• BB

    Mě začíná fakt sr*t. Jak se snažej čtenáře přesvědčit, aby investovali do dového kola je fakt podezřelý. Stovnají Duratec hardtail tři rozměry kol a je jim jasné, že 26 končí. Je pouze jasné, že Duratek dělá lepší 27,5 a 29, nic víc. V Mountain Bike Action bylo srovnání fulů od Kony a tam vyšel nejlépe 27,5 pak 26 a nakonec 29. A světe div se, závěr MBA byl, že Kona umí tenhle full nejlépe ve 27,5. Kdo tu reklamu ve Velo platí ?

    0 0
    • jIrI___  

      O investici do nového kola mě mnohem, mnohem víc přesvědčuje pročítání B-F než čtení Vela :D

      0 0
      • Smazaný účet  

        Kolo rozhodně není investice…

        0 0
        • jIrI___  

          Ekonomické slovičkaření? :)

          0 0
          • Smazaný účet  

            To není slovíčkaření, to je pravda… Když to nepřináší zisk a je to spíš obrovská díra na peníze, tak to není investice.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Hloupost.

              1. můžeš výnosnost měřit i užitkem
              2. finančně vzato je to stále investice, pouze ztrátová.
              0 0
              • karliner  

                Ani bod 2 nemusí být stoprocentně pravdivý. Jízda na kole může přinášet uvolnění a dobrou pohodu, která se promítne ve zlepšených výkonech v práci a tím pádem vyšším příjmu. Nemluvě o mesících nebo sportsmanech, pro které může být kolo zdroj příjmu přímo anebo nepřímo.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  jo. tím se pouze vracíme k bodu 1, bod 2 je model omezený na přímo měřitelný transfery :)

                  0 0
                  • karliner  

                    Ale jo, asi máme stejný názor. Jen jsem chtěl naznačit, že můžou existovat lidi s povoláním, pro které je investice do kola stejnou investicí jako třeba pro jiného investice do notebooku. Finančně (koupím za víc, než potom prodám) je ztrátová, ale bez něj by nevydělali tolik peněz.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Když pomocí něj vydělávají peníze, když ho k tomu životně potřebují, tak to investice není ztrátová přeci :0)

                      Jenže já původní příspěvěk psal proto, že pro většinu lidí tady kolo není prostředkem k výdělku. Proto je oháněním se pojmem investice špatně.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        A já říkám, že to investice je v každém případě. Rozdíl mezi námi je v tom, že já mám pravdu.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          To je jako říct, že vložení peněz do auta je investice, když to auto nedopomáhá k získání dalších peněz. To je podle tebe taky investice? Když manželce koupíš auto aby mohla jezdit pro děti do školy a na nákupy je to investice? Asi né že? Když si koupíš auto na zábavu na víkendy na okruhy, je to investice? Taky ne že?

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Je to jen akademická debata. Já chápu investici jako prostou přeměnu peněz na jinou formu majetku, jehož vlastnictví ti přináší nějaký užitek.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Pokud na kolo koukáš jako že ti přináší užitek i nefinanční, tak ano, investicí je. Ale pokud na něj koukáš čistě jako na investici, která by měla přinášet finanční užitek, tak pak se musíme shodnout, že až na vyjímky, kdy kolo slouží k obživě, nelze brát kolo jako investici.

                              0 0
                • pelhrimov  

                  Jenže většinou je to tak, čím více naježděných kilometrů, tak tím menší příjmy. Extrémní nájezd kilometrů je již vyloženě záležitostí podivínů žijících všelijak.

                  0 0
                  • Singlespeed  

                    Máš asi pravdu. Letos už mám bez pár kilometrů najeto deset litrů. Jsem docela ztroskotanec, takže to odpovídá :-)

                    0 0
    • Lister  

      A opravdu si to zaslouží nové vlákno?

      0 0
    • siafu  

      není nic jednoduššího než si Velo nekupovat

      0 0
    • mr.antik  

      fakt jo, tomu nevěřim…

      0 0
    • MirosPikos  

      O investici mě přesvědčí potřeba jiného kola, to poznám v terénu. Pak si zjistím na BF kdo má s čím jaké zkušenosti. Pak vyzkouším vytipovaná kola a pak objednávám, platím, jezdím a ladím :)

      Velo sem si koupil na cesty nebo na hajzl a tam se fakt hodí :)

      0 0
      • Lister  

        Mně se teda ten lesklý papír na WC moc neosvědčil :-(

        0 0
        • jIrI___  

          Příliš nízký koeficient tření?

          0 0
          • newbie  

            a vysoký mazání

            0 0
            • Swoby  

              Mi povídej… myslím, že to byl zrovna ,,souboj čtyř", kterej se zasloužil o to, že sem to měl až na zádech… svině klouzavý. (:

              0 0
    • pavlix  

      Mam predplatne a rad si poctu co je noveho, davno uz vim jake kolo me pasuje a neukeca me ani velo abych sel do neceho jineho, takze su klidny a velo me ne*sere.

      0 0
    • JMT  

      Bylo by proti fyzice kdyby nevyhrála 27,5 když má nejlehčí kola, na druhym místě 29 a třetí 26 s kovadlinovejma cridama. Jasný jak facka už z fotky, netřeba 3 stránky keců k verdiktu.

      0 0
    • Josse  

      Velo beru dlouhá léta, minimálně pět, možná sedm. Kvalita všech článků šla podle mě neuvěřitelně dolů. Masáž s 29 už mě taky nebaví, takže je to moje poslední sezóna. Naopak Peloton se zvednul, zůstanu u něj a asi 53×11. Poslední číslo Vela mi přišlo otřesný, nechápu jak můžu jezdit na 26, nevyhodit ji a neběžet si pro novou 29.

      0 0
    • Advid  

      Já jsem spokojený. Posledních pár čísel mi přišlo, že jsou zajímavější články a 29" masáž nepozoruji. Ale možná je to tím, že jsem si na jejím základě před rokem a půl 29" vyzkoušel na Testfestu, následně koupil a už to nechci jinak. :)

      0 0
      • bochov  

        Ja jsem kupoval dva časopisy RC-modely a Velo a již nekupují nic.všechny se proměnily v inzertní katalogy to samé tvrdí hodně mých kolegu.At je to přes cyklistiku nebo modelařinu.

        0 0
        • bochov  

          A ještě jednu věc jsem chtěl dodat cely ten kapitalismus je založen na jedné věci že se musí hejbat odbyt takže všichní jsou tlačení do nakupuj a nakupuj trh s 26 je nasycen takže logicky začína naplnovaní trhu s 29 ,ale to již je rozhodnutí na každem z nas.Ja jsem kdysi take propad horskemu kolu které je dobra věc ,ale ted si znovu pořizují silničku.

          0 0
          • hawrda  

            Kromě masáže na 29devítky ještě vzorně propagují ve VELU dvouplacky.Úžasně si libujou jak to s nima drandí.Asi zapoměli na to,že né všichni vyjedou stojky třeba v Krkonoších(ale stačí i Brdy)na převod 26/36 a ještě na 29.Já bych se s takovým převodem buď strhal nebo tlačil.Což by mě ovšem sralo.Tedy ještě dám VELU šanci,ale měli by se trochu mírnit.

            Bajku zdar.

            0 0
            • Lišák  

              Tak já bych třeba taky nechtěl dvojplacku, ale když se podívám na svůj nejlehčí převod 22/30, tak 26/36 je o fous lehčí. A mně 22/30 vyhovuje, pokud tlačím, tak proto, že se kolo staví na zadní. A fakt nejsem žádný závodník, ani trénovaný cyklista. Spíš jen dojížděč do práce :-)

              P.S. nevím, jaké je to na 29". Nikdy jsem to nezkoušel.

              0 0
              • hawrda  

                Taky jsem kdysi jezdil převod 22/28 protože tenkrát lehčí nebyl k dispozici a dával jsem na tom všechno.Jenže od té doby uběhlo bez mála 20let a teď už se bez lehkých převodů prostě neobejdu:).Tedy chápu ,že mladším dvojplacka mnohdy stačí…zatím.

                0 0
                • Lišák  

                  Tak já měl na prvním „horském“ kole jednotác 46 a šroubovací pětikolco 13–28 :-) Na dalším už jsem měl horský trojtác 48–38–28 a kazetu sedmikolo 13–18. Takže můj nejlehčí převod byl 1:1.

                  0 0
    • jIrI___  

      Tak jsem dneska ráno přečetl článěk o srovnání 26", 27,5" a 29" Durateců a zanechalo to na mě rozpačitý dojem. V podstatě tam nebylo nic osvětleno, ale pan Hronza se blejsknul „lehce nenásilným“ protlačováním 29", až jsem se u toho musel smát. Jestli se to takovým směrem bude ubírat i dál, příjdou o dalšího dlouholetého předplatitele.

      0 0
      • Danikklotz  

        NOoo, otázka je proč je tlačí, pokud je tlačí…

        Nějak jsem zaslech, že Specialized na přístí sezonu nebude pro XC modely(neplati pro enduro a dalsi vysokozdvihe) nebude jina nez 29" volba. A masivnost spoluprace S a Vela je zřejmá již z obsahu.

        Nicméně mě Velo ne*ere, čtu ho rád a mnohem více (to je ale OFFTOPIC) mě začíná zklamáva SNOW (odebírám oba, tak proto toto srovnání). velo zase neodebírám 7let,ale jen asi 3.rok, tak nemám zase takové srovnání…

        0 0
        • Kubiczech  

          Ono je v podstatě veřejným tajemstvím, že i Enduro bude ve verzi 29". Jinak teda řady Epic, Camber, Stump HT, Carve, Fate, Jett budou k mání jen v 29" verzi. Stump FSR nabídne obě velikosti, Enduro a gravity stroje nadále 26".

          0 0
        • Peslezedirou  

          Tak oni asi nejvíc natlačili do propagace 29 a určitě to mají řádně spočítané, že se jim tenhle krok vyplatí. Jestli to tak půjde dál, tak na nedělní vyjíždce bude rajdr na XC 26 trochu jako disident :-)

          0 0
    • black.horse  

      Já to používám jako projímadlo u ranní stolice a funguje to :-D každopádně úroveň dle mě jde jednoznačně víc a víc dolů… si někdy říkám, že pokud to čte laik nebo začátečník bez praxe, obávám se, že mnohdy je mystifikován a manipulován…

      0 0
      • black.horse  

        Ještě bych podotknul, že z toho jsem zklamanej, měl jsem ten časák rád, tak o to víc mě mrzí to moje povzdechnutí…

        0 0
    • maajkee  

      Škoda, že tam nepíše někdo jako Mlok, ten má přeci jenom alespoň různý meření a fakta oni tam preferujou 29ky jen protože se jim na nich prostě líp jede a to i třeba na těch co mají zadní stavbu dlouhou jak autobus.

      0 0
    • Macik  

      He he, tak z toho článku ve Velu jsem měl dost podobný pocit. Člověk si při tom čtení skoro přijde se svou starou 26 jako méněcenný. No každopádně to i mě přesvědčilo, že ten časopis prostě není pro mě.

      0 0
      • Volf  

        Předplatné Vela jsem odhlásil, když odešel André. Poslední dobou jen nakouknu ve stánku co nabízí a za ty prachy si koupím něco jinýho.

        0 0
        • bochov  

          Ja jsem se byl dnes podívat na Lyse hoře a neviděl jsem tam žadne 29 kola.ale strašně začína přibyvat silniček takže ve Velu si mohou psat co chtěj tan časopis již je vhodnej jenom na podpalku do krbu.

          0 0
      • grafik  

        Asi tak, já to číslo vyhodil do popelnice …

        0 0
    • šimlos  

      Zase to tak strašný není.Nejvíc mi tam schází André Vebr ale číst se to dá.To šílení s 29 je spíš úsměvný,prostě se tlačí další rozměr,aby se zvedly prodeje,26 byly moc dlouho beze změny. Já zase 29 začínám vídat docela často…

      0 0
      • jIrI___  

        Zdá se mi, že od doby co André Vebr z Vela odešel, tak to jde už jen z kopce :(

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.