• Jano66

    Dobrý den přemýšlím příští rok nad elektrokolem ale nevím jak je to s poměrem cena, kvalita. Chci ho primárně využívat po různých cyklostezkách štěrkových a lesních cestách sem tam nějaký kameny kořeny a tak dále ale žádnej Downhill od toho opravdu neočekávám a ani jezdit nehodlám. Je mi jasný že kupovat elektrokolo za 35–40t asi nemá moc smysl protože to je vlastně kolo za 20 akorát je k němu přidaný motor s baterkou takže pokukuju po elektrokolech zhruba 50 až 70 tisíc aby to nebyl úplný křáp a něco to vydrželo a zároveň mi záleží na velkém dojezdu. A po projetí internetu se mi zalíbily elektrokola lectron je to česká značka akorát nevím jak je to s kvalitou dílů nenašel jsem na to přímo žádný pořádný recenze a nebo nějaký rozbor ani tady na diskuzích, takže by mě zajímalo jestli s těmito koly máte někdo osobní zkušenost pro porovnání zde přidávám technické údaje: první screen je lectron MFX, druhý je lectron MGX ten má bohužel pružinovou vidlici a třetí je crussis one largo 9.6-S s dojezdem až 170km. Osobně bych preferoval lectron MFX vypadá to celkem kvalitně s dojezdem 200km . Popřípadě bych ocenil radu i na jiný kola v této cenové kategorii s takovým nebo podobným dojezdem. Díky

    Anketa: Jaké je nejkvalitnější ekolo za 50-70t

    7x
    64%
    4x
    36%
    0 4
    • Johny.Merida  

      Nejlepší je ve třiceti letech jezdit ještě bez motoru…to ti poradit můžeme.

      6 0
    • Jano66  

      Omg to není o věku chci ho i kvůli praktičnosti Př.: mám kámoše 100 km daleko a přes sezónu se mi k němu nechce jezdit autem a jet na normal biku tak k němu přijedu úplně v pi.. a místo grilovačky si půjdu lehnout, na ebiku se budu moct zapojit do dění ???? nebo na něm jezdit do práce aniž bych se musel jít po příjezdu převléct protože šlapat proti větru nebo do nějakýho krpalu to člověka spíš odradí a radši sedne do auta (většina).

      0 8
      • liborg1982  

        Tak to si v háji, protože na e-biku se přece maká více, než na obyčejném kole. :-)

        5 0
      • Johny.Merida  

        No hlavně taky člověk neví co bude příští rok… že jo…:-))

        0 0
        • Jano66  

          To ano co vyjde příští rok neví nikdo, ale tak doufám že zase nový MFX. Spíš by mě zajímala ta kvalita dílů je kazeta sram lepší něž Shimano? Jaká je lepší vidle atd… Jak se v tom má Neznalej člověk vyznat?

          0 0
      • ferlikster  

        Aneb vymyslím si potroublý scénář abych si odůvodnil nákup drahého vybavení se zabudovanou obsolescencí.

        100km švih na grilovačku je super motivace na tréning, a v práci se můžeš osprchovat.

        Pěší chůze je ok, nebo řešíš segway?

        3 2
        • Breakpain  

          Já, když si dám 100 km, tak že bych byl fresh pak v práci, to se říct nedá ;) … obvykle pak regeneruju.

          Věc druhá – v kolik bys proboha vyjel, abys byl ráno v práci?

          Já to řeším tak, že jezdím po práci ;-). Ale stejně tak chápu kolegu výše – jet 100km tam, pobýt tam chvilinku a dát si 100km zpět, to fakt není pro každého – já bych se z toho asi posral ;-). Neříkám, že to někteří nejezdí, ale tady pro kolegu, nebude cyklistika prim, tak se to snažte pochopit ;-).

          0 1
          • ferlikster  

            100km na grilovačku, dle textu autora jsem předpokládal že tam pak přespí jelikož se společensky unaví a zpět druhý den opět kolmo.

            Do práce to mám 27km, z práce to beru často oklikou takže 27–80km. Ne každý den, ale často. Jasně ne všude je sprcha, u mně třeba je :).

            0 0
        • mais  

          ne každá práce má sprchy…

          0 0
      • Alojs01  

        Tak na to si kup poradnou motorku… s benzinovym motorem…:-)

        0 1
        • Breakpain  

          Pokud chci dopravní prostredek do mesta? Jezdil jsi na moto v zacpe ;)… to ne nechces . Motokolo mi naopak prijde supr ;).

          0 1
          • Alojs01  

            Jezdim na motorce bezne, po meste v zacpach i treba tech 100km za kamaradem na chalupu a pro me fakt lepsi, nez elektrokolo :-)

            Do prace ale vetsinou jezdim na normalnim kole.

            1 0
            • Breakpain  

              No ja taky a do mesta 100% skutr. Neupali Ti koule v zacpe, ne vsude se da klickovat.

              Skutry radi kradou ;) ..

              Takze motokolo je win, minimalne pro me. A psal jsem dopravni prostredek po meste, tedy nahrada MHD. Kolo je taky volba, rok jsem jezdil a pak se nato vykaslal, nedavalo mi to casove smysl vuci busu. + cas ve sprse

              0 0
              • mais  

                kolo cas setri, protoze uz tim mas pokrytou cast nebo celou denni davku pohybu

                1 0
              • Alojs01  

                Mam velkou motorku, nejezdim na skutru. Jako jo, ne vzdy se da kolonou projet, ale ze bych stal v kolone pul hodiny, jako auto, se mi jeste (krome hranicniho prechodu s Rumunskem) nestalo.

                Navic s tou motorkou muzu i na rychlostni komunikaci. A tu motorku klidne zaparkuju pred obchodem, uradem, poliklinikou,… bez strachu, ze mi to nekdo ukradne. Dam do kufru i relativne tezky nakup.

                Ja fakt, pro sve vyuzivani, nevidim jediny duvod, pouzit misto motorky elektrokolo.

                Na kole do prace, minimalne 3×tydne jezdim uz 6 let, je to sice casove delsi, ale po praci se jezdim casto na hodku dve projet. Kdyz bych prijel domu MHD, uz bych se na kolo nedokopal :-).

                1 0
      • Chlebovnik  

        Na takový použití bys měl spíš koukat po elektrokolech typu Vado/Vado SL/Creo SL nebo po silničce/gravelu.

        0 0
    • mais  

      Ptát se na B-F na něco takového je hodně vtipný – tady ti řada lidí vysvětli, že střední třída normálního kola začíná nad 70 tis. k elektrokolu si pak ve stejném gardu připočti 30 za elektrifikaci.

      Jinak vše co tam máš má pohon bafang – pro mě bafang pohon dobrej tak do přestavbový sady = kup si normální kolo a přestavbovou sadu a seskládej to, nevypadá to tak čistě a namachrovaně, ale reálně až tě to začne štvát, nebo se to totálně vysype, máš aspoň použitelný kolo.

      0 1
    • Jáchym 1  

      SZ.

      0 2
    • Kouba_2005  

      Lectron – lepší vidle, lepší komponenty.

      0 0
      • osobne  

        Dražší komponenty. Středový motor + 1×12 je vražedná kombinace pro peněženku.

        1 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.