• bergdoktor

Rád bych se zeptal místních odborníků, co si myslí o nejlevnější řadě 29ek od canyonu?

Mám v plánu si letos koupit nové kolo, jelikož jsem začátečník, tak spíše kolo do 20 tis. Po přečtění místních diskuzí jsem se rozhodl pro značku Canyon. Nicméně stále se rozmýšlím, zda v cenové hladině do 20 tis. raději nekoupit ve výprodeji třeba nějakého scotta nebo cube?

0 0
    • vojta1616  

hoď linky, takhle nikdo nic hledat nebude …

0 0
    • jarda84  

Ještě by se hodilo přidat víc info o tobe,resp tvých proporcich a stylu ježdění

0 0
    • Bretek  

Verze 2013 byla velmi kladně hodnocena v testech. Takže si myslím, že verzí 2014 neuděláš chybu. Taky jsem o něm dříve uvažoval, ale nakonec jsem si připlatil za Grand Canyon AL 6.9 a jsem naprosto spokojený. Možná se podívej ještě na Grand Canyon AL 5.9 je tam rozdíl 2k. Určitě ti místní znalci poradí, jestli radši nepřiplatit ty 2k za vyšší model.

0 0
      • bergdoktor  

Taky uvažuju, si připlatit, jen jestli jsem se dobře díval u canyonu yelowstone a grand canyon je stejna geometrie. Nevím, jestli bych jako amatér ocenil lepší vybavení.

Druhá věc je to, že pokud by mě ježdění „chytlo“ ještě víc zainvestoval bych do dvou let už do kola se sportovnější geometrií a lepší výbavou.

Teď jsem jen zahlcený informacema a potřebuju si je nějak utřídit.

0 0
        • sharkeeCZ  

jeste doporucuji se podivat na vyprodje Focusu, ktere se daji i otestovat v ceskych shopech a slevy jsou 30% i vice

0 0
        • tonik666  

Grand Canyon a Yellowstone jsou různé rámy. Ač je třeba geo stejná (nedíval jsem se), tak Grand Canyon je víc „opracovaný“, má lépe zpracované detaily a bude pravděpodobně i lehčí.

0 0
      • bergdoktor  

na jakém kole jsi zkoušel, zda ti sedne geometrie ? měl jsi ho někde půjčený nebo jsi projel kolo s podobnou geometrií?

0 0
        • Bretek  

Měl jsem pučené na projížďku od jednoho majitele Grand Canyon 6.9. Takže to co jsem nakonec objednal.

0 0
          • ramzey  

Ahoj,