačilo vlastně jedno XL :-)

            0 0
        • krabica  

          Náhradní patka není třeba, když má náhradní rám, vymění ho i s patkou…

          5 0
          • Esi  

            toto levnější řešení výměny patky me nenapadlo, BF je prostě studnice moudrosti :-)

            1 0
    • kubad  

      druhý bike, to je jediná jistota

      6 0
      • jmaselnik  

        jediná jistota je ještě třetí bike, co kdyby se pokazil i ten druhý :-)

        9 0
        • skaj  

          Hlavni je ale mit radne propracovany recovery management. Tedy pravidelne testovat zalohu, obnovovat zterele plaste apod. Rovnou bych to daval do ochrane atmosfery jako letadla:)

          2 0
          • Singlespeed  

            Uchovávat pláště případně duše v uzavřených tmavých obalech naplněných N+Co2 je základ :-) .

            1 0
          • TK75  

            Cannondale…

            Kvalita a bezporuchovost se z rámu přenáší na použité komponenty

            Není potřeba nic…NIKDY

            2 0
          • gersa  

            Já se divím, že se najde ještě někdo, kdo to nedělá

            0 0
      • -b-n-x-  

        Druhý a ještě i třetí

        0 0
    • Jakobo  

      Hlavne dostatek hajzlpapiru. Tim zabranis tomu nejhorsimu, ostatni uz vetsinou nejak zvladnes.

      0 0
    • Oswi  

      Já neměl týden ani tu náhradní duši. To už zas nelze doporučit, ale co. Kolo snad není raketoplán nebo? Koupil bych až jak se něco vys.. Díly jsou normálně dostupné. Skoro mám pocit, že už se nemůžeš dočkat až se něco podělá a budeš se v tom konečně moct vrtat… Jezdit a neřešit kraviny. Toť má rada :-)

      0 0
    • pavproch  

      Jo, zapoměl jsem co ještě mám doma: jedny SPD kufry a několik 26z převodníků.

      1 0
    • pavproch  

      A opět, odfiltruju-li satiru a nenávist, tak tady zaznělo to, co mě taky napadlo během cesty domů z prce = druhá (stejná) vidle se spodním kroužkem hlavy a prohazovat je, když jedna z nich půjde na (velký, 200 mhod, na malý á 50 mhod kašlu) servis. Musím to ještě promyslet, ale líbí se mi ta myšlenka.

      0 3
      • kubad  

        dej tam pevnou a máš po starostech

        5 0
      • jmaselnik  

        jediný, co má fakt smysl, je druhý funkční kolo. Jestli chceš fakt jezdit bezvýpadkově, žádná jiná kloudná alternativa neexistuje.

        10 0
      • mr.antik  

        tak ty plánované věci se snad dají časově namířit třeba na zimu, ne? Za mě jediný smysl je patka, pláště, duše, spojka na řetěz, prostě najká ta drobota, ale zbytek koupíš do 24h na netu.

        a pak už jen nějaké prů.erové díly o kterých víš, že nejsou spolehlivé a hrozí reklamace, ale takové se na kole snažím nemít. Jinak mám samozřejmě silničku a zbytkáče na pumptre, takže 14 dnů bez jednice přežiju.

        1 0
    • Jirra  

      Mohlo by se hodit.

      1 0
    • gerrard  

      Po důkladném prostudování vlákna doporučuju doplnit lexaurin a ginko bilobu. :)

      3 1
    • va-bo  

      Nejlepe je mit nablizku znameho servisaka, ktery ma vetsinu dilu skladem, vcetne nahradni vidlice :-)

      1 0
      • Esi  

        Takto jsi to myslel ? jen to chce dát nahoru jiné stroje :-)

        1 0
        • pavelxy  

          Pro pavprocha by to bylo stejně málo…:D

          0 0
          • Esi  

            tak samozřejmě protože náhradní stroj na střeše auta za větru a děště přepravou trpí a potom by nedej bože při jízdě proti kopci mohlo vrzat hlavko :-) tak že pro nej jediné použitelné je kamion

            2 0
    • pavproch  

      To jsou zase hromady „pindů“. Druhý bajk opravdu ne. Druhou vidli možná. Zazněly tady ještě spojky na řetěz – samozřejmě mám jich pár skladem. Ještě někoho něco napadne?

      0 0
      • J1RKA  

        momentovej klic?

        1 0
      • jmaselnik  

        to nejsou žádný „pindy“, ale reálný zkušenosti lidí, kteří na tom kole asi taky trochu jezdí. Reálně držet doma věci, který se kazí jednou za x-let, jako je vidla, sedlovka nebo pedály, znamená, že budeš mít zá pár let doma slušnou sbírku do vlákna levně prodám/vyměním.

        S Tebou je ale zjevně úplně marná debata.

        4 0
        • pavproch  

          Co je „reálného“ na pindech o base piv atd.? Nic.

          Btw, na bajku jezdím taky (dost) a už (dost) dlouho. Jdu si ale svou cestou téměř ve všem.

          0 0
          • J1RKA  

            ale evidentne uplne sam

            4 0
          • Jason Voorhees  

            Co je na tom nereálnýho? Normálně, když jdu dělat něco na kole, servis, mytí, omotávky atd, tak si k tomu jedno, někdy i dvě studený otevřu.

            3 0
          • jmaselnik  

            nechápeš kontext, jde o ten druhej bike. V porovnání s mnohýma tady jezdíš úplný prd a bez záložního kola po té své cestě holt občas půjdeš místo abys jel. Ale chápu, že tak Ti to MAXIMÁLNĚ VYHOVUJE a NIC na tom měnit nebudeš. Good luck.

            2 0
        • mais  

          Tak třeba je duší veteránista a neví o tom, když chceš provozovat veterány, tak ten sklad nd doma mít musíš, jinak se nesvezeš a sklad se rozšiřuje o to, co se zrovna sežene… akorát holt je ještě pomýlenej a aplikuje je to na něco, čeho je všude moře

          0 1
      • pavproch  

        Díky za další komentáře, zazněly tady dráty a niple = mám, zazněla tady odvzdušňovací sada a olej na brzdy = mám.


        zeptám se

        co si umíš na kole spravit sám?

        na co máš vercajk?


        Sesvisuju si všechno (prozatím teda kromě servisu vidle), vercajk mám (snad) taky kompletní.

        2 0
    • -b-n-x-  

      Ještě bych přidal kliky a řídítka. A sedlovku

      0 0
    • ejven  

      já jsem s hrůzou zjistil a rychle vystřízlivěl po koupi nového kola s lepší vidlicí (vzduchová solo air), že vlastně vůbec nemám nářadí (pumpičku) ani znalosti jak tu vidlici vůbec nastavit pro moji váhu.

      0 0
    • ratel  

      Jeden konstruktivni dotaz, možná se sem i trochu hodí: jaká je zkušenost s zivotností nahradni/pojistne duše? Zkoušíte pravidelně třeba tu, co vozíte sebou? Už jsem zažil veselou příhodu v partě, kdy jeden píchl a z nabízených rezervních duší byla plně (pro cca 15 km dojezd) funkční až třetí. Předchozí dvě byly asi prošoupané od nářadí v podsedlovce či jinde. Ale to už nevím přesně. Svoji vozím staženou / obalenou páskou a kusem igelitky.

      1 0
      • pavproch  

        Já po téměř 4 letech zkušenosti s tubeless tomu tak věřím, že už s sebou na výlety nevozím ani pumpičku (vozil jsem, ale na bajku bez používání zrezla = vyhodil jsem ji) ani náhradní duši, pouze opravný sprej a knoty (za ty 4 roky jsem ještě nepotřeboval ani jednou = doufám, že to na sebe tímto nepřivolám). Na větší/zásadnější defekty s sebou vozím telefon = zavolal bych si domů o (potupný) odvoz autem.

        0 0
        • Er4serHead  

          Super, nevozit pumpičku. Máš větší defekt, sice zaknotuješ, ale už nedofoukneš. TO chce fištrön.

          1 0
        • pavproch  

          Tak. Zákon schválnosti funguje, dokonale… a co se neska při výletu stalo? Stalo se přesně to = sem to na sebe přivolal – jedu si (tam kde už asi miliokrát, kamenitý prudký výjezd na 26/44, kdysi dávno jsem v tom místě ale viděl střepy z pivní láhve) a pšouk, explozivní únik vzduchu ze zadního kola – řezná rána z boku pláště, že do ní šel strčit prst (malíček = 1,5cm) = nemělo smysl se pokoušet to knotovat resp vytahovat nouzový těsnící sprej, který s sebou vozím. A už sem šel domů s bajkem v náručí, něco přes hodinu, no.

          Pozitiva:

          • mám (měl sem, musím zas dokoupit) náhradní zadní plášť – už je na bajku
          • ten plášť Schwalbe Rocket Ron 2,1" měl za sebou už/teprve asi 30 výletů ale vzorku na něm byla už sotva polovina
          • po hodině od montáže nového pláště (samozřejmě NoTubes + projet okolo chalupy, aby se mlíko rozlilo) se zdá, že tlak drží (def. uvidím večer/ráno)
          • stalo se to v pochůzné vzdálenosti od domova = nemusel jsem potupně volat 3/4 s prosbou o odvoz

          Negativa:

          • ten plášť (teda díra v něm) je tak velká že je neopravitelná – sem ho sundal, vylill mlíko, osušil, odmastil, ošmirgloval, nalepil zevnitř velkou (dvojitou) záplatu, nasadil na kolo, nafouknul a prásk – záplata udělala bublinu ven a praskla = ten plášť už je v popelnici
          • moc jsem si dneska nezabajkoval (ale o to víc se prošel…)
          0 2
          • Charlie_R  

            Stačilo mít duši + pivní tácek a dojel bys.

            0 0
            • pepek  

              nebo šmirgl od lepení (ale to by tu zase nebyl tento nervy drásající příběh :-)

              2 0
            • pavproch  

              Nedojel = nevozím pumpičku.

              0 0
            • pavproch  

              Nestačilo – viz to, co píšu výše, (doma nalepenou) záplatu to prorazilo, tak byla ta díra velká. Pivo nepiju = tácek ne.

              0 0
              • Esi  

                Ten šmirgl udrží celkem dost a když tam nafoukáš nějaký normální tlak, tak max 1,5 bar tak by jsi na tom minimálně dojel zpátky domu.

                0 0
                • pavproch  

                  To je dobrý tip. Lepení (vč. šmirglu) s sebou vozím, montpáky taky. Ale… zadní osu mám pevnou = na imbus 6 a doma (dlouhým imbusem č. 6) jsem nebyl schopen ji povolit (byla nenamazaná/za­kousnutá) – na výlety s sebou vozím krátký imbus 6 = nemyslitelné to povolit. Při montáži jsem závit i dosedací plochy lehce máznul, tak už se snad nekousne.

                  0 0
                  • Lišák  

                    Na výletě se jistě najde šutr, kterým se dá do krátkého inbusu ťuknout.

                    0 0
                    • pavproch  

                      Povolovat imbus šutrem (neb jiným úderem) = to bych nikdy neudělal.

                      0 0
                      • Lišák  

                        No, v dílně bych to taky nedělal, ale pěší turistiku provozuju raději bez kola.

                        0 0
                        • pavproch  

                          Já bych to neudělal ani v polních podmínkách. Když imbus nejde povolit, použiju na něj trubku (= prodloužení páky/zvětšení momentu). Údery (kladivem a pod) = NIKDY.

                          0 0
                          • Lišák  

                            V polních podmínkách je nález šutru pravděpodobnější, než kusu trubky.

                            0 0
                            • VojtaXY  

                              v polnich podminkach jde pouzit trubka z ramu jako trubka :)

                              0 0
                              • Esi  

                                Pokud mas hliníkovou sedlovku tak to by možná šlo, jen teda nevím jak by jsi prodlužovat inbus na multikluci :-) když není mechanik magor tak vše co se dá opravovat v terénu muktikličem povoliš

                                0 0
                          • mirorek2  

                            Otázka je, proč kua nejde povolit osa normálním nářadím? Shit kolo, nebo cyp mechanik…

                            0 0
                            • pavproch  

                              Jo, to si vždycy když ji povoluju, říkám taky – dotaženo imbusem 8 (kolik má = 12cm?) s citem = nikoli na sílu, odjeto 30 výletů a na povolení musím na ten imbus dávat 35cm dlouhou trubku, abych s tím hnul.

                              0 0
                              • mirorek2  

                                Ty jsi fakt kopáč! Od čeho máš návod, ve kterém je, že osa se maže a dotahuje NA MOMENT???

                                1 0
                              • Charlie_R  

                                To máš v zápěstí blbej momenťák. Osu povolím běžným multi nářadím(páka cca 8cm). A zadní jen páčkou…

                                3 0
                            • kubad  

                              Momeňták v ruce bude příčina :D

                              1 0
                              • mirorek2  

                                On musí být z Brna, to není možné

                                0 0
                                • kejda  

                                  Nonono, to bych se prosím ohradil… Tohle je mnohem vážnější případ :))

                                  0 0
                                  • mirorek2  

                                    Ne z Beskyd být nemůže, dovedeš si představit fabriku, ve které by tam přežil?

                                    Leda z té Slovenské strany…

                                    0 0
                        • mr.nikdo  

                          To jsi mi pripomnel.

                          Jeseniky. Kolega mel sedlo se silenym uhlem (na odpaneni).

                          Mozna se tam jeste neco podelalo.

                          Tak jsme to stelovali. Dali jsme mu matku ze zamku sedlovky do ruky, at ji hlida.

                          Koukl, mavnul rukou, co je to za blbost…

                          Pri zpetne montazi jsme to zjistili. Nastesti jsme ji mezi sutrama nasli :D

                          0 0
                  • jmaselnik  

                    K čemu vozíš lepení a montpáky, když nevozíš pumpu? To dává MAXIMÁLNÍ smysl, fakt.

                    4 0
                    • Esi  

                      Taky mi dává větší smysl vozit pumpu bez montpak a lepení než obráceně :-)

                      0 0
                    • MavasH  

                      Jak se můžeš tak hloupě ptát? Důvod je přece nad míru jasný – protože mu to tak VYHOVUJE! ;-)

                      4 0
                  • parduba  

                    Na co je ti lepení,když to pak nemáš čím nafouknout?

                    0 0
                    • pavproch  

                      Mám, vozím bombičku CO2 + nafukovací adaptér na galuskový ventilek.

                      0 0
              • Charlie_R  

                To není o pití piva, můžeš vozit kousek kartonu. Já mám tácek ve stále výbavě, stačí půlka. A už se mi to jednou vyplatilo. Prasknul mi podélně ráfek a díky tomu opakovaný defekt. Vystlal jsem praklinu kousky tácku a odjel celý 50km švih(pardon výlet).

                0 0
                • Esi  

                  Já mám plášťovou záplatu, je to čtvereček tak 5×5cm tak 2mm silný, ani nevím kde jsem to ukořistil :-)

                  1 0
                  • pavproch  

                    To by tu díru asi udrželo bez bubliny, ale už je v popelnici a já právě objednávám nový do zásoby.

                    0 0
                    • Esi  

                      Tak ona je to spoš dojezdova záležitost než ze by jsi na tom chtěl jezdit

                      0 0
                    • DDDD  

                      Tak doma si mohl opravit takovou tou záplatou s trnem. Maj v každým auto kelly. Bublinu by to neudělalo

                      0 0
              • pepek  

                15mm není velká díra. S tím se dá dojet v pohodě. (A tak snad tě při tom ponižujícím návratu nikdo neviděl :-)

                0 0
                • pavproch  

                  Já nedojel, došel. A při tom pochodování jsem potkal několik skupinek lidí na vycházce, někteří se mi soustrastně ptali „defekt?“.

                  0 0
                  • pepek  

                    Vždyť píšu: ponižující návrat („Chudák penzista! Má prázdný kolo a neumí si to spravit“ :-)

                    1 0
                    • VojtaXY  

                      ale mu to tak vyhovovalo a nehodla na tom nic menit TECKA

                      1 1
                    • kubad  

                      Jj toho smíchu si musel užít

                      1 0
                      • pavproch  

                        Kupodivu mi to nijak nevadilo (kromě toho, že mě bolely obě ruce – 9,1kilo se proneslo fest).

                        0 0
                        • xtonda  

                          A proč si to nesl, stačí to snad vést vedle sebe?

                          0 0
                          • pavproch  

                            Abych nezničil ráfek i ten prázdný plášť (to jsem ještě neveděl, že se mi nepodaří tu díru opravit = že ho vyhodím).

                            0 0
                            • mirorek2  

                              Karbonový ráfek vydrží i to, když na něm závodník s defektem dojede, neboj se toho. Stejně už ti praskne u ventilku, když to dotahuješ kleštěma

                              0 0
                              • pavproch  

                                Vydrží, ale jak potom vypadá?

                                Kleštěma, ale přes gumové těsnění.

                                0 0
                                • kubad  

                                  To je úplně jedno, rukou píše výrobce

                                  0 0
                                  • pavproch  

                                    Mně to dotažení rukou (ani na hliníkových, ani nyní na karbonu) nikdy nestačilo – utíkalo to okolo ventilku i přes mlíko. Mavic UTS ventilky s válcovým těsněním (= ne kruhovým = ty utíkaly i po dotažení na krev).

                                    0 0
                        • mirorek2  

                          při tlačení bolely ruce???

                          0 0
                        • kubad  

                          Si měl koupit lehčí kolo, za skoro 300t, mít 10kg kolo nic moc

                          1 0
                          • pavproch  

                            Aktuálně 225tis a 9,1kg. Mně to NAPROSTO VYHOVUJE (cena i váha).

                            0 0
                            • kubad  

                              Tak jistě foto na váze máš?

                              0 0
                              • pavproch  

                                Na co? Já vím, kolik jsem navážil a to mi stačí – nevěřící Tomáš (v tomto případě kubad) ať si trhne nohou.

                                0 2
                            • mirorek2  

                              teď stavím Cervelo a bude mít 8,3 kg asi děláš někde chybu, rozpočet mám cca 120t

                              kde jsi ujel kilo a kilo???

                              0 0
                              • pavproch  

                                Nezávidím – ani cenu ani váhu, já jsem se Scalpelem (tak jak jsem si ho postavil a po posledních úpravách ref non T-type) 100% SPOKOJEN.

                                0 0
                                • mirorek2  

                                  vyhodit sto litrů za o kilo těžší HT kolo by mě s_ralo fest

                                  to bych ho chtěl v plné palbě a fula

                                  0 0
                                  • pavproch  

                                    Full NEVER EVER.

                                    Já ty peníze nevyhodil, ale (uvážlivě) utratil za IMHO špičkové komponenty:


                                    Nízkou váhu (aktuálně 9,1 kgs) ale bez kompromisů v živostnosti/spo­lehlivosti a funkčnosti komponent.


                                    0 0
                                    • kubad  

                                      9,1 to nemá ani náhodou :D

                                      Budeš rád za 10

                                      0 0
                                    • mirorek2  

                                      o skoro kilo méně a mám tam i teleskop, za ty prachy špičkové, nevím kdes proyebal sto táců, když jde postavit lehčí kolo za méně peněz¨

                                      něco děláš blbě

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        A ještě ke všemu je mu to malé :D

                                        1 0
                                        • pavproch  

                                          Já jsem 100% SPOKOJEN (i s velikostí rámu). Tečka.

                                          0 0
                                          • kubad  

                                            Muže bajt, ale to nic nemění na tom že je ti to malé s nemá to 9,1kg

                                            0 0
                                      • pavproch  

                                        Já jsem SPOKOJEN. Tečka.

                                        0 0
                                        • mirorek2  

                                          píšeš, že se to těžké kolo pronese, tak buď pořiď lehčí, nebo jiné, co se dá vodit

                                          0 0
                                          • kubad  

                                            Taky nechápu, pořád si na něco stěžuje, ale pořád tvrdí že je spokojený.

                                            2 0
                                      • plzakj  

                                        :D

                                        0 0
                                      • JakeF  

                                        On si tu cenovku vymýšlí… Nakupuje ve výprodeji a započítává doporučenou MOC… Plus tam počítá i díly, co vyhodil :D

                                        1 0
                                        • pavproch  

                                          Ve slevě byl rám na koloshopu a vidle na kupkolo. ostatní díly za MOC (s VIP slevou, kterou mám na kupkolo).

                                          A mám přesnou evidenci. Na korunu. Ano, v ceně jsou i díly, které se neosvědčily a šly následně pryč (za kolik jsem je prodal zase je tom součtu s mínusem).

                                          0 0
                                          • JakeF  

                                            Tak určitě… Tyhle pohádky vyprávěj lidem, co neví, kolik díly stojí…

                                            1 0
                                          • Esi  

                                            ty díly které jsi dal pryč by jsi měl odečíst tu cenu za kterou jsi je koupil :) to že kupuješ přdražené nesmysly které potom prodáš s ukrutnou ztrátou cenu toho kola nezvyšuje

                                            3 0
                    • kejda  

                      Otázkou je, zdali se ptali na defekt kola anebo na defektního majitele

                      0 0
            • pavproch  

              Stačilo mít duši


              Se zpožděním mi došlo, že duše by mi taky nepomohla: Jezdím tubeless = mám tam UST ventilky a jejich kontramatici mám dotaženou fest (kleštěma) = na výlety s sebou kleště nevozím, nepovolil bych to. + ta pumpička NE, no.

              0 0
              • kubad  

                Zase tvoje hloupost, ventilek se dosahuje zlehka rukou, ty si fakt strojař?

                1 0
                • pavproch  

                  Mám mockrát vyzkoušeno – je třeba dotáhnout na krev, aby si těsnění sedlo (zarylo se do díry pro ventilek), jinak to utíká. Tečka.

                  0 2
                  • kubad  

                    Na co šáhneš to je špatně :D

                    Od roku 2002 vozík bezduše, začínal sem taky na Mavic dotahuji rukou a vše funguje, a navíc to tak píše výrobce v návodu!!! Ty tečko :D

                    4 0
                  • JakeF  

                    V životě jsem ventilek nemusel kleštěma dotahovat a bezduše vozím cca 3× dlouho jak ty…

                    0 0
              • mirorek2  

                kleštěma v karbonu??? to prdne raz dva, bacha na to!

                1 0
              • Peslezedirou  

                Možná by pomohl kolíček na prádlo…

                0 0
          • kubad  

            Hlavně že si OK , trefit to předním, by ses asi pěkně vyválel.

            Jinak ale totální nepřipravenost a fajn procházka no :D

            0 0
            • pepek  

              Jistě to byl první defekt na kole. Příště se poučí a bude vozit všechno :-)

              0 0
              • pavproch  

                Nepoučím, nebudu. Asi.

                0 0
                • pavproch  

                  Tak se mi to v hlavě rozleželo a … z Tool Cage vyndám montpáky, místo toho koupím a budu vzit Dart Tool (NoTubes) a Lezyne CO2 bombičku. (Tu čerejší díru bych tím – kdybych to byl býval měl s sebou – ale stejně neopravil.)

                  0 0
                  • gersa  

                    Hlavně si nezapomeň nabít baterku a kredit na mobilu

                    0 0
              • xtonda  

                Já vozím duše a defektím tak málo, že v opravách nemám moc cvik, doma se s tím babrám klidně hodinu, únik hledám v lavoru s vodou, vůbec si nejsem jistý, jestli bych to v terénu zvládl. Pokud bych to měl domu pěšky jenom hodinu, skoro určitě bych opravu nechal na doma.

                První a jediný defekt kdy sem si volal odvoz bylo úplně na začátku když sem po dlouhé době měl zase kolo, měl sem najeto jen 100 km a ještě sem neměl vůbec výbavu na opravy. Podruhé sem dojel vlakem, to ale bylo protože mi prodali úzkou pásku do ráfku a ta se sesula, to nebyl defekt zvenku. Pak sem měl dva nebo tři pomalé defekty kdy sem dojel s dofukováním nebo našel kolo prázdné až druhý den. Jednou sem měl kliku, až doma sem si všiml řízlé bočnice, ale pár vláken ještě drželo a duši to udrželo, plášť sem zalepil záplatou z obou stran a vevnitř podlepil duct tape a dojezdil. To je vše za 6 let a cca 25 tis. km, co vozím Smart Samy v provedení Double Defence, tedy RaceGuard + SnakeSkin sem defekt vůbec neměl a přitom zadní plášť vzadu dal 11 tis. km

                0 0
            • pavproch