Zdravím,je lepší na elektrokole motor Yamaha nebo Bosch
Zdravím,je lepší na elektrokole motor Yamaha nebo Bosch
Jedině Shimano!
Bafang
Brose
Mahle
Honda
Hyena
Fazua
Ferrari V12
Specialized
BIO motor je nejlepší a taky nejvíc ekologický!
To uz nekdo dela dreveny motor? Ten pokrok, kde se to zastavi!
Nene jezdi na vodu a chmel
Rozhodně Yamaha CP2/CP3/CP4, žádný Bosch se na ně nechytá.
jednoznačně Bosch
Test 2 roky starej, jak bosch tak shimano má už další řadu motorů. Yamahu nesleduju tak nevím. Navíc testovat max. výkon pocitově, tak to je vypovídací hodnota.
Je vidět že moc motorů jsi nezkoušel:-)
Nejsem tester motorů, abych zkoušel všechny, ale když chci test co něco vypovídá bylo by vhodné ty paramerty naměřit a ne, že pocitově se mi zdál silnější nebo hlučnější. To není test, ale uživatelská recenze.
Že např. dnes existuje u Shimana motor DU-EP800 a novější DU-EP801 a na první pohled vypadají skoro stejně, ale vnitřně jsou to v podstatě dva odlišné motory a prodejci stejně v letáku uvedou EP8, tak se v tom potom jako zákazník vyznej.
Já jsem dost motorů ozkoušel, Bosch a nový Brose vedou tuhle ligu, zbytek divize až po okres:-)
jeslti víš o motorech co o baterkách, tak potěš koště
Shimano
Co Panasonic?
Ten jezdí Jarda, tak to musí být pecka!
Jarda na Legendu68 jezdí Bosch.
Jo, kam jsem dal oči? Panáky mají na jiných modelech.
TQ!
Brose
Až na ten řemen
Mám s mag motor najeto 5000km a zatím žádný náznak problémů kolo fantic enduro 180 . První brose měly problém z řemenem a volnobežkou ale smag už je bez problémů a těch kol je v mém okolí tak 20 ????
jak myslíš, v mém okolí jenom dva a oba už se porouchaly https://www.youtube.com/watch?…
Jojo, ten motor má dost slabých míst. Aby něco vydržel, musí se s ním jezdit v „ideálních“ podmínkách. Snadno tam vnikne voda, prach, bordel a to postupně zničí vnitřnosti. Nesnáší drcení nízkých kadencí na turbo do kopců.
Alespoň ten řemen už je v nové generaci podstatně lepší.
Bohužel typický zástupce kol s tímhle motorem je Levo, které přesně v optimálních podmínkách asi moc nejezdí.
Zas je tady výhoda, že ten motor je rozumně „jednoduchý“ na opravu narozdíl od některých jiných.
Nejezdím ečko, voda vnikne snadno do tzv. zapouztřeného středu a ložisek a snadno ho zničí. Gravel jezdci asi ví.
KMC Kynamic
Jawa
Rolls royce!
Vnitřek motoru Yamaha po zimním provozu.
Fotka není kvalitní, ale je tam vidět, kde byla hladina vody.
To to není zatesneny silikonem? Nebo něčím?
Není, na ose jen o-krouzky. Má to sice krytí IP6, ale voda tam byla.
Aha tím je to daný…to zase někdo potřeboval uštřit půl centu…
Ono ty ostatní výrobci na tom nejsou o moc lépe s tou odolností proti vodě. Prostě ebiky jsou poměrně spolehlivé, pokud jezdíte za sucha po silnici, pak to asi docela vydrží :)
tohle tipuju na solanku
Jo jo, denní dojíždění do práce po silnici v zimě 20 km tam, 20 km zpátky. Tak to je.
IP6? chybí tam jedno číslo, nicméně jsem nikde nenašel ani na stránkách Yamahy, ani tech spec, že by někde deklarovali krytí? Odkud tuto hodnotu čerpáte?
Tohle je vcelku zajímavé
Bylo to asi v návodu, ale ten návod uz nemám, nemohu ověřit. Tuším že tam bylo IP64, odolnost proti stříkající vodě.
Beru zpět. Ověřil jsem telefonem mají tam IP67, ale jen pro baterii. Krytí motoru neuvádí. Máte pravdu. Omlouvám se za dezinformaci. :-)
Tak to je dost zasadni konstrukcni vada, skoro na hromadnou zalobu :-) V navodu k pouziti je, ze se na ty „motorce“ nesmi jezdit v desti nebo v zime?