• MarMik

    Zdravim vsetkych majitelov Canyonu. Mam novy Canyon od brezna 08. Pri cisteni som nasiel prasklinu na rame u hlavoveho zlozenia. Vzhladom na to ze bike ma najeto 210km a moje vaha je 75kg je takato vada dost zvlastna.Prav­depodobne tam bola uz priamo z vyroby. Pisal som do Canyonu ale zatial sa neozvali. Nemam v umysle kritizovat Canyon pretoze samotny bike je super akurat chcem upozornit novych a stavajucich majitelov.

    0 0
    • Vilém  

      To vypada na malou diru pro IHS. Ale tezko soudit.

      0 0
    • zain6  

      Tak to je nepříjemné. :-)Jelikož mám také CANYONA, tak jsem zvědav, jak se k tomu výrobce postaví. Držim palce, ať to rychle vyřešíš. Jinak ta příčina bude asi ta, kterou uvádí Vilém. Někde to tu již jednou bylo nafocené.

      0 0
    • kubad  

      je to určitě prasklina?

      mohl by to být i škrábanec, ale podle fotek těžko posoudit, pokud je to opravdu prasklé tak se jedná o vadu už z výroby špatná díra na ložisko.

      myslím že ze strany výrobce nebude problém, ale budeš jim muset ten rám poslat na základě fotek s reklamací neuspěješ.

      0 0
    • goboloco  

      Já řešil jen opačný problém. V Rideku mne utvrzovali v tom, že pokud misky v rámu mají vakl je to v pořádku- samozřejmě hloupost. Ono stačí aby tam bylo třeba více laku nebo se nedodržel třeba rozměr hl. trubky a je to.

      0 0
      • Vilém  

        U misek je to samo blbost, ale pokud by slo o IHS, tak tam vakl opravdu vadit nemusi nicemu. Lozisko si sedne na kuzelovou plochu a po dotazeni hlavy nema kam uhnout.

        0 0
        • goboloco  

          Jednalo se o misky a vůle byla cca 0,5 mm. Objednal jsem rám jinde a vše bylo v pořádku. Několik kusů bylo tedy špatně vyrobených.

          0 0
          • Vilém  

            Tak u klasickeho hlavoveho slozeni je to „trochu“ problem. Pokud to takto nekdo prodaval, tak je to hovado.

            0 0
            • goboloco  

              Jedná se o semiintegrované hl. složení (misky nalisované v rámu a ložiska vložená). Zbytečně jsem přišel o několik týdnů kdy jsem mohl jezdit, ale už toho nechám nebo budu na BF za stěžovatele.

              0 0
    • goboloco  

      Ještě dodám, že se jednalo o rám Superior 930. Rámy navíc s tímto vaklem prý postavili jako hotová kola a prodali zákazníkům. Přitom je naprosto jasné, že je nutné misky zalisovat a pokud jdou jen volně vložit je to chyba.

      0 0
    • MarMik  

      Posledny update: cakam uz 5 prac.dni z Canyonu a zatial nic. Celkom sklamanie, pretoze som ocakaval iny pristup ked sa jedna o mensiu firmu s direct sales. Mam dvoch kamosov ktory si na moje doporucenie kupili tiez Canyona. To su posledny dvaja ktorym som tuto znacku doporucil. Myslel som ze bude za dobre peniaze dobra muzika a je to opak.

      0 0
      • MlokCZ  

        A těch 5dní čekáš na co?

        0 0
      • kubad  

        taky by mě zajímalo na co čekáš?

        sem ti nahoře jasně psal pošly jim rám s doklady, pokud poslals e-mail a fotky pochybuju že dostaneš jinou odpověd než abys jim poslal rám.

        0 0
      • MlokCZ  

        Jestli je to na mail, tak nevim proč tam nezavoláš. Píše se to tu pořád, že na maily často reagují velmi pomalu a že to je jejich asi jediná slabina, kterou by měli vylepšit.

        Kdybys tam zavolal (což já bych udělal dávno), tak už mohlo v tuhle chvíli být kolo u nich nebo jen rám, dle toho, jak by ses dohodnul a za chvíli si to mohl mít vyřízené.

        0 0
      • alaks  

        Docela jsi mne rozladil, cekam take na Canyona uz 2 mesice, ma byt az v cervnu. Ted mam docela obavy, jestli bude v poradku. Potrebuju ho dost nutne, protoze jsem uz stary bike odrovnal (sice jen zadni kolo, ale nechci zatim do nej investovat, ma uz 10 let za sebou). S pripadnou reklamaci bych mel asi problemy, nevladnu ani NJ, ani Angl.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tohle je snad první reklamace, co tu někdo řeší (nebo jsem si aspoň jiné nevšimnul). A že těch Canyonů už tu je na BF strašně moc + další spoustu, který tu nejsou v profilech ale lidi si je na základě info odsud koupili.

          Řešil se tu před časem jeden zbořený Canyon (někoho z německého fóra), který vypadal jak když s ním někdo najel v 50ce do zdi a i tenhle případ, který by téměř nikdo nevyreklamoval, tak Canyon uznal a rám vyměnil.

          Takže nevim, co se hned z jednoho prasklého rámu dělá takový problém.

          Pokud neumíš anglicky nebo německy, tak snad stačí požádat někoho kdo umí ne?

          Zajímavější spíš bude, jak mu bude reklamace dlouho trvat, tedy ovšem od té doby co to reklamovat pošle, ne od té doby, co jim poslal maila. To mě docela zajímá jak budou rychlý, tedy hlavně jestli mají schované nějaké rámy pouze pro reklamace a tedy zda ho budou mít obratem.

          Jediná komplikace na reklamaci je to poštovné, což ale rozhodně za tu cenu kola stojí.

          0 0
          • bohyn  

            Tusim ze na strankach pisou ze postovne v pripade reklamace plati Canyon. Akorat nevim jestli to jde poslat do zahranici tak aby postovne platil prijemce, ale asi pude dohodnout ze proplati postovne.

            0 0
    • BFG  

      Ahoj, už je polovina června a docela by mě zajímalo, jak to dopadlo?

      0 0
    • K2  

      Kamaráádovi cca před 10 lety taky prasknul Canyon na sedlové trubce u rychloupínáku a dostal nový rám (novější model) vzheldem k tomu, že kupoval 2nd hand, tak reklamaci řešil přímo kupující, který mu to prodal – z mého pohledu se chovají slolidně

      0 0
    • AdeptRendl  

      Obnovim tohle vlákno.

      U canyona xc z roku 2007 jsem pod dovolene objevil podobne praskliny jako zakladatel prispevku. Prasklina je jak u misky nahoře i dole. Jen to není u skoro nového kola, ale po skoro dvou letech jezdeni.

      0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Obnovím téma.

        Jak dopadly reklamace?

        0 0
        • oldaka  

          pridam zkusenost: s reakci Canyonu na maily jsem nemel zadny problem. Objednal jsem si ram, druhy den jsem jim napsal mail jestli mi k ramu mohou pribalit 2 patky na prehazku (samozrejme, ze poslu o to vic penez). Za par minut odpovedeli , ze neni problem. Tak jen doufam, ze to vse prijde :)

          0 0
          • Volf  

            No nechci ti nějak kazit ideály, ale na maily které mohu znamenat kšeft odpovídá i ten nějprašivější obchodník. Horší je to s reklamacemi. Tam se teprve dělí zrno od plev.

            0 0
            • oldaka  

              jo, to mas asi pravdu. tak jen doufam, ze mail kvuli reklamaci nebudu muset psat :)

              0 0
        • micjon  

          Taky přidám zkušenost. Já jsem reklamoval sice něco jiného , a to tlumič. Konkrétně Pearl na ES 6. Tekl z něj olej a servis u nás to prohlásil za zadřené šoupě. Do konce záruky chybělo asi 5 měsíců, nejdříve jsem hodil dotaz emailem, co s tím. Obratem odpověděli ať to pošlu a do 14 dnů byl doma novej Monarch 4.2.

          0 0
          • mirkin  

            Ahoj, dnes mi praskl rám Canyon xc5. V pondělí zavolám do Canyonu a chtěl bych informaci zda se domluvím anglicky nebo jen německy? A jak poslat rám do Německa – pošta, PPL nebo UPS.

            0 0
            • micjon  

              Já posílal jen tlumič a u nového kola brzdy. Posílal jsem to normálně poštou, rám nevim. Neznam ani cenové možnosti. Já si s nima jen psal anglicky přes email. Ale po telefonu není problém německy ani anglicky.

              0 0
            • oldaka  

              reklamaci jsem resil pres mail anglicky a posilal postou. ani jsem jim predem neposilal nejake fotky nebo tak. proste jsem odeslal balik a mailem jsem jim napsal, ze jim posilam na reklamaci ram. vse probehlo bez problemu.

              0 0
            • AleZ80  

              Ahoj, neměli byste někdo tip na nějakej eshop, kde by se dal pořídit Canyon (Nerve AM 5.0) za lepší cenu než je uvedená na oficiálních stránkách ?

              0 0
            • McBlacky  

              kde a jak ti prasknul?

              jezdecká chyba nebo sám od sebe?

              0 0
              • mirkin  

                Rám začal při silovém šlapání vrzat, tak jsem hledal příčinu a našel na zadní stavbě prasklinu. Jelikož je to už třetí rám co mi prasknul tak ten vrzavý zvuk už poznám. Praskla mi Merida, pak GT a teď Canyon. Foto sem dám až v sobotu, teď jsem mimo domov.

                0 0
                • mirkin  

                  Takže, rám jsem poslal Českou poštou 750Kč. Poslal jsem e-mail s popisem závady. Za 7 dní poslali e-mail, že rám převzali. Po 3 týdnech přišel e- mail, že rám posílají zpátky. Za 6 dní přišel poštou. Prasklé rameno vyměnili a přidali tu hlinikovou patku na přehazovačku. Mohu konečně vyrazit na plánovanou dovolenou, zpožděnou jen o 2 dny do Livigna a Gardu, kde to otestuji.

                  0 0
                  • Jones  

                    Konecne reakce jak ma byt. Diky za info. Zahrnu Canyona do moznych nastupcu.

                    0 0
                  • dedkus  

                    Stejný rám, stejná závada, odesláno dnes, uvidíme.

                    0 0
                    • dedkus  

                      Výměna ramena trvala skoro 8 týdnů, zaplatili poštovné a omluvili se za zdržení. Posílal jsem rám s tlumičem, přesmykačem a příslušnou páčkou, bo se mi to už dál nechtělo rozdělávat. Zpátky přišly díly zabalené zvlášť.

                      Chyběla, ale ta plastová záslepka kde je výstup lanek z rámu – poslali po upozornění během pár dnů.

                      Poučení – příště jim pošlu celý rám, ta krabice zas o tolik menší/lehčí/lev­nější nebyla.

                      0 0
                  • o.unca  

                    Nerve AM 2009 mi před dvěma měsíci prasknul úplně stejně, od odeslání do návratu asi 4 týdny, ale musel jsem hodně zatlačit kvůli dovolené. Jednání jako vždy u Canyonu parádní, až na původně navržené datum opravy, ale to jsem si vyjasnili.

                    0 0
    • dakon  

      Tak dneska jsem zjistil, že u mého Canyonu Nerve xc 4 prasknul rám v místech hlavového složení (viz. foto), jak už je i výše popsáno. Koukám, že je to místo, kde dochází u Canyonů nejvíce k prasklinám. Kolo jsem si pořizoval v roce 2007, nevíte jak je to se zárukou u rámů, jestli by se dala uplatnit ještě reklamace…?

      0 0
      • TheJD  

        Myslím, že mají 5 let, takže by ti to měli vzít.

        0 0
    • Kotak  

      Tak po roce ježdění prasklá sedlová trubka. Včera odesláno poštou do Německa. A teď už jenom čekám.

      Mohlo to týden ještě vydržet, aby si ještě užil babí léto :-(

      0 0
      • McBlacky  

        u tohoto řešení rámů to není vzácné, ikdyž do ted jsem si myslel, že na Canyon netrpí.

        můžeš doplnit:

        ročník/model a tvoji váha a styl jízdy?

        0 0
        • Palo TT  

          Si ma predbehol :) Chystal som sa napisat klasika pre tento typ ramov.

          0 0
        • Kotak  

          Nerve XC 6.0 2010, váha 85 km, cca 7000 km , 50% přesunu po cestách a silnicích, a pak většinou okolo Prahy, Točná, Cukrák ,Brdy, jednou Garda, Lužické hory a na závěr Kokořín s Ječňákem, kde jsme se potkali. Tam už byla cca 1cm prasklinka, a bylo jasné, že to budu posílat, ale prdlo to dřív než jsem chtěl.

          0 0
        • ememem  

          u tohoto řešení rámů to není vzácné – a dovod je?

          0 0
          • McBlacky  

            uchycení krátkého vahadla a tlumiče na stejnou trubku, kdy to chodem stavby hodně páčíš.

            0 0
            • Kamikaze 591  

              Spíš se divím, že to praská tam kde to praská – až na konci sváru. Čekal bych prasknutí spíš těswně kolem sváru jak to bývá časté.

              0 0
            • ememem  

              skor mi to pripada ako cena za gramarinu cize vylahcenie az na uplnu hranu materialovych moznosti, rovnaky system pouziva x renomovanych vyrobcov bez zasadnych problemov.

              0 0
              • Palo TT  

                Pri vahe 85+ by som si tento typ ramu urcite nekupil a je jedno, kto je vyrobca.

                0 0
                • ememem  

                  to si potom ale dost obmedzeny vo vybere (namatkovo len co ma napadne – trek, ghost, bmc, stevens, felt, lapiere… ). v kazdej konstrukcii su miesta ktore su viac namane tak tam kde je zvysene namahanie treba proste dat material tak aby to vydrzalo.

                  0 0
      • Kotak  

        Tak mě dneska dorazil nový rám. Odesláno 6.10.11 Českou poštou za 909 Kč, 21.10. napsali, že rám přijali, a i mě rovnou zaplatili poštovné převodem na můj účet.

        21.11. přišel mail, že rám vymění v rámci záruky za 2011, ale některé komponenty nepasují z o rok staršího rámu.

        Po odsouhlasení prací jsem očekával nějaký mail s údaji pro platbu, ale nic nepřišlo, až teď krabice i novými komponenty, a faktura na úhradu.

        Rám přišel složený ze starých pasujících komponentů i nových a nepoužité byli přiložené v balíku.

        Takže bez kola cca 2 měsíce.

        0 0
    • ED1  

      Ahojte, tak sem zjistil asi po 5ti letech jezdeni Grand Canyona, ze mam neco podobnyho co dost lidi tady, tedy prasklinu asi centak na trubce predniho hlavovyho slozeni. Dneska sem jim napsal email jestli to pujde reklamovat doufam ze jo, jinak budu muset nec hat nejak svarit. ED.

      0 0
      • McBlacky  

        po 5ti letech reklamace? to u canyonu myslím nehrozí

        0 0
        • ED1  

          Nemacanyon zaruku na ram 5 let ? nebo jenom na letosni modely ? Zkusim a uvidim.

          0 0
    • maajkee  

      Jak tak na to koukám, tak na ty prasklý hlavovky Canyon celkem trpí :/ A to to sem nenapsali určitě všichni.

      0 0
      • ED1  

        Tak me napsali ze to pujde reklamovat ze ram je furt v zaruce a mam to poslat.

        Supr.

        0 0
        • Luke  

          Nasel jsem taky prasklinku na hlavove trubce. Plati teda ta zaruka 5 let? Kupoval jsem to v srpnu 2007…

          0 0
          • ED1  

            JO 5 let by mela byt zaruka, napsali me at jim to poslu ja mam problem ze nemuzu najit zarucak…saaakrys

            0 0
            • Luke  

              Super, tak to taky začínám řešit. Mám ještě něco málo otázek :-) Chtějí poslat celé kolo nebo jen ten rám? Je třeba to s nimi domlouvat předem nebo jim to rovnou bez řečí poslat? (jejich reakce na mejly je zoufalost sama)

              Záručákem se myslí faktura/dodací list (na papíru je napsané „lieferschein“)? Prohrabal jsem všechno a našel jsem jen tento jeden papír…

              0 0
              • Luke  

                šup nahoru

                0 0
              • ED1  

                Cau Luke, jak to vypada s tvoji reklamaci, Lieferschein a Rechnung (faktura) by melo stacit. ED

                0 0
            • ED1  

              Cautes, Nasel jsem fakturu a dodak a vcera jsem jim to poslal PPL i s ramem tak doufam ze na novej rok mam kolo…:)

              0 0
              • Luke  

                Ahoj,

                už mně odepsali, že jim to mám poslat. Prý mně ten rám vymění, kolo přestaví a těch pár věcí, které nebudou pasovat, si doplatím. Od kamaráda jsem sehnal krabici (svoji už jsem dávno zrušil), už mám zabaleno a příští týden budu posílat. Na kolik tě vyšla PPL? Já přemýšlím o poště. Podle ceníku vychází pošta na cca 1200Kč.

                0 0
                • ED1  

                  Cau, tak super. Ja ted cekam na odpoved uz to je 10 dni, ale prijeti potvrdili. Taky sem krabici mel od kamose, ta stara se rozjela..:) Posilal jsem to PPL (na pobocce v Uhrinevsi) za cca 850Kc, garantujou 2 dny dodani ale borec na prepazce me rek ze mam pocitat se 3dny…kvuli vanocum.

                  0 0
      • gollum  

        Tak se taky přidávám do klubu prasklých hlavovek u Canyonu, stáří rámu 2,5 roku. Dejte vědět jak jste dopadly s reklamacemi. Až napadne sníh a jestli platí záruka na rám 5 let, tak to taky asi dám reklamovat…

        0 0
    • Flinker  

      Ako pozeram, pridavam sa do klubu prasknutych zadnych stavieb na canyonoch.

      Dnes som im poslal mail, tak som zvedavy kedy sa ozvu.

      Dufam ze sa s nimi podari dohodnut aj repas lozisiek ked uz to budu rozoberat :)

      Nejake data – Kupene cca 1.4.2010 Nerve XC 9.0, jazdene v podstate iba jednu sezonu. Vazim 86kg cca – jazdim tak normalne, obcas nejaky pretek.

      0 0
      • ED1  

        Zasni staba nevim ale podle fotky to vypada ze by to melo jit reklamovat navic mas skoro novy kolo, urcite to zkus.

        0 0
        • ED1  

          Canyon potvrdili prijeti, ted cekam na vyjadreni…doufam ze mi to vykreditujou na ucet abych si moh koupit lepsi ram..:)

          0 0
          • fíha  

            Poslu Ti ten isty, vyhrabu ho zo skladu aj keby sa uz nevyrabal.

            Oni su uz taki…

            0 0
            • K2  

              Kamrádovi poslali stejný tip, ale novou kolekci…

              0 0
              • fíha  

                Mne vyhrabali zo skladu 2009..

                0 0
                • ED1  

                  Hmmm asi se nada nic moc delat, zkousel sem to ale napslai ze to neni mozny…no nic aspon bude novej ram…

                  0 0
                  • ED1  

                    Tak poslou stejny typ ale model 2011…dnes napsali.

                    0 0
    • Luke  

      Tak Canyon už je doma. Pokud by to někoho zajímalo, tak postup byl následující: prasklý rám jsem nafotil a napsal jsem jim mejla co s tím jako budou dělat :-) Přidal jsem k mejlu fakturu v pdf formátu, kterou mně poslali při nákupu. Kolo jsem měl od léta 2007, čili 4 a půl roku.

      Napsali zpět, že reklamaci nejspíš uznají, že dostanu nový rám, ale protože v záruce je už jen rám, tak zbytek si budu muset doplatit.

      Tak jsem to poslal poštou za 1085Kč s pojištěním na 10 tisíc.

      Za týden se ozvali, že kolo dorazilo.

      Za cca dva týdny přišel mejl, že reklamaci teda uznávají a dostanu rám model 2011. Za přestavbu, nové díly (přesmyk, sedlovka, hlavové složení, lanka, bowdeny a podobné kraviny), za krabici a poštovné chtěli cca 240 eur. Tak jsem jim to potvrdil, ať se do toho dají.

      Za dalších pár dní přišel mejl, že mám vakl ve vidlici (to jsem věděl, olej byl vytečený do spodních noh a chtěl jsem to řešit pozděj sám) a že mně někde prosakuje zadní brzda. To už jsem nevěděl. A že jestli to chci za dalších 110 eur zaservisovat. Tak jsem jim napsal, že jo, bo se mně to nechtělo pak rozdělávat znovu.

      No a za týden dorazila UPS s velkou škatulí :-) U kola byla faktura s domluvenou částkou (347 eur), tak jsem jim to poslal.

      Rám vypadá luxusně, 4 roky vývoje jdou znát.

      Celá operace kulový blesk trvala cca 2 měsíce.

      A teď se dostávám k tomu nejzajímavějšímu: tlumič mě Hans namontoval vzhůru nohama (viz foto). Což jsem u žádného kanóna neviděl. Má to nějaký vliv na funkci (rostlináře)? Kromě toho, že to vypadá divně…

      0 0
      • MlokCZ  

        Ten tlumič tak dal schválně, protože opačně tam nepůjde. Je to ještě starší verze tlumiče s jiným úhlem ventilku a ten ventilek by tam vadil.

        Současné Canyony už mají novější verzi tlumiče a tam je ten ventilek v jiném úhlu a už se to vejde.

        Akorát máš takhle hůře dostupnou páčku propedalu a opačně je to lepší pro mazání.

        Fungovat bude samozřejmě ale i takhle.

        0 0
        • Luke  

          Díky za odpověď. Hádal jsem, že to bude z tohoto důvodu, ale nebyl jsem si úplně jistý. Zdálo se mně, že tam je dost místa. Akorát mě štve, že teď si budu muset zvykat na otočenou páčku propedalu.

          0 0
      • Kotak  

        Ten rám není ale modelový rok 2011, ale 2010. Když se podíváš ke mě do profilu na kola, tak já jsem reklamoval 2010 a dostal 2011. Občas koukni doprostřed sedlové trubky, tam prasknul mě viz foto výše.

        0 0
        • Luke  

          jo, máš pravdu, sekl jsem se. Našel jsem v mejlu:

          „you will get a frame from 2010“

          A nestraš mě, žadné další praskání se nepřipouští! :-)

          0 0
          • Alfii  

            Mam Canyon AM 9.0 model 2009 cca po roce a pul me praskl ram v zadni casti u prepakovani. Nafotil sem a psal email do Canyonu co stim a ze poslu jen vadny dil (jednalo se o dil co vede od zadniho kola ke tlumici smerem k sedlovce). Do dvou dnu odpoved, ze musim poslat celej ram bez kol. Pokud bude reklamace uznana proplati dopravu. Tak sem jim to poslal postou. Pri baleni me zacala tect paka zadni brzdy. Tak sem to prisal do zavad a pridal do krabice s fakturou. Za 3 dny me pisi, ze jim ram dorazil. Za dva dny, ze je opraveno a posilaji zpet. Do ted bylo vse OK.

            1. Kolo bylo zaslano na jinou adresu. Nastesti sem doresil s UPS. Canyon

            se me za to umlivil, tak si rikam stane se.

            1. Vybaluji kolo a hele zadni brzda stale nebrzdi!
            2. Cast ramu vymenena vse se zda OK.
            3. Nejde napasovat zadni kolo. Canyon vymenil i ulozeni zadniho kola

            s raminkem, kde drzi prehazovacka. Nove je ohnute :(((

            Tak sem jim popsal problem a cekal co prijde.

            Brzdu prej nemel technik na servisnim liste, takze ji neresil. Vadny dil nemohli zjistit, a ze sem jim neposlal kola, aby se vyskouseli napasovat a vyskousela se brzda.

            Na toz sem komentoval mel sem poslat jen ram, snad v canyonu maji i nejake kolo na vic pro otestovani a vada byla na prvni pohlede dost znatelna, brzda byla uvena jako zavada. Hosik na hotline se do toho trochu zacal zamotavat, a bylo videt, ze nechce priznat chybu. To me celkem zamrzelo. Ve finale me poslou novej dil, proplati do 20 eur vymenu dilu u nas, zaslou penize za postovne a brzdovou packu jim poslam na reklamaci.

            0 0
            • Alfii  

              K bodu 4. jednalo se o praskloua ohnutou patku.

              0 0
            • Vilém  

              Ja ti nevim, ale to co popisujes mi prijde jako normalni stav, vzhledem k tomu, v jakem stavu jsi jim to zasilal. Takze zcela chapu jejich reakci.

              0 0
            • madcat  

              Nechci řešit tvoji anabázi, to jistě zamrzí, zeptám se ale na jinou věc – jak jsi jim ten rám posílal a na kolik to zhruba přišlo? Myslím jestli jsi volil Českou poštu, nebo nějakou jinou přepravní službu, jestli sis nechával bike guard, nebo to balil nějak „samodomo“ systémem do kartonů a molitanů apod…? Dík.

              0 0
              • Alfii  

                Poslal sem to postou jde to pojistit max na 12500,– letecky to tam bylo za 3 dny cena kolem 950,–, puvopdni box sem uz nemel tak sem skocil do bike shopu a dostal krabici od jineho kola a ram zabalil do molitanu a folie.

                0 0
                • RacerX  

                  Letecky?

                  0 0
                  • Alfii  

                    Ano poslal sem to prioritne a podle postacky to jelo letecky. Ale rozdil mezi letecky na normalne bylo asi 30KC.

                    Letecky 3 dny, klasika 4 dny. Podle postacky.

                    0 0
    • cobra  

      Tak jsem dneska při mytí kola taky zjistil nepěknou věc a to, že mám prasklý rám Canyon Nerve XC u hlavového složení :(. Rám je ročník 2007, takže na něj záruka už neplatí. Na kole je najeto cca 8500 km převážně v terénu.

      Napadá mě několik možností co s tím:

      1. Napsat do Canyonu jestli nemají nějaký kompatibilní rám, ten

      případně koupit a přeházet komponenty.

      1. Koupit nějaký jiný jetý nebo nový rám kompatibilní s tlumičem a

      ostatními komponenty.

      1. Koupit celý nový bike a starý rozprodat po komponentech.

      Co byste mi doporučili? Máte někdo zkušenosti s pozáručním servisem od canyonu – dá se vůbec od nich koupit rám bez tlumiče?

      Netušíte jak dlouho je možné ještě s takovou prasklinou jezdit a jestli to je nebezpečné když to budu pravidelně kontrolovat?

      Záložní stroj nemám a bike už u mě není sport č. 1, poslední roky už jsem toho tolik nenajezdil, proto se snažím najít nějaké levnější řešení, zároveň se ale nechci vzdát fulla, když už na kolo vyjedu, tak vyhledávám technický terén (hlavně Točná, Brdy).

      0 0
      • Carlos.f  

        Konec praskliny provrtat, aby se nešířila a na hlavovou trubku nalisovat zespodu nějakou objímku.

        Ale do opravy bych na tom nejezdil, protože prasklina by se mohla šířit rychle.

        0 0
      • Goob  

        Mají crash replacement program. Zkusil bych zavolat přímo do Canyonu a zeptat se.

        0 0
      • Kinetic  

        Taky mám zrušený rám Canyon Nerve XC 3 2007, napsali mi, že cena „nového“ je 999 Euro + 2–3h práce přestrojení kola 300–500Kč/h. Jak jsi dopadl ty?

        0 0
    • pajda  

      Přidám taky zkušenost s Canyonem – nešlo o prasklý rám, ale objednal jsem si tehdy kolo z outletu, ale je to už asi 6 let zpátky :-) Byl to nějaký Grand Canyon s tou samozamykací Foxkou, což se mi tenkrát líbilo. No mělo to být „L“, přišlo „M“, horní rámová trubka byla v jednom místě trochu promáčklá a házely tomu kotouče. Protože to bylo tenkrát moje první pořádné kolo a navíc jsem byl hrozný punťa, tak jsem to reklamoval, napřed mailem, to se neozývali, tak po týdnu telefonem, tak to už šlo, tak jsem poslal zpátky, připlatil za nový model a ten už byl v pořádku. Takže nakonec trochu nervů a poštovné do Německa, poštovné zpátky už platili sami. Tak nakonec vcelku dobré. Pak se mi stala ještě srandovní příhoda, kdy jsem objednal z nějakého zahraničního eshopu, který už si nepamatuju Cube-Stereo, že když ho tehdy Mlok tak chválil, tak jsem ho prostě musel mít taky.. Napsali mi ať pošlu peníze, tak jsem poslal, ale pár dní na to přišel mail, že se omlouvají, ale kolo už prodali někomu jinému a že peníze posílají zpátky. Tak jsem tehdy podpořil banku asi 2500,– tím rozdílem kurzů koruna-euro, ale tak – aspoň jsem to zkusil, akorát na tom Stereu jsem se nepovozil :-)

      0 0
    • maar  

      Zdar kluci, smutek velikej, můj milovanej Canyon je taky nemocnej. Grand Canyon 6.0, stáří cca 6 let. Nemáte někdo zkušenosti s tím, jak nejlíp zatlačit na Canyon? Psát maily? Volat? Vyplňovat ty jejich formuláře? Mají vůbec ještě někde starý rámy?

      Btw, už to tady někdo prakticky opravdu opravil tak, aby to drželo a nebo je to pasé? To ***** ty hliníky nevydržej ani pár let? Tak to jdu teda příště do oceli …

      Budu je nějak kontaktit a uvidím, co bude dál, napíšu zážitky…

      0 0
      • kyl  

        Ale vydržej,záleží na majiteli co s tím vyváděl za kousky…

        0 0
        • maar  

          No to je právě to. Jsem na to kolo docela dost opatrnej. Jsem si vědom toho, že to je hard, nijak ho netrápím, vážím 75–78, servisuju pravidelně.

          0 0
      • kubad  

        co bys chtěl po 6 letech řešit? Canyon nemá doživotní záruku pokud vím

        0 0
        • wilda81  

          +1

          0 0
        • maar  

          Nemá, 5 let na rám. Chci zkusit cokoliv, to kolo mám fakt rád.

          0 0
          • Doktor22  

            Já měl Canyona také rád, když mi prdnul v záruce tak to vyřešili celkem rychle, do 2 týdnů jsme měl nový rám, novější model včetně sedlovky a hlavového složení. to jsme si říkal super přístup. před 14ti dny mi prdnul i ten nový jenže je po záruce tak jsem se ptal jestli je možné ještě sehnat nějaký model na 26" kola a kdyby byla nějaká sleva byl bych jenom rád, první odpověď přišla velmi rychle z pražské kanceláře abych poslal foto a pak už nic. Takže moc nevěřím, že by nějak rychle kladně řešili něco po záruce. Což je škoda bo jsem chtěl jezdit co nejdříve a tak jsme nakonec koupil to co mám.

            0 0
      • Smazaný účet  

        Neutahoval tady nekdo hlavko na krev?:)

        Jinak po 6 letech nevyresis nic…ale za chvili jsou vanoce;)

        0 0
        • Zdyn  

          Co má s tímto prasknutím společného utahování hlávka prosím tě?

          0 0
          • Smazaný účet  

            Noo..tak lozisko se do misky hlavka opira kuzelem ne. Takze pri dorvani na krev tam nejaka sila na roztahovani pusobit bude. Sice se asi drive vysype lozisko, nez by si toho vsiml ram, ale zkusil jsemj to.

            0 0
          • Vilém  

            I integrovaneho by to neco spolecneho mohlo mit, diky tomu konusu na spodku loziska. To by ale asi musel utahnout „trosku“ vic.

            Ale kdyz si clovek projde toto vlakno, tak nezbyva nez rict, klasika.

            0 0
        • maar  

          Nic jsem sám neutahoval a o kolo se staral IMO fakt dobrej borec, kterej servisuje kola leta a věřím mu.

          0 0
      • Barak  

        Myslim, ze po takove dobe nedostanes ani slevu na novy ram, natoz reklamace…

        0 0
        • maar  

          Jasan, toho se bojím a tuším to. Hledám naději :)

          0 0
      • McBlacky  

        u canyonu nejcastejsi point of failure

        0 0
      • iron.hide  

        daj tam toto a poriadne to utiahni

        http://www.eshop-bazeny.cz/…va_spona.jpg

        0 0
        • maar  

          Trolling a nebo jako fakt?

          0 0
          • iron.hide  

            ja nie som ziadny troll a ani si nechcem robit srandu z tvojho zlomeneho ramu. Takuto opravu som uz videl viackrat, raz u kamosa, a zopar krat nahodne na nete. Samozrejme je to docasne, napriklad ak by sa ti to stalo tesne pred bike-dovolenkou, tak to tych par dni vydrzi. ale isteze nie nejake DH bomby a skoky.

            nieco som nasiel: http://forums.bicycletutor.com/…ad-5048.html

            ale inak nic, proste si setri na novy ram.

            0 0
            • maar  

              Ahoj, díky. Mrknu na to. Je fakt, že babí léto bych si ještě docela rád užil :-(

              0 0
          • wilda81  

            Trolujes tu akorát ty. Máš 6 let rám a 5 let záruku, neumíš si to spočítat?

            0 0
            • sharkeeCZ  

              +100000000

              0 0
            • Smazaný účet  

              Tak nekomu, pro vidinu par drobnych, asi nevadi byt za chuja…:)

              0 0
              • maar  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
                0 0
            • Barak  

              Dřív byla 5 let záruka na rám? To si nemyslím.

              0 0
              • wilda81  

                Jestli se nepletu, tak na rámy do +/- 2008 je záruka 5 let, na novější šest. Bavím se o prvním majiteli.

                0 0
            • maar  

              To byl legitimní dotaz. Tvůj agresivní přístup nechápu, prostě hledám řešení. Ano, umím počítat. Ptal jsem se na možnosti opravy, na starý rámy, na zkušenosti. Pokud chceš dělat frajera, tak ho běž dělat jinam.

              0 0
              • Vilém  

                Predevsim ses ptal jak to uhrat s Canyonem.

                0 0
              • McBlacky  

                za 500 cca ti to opraví kdokoli kdo dělá s hliníkem. životnost těžko říct.

                0 0
              • sharkeeCZ  

                Nesmysl, Tvůj dotaz zněl, co udělat ať Canynon vyreklamuji nebo dá slevu. Tohle je amorální chování, z mého pohledu.

                0 0
                • lutte3  

                  Me opravili RBcko skoro rok po zaruce, zavareno, novy loziska, lak, nova zadni stavba. :) Nesmi bejt clovek linej se zeptat.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Kdyby rok po zaruce:) Ale chce to trochu vlastni iniciativy no:)

                    0 0
                    • lutte3  

                      V tomhle je Petr Heiniku fakt super, zakaznik az na prvnim miste. Kdyz vemu co si se mnou uzili… :) (2 praskly ramy, druhej i vickrat, vzdy vyreseno ke spokojenosti, holt tomu davam :/ )

                      0 0
                      • hovanec  

                        Tak to má být. Malí výrobci nesázejí na mega obraty, ale především na kvalitní služby zákazníkům. Ta firma bude za pár let úplně jinde… Přeji této české firmě, aby se dokázala prosadit mezi těmi obry, co jsou všude kolem.

                        0 0
                • Barak  

                  Ty seš nějakej útlocitnej. Původně se ptal, jak nejlíp je kontaktovat (tel., email atd.) a i když má po záruce, proč tam nezkusit napsat? V histori je tady spoustu příkladů, kdy výrobce nebo prodejce nabídnul podporu, na kterou by ani zákazník neměl nárok.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Nemáte někdo zkušenosti s tím, jak nejlíp zatlačit na Canyon?

                    0 0
                    • Barak  

                      To jsem četl samozřejmě. A dále to pokračuje, zda mailem, telefonem atd.

                      Je asi jasný, že Canyon nikomu nedá zadarmo nic, na co nemá nárok, pokud nechce. Navíc po 6ti letech. To jako někdo pochopil tak, že jim bude vyhrožovat nebo co?

                      0 0
              • wilda81  

                Ano mám zkušenosti – shodou okolností jsem si s Canyonem před nějakým časem volal a zjišťoval na co by (ne)měl nárok nový majitel rámu po záruce (v tomto případě 2 roky). Napsal bych ti to, kdyby ses nechoval jako vůl. Zjisti si vše sám …

                0 0
                • Booker  

                  Božínku…:-) Za to už ti nic neřeknu! To bylo ve školce, ne?:-D Někdo se na něco zeptá a hlavní je ho za to zdrbnout… Shodou okolností mi taky křupnul rám v hlávku od Canyona (2008), a to je fakt strašně zvláštní se zeptat, jestli náhodou třeba někdo nemá zkušenost s něčím jiným než vyplajznout 50000,– za kolo (příp. rám za 25)… Tak na to vůbec nereaguj, když nedokážeš poradit?! Nechápu…:-)

                  0 0
                  • wilda81  

                    tak hlavně že tys mu poradil a nikoho u toho nezdrbnul ;)

                    0 0
                    • Booker  

                      Konec prodlužování vlákna nesmysly-na kole by se člověk taky nehadal kvůli dotazu/odpovědi:) Já bohužel nemám zkušenost-mám to asi měsíc. Zatím jezdím na kruplem rámu (hliník) a po i občas při jízdě to kontroluji. Pořád si říkám, že by musela vylitnout celá hlava vidle-rupnuti na 2 místech… Četl jsem místní svarecske vlákno, ze kterého mi vyplynulo, že zavarit se dá, ale pak ti to o to ochotneji praskne vedle…Tak nevím. Ale už se dívám po náhradě…:( Ale člověka to prostě štve-teď jsem vyměnil komplet pohon a kvůli 1cm kupovat celé nove kolo… Byt vim, že ten rám už má taky svá lepší léta za sebou…

                      0 0
                      • Bokec  

                        Nic nesvaruj. Nech si z nerezu vytocit krouzek s urcitou toleranci ktery na to naklepnes, muzes to i podmaznout epixidem. Nech si udelat dva ks na spodek a horejsek. A sostruznikovi reknes jak chces aby vypadal krouzek z venku …

                        0 0
                        • kyl  

                          Trochu tam vadí ty svary,na zadní straně je moc blízko vršku.Tohle mě napadlo hned jak to sem postnul ale není moc místa na ten kroužek.

                          Sám mám na rámu několik svarů 3 roky a žádný nepovolil ani to neprasklo vedle.

                          0 0
                        • Booker  

                          Díky, dobrý tip – už jsem taky i přemýšlel o té hadicové objímce. Nemám vůbec v oboru soustružnictví zkušenosti… Zajdu za nějakým soustružníkem podle netu a řeknu, co chci, jak velké, tlusté, matroš a tak? Na kolik to tak vyjde?

                          0 0
                          • Booker  

                            Už jsem to našel:) Jinak přikládám do galerie

                            0 0
                            • Bokec  

                              Jednoduché, zajdi za soustružníkem, někde ve svém okolí, vem sebou kolo a řekni mu že by si potřeboval udělat objímku z nerezu, s přesahem tak aby si ji na to musel naťukat…on si to změří a řekne ti co a jak, dle mne to bude za 2ks kroužků cena do 500Kč

                              0 0
                        • maar  

                          Tak tohle si nechávám taky v záloze. Díky za tip.

                          0 0
                      • wilda81  

                        Odvrtal jsi konec praskliny? To by mohlo ještě chvíli pomoct.

                        Jinak k těm rámům od Canyonu. Standardně žádné neprodávají – jen to co najdeš v outletu na webu nebo co se aktuálně prodává. Pokud jej máš v záruce (2/5/6 let – v závislosti na tom kolikátý jsi majitel a rok výroby rámu), tak ti nabídnou adekvátní náhradu. Na crash-replacement program máš též nárok jen jako první majitel.

                        Opravy a servis po záruce ti klidně udělají, ale je třeba počítat s tím, že práce v Germánii je o dost dražší než u nás.

                        0 0
                        • Booker  

                          Díky za tip. Bohužel už jsem se 7 lety časově za zenitem – i když crash replacement za 27kKč u Nerva by stejně bylo hodně na zvážení, zda-li se vyplatí, když za 38 máš nový nejlevnější rám i s celým zbytkem kola…resp. asi by nebylo co zvažovat:-)

                          Jinak jsem to neodvrtával – vím, že to pár lidí dělalo, ale nějak je mi to „proti srsti“ vrtat do rámu:) – nemám s tím žádnou zkušenost. Možná se to pokusím ještě vyřešit tím kroužkem, co psal Bokec – je to tak na 0,5cm kroužek na výšku – pak už tam vadí svár od dolní rámovky…

                          P.S.: Jinak promiň za ten vršek – neber to osobně:-) Asi jsem se nechal unést, když člověk čte problém a půlka textu je pak „povídání“

                          0 0
                          • Kosa  

                            být tebou, tak než tam dáš ten kroužek, tak odvrtej tu prasklinu na konci, zamezíš tím postup praskliny a určitě tím nic nezkazíš.Proti srsti by mi bylo kdybych vrtal díru jen tak :D ale ne když je tam ta prasklina a pomůže to.

                            0 0
                            • Bokec  

                              Jj souhlas vzal bych to 1mm vrtakem presne na konci prasklinky.

                              0 0
                            • Smazaný účet  

                              Navrtani praskliny urcite doporucuju, pomaha to:)

                              http://byron.rajce.idnes.cz/RB_zubar

                              0 0
                              • Booker  

                                Ok:) Tak to tedy provedu…jinak je fakt, že jsem to měřil a že se tam vejde max. 0,4 cm na výšku objimka…coz není mnoho…

                                Ještě prosím o názor: co byste doporučili-Canyon Spectral Al 5.0 (na Foxech) nebo RB IQ575 (Monarch s debon airem a relevation)? Jízda tak mezi enduro a xc,asfalt z nutnosti… (Tocna,Brdy,Alpy…)

                                0 0
                        • maar  

                          Takže kdybych to měl shrnout, jelikož jsme na tom s Bookerem evidentně stejně. Navrtat konec praskliny, nechat vysoustružit kroužek, narazit a pak se modlit, aby to chvíli drželo. Btw, to že je to prasklý sem zjistil poté, co jsem celej den nějak pocitově dumal nad tím, proč to kolo má najednou jakousi vibraci, kterou neznám. Je to jak když je prasklej ježek, řídítka mají takovej nenápadnej vakl, je tam cítit vůle. A nejsem si jistej, esi tomuhle kroužek pomůže. Každopádně prostě i napíšu nebo zavolám na Canyon, za zeptání fakt nic nedám a třeba mě překvapí. Mrzí mě to, kolo je celý v cajku a funkční a jezdí a kvůli ***** centimetrové prasklině ho mám hodit do ekodvora …

                          0 0
                          • Booker  

                            Já při sjezdu slyšel takový nepříjemný křupavý zvuk…ne při nárazu/seskoku-prostě pohoda sjezd. Tak jsem zkontroloval hlavu a ejhle…měla ji tam…:(

                            0 0
                          • Bokec  

                            Ten kroužek může být klidně delší třeba 1mm bych zabrousil do svaru..

                            Kroužek může být také samozřejmě delší a může mít osazení na spodní část trubky, to také z důvodu jednoduššího nalisování na trubku .-)

                            0 0
                            • maar  

                              No ten kroužek se tam bude muset bejt zabroušenej prakticky celej, protože ten svár je prakticky až po hranu. Místa na nasazení kroužku je tam asi tak 3mm.

                              0 0
                          • McBlacky  

                            prasklej ježek je uplne fuk, vlastne tam ani být nemusí – když nemáš carbon krk vidle. A v mnoha případech ani u carbonu, například s Tune gum-gum je to jako by tam nic nebylo…

                            0 0
                  • maar  

                    Děkuju ti náčelníku, že ses mě zastal. :)

                    0 0
                • schrapnel  

                  Mna by to ale zaujimalo. Budem zrejme brat kolo od Canyonu a kazda info dobra…

                  0 0
      • Doktor22  

        Mně prasknul rám přímo uložení jednočepu rám jsem měl sic 13 let, ale 8 let jsem nejezdil až letos jsem začal opět pomalu. Takže celkem měl najeto cca 10000km. Psal jsem do německa jaký mám problém a jestli by mi mohli nějak pomoct formou 26" rámu a případně lepší ceny. Do druhého dne mi přišla odpověď abych poslal fotky to jsem udělal až 14 dnů mrtvo po pěšině. A to jsem ani nechtě nic reklamovat.

        0 0
    • VladexAndroid  

      když tady vidím na BF všechny ty moderní drahé rámy prasklé tak mě to odrazuje od koupi takových rámu-jakýchkoliv nových, a jsem rád že mám ty staré rezavé a těžké hi-ten ocelové rámy.

      0 0
      • McBlacky  

        taky prasknou, neměj strach.

        navíc ten canyon je hliník a pokud na něm 6 let jezdil, tak to je amortizovaný.

        lepší jezdit na pořádný geometrii svižným kole, než se vláčet se starou vraždou na který to je kompromis ve všech směrech ;)

        0 0
      • Barak  

        Jasně, ty nepraskaly…

        0 0
        • VladexAndroid  

          a kolik vážíš:-DDD

          pak se nediv, výtahy mají taky omezenou nosnost

          0 0
          • Barak  

            Nějak ti nerozumím, co to s tím má společného.

            Jinak, mě rám nepraskl nikdy. Ale je nesmysl si myslet a tvrdit, že u totožného jezdce by při totožném použití ocelák nikdy nepraskl, zatímco hliník nebo carbon ano.

            0 0
            • Esi  

              přesně prasknout může všechno, mě rupnula jen silnička a to ještě ocelová, hliníkový bike zatím nikdy. Jinak třeba cojsem četl na RB tak ti tvrdí že vyměnit jde jakákoliv trubka toho rámu, otázka je jaký ekonomický smysl by to přineslo když celý rám CRR stojí asi 6500kč. Dokud to praská tak že si toho všimneš při mytí kola tak je to v pohodě prostě si koupíš nový rám nebo vyreklamuješ. U těch hodně drahých rámů se už asi vyplatí nechat případně i opravovat. Pokud ti rupne rám po 6 a více letech kdy má reálně najeto přes 20 000km tak je stejně na čase ho vyměnit, tak si hold uděláš radost a koupíš si nové kolo nebo alespoň rám :-)

              0 0
              • VladexAndroid  

                já komponenty měním jen pokud se zničí-jsou už nepoužitelné. neměním nic jenom proto že to už je staré. mám rám 30 let a dokud bude dobrý nebudu to měnit, i bowdeny mám některé z 80 let původní a není důvod je měnit pokud nejsou zlomené nebo poškozené a to se říká že se bowdeny mají měnit každou sezonu. řetěz s vícekolečkem taky nemením dokud se zuby nevylámou.

                0 0
                • Esi  

                  no ono záleží taky jak jezdíš a podobně, přece jen když je trochu vytahaný řetěz tak kromě toho že ničíš převody se nic neděje. když už je hodně vytahaný řetěz tak to blbě řadí. bowdeny měnit nemusíš nic se nestane, ale když ty co tam máš zahodíš a dáš komplet nové tak najednou budeš koukat jak jde řazení a brzdy lehce…

                  Ono když ti uletí lanko od přední brzdy ve sjezdu když brzdíš před zatáčkou tak máš velký problém, pokud je tam to lanko 30 let tak je ta pravděpodobnost že praskne daleko vyšší než když je to lanko nové, ale každý svého štěstí strůjcem :-)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    ty lanka to je zvláštní, když jsme začínali na favoritech, eskách a velamosech tak to praskalo docela často. až jsem z toho měl fobii a vozil si lanko všude sebou. Modernější kola a lanka s tímhle problém nemají mi přijde. Kromě silničních pák jedný serie 105 a Ultegry co žerou lanka :)

                    0 0
                    • Rubi  

                      tykadlove ultegry? :) radim lehci prevod pred kopcem v kamennem privoze a skub a uz neradila…

                      0 0
                    • siskin  

                      A já se divím kde je problém ,že cca každých 2000km praská lanko v pravé páce..

                      SH 105 asi 2009

                      0 0
            • VladexAndroid  

              podiv sa na toto videö. a zobač co nejsnáze praskne:

              https://www.youtube.com/watch?…

              0 0
              • Vilém  

                Vypovedni hodnota NULA.

                0 0
              • Smazaný účet  

                A co ze ma ten „test“ ukazovat?

                0 0
                • VladexAndroid  

                  že carbon se nejsnáze poškodí praskne. ocel je nejlepší. hliník je mezi tím .ale to je jasné i bez toho videa.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Akorat ze ten test ma takovou vypovidaci hodnotu, jako kdybys hodnotil kvalitu chleba podle toho jak se kutali z kopce…

                    0 0
                  • zdenal8  

                    Jenže ten karbonový rám má nějak orientovaná vlákna a je navržen dle zatížení při jízdě, aby byl funkční. Možnost, že by při jízdě (i v terénu) došlo k tomu zatížení a prasknutí, co on tam nacvičuje, tak je naprosto nulová. Pochybuju, že by si takhle promáčknul osu.

                    Ten test akorát ukazuje, jak nějakej trouba v garáži zničil tři rámy.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      ale jo když to zahodíš do šutrů tak to tu ránu z boku může dostat.

                      Osobne jsem takhle viděl i zrubaný hliníky na vyhození, stejně tak carbony nebo zadní stavby z carbonu. Kdo ale jezdí tak že zahrnuje padání jako běžnou součást, musí s tím počítat.

                      0 0
                      • Esi  

                        myslíš ty co tady potom zveřejňují ty rentgenové snímky? :-) snažím se jezdit lehce pod své možnosti potom déle vydrží materiál i zdraví :-)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Takovy krasny priklad ze zivota. Chyba v Rychlebech, kotrmelec pres riditka, kolo odletelo mezi sutry asi 3m. Na sroubovani a rentgenove snimky to nebylo, ale kolo dostalo pozrat kameni jedna basen.

                          Nemusis hned vymyslet katastroficke scenare, staci chvilka, ty sedis na prdeli a kolo leti do sutru:)

                          Jo, a nebo ti proste jenom spadne z lanovky, protze se ti povoli upinak sedla:))))

                          0 0
                          • Esi  

                            Tak lanovka mě nenapadla to jsem ještě neviděl :) nevymýšlím katastrofické scénáře taky s sebou občas někde plesknu, oproti spoustě lidí tady nejezdím nic složitého bo na to nemám techniku a tak jezdím jen XC s tím že občas někde po lese po turistické značce, kotrmelec se taky občas povede, tak že sem tam patka ohnutá jinak naštěstí zatím kromě odřenin nic :-) (ťuk, ťuk)

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Kdyz ses pod lanovkou a vidis jak neci kolo zuchne dolu, tak to vypada srandovne. Kdyz sedis na lanovce a tvoje kolo zuchne dolu, tak to takova sranda neni:D:D:D

                              Tim zbytkem jsem chtel napsat, ze staci prehlednout diru zapadanou listim a kolo uz leti kdovi kam, treba i do sutru aby dostalo ranu zboku…

                              0 0
                              • lutte3  

                                Jednou sem prehlid diru v 30cm listi a kolo letelo 15m ze skaly :D Ohly riditka a osma ze to neproslo vidli. :))

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Proste jedes, jedes a najednou sedis:)

                                  0 0
                                  • Esi  

                                    jo taky se mi povedlo přehlédnout v listí malej pařez a trefil jsem ho krásně napřímo (byl to sklon kopce kterej už je pro mě na hraně sjízdnosti) a najednou sedím na prdeli a kolo o 10 metrů vejš na kopci, kamarádi když zjistili že jsem ok tak se mohli pochcat smíchy prej by je nenapadlo že skoro 2 metrovej člověk může udělat 3 kotrmelce za 1 vteřinu :-)

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Parizek…projel jsem takovy fajny chodnicek lesem, dojizdim na kamosem co ceka na ceste kousek bokem. Stojim ne pedalech, tlemim se, otoceny na nej a najednou 15 cm parizek, o ktery se mi bloklo a zamklo predni kolo, nasledovalo osobni zhrouceni pred kolem:)

                                      0 0
                                      • Esi  

                                        u mě kolo vydrželo, byl to na mě hodně prudký kopec tak že k tomu abych šel přes řidítka už jsem moc nepotřeboval :-), drobný ťukanec a už jsem mazal :-)

                                        0 0
              • Kosa  

                takhle nějak má vypadat test a koukni co vydrží víc

                https://www.youtube.com/watch?…

                0 0
                • McBlacky  

                  někde byl test silnic a vycházelo, že únavově top hliník (CD), který ale byl tak o třetinu lepší než další hliník před ním vydržel zhruba stejně jako nejhorší carbon. Ekvivalent těsně pod 200 000km, zatíženo 80kg jezdcem. Top carbony snad až někam k 350tkm. Ocel tam byla zastoupena jen jedním vzorkem a nedala ani 100tkm, ale je to metodice a volbě srovnávaných produktů taky.

                  Kdo ví jak by dopad ten Nomád, kdyby ho vzali z boku atd

                  0 0
                  • Kosa  

                    jasně, ale rozhodně to má větší vypovídací hodnotu, než když po tom skáče týpek :D, ještě že takhle se netestuje v reálu, z boku by toho asi taky moc nevydržel, ale tuhle sitaci co „testoval“ nezažiješ

                    0 0
                    • McBlacky  

                      tak jasný ten test toho němce je čistej trolling, ale třeba pro někoho je důležitý za jak dlouho mu to ulítne pod flexou, nebo kdy zlomí zadní stavbu když v ní není kolo :)

                      0 0
                    • VladexAndroid  

                      to je velmi praktický test – šlapání po rámu. doma se mi stává že někdo přesouvá kolo, nebo ho shodí a šlápne mi na něj. jednou mi dali tak blbě kolo že mi ohnuli blatníky ale rám ocel přežije šlápnutí.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        tak carbon pokud v něm je zadní kolo to vydrží bez problémů taky. Já teda bez zadního kola nejezdím ani ho neskladuju ;)

                        bud jste doma extra prasata (nic osobního) nebo máte jen levný plečky. S dražším kolem si to co píšeš běžně nikdo nedovolí

                        0 0
                        • VladexAndroid  

                          věř mi že by šlápni nebo pohodili i drahé kolo :-D…pokud by zavázelo.

                          0 0
                          • Esi  

                            tak to je v tom případě problém výchovy a nebo rozumových schopností …

                            0 0
                • Smazaný účet  

                  Taky hezke testovani:

                  https://www.youtube.com/watch?…

                  0 0
              • Barak  

                A nemyslíš, že pokud s rámem při zkoušce děláš naprosto něco jiného, než na co je vlastně určen, nemá žádnou vypovídací hodnotu?

                Neříkám, že ocel je něco špatného. Určitě má svoje opodstatnění a možná právě pro tvé použití je to mnohem lepší materiál než hliník nebo carbon. Ale pro všeobecné použití už je prostě out.

                0 0
      • Smazaný účet  

        tatovi prasky dve plecky u mufny…a to jezdil jenom do prace a zpet.....taky se dockas…:)

        0 0
        • Vilém  

          tak tak. Favo mi prdlo za horni mufnou na hlavove trubce, patka predni vidlice a patka zadni vidlice.

          0 0
          • Esi  

            V 16 jsem zlomil staré favo na 2 kusy drželo to jen na lanku od brzdy a přehazky, byla to silnička v okamžiku kdy to povolilo jsem jel cca 35km/h zalehlý v triatlonovém nástavci řidítek tak že naprosto ustálená jízda, prasknout může cokoli v a nemusíš s tím dělat kdo ví co. V tu dobu jsem mě 191cm a cca 75–80kg tak že i ta váha nebyla tak strašná

            0 0
          • Smazaný účet  

            Tatkovi jednou u hlavy, jednou u stredove mufny…

            0 0
            • Esi  

              mě prdla spodní rámovka u hlavy a jak se zapíchnul převodník do silnice tak se horní trubka urvala od sedlové trubky. bylo elegantní saltíčko v 35Km/h ještě jsem byl zalehlý v triatlonových řidítkách tak že to bylo super, ten pád si vlastně vůbec nepamatuju, šel jsem rovnou na záda naštěstí vedle silnice na rovnou trávu, když jsem se probral tak jsem ležel asi půl metru vedle lampy tak že dvojtá klika, nestalo se mi vůbec nic ani jsem nebyl odřenej, jen jsem měl v dresu pumpičku a klíče, to jsem měl obtisknuté na zádech tak 14 dní od té doby si dávám do kapes u dresu maximálně svačinu :-)

              0 0
          • VladexAndroid  

            mě nikdy nic na rámu neprasklo a ani ten alu jediný rám co mám zatím taky ne a to jsem si sám lisoval doma misky ve svěráku – jedna miska sice desetinky mm nakřivo ale nic se tomu neděje

            0 0
    • pegas  

      Dva dotazy za 6 bludišťáků :-)

      Na vyreklamovanou věc (rám) je se počítá ,,nová záruka od začátku´´ nebo běží v rámci staré původní záruky?

      Má někdo přehled o zárukách všech značek?

      Ghost – 5 let

      Trek- celoživot 1 majitel

      Canyon- 5 let

      Spešl- celoživot 1 majitel

      …případně nějaký špeky u toho?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Vecna…dozivotni zaruka neznamena treba 15 let…

        0 0
        • Macik  

          Tak tak, doživotní se myslí do konce životnosti kola, což mám pocit že bývalo tak 5 let.

          0 0
          • McBlacky  

            jak kdo. CD jsou případy že dali novej rám i po 15ti letech. spešl a trek tak těch 5 v klidu, dál už to je komplikovaný

            0 0
      • jecnak  

        Procti si v podminkach, co znamena dozivotni zaruka. Obvykle je tam vyjimka na nadmerne opotrebeni a jen pro prvniho majitele. Navic se treba u fullu vztahuje jen na hlavni ramovy trojuhelnik a u silnicek a krosek nevztahuje na vidli. Z dozivotni zaruky jsou casto vyjmuty i FR a DH ramy. To jen pro poradek.

        0 0
        • Esi  

          a potom bych tam ještě čekal nějaký časový údaj od ukončení výroby daného modelu … v IT má cisco na aktivní prvky taky doživotní záruku a doživotností je myšleno že je to 10 let od konce výroby toho modelu, těžko by to teda zrovna někdo provozoval déle :-)

          0 0
          • gerrard  

            Nechcu tady plevelit Cyklo diskusi IT :), ale to s tou dozivotni zarukou si to vykladas nejak spatne. Zaruka je 2 roky a po tomto datu ji bez supportu neuplatnis.

            0 0
            • Esi  

              cisco routery s switche to mají nebo alespoň měli tak jak píšu, ostatní ne. nemá cenu to tady ale dál zaplevelovat to je fakt :)

              0 0
        • sharkeeCZ  

          Zákony hovoří o doživotní záruce tak, že je nutno přesně specifikovat podmínky a omezení doživotní záruky, jinak platí zákonná doba (tedy 2 roky na běžné movité věci).

          0 0
    • Kaocko  

      Tak jsem už taky našel prasklinu na zadní kyvce přesně v půlce sváru :-( na Spectralu. tak jsem zvědavej jak se k tomu postavěj, už jsem posílal fotky na canyon které po mě chtěli.

      0 0
    • racek_chechtavy  

      popravde se divím, ze se tady na foru ty Canyony tak doporucují, kdyz ctu tady tohle téma…

      nevypadá to ze by to bylo uplne výjimecné.

      0 0
      • Bokec  

        1+

        0 0
      • McBlacky  

        schválně dej značku kol kde zadní stavby nepraskaj – praskaj všude, od určitýho levelu prasení

        0 0
        • Franta  

          Praska skoro vse, i bez praseni. Lidi maji predstavu, ze ty veci jsou snad nesmrtelny…

          Nesmysl resit.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Jsou ramy, kter yjsou nesmrtelny..ale maji o kilo az kilo a pul vetsi vahu,nez maji smrtelnici radi:)

            0 0
        • lutte3  

          To jsou ty hliníky, ocel na vás :)

          0 0
          • Franta  

            Mel jsem tri ocelovy fully, paral jsem je krasne… Takze ani ta ocel nevydrzi… a nejednalo se o hypermarket kola :D

            0 0
        • scret  

          ja bych napsal, ale nebudu tu vyvolavat flame:))

          0 0
      • Smazaný účet  

        Tak co jsem zjištoval tak praskání u Treku či Cannondalu tak není nic vyjímečného. A to jsou o dost dražší značky.

        0 0
    • Voz  

      Tak mi to taky prasklo, Spectral, 9 měsíců starý kolo. Snad půjde poslat jen zadní část rámu.

      0 0
      • tonik666  

        podle me z principu budou chtit poslat cele kolo..

        0 0
        • Voz  

          To snad né, Máte s tím někdo zkušenost ?

          0 0
          • Pain  

            Zavolej na Cesky zastoupeni,pošlou kuryra,ten nalozi a odveze.Jak pise tonik nejspis cely kolo

            0 0
            • Voz  

              Hm. Nemám totiž vidlici, tlumič ani sedlovku, vše na servisu. Odmašlil jsem to.:(

              0 0
              • Pain  

                V pondeli jim zavolej a určo naky reseni bude.To zamrzi na zacatku sezony :-((

                0 0
                • Voz  

                  t.j. snad to bude rychlý.

                  0 0
                  • Pain  

                    Snad jo.Jenom vim ze Nemci nemaji 30 dni na vyrizeni jako tady u nas.O tom ti tu napíšou asi jiní.Me to zatim nepotkalo.

                    0 0
                  • fíha  

                    Nó, asi nebude..

                    Raz som poslal samostatny ram, to trvalo cca 30 dni.

                    Ovsem potom som blbec poslal ram + tlmic a stalo sa z toho vymena + „MONTÁŽ“- t.j. tych 30+cca 10–15dni.

                    Ci je zadna vzpera skladovy kus, alebo „suciastka z ramu- teda MONTÁŽ“, to uz je na studium nemeckych pracovnych postupov…

                    0 0
                    • Voz  

                      Tak to zní nadějně, jako že můžu poslat jenom rám.

                      0 0
                      • fíha  

                        Co najjednoduchsie na nich, povedal bych. Zaruka je na ram, tak im ho daj..

                        0 0
              • Nutribird  

                Mě by zajímalo při jakém zatížení, stylu jízdy to praská. Běžné vyjížďky nebo vyšší level skoky a tak.

                0 0
                • Voz  

                  Mám najeto cca 1800, 120 hodin. Řek bych tak polovina na trailech ( většina Jedovnice ) sem tam nějaký skok, ale nic extrémního do těch 60 cm ( podle návodu – kategorie 3 :-)).

                  0 0