• Dvain

    Konecne muzem porovnavat a debatovat:-)

    www.canyon.com/…untainbikes/

    0 0
    • Dvain  

      Jsem opravdu rad, ze jsem si nepockal a mam Nerve XC 3.0 2007. 2008 je sice o 100 euro levnejsi nez nezlevneny 2007, ale ma „horsi“ vidlici a tlumic bez moznosti nastaveni urovne propedalu. A ta barva…:-)

      0 0
      • Pijer  

        Zrovna na to koukám, teď se podle mě už tuplem vyplatí si připlatit na XC 4.O

        0 0
        • Dvain  

          Pro rok 2008 urcite!

          0 0
        • Pijer  

          Tak černá XC 4.0 bohužel už v express bikách v Mku není, koukal jsem tedy na 5.0, ale nějak mi přijde, že se těch 170 euro na fungování kola moc neprojeví (jestli je tam ta či ona sedlovka při jízdě vážně nepoznám) :-( Je to jen můj názor, nebo mě přesvědčíte, že stojí za to si připlatit?

          0 0
          • MlokCZ  

            Funčně si s XC5 určitě moc nepomůžeš, je to v podstatě jen příplatek za ten váhový rozdíl.

            0 0
            • Pijer  

              Tak to jsem rád, že na to máme stejný názor. Pokusím se z nich vyloudit termín na 4.0 a budu se modlit aby to nebylo za 4 měsíce :-(

              0 0
              • Pijer  

                frame size „M“ will be ready for shipping in mid-june

                0 0
          • Dave.6  

            Zdar kdyz jsem premyslel o fullu tak bych teda asi vzal to XC 5 jelikoz podle me je tam rozdil a to v tom zeuz je cely na X.9 a hlavne je tam REBA Race (ne SL jako u XC 4) coz znamena poplock a ten bych u noveho kola urcite chtel… Zalezi na tvojich prioritach. Tot muj nazor.

            0 0
            • Pijer  

              Poplock je, tuším, zamykání vidle ze říditek? Jinak je tam víc X9 – u obou kol je řazení páčkama nebo je na někde gripshift?

              0 0
            • MlokCZ  

              XC4 má také poplock. To že to je jen SL nic neznamená, v OEM verzích dělá RS jakékoliv kombinace (tzn. poplock na libovolný model, kde je možný, …). Takže jediný funční rozdíl je řazení X7 x X9. A tady to není vůbec jasný, jestli X9 je lepší. Jezdil jsem sezonu X9 ročník 06, což je totožné jako X7 07 a 08 a teď jezdím druhým rokem X9 07 a chvíli 08; nemůžu říct jednoznačně, co je lepší, každé z těch řazení je trošku jiné, X9ka současná má lepší uchycení s možností větších posunů vzdálenosti od gripů, X7 současná má zase třeba ukazetel zařazeného převodu (pro někoho užitečné, pro někoho zbytečné). Řadí dobře obojí.

              0 0
              • Pijer  

                Jo, X7 jezdím teď ( tedy grip a šaltr) a nemůžu si stěžovat. Doufám tedy, že to nebudou ty 4 měsíce nebo víc :-(

                0 0
            • Dvain  

              Jediny rozdil mezi SL a Race je tusim externi floodgate. Poploc maji obe. Myslim, ze uspora 500g a „lepsi“ presmykac a razeni, za 170 euro nestoji…

              0 0
      • Dvain  

        Na detailni fotce u XC 3.0 to skoro vypada, ze je propedal nastaven na maximum! Tak ze bud to bude tlumic otevreny, nebo totalne tvrdy…

        0 0
        • Dvain  

          A kdyz ted koukam i na jine modely s RP23, tak ty to maji nastavene taky na max… Snad jen na fotkach!

          0 0
        • MlokCZ  

          Tohle je u 08 RP23 tlumičů jinak. Na 07 byla tahle tabulka označení pro propedal. U 08 jsou na tlumiči označení dvě, modré je označení pro compresion tune a červené z druhé strany pro rebound tune. Mám na Stereu stejný jako má Canyon, tedy compresion tune na maximum a k tomu rebound tune na minimu. Myslím, že tohle se týká nastavení komprese a odskoku a ani jedno že se netýká propedalu. Propedal tune nápis už tam vůbec není.

          Dle chování se mi zdá, že propedal nastavený mírně více než u toho 08 s propedalem minimálním. Ale samozřejmě se nekoná, že to je totálně tvrdý. Ale nevím v jaké poloze to bude mít, na 07 RP23 jsem vozil polohu dva (pro tu verzi light propedalu). Teď váhám mezi polohou 1 a 2. Poloha 2 je jasně více než byla. A poloha 1 je o malinko méně než byla poloha 2 (i když zcela přesně se to srovnat nedá, když to není na stejném kole).

          Odhaduju, že propedal nastavení už je jen jedno a to střední pro všechny tlumiče. Ale to je jen moje nepotvrzená doměnka.

          0 0
          • Dvain  

            Uff! Tak to je dobre, ze to neni tabulka propedalu:-) Dik za vysvetleni.

            0 0
          • Dvain  

            Jak to tedy vlastne je? Vsiml jsem si, ze ted pises neco o tom, ze compresion tune je to same jako nastaveni propedalu. Jesli to ma Canyon pro rok 2008 nastavene na max, tak si to nedovedu dost dobre predstavit. To musi byt tvrdy jako sutr. Mne to pri mych 70kg prijde i na polohu jedna dost tvrdy (RP23 07, propedal na min). A taky moc nerozumim ikonce rebound tune. Odskok se prece nastavuje koleckem…Daji se tyto prednastavene hodnoty zmenit pri rozborce tlumice?

            0 0
            • MlokCZ  

              V době toho příspěvku bylo informací minimum.

              Teď už se ví, že compression tune a propedal tune je pouze označení toho samého. V tom minulém příspěvku to byla úplně první domněnka, pak jsem dle dalších informací a dle chování tlumičů už myslel, že je to ta samé a teď už je to jisté (že je to jen jiné označení téhož), když to potvrdil i servisák od Švece.

              Problém ale není jen v tom, že se mění chování v těch 3 pozicích propedalu, ale hlavní problém je ten, že to ovlivňuje i polohu open.

              Odskok sice nastavuješ, ale máš pro něj daný nějaký rozsah. Pokud bude rebound tune nastavený jinak, tak i ten nastavení toho rozsahu bude posunuté. Vždy máš tedy pouze možnost nastavit pouze v rozsahu daném nastavením tlumiče.

              Nic ohledně nastavení tlumení se jednoduše změnit nedá, už se to tu rozebíralo jinde. Ani u Švece nejsou ochotný to přenastavovat.

              A už vim o dost lidech, kteří jsou nespokojení s tou verzí compression tune na max, tedy včetně mě. Nevim proč to tolik výrobců letos dalo na kola (když si od Foxe mohli říct o jakoukoliv verzi).

              Já už mám od včera doma nový RP23 od TF tuned s individuálním nastavením + platformou Push (která nahrazuje propedal). Ale ještě jsem zatím neměl možnost nic otestovat, mám teď kolo na garančce.

              0 0
      • Pijer  

        Teď koukám na ty barvy. Jsou ta kola v reálu lesklý nebo nějakej polomat?

        0 0
        • Pijer  

          Přijde mi, že XC 3.0 je lesklá černá a 4.0 je polomat-anodizovaná?

          0 0
          • MlokCZ  

            Je to u těch barev i napsané a máš pravdu, XC4 je anodizovaná a XC3 ne.

            0 0
      • Kinetic  

        Mluvíš mi z duše! Ale sakra koukám že Canyonistů z Prahy rapidně přibývá… Dokonce máš stejný kolo jako já :-D . Ale určitě nemáš největší rám… Někdy bysme mohli udělat nějakej srázek Nervíků ;-)

        0 0
        • Dvain  

          Byl to sice nejlevnejsi full od Canyonu, ale stejne je to uplne super kolo. Mel jsem puvodne vyhlidnuty GT iDrive 4 3.0 za stejny prachy, ale vubec se to neda srovnat. Uz jenom tlumic. U Canyonu nejlepsi od FOXe na XC, u GT nejhorsi… Nastesti GT bylo vyprodany (jak si to nekdo muze za ty prachy koupit:-)) a hlavne jsem se zacetl do B-F.

          Jsem rad, ze Canyonistu pribyva. Kdyz nekoho potkam na Canyonu, tak si muzu byt temer jist, ze cte B-F:-) Jakej mas ram? Ja mam Mko. O srazu Nerviku, resp. Canyonistu jsem taky premyslel. Tak muzem neco na jare, nebo az bude hezky, domluvit.

          0 0
          • Kinetic  

            Nejsem proti ;-) Jinak mám samozřejmě ten největší…S mými 198cm---

            0 0
      • MlokCZ  

        Na druhou stranu XC4 08 stojí jen o 100euro více než XC3 07 a ta je podle mě za ty prachy ideální.

        0 0
        • Kinetic  

          Z 2008 bych si koupil určitě tu XC 4. Tedka se to vyplatí přidat ještě víc kvůli vidlici i tlumiči.

          Ale loni mi dali k XC 3 příslušenství zdarma – tachometr, blatníky, brašnu pod sedlo, pumpičku s úchytem na držák na pití, pumpičku na vidlici a tlumič držák na pití, láhev, nářadí, duši, ochranu pod řetěz.. !

          A k XC 4 to nebylo a musel bych si to stejnak koupit, což by mě stálo odhadem 6tis., čímž se výhodnost překlopila jednoznačně k XC trojce! Takže jsem vážně rád, za ty peníze geniální koupě. (Reba SL, Fox RP23)

          0 0
          • Dvain  

            Takovych darku?:-) To byla nejaka akce? Ja to kupoval v Rijnu ve sleve a dostal jsem jen ochranu pod retez… A nekdo dokonce ani to ne. Ale zase me to vyslo na 30 tis. A ta barva:-)

            0 0
            • Kinetic  

              Mě to měli dodat v půlce prázdnin, ale měli zpoždění. Tak jsem jim napsal zlostný mail…Dlouho nic a pak na konci prázdin že prý kolo je nachystané a ať zaplatím. Dupnul jsem si, že chci teda tenhle balíček nebo že váhám jeslti to zaplatit a kolo si vzít. Ten balíček dávali tenkrát v akci k nějakým modelům. Napsali že mi ho ke kolu ihned přibalí. A bylo :-)

              0 0
              • Dvain  

                Tak to mas dobry:-) A kdys ho objednaval? Mne k tomu sice balicek nedali, ale platil jsem o 150 eur min a za 14 dni od objednani bylo kolo doma:-) Tak ze taky spokojenost:)

                0 0
            • Vrci  

              To bylo v době TdF. U silniček byly trenažery nebo druhá sada kol a dres unibetu

              0 0
        • Kinetic  

          Z 2008 bych si koupil určitě tu XC 4. Tedka se to vyplatí přidat ještě víc kvůli vidlici i tlumiči.

          Ale loni mi dali k XC 3 příslušenství zdarma – tachometr, blatníky, brašnu pod sedlo, pumpičku s úchytem na držák na pití, pumpičku na vidlici a tlumič držák na pití, láhev, nářadí, duši, ochranu pod řetěz.. !

          A k XC 4 to nebylo a musel bych si to stejnak koupit, což by mě stálo odhadem 6tis., čímž se výhodnost překlopila jednoznačně k XC trojce! Takže jsem vážně rád, za ty peníze geniální koupě. (Reba SL, Fox RP23)

          Jinak máš samozřejmě pravdu, ale musíš zohlednit navíc to příslušenství. Nicméně já nelituju. Nikdy bych nevyměnil půr roku ježdění za uspořených 100 euro, o což se zlevnila XC4.

          0 0
    • MlokCZ  

      Tak AM5ka se předvedla velmi dobře. Cenově šla o 100euro dolů oproti ES5ce a přitom se mi líbí více. S RP23 s velkou komorou to bude moc pěkně vyvážené k průběhu zadní stavby. Tentokrát už u AM5ky XT náboje a Deore kliky 08 už taky nevadí, když mají stejnou konstrukci.

      Za ty prachy vynikající.

      0 0
      • Meduza  

        Taky se mi zda, ze asi objednam a radsi hned tu AM5ku.. Se mi to mooooc libi a za ty prachy jsem prijemne prekvapen. Prima brzdy uz i na tom nejsocialnejsim AM modelu.. Ty ceny snad sli spis dolu, coz je v dnesni dobe malo uveritelne.. :o) Joo a jake jsou tve prvni pocity z Talase 2008???

        0 0
        • MlokCZ  

          Zatím nic moc otestováno. Na mě venku zima a moc sr…k. Samozřejmě chvíli jsem kolo projet byl, ale jen cca 2× vždy na hodinku a něco. Takže jsem ještě ladil posez a nastavení tlaků. První pocity jsou, že to je nepatrně znát, ale nic hrozného a že citlivost pořád slušná. Definitivní hodnocení bude asi až na jaře.

          V ceně kolem 40–45tis. je teď AM5ka už zcela bezkonkureční (v tuhle chvíli nějaký 42,5tis. včetně poštovného a krabice). Tady se opravdu předvedli výborně.

          0 0
        • Meduza  

          Skoda ze nemaji nejaky pred sezoni slevy pro nedockave pacienty :o) Covece, asi to fakt hned ted objednam.. Jeste by tam mohli napsat, kdy jako by to melo jit do vyroby.. Budu doufat, ze aspon treba dooo...... zacatku prazdnin…?

          0 0
          • MlokCZ  

            Myslim, že budou poměrně brzo. Když už teď některé mají skladem, tak to vypadá, že všechny budou o něco dříve než loni. Takže když objednáš teď, tak myslim, že nejdéle únor máš kolo. No ale pokud tam zavoláš, tak ti to řeknou rovnou.

            0 0
        • kudlanka32  

          hmmm…kamarad se zhlidnul ve specialized: www.specialized.cz/new/kolo.php?…

          tak jsem mu jeste vygoogloval canyona: www.canyon.com/…/profil.html?b=86

          ale toho si asi tezko zkusi, no ma toho dost na premysleni kdyz se veme v uvahu klasika jako gigant…no nezavidim mu to

          Myslis ze se ten canyon da nekde zkusit? a daji se ty kola porovnat driv nez si na ne sedne tim tvym programkem? nejak bych mu rad poradil pac v casopisech se nic nedocte a ani na webu, to je jen samy ze ten nas system je nejlepsi…ale stejne si myslim ze uz se rozhodnul :P

          0 0
    • sportovni_biker  

      Vypadá to dobře, ale ceny samostatných rámů jsou prapodivné. Většinou o 100€ níž, než nejlevnější model dané kategorie.

      0 0
      • MlokCZ  

        To tak bylo u Canyonu vždy, prostě nemají zájem prodávat samotné rámy. Vždy se vyplatí pokud chceš jen rám vzít celé kolo a rozprodat (nebo naopak koupit hotové třeba o něco vyšší model a prodat kolo staré, ze kterého by se přendavali komponenty).

        0 0
        • sportovni_biker  

          To je škoda, protože geometrie by mi sedla, myslí i na velké lidi :-)

          0 0
          • raceman  

            ještě nemáš vybráno?

            0 0
            • sportovni_biker  

              Ale jo, akorát ty SUPy dost podražily, tak se dívám, jestli není něco lepšího za podobnou cenu.

              0 0
              • raceman  

                nj parchanti… :-/ me jeste zaujalo nove CRRko v klasicke verzi

                0 0
                • sportovni_biker  

                  Tak tam je cena mnohem výš a navíc jsou na mě moc krátký i při největší velikosti, takže RB jsem vyřadil hned na začátku.

                  0 0
    • Burton2  

      No konecne to CANYON vybalil a myslim ze se mu to i poradne povedlo !!! Tak ktera serie z: ES/AM je podle vas za ty prachy bomba ??? Mlok rikal ze AM5 je za ty prachy super… Nebylo by lepsi si priplatit a jit do vyssi verze ?? AM 6or7 Nebo je ta AM5 obravdu za ty prachy good ?? hmmmm ?? :-)

      0 0
      • vojta  

        Cenove jsou slusne ES5 i ES6. Jedine dva podstatne rozdily mezi nimi jsou dle mne jen Talas RL/RLC a OroK18/Juicy7 ( jestli mam sedlovku Thomson nebo Iridium je mi sredecne jedno). Ted je jen otazka, jestli to stoji za tech cca 8k.

        0 0
        • MlokCZ  

          K18 x J7, tady třeba já bych raději volil K18, takže o výhodnosti příplatku za J7 nemůže být ani řeč (i když J7 jsou samozřejmě taky slušný brzdy). A RL x RLC by mě osobně za prachy navíc taky nestálo. Sílu otevření locku nepotřebuju vůbec. A kolečko low speed komprese na maximální nastavení vozit nebudu určitě, takže jde pouze o volbu minimální x střední nastavení (a RL bude nejspíš odpovídat střednímu nastavení, aspoň podle RL 07 se mi tak zdá). A tam ten rozdíl v chování je velmi malý (a samozřejmě při variantě, že sedí více střední nastavení není o čem mluvit).

          0 0
          • Meduza  

            Jaky je rozdil mezi RL a RLC??

            0 0
            • MlokCZ  

              2 rozdíly:

              • nastavení síly otevření locku (na RL je nastavená síla otevření někde blízko maximu nastavení u RLC), tohle je zajímavé maximálně pro někoho, kdo zamyká pořád (já třeba vůbec, tohle je funkce zcela nezajímavá pro mě)
              • kolečko nastavení low speed komprese, má 8 kliků a na RL je zřejmě nastavené někde mezi střední a minimální hodnotou (určitě není v těch maximálních hodnotách), přivření low speed komprese zabraňuje trošku noření při brždění a vůbec jakémukoliv noření, které není vyvolané větším podnětem. Ale trochu to ovlivňuje high speed kompresi, takže nastavení na maximum už znatelně sníží citlivost vidlice.

              Já budu jezdit někde v rozmezí minima a středního nastavení (4 clicky) a tam někde je i pevné nastavení RL verze.

              0 0
              • MlokCZ  

                Jediný na co by se mi hodila RLC verze je lepší porovnání vnitřního nastavení high speed komprese, které se u 08 modelů změnilo. Pouze na test bych na 07 i 08 přivřel low speed kompresi na maximum a tím by se projevovala pouze high speed, kterou chci porovnat. Ale 07 mám jen RL, takže smůla.

                0 0
              • Meduza  

                Takze houby zle, a dat za to o tu osmicku navic asi fakt nema cenu. Diky za dobre zpravy

                0 0
                • MlokCZ  

                  A ještě koukám, že už i AM5ka je anodizovaná (tedy samozřejmě v případě, že jsi vzal černou barvu), to loni ty nejnižší nebyly. Další plus.

                  0 0
              • vojta  

                S tim nastatenim low-speed komprese u RL jsi se strefil. Dle servisaka od Sevce je to na stredni hodnote z rozsahu RLC. Je opravdu rozdil mezi minimalni a stredni hodnotou tak zanedbatelny, jak pises vyse ?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Rozdíl mezi minimální a střední hodnotou tam trošku je, ale není nijak velký. Ono zase na druhou stranu když to je na minimu, tak při brždění jde snáze do zdvihu (samozřejmě když budu brzdit déle souvisle, tak je to fuk, to se dostane do zdvihu tak jako tak), o malinko více se pohupuje při šlapání (znatelné především ze sedla). Citlivost to velmi nepatrně sníží při té středníh hodnotě, ale opravdu minimálně a to proto, že low speed ovlivňuje i high speed. Zatím si nejsem jistý, jak budu RLC vozit, na minimu to možná stejně nebude. Mnohem větší rozdíl z té střední polohy k maximu, u maxima je totiž buď téměř nebu úplně uzavřená a to je pak znát hodně.

                  0 0
          • vojta  

            ad K18 x J7 Podival jsem se na mtbr a u J7 u spousty prispevku z posledni doby bylo, ze jsou hlucne – nekteri to oznacovali, ze kvici jako prase. Na neco takoveho nejsem z Luisinek zvykly a nechce se mi to riskovat. Takze prvni dilema vyreseno. Ted mi zbyva se jeste presvedcit, ze to „C“ u Talasu opravdu, ale opravdu nepotrebuju a mohu objednavat. Puvodne jsem jeste uvayoval o AMS 125, ale v XL mi odhadem vychazi „Stand-over height“ na ~850mm, coz uz je „nebezpecna“ hodnota.

            0 0
            • MlokCZ  

              AMS 125ku bych v tvojem případě určitě nebral. Ono totiž nejen že u 22-ky budeš mít výrazně výše horní rámovou trubku, ale navíc ještě současně bude ta 22-ka dlouhá jen jako Canyon Lko. Cuby prostě vůbec nejsou vhodné, když potřebuješ delší rám.

              Já sice nemám K18, ale K24ky (mám je tedy ještě s karbonovými pákami, což je příjemné, ale na funkci nemá žádný vliv), ale je to téměř totéž (až na to jedno štelovátko). A J7 jsem rok jezdil také, takže porovnávat můžu dobře.

              To co píšou na mtbr u J7 je zase dost přehnané. Maximálně jsou nepatrně kvílivější za mokra (první 1–2s když se veme za páku při mokré brzdě), ale tam kvílí i ORO, tedy spíš tam více či méně kvílí každá brzda. V tom nevidím problém. A s 203/185 kotouči brzdí i J7 vynikajícně. I když ORO jsou o malinko lepší, tak se 180/160 už se J7 s většími kotouči nevyrovnají (chvíli jsem jezdil ORO i s 200/180 a to pak byly lepší než J7).

              Současně Louisy jsou pak ale ještě o něco lepší než ORO. Použitelné jsou ale všechny. Ze čtveřice Louisy, ORO, J7, XT bych mohl jezdit na všech.

              0 0
            • Burton2  

              ad K18 x J7 Podival jsem se na mtbr a u J7 u spousty prispevku z posledni doby bylo, ze jsou hlucne – nekteri to oznacovali, ze kvici jako prase. Na neco takoveho nejsem z Luisinek zvykly a nechce se mi to riskovat. Takze prvni dilema vyreseno.

              Znamy ma Shimano LX a projel snima vpohode Lago di Gardu bez kviceni a hluku… potom koupil nove brzdove desticky myslim ze to byly BBS nebo neco podobneho a kvicelo mu to ihned jakmile trochu zmacknul brzdu… A J7 jsou myslim hodne kvalitni a dobre brzdy a nemyslim si ze by mely kvicet ( kdo by to pak kupoval ???? )

              0 0
              • vojta  

                Desticky samozrejme nekdy delaji divy. Ale vibrace a kvileni se pred casem (rokem ?) resilo i tady na foru a zaver byl, ze to zpusoboval polygonalni kotouc, jehoz navrh se Avidum moc nepovedl a u imperialistu jej dokonce zdarma menili. Na mtbr mne prekvapilo, ze se podobne zvesti objevuji i u kotoucovek, ktere jsou stare do 3 mesicu a tudiz by nemely mit ten zprzneny kotouc.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ono na ty vibrace má vliv mnoho různých faktorů (no a když pak spousta lidí nemá ani zfrézované dosedací plochy), s těmi polygony se dříve ale objevovaly více než bylo zdrávo (ale spoustě lidem to nezlobilo). Mě to dělalo taky, dokud jsem ty kotouče nevyměnil.

                  Občas se vibrace mohou objevit u každé brzdy, třeba mě na ORO na AMS 125ce zadní 180ka kotouč taky sem tam trošku vibrovala. Na začátku jsem ho vyměnil hned za 160ku (ne kvůli vibracím, ale protože nemám rád stejně velký kotouč vepředu a vzadu), s tím to bylo ok. Když jsem v Jeseníkách letos týden testoval 200/180 kotouče, tak to zase sem tam vibrovalo. A protože jsem tam pak zase vracel 180/160, tak jsem to ani neřešil. Na Stereu vzadu se 180kou ani náznak vibrací (ale i tam jsem vyměnil po otestování 180ky za 160ku).

                  U ORO se zase sem tam stává, že se hůře vrací brzdové páky.

                  Tohle bych do výběru nebral v úvahu. Spíš si je zkusit a porovnat, každému mohou sednout jiné.

                  0 0
      • MlokCZ  

        Jestli připlatit si musí už rozhodnout každý sám. Ty vyšší modely jsou taky dobrý, ale tam už to není taková bomba oproti konkurenci (AM5 v podstatě žádnou konkurenci nemá za ty prachy; ty vyšší modely už ano) a jsou téměř stejné jako loni (tam jediný zásadní rozdíl je jiný tlumič, který je u všech AM modelů a což je dobře).

        0 0
        • K2  

          Rozhodl jsem se pro AM 6-ku. Měřím 184cm. Co by jste doporučili za velikost? Moje stávající kolo má vodorovnou délku horní rámové trubky 595, říkám si, že trochu delší bych snesl. Vidím to na L-ko Co vy na to?

          0 0
          • vojta  

            Souhlas.

            0 0
          • Petrs  

            Jezdím letošní ES5. Mylím že rám zůstal stejný. Měřím 186 a mám sedlovku na max takže tobě by to taky mělo sedět.

            0 0
          • K2  

            Tak díky za pomoc s výběrem velikosti. Ten jejich nástroj na určení velikosti to vidí stejně jako já/vy – na L. Objednal jsem a teď se už těším na jaro a nového bika. PS1: Budu si asi muset upravit nick, když na k2-ce bude jezdit segra a ne ja PS2: Konečně budu mít klid od čtení všech diskusí o fulech, prolízání všech možných serverů s nabídkami a porovnáváním PS3: Už aby byl doma :)

            0 0
            • K2  

              Objednával jsem někdy v průběhu prosince AM6-ku – poslali mi dopis, že bude smontovaná v 6 týdnu a ted když jsem tam volal, tak mi říkali, že bude až koncem března:( levnější model v L-ku taky nemají jedině ten dražší – no budu muset ještě chvíli vydržet a nebo přihodit…

              0 0
              • vojta  

                Mel jsi jeste trosku povyrust ;-) … na AM6 XL mi prisla vyzva k zaplaceni 14.1. Dnes penize poslal, takze jsem v radostnem ocekavani … L-ko je asi nejzadanejsi velikost, takze prvni varka ramu byla pravdepodobne rychle pryc. Je ale zajimave, ze jsi mel potvrzeny termin montaze … ze by Germani neumeli spocitat, kolik maji ramu k dispozici ?

                0 0
              • Kiri83  

                Ja som si vybral model AM 5.0 vo veľkosti M. Platil som 22.1., a 29.1. som e-mailom žiadal aby mi potvrdili prijatie platby. Potvrdili s tým že bike odišiel a DHL potrebuje 7–12 dní na doručenie v rámci európy. Takže sa trasiem nedočkavosťou :)

                0 0
              • K2  

                Tak už mazlík dorazil – se spožděním, ale je doma. Tímto děkuji všem, kteří měli trpělivost dlouze se mnou diskutovat v různých threadech o různých AM fulech (třeba Mlokovi) Platil jsem kartou, nejdříve strhli peníze a cca do týdne dorazil bike. Ještě se budu muset ponořit do alchymie nastavovacích hejblátek na vidlici a tlumiči:)

                0 0
        • K2  

          Co říkáte na bílou barvu AM-ek? Líbí se vám více černá nebo bílá? Černá je anodizace, bílá je barva (asi bude těžší :)

          0 0
          • Pijer  

            Mě se víc líbí černá (i když bílá teď prý „jede“) a taky si myslím, že ten elox víc vydrží.

            0 0
          • vojta  

            Bilou ani cernou nemusim. Ze dvou zel je vsak pro mne cerna zlem mensim.

            0 0
    • Meduza  

      Jooo tak jsem to uz objednal! AM5. 1548 ojro vcetne krabky a postovnyho.. Myslim hodne dobra cena.. Tak uz aby to bylo!

      0 0
      • vojta  

        Kurna, ty jsi rychly … :-)

        0 0
        • Meduza  

          Jdu si otevrit slavnostni lahvicku vina :o)))

          0 0
          • vojta  

            Tak prijemne slaveni … Ja budu jeste podumat, jestli AM5/AM6 a hlavne jestli L nebo XL

            0 0
            • Meduza  

              Jo s myma 196 cm jsem to mel dost jednoduchy :o) Traminek cerveny mnam mnam :o)

              0 0
              • vojta  

                Doufam ze alespon nejaky privlastkovy … Ja mam jen 190 a jsem i dle toho jejich PPS na rozhrani L/XL. Ted mam Nerve XC v L, ale s 12cm predstavcem a hokejkou. Tak resim, jestli bude lepsi mensi ram+dlouhy predstavec+ev­.hokejka nebo vetsi ram+kratsi predstavec

                0 0
                • MlokCZ  

                  12cm představec je na AMko už docela hodně. Určitě bych doporučil kratší. A navíc má AMko docela velký sloping (výrazně větší než XC modely), takže bych se ani tak nebál výšky. Asi bych šel raději do XLka s 9cm představcem. Pořád to bude o 1cm kratší (samozřejmě můžeš pak dát i 105mm).

                  A taky budeš mít na AMku výše řídítka, což posez také trošku narovná.

                  Ale samozřejmě záleží, jak ti sedí posez teď a jestli bys snesl kratší/delší.

                  0 0
                  • vojta  

                    Posez mi sedi – nebo jsem si za ty 3 roky zvyknul. Kratsi bych ho ale asi mit nemohl. Hmm … a pokud se posez vzprimenim i zkrati … to by uz mozna mohl byt problem …

                    0 0
      • MlokCZ  

        Tak blahopřeju k rozhodnutí a přeju ať dorazí brzo.

        0 0
      • wert_1  

        No tak už aby tady bylo :-))) moooc se těším, až si jej pohladím)) nebo že by jsem si snad mohl i položit svůj zadek na sedlo a nohy na spédéčka a snad i kousek popojet??? :-))

        0 0
      • vojta  

        Nedoslo ti nahodou potrvzeni objednavky s Montage-terminem ? Pokud ano, jaky mas ?

        0 0
        • Meduza  

          Jojo, prislo, dneska… Termin mam KW 7/2008… Tak doufam, ze to neni 7my kvartal 2008 :o),

          K nevim co je, ale W bude snad woche… Takze predpokladam ve druhe pulce unora…

          Jeste se chci zeptat, co se tyce platby… To mi jeste pred terminem montaze oslovi a zeptaji se na detail kreditky nebo jak to funguje??? Prdlajs ty nemecky hatmatilce rozumim :o(

          0 0
          • MlokCZ  

            Až bude kolo smontované a připravené, tak ti pošlou výzvu s údaji k platbě. A v tu chvíli jim buď zavoláš/zafaxuješ číslo kreditky nebo pošleš peníze převodem.

            0 0
          • dada  

            kalendarwoche

            0 0
          • Meduza  

            Diky za info.. Oni asi maji akcie Deutsche post nebo co, kdyz furt maji manii porad vsechno posilat postou :o)

            0 0
          • vojta  

            Konec unora … to jeste jde. Budu si muset dat soc-prc zavazek, do pristiho tydne se konecne rozhodnout a udelat si objednavkou radost k narozeninam. Mely by byt navic nejake odmeny, tak treba zbude i na AM6 …

            0 0
    • Beeda  

      tak toho jsem se bal, letosni saleoff modely roadCF za950 a novej 1400:-)

      0 0
    • dada  

      jako jooo…ale ty xt kliky sou vážně nechutný…

      0 0
    • bisak  

      Koukal jsem, ze maji ponekud rozpory mezi obrazky a popisem vybav. U XC 5.0 maji na obrazku kliku XT a v popisu LX…

      0 0
    • gergej  

      Táák, objednané ES8 :) Akurát by som potreboval poradiť s PIKEom pls: pri mojej váhe 85kg ma Canyonaci dotazujú na Optitune – náhradu štandarnej za čiernu pružinu čo je pokial viem XXL tvrdosť.. Momentálne jazdím Recon-a tiež so štandardnou pružinou a tvrdosť mi príde OK tak neviem či nechať štandardnú alebo meniť za tvrdšiu..... Dík

      0 0
      • warzone  

        Ak je tam stredne tvrda,tak nechaj tu pruzinu tam,na 85kg by mala byt podla mna ok. Inac asi budem v dohladnej dobe objednavat AM5-ku pre moju drahu :))

        0 0
      • warzone  

        inac gratulujem k vyberu,pjekny a dobry bike ;)

        0 0
    • Misfit  

      prave som aj ja objednal AM5ku ciernu :)

      0 0
      • Meduza  

        Tak se mi zda, ze 1.brezna budeme muset usporadat nejake hromadnej AM5kovej vejslap :o) Teda jestli delaji vsecky velikosti AM5 najednou..

        0 0
      • Kiri83  

        Objednávači, máte nejaké novšie informácie o termíne dodania? Aj ja chem vedieť :(

        0 0
    • vojta  

      Pri loveni informaci jsem narazil na graf zadni stavby Canyonu ES s RP23 s „velkou komorou“ …

      0 0
    • Misfit  

      Da sa to platit aj prevodom z uctu alebo len kreditkou? dosiel mi od nich list s potrvedenim objednavky ale som z toho trochu blbec co sa tohto tyka

      0 0
    • Misfit  

      Mne uz dosla vyzva na zaplatenie takze uz mam bike asi zlozeny 4 tyzdne pred povodnym terminom

      0 0
      • Kiri83  

        teeeeeeda, gratulujem, ja ešte čakám … a už chcem

        0 0
        • Misfit  

          je este nechcem lebo peniaze budem mat tak o tyzden snad to vsetko stihnem zaplatit nacas :(

          0 0
          • Kiri83  

            to je pravda, ja tiež ešte nie som celkom za vodou… ale na canyona sa už teraz teším ako malé dieťa na hračku

            0 0
            • hankah  

              a ja se dnes z dopisu dovedela, ze moje nova hracka bude pripravena az v tydnu 19/20 :-( to je nekdy v puli kvetna :-( to proste nepreziju… kdyby mi v tom dopise aspon poslali obrazek nebo nalepku, ale takovej strohej list papiru :-(

              0 0
              • Kiri83  

                hankah, aký bike očakávaš ?

                0 0
              • Meduza  

                Nic si z toho nedelej a kdyby jsi to nemohla vydrzet, tak ja te necham pohladit tu moji hracku. Zaplatil jsem to ve stredu (dokonce jsem si i pro jistotu zjistil, jestli prachy odesly) a neco mi rika, ze uz tady snad v pondeli bude.

                0 0
                • vojta  

                  Nevis prosim, s jakym kurzem ti ta platba kartou odesla ? Platbu prevodem pocitaji za „Devizy-prodej“, ale jak je to presne s kartou jsem nenasel. Mam jistou averzi k tomu, sdelovat nekomu cislo kreditky, ale pokud by tam byla vyraznejsi uspora, treba bych se premluvil …

                  0 0
                  • Meduza  

                    Jak to pocitaji nevim, ale odeslo mi cca 40.200,– (mozna 40.300,–) Faktura znela na 1558,70 Euro. (krome krabice a postovnyho, jsem si nechal poslat jednu patku za 10E). Takze mi to vychazi 25,79 za Ojro, coz je myslim goooood :o) Jo a platil jsem to firemni Master-Cardkou co mam k beznymu uctu v KB.

                    0 0
                    • vojta  

                      Hm.., to je slusne, pocitaji to asi jako stred. To ja mam smulu. Na klientske lince UniCredit mi nejdriv rekli, ze take berou stred. Potom jsem ale na jejich webu masel obchodni podminky pro debetni karty a tam bylo deviza prodej. Po dalsim telefonatu na klientske centrum a dotazu, jak to tedy je, to usilovne proverovali a nakonec zjistili, ze mi podali nepravdivou informaci, neb od listopadu zmenili podminky … no asi malo vydelavaji, tak kazda kacka od klienta dobra…

                      0 0
                      • Meduza  

                        Vona u Vas neni Komercka??? :o) Neee delam si srandu, ale deviza prodej je asi tak o 20tnik horsi kurz??? Ja myslim, ze furt lepsi, nez nejaka pakarna s prevodem.. A co se bezpecnosti tyce, tak pak uz by jsi nemohl verit ani prodavaci na pumpe…

                        0 0
                        • vojta  

                          Aktualne je to 0,42, coz na celkove castce dela cca 800Kc. Neni to sice nic moc, ale kazda kacka, kterou nenacpu bance, dobra. S prevodem zadna pakarna neni – pres i-banking to je otazka 3 minut.

                          0 0
                          • Meduza  

                            A kolik jsou poplatky na tom prevodu… No ja bych kazdopadne tu rychlejsi cestu :o)

                            0 0
                            • vojta  

                              250Kc pri Europlatbe. Ta by ted mela byt uctovana prijemci jako tuzemska dosla platba.

                              0 0
                              • cobra  

                                Kdyz jsem to platil pred rokem, tak tam byl ten poplatek vyssi. Je to sice 250 kc jak rikas, ale to je minimalni sazba, jinak to je urcity procento z castky. Ja jsem posilal v prepoctu neco pres 50k a poplatek byl vic nez 1000 kc (platis poplatek odesilatele i prijemce). Takze si myslim, ze levnejc vyjde platit to kartou, to jsem ale nemoh, protoze tam nemam dostatecnej limit.

                                0 0
                                • vojta  

                                  To plati pro standardni zahranicni platbu, nikoliv pro „Europlatbu“ viz //www.unicredit­bank.cz/cz/fir­my/penezni-transakce/zah­ranicni-platebni-styk/europlat­ba.html Je pri ni sice nutno zadat rizeni poplatku „SHA“, ale melo by platit tohle „je-li účet Vašeho obchodního partnera veden v zemi Evropské Měnové Unie (EMU), příjemce hradí poplatek za přeshraniční platbu pouze ve výši poplatku za tuzemskou došlou platbu v dané zemi“ A asi to funguje, nebot jsem takto na zacatku zimy platil ubytovani v Rakousku a prijemci dosla cela castka.

                                  0 0
                                  • cobra  

                                    Aha, ja jsem zadaval rizeni poplatku „OUR“, protoze jsem mel strach, aby jim dosla cela castka – takto mi to bylo doporuceno v jinych threadech o kupovani Canyonu a tim padem to neslo pres europlatbu. Pokud to funguje jak rikas ty, tak je to jedine dobre. Pak dyztak napis, jestli vsechno probehlo v poradku, urcite by to usetrilo penize dalsim zajemcum.

                                    0 0
                                    • vojta  

                                      Takze overeno, Europlatba zafungovala tak, jak v bance slibovali. Poplatek v UniCredit byl 250 Kc a Canyonu dosla cela castka. Overeno primo u prijemce platby, bejk je uz v moci postaku.

                                      0 0
                    • Meduza  

                      Tak mi dneska prisel vypis z banky a abych ty Komercce moc nefandil, strhli mi 41.347,63 Kc, coz je 26,527 Kacaku za Ojro, coz je kurz na devizy prodej…

                      0 0
                      • vojta  

                        Vsechno je to stejna pakaz … ;-)

                        0 0
                        • storm!!  

                          Meduzo, vsak jsi platil Canyona v EUREch, ne ? takze z pohledu banky samozrejme kurs prodej, „banka“ ti prodava Eura…

                          0 0
                          • Meduza  

                            Jojo, ja si nestezuju. Ja jsem mel akorat v prvni chvili info, ze mi strhli 40.200 (z overujiciho telefonatu do banky, kde jsem se ujistoval, ze nebyl nejaky problem s limitem nebo tak a ze platba bez zavad odesla) a z toho mi vyplyvalo, ze jsem to mel prepocteny devizy stred… Tak jsem to ted jenom uvedl na pravou miru… Prepocetli mi to devizy prodej. Jinak spokojenost. Uz spolu mame nadrandino cca 750km a zitra nas ceka cca 150km odhaduju, takze prvni tisicovka uz se kvapem blizi :o)

                            0 0
                  • RADO77  

                    Záleží na bance. U velké části z nich to chodí deviza střed. Proto taky rád platím v cizině kreditkou. Co se týče platby Canyonu kreditkou moc bych se nebál. Platil jsem to taky kreditkou (důvod: kurz+úspora popl. za převod). Tím, že jim to nadiktuješ je lepší, než ho někde psát. Diktuješ to konkrétnímu člověku, za kterého bere garanci firma, která je známá a celkem velká. Neříkám, kdybys kupoval něco na inzerát, ale tady to není někdo, kdo by Ti jen tak zmizel. Kdybys to někam psal, tak máš riziko, že se k tomu dostane někdo nepovolaný. Prostě bych se toho v tomto případě nebál.

                    0 0
                • hankah  

                  to snad radsi ani ne, to by jen zhorsilo priznaky nedockavosti. musim teda rict, ze ten vcerejsi sok, ze to bude az v kvetnu, tezko rozdejchavam.

                  0 0
                  • ED1  

                    no mas smulu ze to tvoje kolo neni Express bike. Ja si budu objednavat Grand Canyon 8.0 snad se dockam do par tydnu…

                    0 0
                    • hankah  

                      tyjo, taky pekny. bily nebo cerny? tak to ti preju, aby prisel brzo.

                      0 0
                      • ED1  

                        Asi cerny, jeste se rozhoduju mezi velikosti L a M. Chtelo by to nekde vyzkouset…asi vemu L-ko a trochu povyrostu…:-) Pak doufam ze dorazi behem par tydnu…

                        0 0
      • vojta  

        Po Novem roce mi doslo potrvzeni objednavky s tim, ze mi nemuzou urcit predbezny termin montaze a navrzena velikost dle mer na objednavce je XL. Nebyl jsem si tou velikosti uplne jist, ale vzhledem k tomu, ze tu na foru nekdo psal navrzeny termin na konec unora a pocital jsem jeste s tradicnim zpozdenim, rikal jsem si, ze si to necham jeste projit hlavou, ze je casu dost. A ze mam take jeste dost casu na prodej stareho Canyonu XC … No a vcera mi prisla vyzva k zaplaceni. .. Takze nejenze nevim, jestli je velikost ta prava, ale nemam ani vsechny finance …

        0 0
        • K2  

          Mi zatím přišlo pouze info o předpokládaném datu montáže W7. Akorát nevím, když jsem jim všechno posílal v ENG proč se mnou komunikují německy – nerozumím jim skoro nic, ještě, že se dá zavolat.

          0 0
          • vojta  

            Potvzeni objednavky prislo v te jejich hatmatilce, takze jsem musel poslat mail s prosbou o vysvetleni, co mi vlastne chteli sdelit, ale vyzva k zaplaceni je uz anglicky. Tak nevim, podle ceho to delaji.

            0 0
            • Kiri83  

              vojta, ozvali sa ti naskôr e-mailom ? alebo rovno poštou ? či mám častejšie pozerať do schránky virtuálnej abo tej normálnej.

              0 0
              • vojta  

                Potvrzeni objednavky prislo postou, vyzva k zaplaceni mejlem

                0 0
      • Meduza  

        Safra, safra, to abych se sel podivat do schranky… Aby zena moje ze vsech nejlepsi nedostala konkretni cenovou informaci… Dle jejich slov, si chce za tutez sumu koupit hadriky :-O

        0 0
      • Meduza  

        Tak jsem tu vyzvu k zaplaceni obdrzel taky, akorat jsem o tom nevedel.. Spadla mi i s nekolika dalsima dulezitejma emailama do spamovyho kose. Vivat Email.cz :o) No, ale furt lepsi nez ty tuny nefiltrovanejch sracek co mi chodi z quick.cz..... No nic, jdu jim volat svy cisla z karty :o))) Uz aby to bylo tady. Myslim, ze kdyz to pujde hladce, tak akorat doberu ATB a budu se moct projet.

        0 0
        • vojta  

          No, jak ty filtry funguji je mi opravdu zahadou. Mam soukromou schranku na Seznamu a v normalni poste jsem mel vyzvu pro sebe a ve spamu vyzvu pro nejakeho p.Bisko – Ski Club Praha ( asi se v Canyonu trochu uklepli ..) Pokud na foru nekdo takovy existuje a vyzva mu nedosla, necht se ozve …

          0 0
          • Kiri83  

            Ja to kašlem, nemám ani spamový filter, a výzvy nikde :( žeby to na SVK šlo dlhšie???

            0 0
        • Meduza  

          Teda jsem myslel, ze uz se nedockam.. Uz 3 dni vyhlizim to modry auto a furt nic!!! Tak jsem dneska nevydrzel a zavolal si do Canyonu o Track number a konecne uz vim kde mi kolo stoji.. Momentalne na ceste z Chebu do Prahy… Ze si ale dali na cas neřádi. Tak snad zitra kolem poledniho.. Zrovna, kdyz ma byt slusny pocasi a chystam se na vyjizdku pres den… Uvidim jestli zvitezi nedockavost a budu zase sedet doma a cekat na postaka a nebo si pro nej vecer dojdu na postu… No ale kdo tu bednu ma tahnou z posty, ze jo.. :(

          0 0
          • dush  

            Ahoj, tak mě dorazila AM5.0 XL dneska, psala mi to ségra, ale ja si budu muset počkat, jsem totiž až do března v Jap. Spoléhám, že to pěkně nafotíš :-)

            0 0
          • Meduza  

            Konecne :o)))

            0 0
            • RADO77  

              To je krasavec. Gratuluju. Ať Ti slouží alespoň tak dobře jeko mě ten můj.

              0 0
            • dush  

              Super, ja to videl zatim jen rozebrane, co mi doma nafotili. Tak konecne fotka v XL. jedine co me prekvapilo, jsou stribrne kliky…ale to je taky v OK. Nemuzu se dockat! :-)

              0 0
              • Meduza  

                Covece, ja bych na tvym miste prerusil pobyt a uhanel zpatky domu! Hai :o)

                0 0
                • Misfit  

                  uz si bol na tom canyone aj jazdit? aka je sta stavba progresivna?

                  0 0
                • Misfit  

                  uz si bol na tom canyone aj jazdit? aka je ta stavba progresivna?

                  0 0
                  • vojta  

                    V tomhle vlakne jsem nekde vyse daval graf zadni stavby ES-ka s letosnim RP23, tak se na nej koukni

                    0 0
                    • Misfit  

                      ano videl som to len tomu grafu absolutne nerozumiem :)

                      0 0
                      • vojta  

                        No ja taky moc ne, na vykladani grafu jsou tady jini odbornici, ale rekl bych, ze tak od 100mm mirne pritvrzuje, od 125 vice a poslednich 5mm slouzi vicemene jako doraz. Jinak ten graf je odtud www.mtb-news.de/…owthread.php?… Pokud ovladas germanstinu, mozna tam odpoved najdes.

                        0 0
                  • Meduza  

                    Se vi ze byl, mame najeto uz minimalne 200 km. Co se progresivity tyce, tak je to rozhodne mene progresivni nez muj HT :o))) A vazne receno, nevim, je to moje prvni celopero. Vazim cca 110 a zadni tlumic mam nabusenej na 240 psu pri sagu tak cca 25%.. Gumicka na tlumici mi zatim dojela nejvic cca 8mm od dorazu, ale jsem vzhledem k my vejsce a vaze takovy jezdec zbabelec. Nejak nikde moc neskacu a obcas dam maximalne nejaky ne moc dlouhy a ne moc prudky schody :o)

                    0 0
            • Burton2  

              Chlape pekny stroj !!! :-) Nemas tech fotek viic? Myslim prubeh skladani… Pokud ano posli mi je prosim na email… Diky a at slouzii !

              0 0
              • RADO77  

                Nevím jak letos, ale se skládáním toho moc není. Jen nasadíš už nafoukaná a hotová kola do rámu. Nasadíš řídítka a sedlo a máš složeno. Kolo je složené a seštelované.

                0 0
                • Meduza  

                  Tak tak. Prisroubujes akorat riditka k predstavci a rychloupinaky do kol (jsou mimo), vyndas zarazky z brzdicu, nasadis kola, prisroubujes vlastni pedaly a drandis. Jo a v pripade moji vahy jeste dofouknes tlumic, protoze s prescentama nepocitaji :o)

                  0 0
                  • vojta  

                    Pekne kolo mas, to XL-ko diky slopingu vypada moc dobre … Doufam, ze se mi moje podari tento tyden zaplatit a take budu dychtive vyhlizet modre auto :-). Jak dlouhy mas prosim predstavec ? Na dva dotazy jsem z Canyonu dostal dve ruzne odpovedi – 10cm X 11cm – tudiz bych rad vedel, ktery udaj je pravdivy. 10 cm by slo, 11 uz by na mme bylo moc a musel bych priobjednat vymenu – asi rovnou za 9

                    0 0
                    • Meduza  

                      Tak ja tam mam 11cm :(

                      0 0
                      • vojta  

                        Diky. Takze v druhem-„kontrolnim“ mailu uz nekecali. No nic, dalsich 20E v pr… Dovolim si te poprosit jeste o dve miry – tedy jen pokud by jsi se v dnesni nepekny den nudil – a to o premereni efektivni delky horni ramove trubky, jestli sedi tech 630 a potom o vysku riditek nad zemi ( odhadnul jsem, ze by rozdil oproti memu soucasnemu XC mohl byt tak 5cm, ale rad bych to znal presneji )

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Co jsem přeměřoval jednoho Canyona 07, tak jim délka souhlasila poměrně přesně.

                          A výšku pak můžeš stejně dost ovlivnit (jednak podložkou a otočením představce), takže vůbec o tolik nahoru jít nemusí, pokud nebudeš chtít.

                          0 0
                        • Meduza  

                          Vyska riditek od zeme na 140 zdvihu je 109 cm Efektivni delka sedlove trubky je u mne 64 cm, ale mam dost vysoko sedlo (vrchol 114 cm od zeme) Vse udaje z nazatizeneho ko­la.

                          0 0
                          • vojta  

                            Diky. Efektivni delka horni ramove trubky neni ovlivnena vyskou sedla, protoze se meri stred hlavove trubky – stred sedlovky ve vodorovne rovine ( viz obrazek – kdyz jsem to kontrolval na XC-ku, meril jsem sroub na krytce predstavce – odhadnuty stred sedlovky. Musel jsem ale pouzit vodovahu, protoze jinak to bylo nepresne). Pokud jsi to meril takhle a nameril 640, byl by to pro mne trochu problem … :-(

                            0 0
                            • Meduza  

                              Smarja vodovahu doma nemam, ale ta hlava sedlovky byla o peknych par cm vyse. Ted jsem to zmeril znova, ve snad vodorovne poloze a nameril jsem cca 62,5cm.. Tak snad dobry ne,

                              0 0
                          • vojta  

                            Fuj. Ted jsem se vydesil. Nejak jsem si blbe zapamatoval vysku riditek ( prohodil jsem to s vyskou sedla ) a sel to zmerit na XC-ko. A kdyz jsem nameril 103, docela mne ten rozdil 103–114 vydesil. 109 uz odpovida memu odhadu. Jinak sedlo zas o tolik niz nemam – ~112

                            0 0
                            • Meduza  

                              No a zatizeny to jeste jde cely k zemi ze jo. Jen ta delka ramovy trubky zustane. Ja z toho mam kazdopadne pocit takovyho vzprimenejsiho posedu oproti HT, coz mi vyhovuje. Hele konec uvah, vypada to, ze uz snad prset nebude, takze se jdu projet. Jenom tady kousek par kilaku k segre. Odjizdi se potvora flakat na 3 mesice po JV Asii :o) I kdyz ja bych tam tak dlouho dobrovolne asi nevydrzel.

                              0 0
                    • Vrci  

                      tak jim v objednávce napiš že chceš 10, a dostaneš je. Taky jsem si u rámové sady objednal velikost 62 a 135 mm představec na 31,8 řidítka, i když součástí je 120 mm pro průměr 25.

                      0 0
                      • vojta  

                        Na moznost zmeny standardniho predstavce za jiny jsem se v Canyonu ptal – vymena je mozna za poplatek 20E

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Je to tak, u jednoho ESka, které jsem zařizoval se také těch 20 euro platilo.

                          0 0
                        • vojta  

                          Konecne jsem po velkem propocitavani geometrie dosel k zaveru, ze by to XL s 9cm predstavcem mohlo byt prijatelne, napsal jsem germanum prosbu, at jej vymeni, ze jim poslu o 20E vic – no a odpoved mne nepotesila – nebot je kolo uz pripravene a vystaven ucet, musi se tato objednavka stornovat a vystavit nova, kolo rozbalit a vratit do montze ..... a dodani se zdrzi o 2–3 tydny … at zije nemecka pruznost … :-(

                          0 0
                          • Meduza  

                            No a neslo by si nechat prihodit ten kratsi predtavec jako nahradni dil a ten dlouhej pak strelit? Nebylo by to mozna i vyhodejsi, nez platit 20 E za povoleni a utazeni 3 imbusu? Akorat nevim jak je to s temahle predstavcema, pac ty vlajdy jsou nejak divne siroky u toho predstavce.. Nedostanu na ne ani tacho ani drzak GPS…

                            0 0
                            • vojta  

                              20E za ty 3 srouby je opravdu dost, ale novy stoji dle stranek Syntace 108E. Spis se ale asi na vymenu vybodnu a zkusim, jak mi kolo sedne ( ono totiz rozdil v uhlu sedlove trubky 72st. u AM vuci 73 st.u XC dela na efektivni delce horni trubky rozdil 1 cm /ve vysce sedla uz ke 2cm/ ⇒ nemusim pouzit hokejku jak na XC + 1cm rozdil u predstavce a jsem na delce soucasneho XC ). A pokud nesedne, koupim nejaky tady a Syntace prodam. A jake jsou prvni dojmy z AM-ka ?

                              0 0
                              • Meduza  

                                Teda nevim co na tom predstavci ma stat 108E, ale kazdopadne to neni syntace , ale easton a to tenhle… www.eastonbike.com/…S/stem_ea50_ No a ja jinak jezdim a hledam to spravny pohodovy nastaveni. Chystam se vymenit sedlo za mekci- WTB PURE Race (mam ho na svym starym HT a sedi mi). Sedlovku za delsi (BBB 400 mm, BSP-20 Skyscraper), protoze ta origo ma 350mm a urcite neni vytazena na max, ale konci mi v urovni tesne nad sedlovou trubkou, tak to nechci radsi pokouset a mit to radsi pod ni. No a urcite budu menit gripy, protoze chci nejaky mekky a silnejsi a ty origo jsou fakt tvrdy, ackoliv designove se mi moc libi. Jinac uz mame spolu nadrandino pres 200 km a zada rikaji JO!

                                0 0
                      • Beeda  

                        ted davaj FSA OS 120 (31.8)..

                        0 0
            • Pablo  

              Byly u toho nějaký návody k tlumiči a vidlici? Teď se v jinym threadu mluví o nastavení sagu atd, což má každá stavba jinak, tak snad nějaký povídání poslali. Co servis, píšou nějaký doporučený intervaly, použitý olej ve vidli atd? Je to německy, nebo i anglicky? (německy neumím ani slovo, tak bych jim ještě třeba napsal, jestli to nemaj v en).

              0 0
              • Meduza  

                No uprimne nebylo tam od Foxe zbla nic.. Byly tam tuny sracek od Eastonu, ale vidle a tlumic nic. Ja az budu mit pocit, ze neco funguje nedostatecne, tak se s tim zastavim za Milanem1 a hotovo… A nebo se nejdriv zeptam tady… Co se nastaveni tyce poradil mi Mlok po ICQ, protoze jsem nevedel ani kde to nafouknout :o)

                0 0
                • Pablo  

                  No to se teda moc nepředvedli, na každou blbost za pár kč člověk dostane návod (zcela zbytečně) a na takhle drahý věci vyžadující správný nastavení a údržbu nic :( I oni by si tím ušetřili problémy. Asi jim napíšu, ať mi návod na vidlici a tlumič pošlou v angličtině, že německy neumím. Budu dělat blbýho, jako že nevím, že neposílaj nic, uvidíme co napíšou..

                  0 0
                  • Meduza  

                    Jo treba to tam zapomeli jenom pribalit. Uprime byl tam takovej tlustej povsechnej manual, ale podle fotek jsem ho odhadl tak na tri roky stari, coz se stejne k soucasnym komponetum asi nehodi..

                    0 0
                    • vojta  

                      Mimo spousty manualu a katalogu, meli jste tam nekdo neco jako zarucak ? Ja nasel jen najaky protokol o montazi :-(

                      0 0
                      • TheIF  

                        Na krabici z venku ne ?

                        0 0
                        • vojta  

                          Tam jsem mel jen dodaci list + papir „Dulezite informace“

                          0 0
                          • TheIF  

                            Myslím, že ten dodací list slouží zaroveň jako zaručák nebo ten papír o montáži ? Někde to bylo napsané…

                            0 0
                  • MlokCZ  

                    Návod na Fox vidlici i tlumiče je podrobný i s obrázky na stránkách Foxu: www.foxracingshox.com/…8_om_eng.htm A pokud někdo dává manuál (třeba Cube dává), tak stejně dostaneš jen cdčko, které je naprosto totožné s tím, co je na tom odkazu, tak mi to i přijde skoro zbytečný to dávat.

                    Jediná věc, co by mohly dávat navíc (a Cube to většinou dává) je doporučený sag pro daný rám a daný tlumič. U Cubu (pokud to zrovna dají) je to jen takový jeden malý papír, kde je pár modelů kol s tlumiči a u toho doporučený sag.

                    U Canyon AM bych to viděl na cca těch 25% (od toho začít a pak případně upravit podle potřeby), které jsou i obecně v návodu Foxu pro tlumiče. Canyon nemá žádný atypický průběh, který by vyžadoval nějaké nezvyklé sagy typu 10%.

                    0 0
                • vojta  

                  Ja tam mel k FOXu dva manualy s CD …

                  0 0
                  • Meduza  

                    Bud mas ten muj hade a nebo ho tam mam nekde taky a nevsiml jsem si ho… Otlapkaval jsem si kolo a ne papiry :o)

                    0 0
                • Misfit  

                  Ja som tam tiez mal dva manualy k foxu vidla aj tlmic cize vsetko ok… kazdopadne ono tie doporucene tlaky su dost od veci kedze tam ide o to prepakovanie a aj tu vidlicu vzdy fukam na vyrazne nizsie tlaky nez su odporucane…

                  0 0
          • Pablo  

            Jak jsi z nich to číslo dostal? Mě napsali:

            Tracking to foreign countries is not possible. best regards / mit freundlichen Grüßen, Damir Huskic

            :( Každý den se bojím, že pošťáka prošvihnu a bude s tím zbytečně mlátit o několik hodin navíc.

            0 0
            • Meduza  

              Normalne jsem jim do Canyonu zavolal, ze uz to jde pres tyden a oni mi to nemecky cislo rekli. To nemecky postovni cislo, kdyz nebude fungoval na netu, tak si zavolej na hranicni postu myslim, ze to byl Cheb, cisla jsem cerpal ze stranek ceske posty a tam ti reknou, jaky cislo tomu udelili tady a to uz dosledujes online… Celkove ti cesky postaci byli dost ochotny, kdyz jsem s nima mluvil…

              0 0
              • Pablo  

                No volat moc nemůžu :(, ale napsal jsem jim odpověď, ať mi teda pošlou aspoň datum odeslání z Canyonu a číslo německýho PPL/pošty nebo čím to posílaj s tím, že už to tady snad dohledám, jak píšeš. Uvidíme co odpoví a do kdy, dneska mi odpověděli na páteční dotaz.

                0 0
                • K2  

                  Posílají to přes německou poštu, to číslo j sem jednoduše našel googlem a viděl jak balík putuje až do česka

                  0 0
                  • Pablo  

                    „to číslo jsem jednoduše našel googlem“

                    Můžeš to prosím rozvést? Mě ta email komunikace Canyonu přijde teda docela nic moc.. Chci číslo balíku abych si zařídil někoho doma a za 3 dny mi napíšou, že „tracking do ciziny není možný“, místo aby napsal aspoň kdy to poslal a německý číslo balíku a měl mě z krku. Tak jsem obratem napsal o datum poslání a to podací číslo německý pošty a zase čekám.. Jenže protože co mail to 3 dny, tak mě to asi přijde dřív (a určitě nebude nikdo doma) než se uráčej odpovědět. Kdyby ten systém byl co k čemu, tak po odeslání kola automaticky pošlou info že to odešlo a číslo zásilky, zrovna tak by automaticky mohlo přijít potvrzení přijetí platby atd. Odpadla by jim hromada dotazů.

                    0 0
    • wartburg  

      To mi nedelej, sem se podival na ten odkaz a ted se mi chce zvracet.

      0 0
      • Dvain  

        Proc?

        0 0
        • faba  

          Přemýšlím o spectralu, ale nevím pořád jakou velikost na 183cm. Vychází mi to tak na rozhraní M a L. Mám raděj delší kola, ale aby ta 20" nebyla moc.

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud máš raději delší kola, tak pro tvojí výšku určitě L.

            Já mám 182, krátké ruce, krátký trup, potřebuju hodně krátký kola a u Canyonu mi sedí buď M se 105mm představcem nebo L s 80–90mm představcem. A Lko také jezdí kamarád se 182cm, který má rád delší posez a nemá tak krátké ruce a má tam 12cm představec. A další nemá ani celých 180cm a má Lko s 9cm představcem.

            Vzal bych na tvém místě Lko ať můžeš dát kratší představec a neskončíš u hrůzy typu Mko s 12cm představcem. Jen bude o trošku vyšší a nebude tam tak moc rezerva do rozkroku, na tohle jsou lepší AMka a ESka, která mají větší sloping.

            Ideální by pro tebe byla nějaká 18,5–19ka s délkou 20tky.

            Zkus pouvažovat, jestli bys nechtěl raději AMko, tam by to Lko bylo v pohodě určitě díky většímu slopingu.

            0 0
            • Burton2  

              Ja bych se chtel taky zeptat… Mam znameho a ten je bajker. Jezdi po Alpach atd. na kole a ted si vyhlizi nove kolo. Vybral si prave CANYON AM a rikal mi ze ma kamarada ktery to kolo ma a ze si ho pujcil a vyhovovalo mu XL. Ovsem on meri asi cca 185cm a vazi zhruba 80kg… Neni to XL moc ??? Jsem se ho ptal a rikal ze uplne vpohode a ze by do Lka by nesel…

              0 0
              • vojta  

                Mit 185, asi bych bral L-ko, nebot to je vyska presne uprostred rozsahu pro tuto velikost ( soudim, ze hranice mezi M/L je ~180 a L/XL ~190 ). Ja mam sice se svymi 190 take objednano XL, ale ze bych si tou volbou byl moc jisty, to tedy neee :-( .

                0 0
              • MlokCZ  

                Mám stejný názor jako vojta, takže také Lko. Ale samozřejmě nemůžu vyloučit, že někomu se 185 pokud má extra dlouhé ruce nesedne i XLko. A možná také jestli jezdí do teď na HT a jde rovnou do AMka, tak je zvyklý třeba na hodně natažený posez. A on se ten posez také narovná na AMku tím, že jsou výše řídítka. Určitě by v případě potřeby šly dát níže (vyházení podložek, otočení představce). A také na fullu u těch trošku vyšších zdvihů (od těch cca 130, 140mm výše) to chce už trošku jiný posez, takže může být to kolo malinko kratší. Přeci jen není to už chrtí HT.

                0 0
                • vojta  

                  No, docela jsem zvedav, jaka bude pocitove zmena posedu. Delku bych mel zachovat ( L+12cm predstavec x XL+10cm ), ale riditka se zvednou o ~5cm. Kousek jsem se svezl na Theif-ove Torque a pripadal jsem si jak babka s nusi. Co myslis tim zkracenim posedu pri zvednuti riditek. Pokud bych za „delku posedu“ bral vzdalenost zamek sedlovky – konec predstavce, tak se zvednutim riditek tato vzdalenost prilis nezmeni (tento usek kruznice se stredem v zamku sedlovky by se dal uz nahradit primkou). Co se zmeni vyrazneji je poloha teziste tela.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To bylo ode mě trošku nevhodné vyjádření s tím zkrácením posezu. Měl jsem napsat napřímení posezu, prostě i při stejné délce bude méně sportovní ten posez.

                    0 0
            • faba  

              A jaká by podle tebe byla alternativa k tomu Spectralu 9 nebo 9sl? Ještě jsem se díval na Scott genius mc-10. Chci něco pohodlného, ale aby to bylo taky trochu svižnější a ne moc těžké. Jezdím převážně terén tak ±80km.

              0 0
              • MlokCZ  

                Pokud máš na kolo tolik peněz, tak vůbec nemusíš brát Canyona, ty nejdražší modely už stejně nijak extra výhodné oproti konkurencí nejsou.

                A taky by to chtělo si aspoň něco nejdříve vyzkoušet. Každému sedne jiný systém a když můžeš vybírat z toho nejlepšího, tak tady se radí špatně, když nevim co ti bude vyhovovat.

                Toho Scotta bych do výběru určitě zařadil, akorát nechápu, že na tak drahém kole stále není RLC verze Talasu a je tam jen RL. Pak bych uvažoval i o Bluru LT, možná i o Stereu (Cube). U Canyonu by se dalo vzít i to AMko a vzít nějaké nižší, třeba AM6ku a nechat jen základ (rám, vidlice, tlumič a pár dílů, které se ti líbí, třeba kliky a řazení) a k tomu vyměnit nějaký hodně pěkný lehký kola a brzdy a jsi také na velmi dobré váze a bude to za hodně dobré peníze (ale zase mnohem více starostí).

                V každém případě všechny ty zmiňovaná kola jsou výborná, ale hlavně hodně odlišná chováním a chtělo by to zkusit, co ti z toho sedne. Mě by třeba Blur moc neseděl, ale na tvoje požadavky by naopak mohl být vynikající.

                0 0
              • MlokCZ  

                A pokud ti tak záleží na váze, tak bych ani ten Spectral nevyřazoval z výběru, jen si u něj pořádně proměřit, jak to bude s výškou rámu.

                0 0
            • ED1  

              Ahoj, Mam tyhle rozmery: Body height: 184 Inseam lenght: 82 Torso length: 68 Arm length: 65 Shoulder width: 42 Weight 82

              …a vychazi me M-ko. Ale me se zda ze bych si mel spis vzit L-ko. Silne uvazuju o Grand Canyon 8.0. Co vy na to?

              diky moc za rady od canyonistu. Jo a kdyby sem nekdo hodil fotky svyho canyona, rad se mrknu..:-))

              ED

              0 0