• gazman

    Zdravim.

    Začla mi téct zadní brzda AVID J7 kolem jednoho z válečků.

    Potřebuju poradit,kde tu manžetu koupit,jestli to vůbec jde,u Žitného jsem objevil nejakou sadu gumových těsnění na celé prasátko,ale zatím mi neodpověděli jestli to maj nebo co jako.

    Díky

    0 0
    • visions  

      Hele,jestli to od něj budeš brát,tak jedině v krabičce,jinak jsi v pr**li. :-)

      0 0
      • gazman  

        Toš jdi do ř.ti já potřebuju poradit a né totok čéče.

        0 0
      • Tomcat  

        Taky mě to napadlo,  ale jestli to nebude tím že už to koupil bez krabice :-)

        0 0
    • visions  

      je to ono? Nevím,jestli se dá sehnat samotná manžeta.

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?…

      0 0
      • gazman  

        No to jsem našel taky,ale představuju si to jinak,já to ještě nerozhodil,tak nevim jak to vypadá real,ale mněl by to být pryžový kroužek s ± čtvercovým průřezem prostě manžeta.Jak se včil na to dívám tak to tam je,ty manžety jsou navlečené na pístkách.Tak debilněji to teda nafotit nemohli.

        0 0
    • Geralt  

      Zkus k žitnýmu zavolat. Já loni řešil stejný problém, na mail neodpověděli, tak jsem tam zavolal, byl slušnej a dozvěděl jsem se hned, že jsem v prdeli, bo na model 2006 těsnění neměli. Prý jiný průměr než 2007 a výše. Tak jsem z důvodu časovýho presu koupil celý prase na netbiku.

      0 0
      • gazman  

        No tak tos mněl štěstí,protože já jsem nikde samotný třmen na prodej nenašel.Objednal jsem ten kit z chainreacti­on,musím vydržet než to přžijde *****.Někdy to tu u nás je jak za komoušů do píče to mně sere.

        0 0
        • Pavel100  

          ......kdyby místo zajíce v pytli raději měli náhradní díly:-( Pak si budou stěžovat, že nic neprodají!

          0 0
    • Smazaný účet  

      Zdravim,

      tak mne začínají ty avidy s*át. Mám sedmičky, ale jsou už staré asi šest let. Mám pocit, že mi někudy utíká kapalina. Když odvdušním brzdy, nastavím si krok páky, jaký mi vyhovuje(točítkem). Ale po nejaké době(dva týdny) je krok páky citelně delší, než byl. Následuje nové nastavení mrtvého kroku páky. Tohle se opakuje do doby, kdy je kolečko vytočeno na maximum. Pak kdyz s nim začnu tocit zpět a dolívám kapalinu-pár kapek, je možné opět nastavit požadovanou délku kroku páky.

      Objednal jsem set písky+těsnění do třmenu(výše udevený link). Nemile mne překvapilo, že pískny do třmenu nešly-měly vetší průmer než staré. Tak jsem aspon vyměnil těsnění a použil staré pístky, které se zdály být vpohodě-ale šly zatlačit velmi ztuha. Páka ale nejak ztuha nechodila.

      Všiml jsem si, že kolem pístků ve třmeni je trochu zkrabatělý lak-je možné, že by tama prosakovala kapalina i přes nové těsnění? Nemá někdo zkušenosti s přetěsněním páky? Na chainu je k mání jenom expanzka.

      Setkal se s tímhle nekdo? Dolávání kapaliny není řešení:(

      0 0
      • gazman  

        Jestli měly pístky větší průmě,tak by mělo mít větší průměr taky spolu s nimi dodané těsnění,takže mě napadá že pokud si tam naprasil větší těsnění než má bý tak to může někde dělat bordel.

        0 0
        • Smazaný účet  

          To ano, bohuzel nikde nebylo vhodne meridlo. ALe projev byl stejny pred a i po vymene tesneni.

          Otazkou je, kd ejinde hledat nahradni dily, kdyz vsude jsou jenom k sehnani pro avidy z roku 2005..ten rozdil v prumeru bude v radu desetinek(oko­metricky).

          0 0
          • gazman  

            No tak jestli ti to sežralo barvu kolem pístků tak to chčije tam a výměna těsnění to navyřešila páč jsou v kelu pístky. Co tak nechat je osoustružit na správný průměr a použít.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Tak to nevim jak by slo a hlavne komu by se s tim chtelo delat. Precejenom ten pistek jde upnout za vnejsi cast a ta ma ta 8mm…a delat to nadvakrat…no nevim..spise sme uvazoval o lehkem zvetseni otvoru ve trmenu…

              0 0
              • kyl  

                Co stojí víc?Pístek nebo třmen?Já bych začal tím pístkem,neupínat ale jen zapřít hrotem proti čelistem sklíčidla,je to určitě hliník a vzít to najednou.Zvětšit otvor ve třmeni,to chce kvalitní nářadí,mít to přesně upnuté a taky docílit výborného povrchu jinak to můžeš zahodit.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Ha, to mne nanapadlo, zkusím orodovat u dvorního kroutiče špon.

                  0 0
                  • pepek  

                    Bych řekl, že je to spíš na brusku. Soustruhem to můžeš leda zkazit. Pokud je to velký (o čemž pochybuju), tak to bude chtít vzít tak asi půl až jednu stovku na průměru. Třeba bude stačit vzít to jemným šmirglem.

                    0 0
                    • gazman  

                      Přesně tak smirek by mohl stačit,když né tak nůž a potom smirek a co se týče upnutí tak viz kyl.

                      0 0
                  • kyl  

                    Určitě se nechá za něco tekutého přesvědčit:-),třeba i k výrobě nových pístků.Nemáš foto těch větších,řeknu ti jestli to půjde nebo ne,jsem z oboru.

                    0 0
                    • gazman  

                      Myslím že to ale není dural,mám dojem že je to nějaký kompozit,zřejmě kvůli vedení tepla mezi deskou a kapalinou.

                      0 0
                      • kyl  

                        Nevím,setkal sem se zatím jen s hliníkovejma,u to­ho smirkování bacha,hliník je svi¡.a,stačí menší škrábaneček na povrchu a hned se to šprajcne,pístek je pravděpodobně vedenej otvorem ve třmeni a povrchy oproti sobě musí být co nejhladší.

                        0 0
                        • gazman  

                          Píst ve třmeni nějak moc na těsno uložený není odhaduji vůli na průměru min. 0,05 mm možná i desetinka.

                          0 0
                          • kyl  

                            I tak,při přibržďování sním desky pohnou jak je potáhne kotouč,mají ve třmeni taky nějakou vůly,a přitlačí jej ke stěně a pokud bude hrubší povrch tak se můše zadrhnout.

                            0 0
                        • Smazaný účet  

                          Tak ten pistek, ktery do trmenu pasuje, ted nemam(je ve trmenu, tka aspon pridam foto pistku, ktere jsem koupil na CRC. Material je nejaky plast(termoset?), vzhledove a mechanicky podobny materialu, ze ktereho se delaji tela vypinacu trebas.

                          (problem dvorniho soustruznika je, ze to eni soustruznik,a le programator CNC a ke stroji se moc nedostane-musi jit za nejakym podrizenym)

                          Jinak kdyz jsem menil pistky, tak povrch tech starych nebyl od oka nijak poskozeny. Taky si ted uvedomuju, ze problemy s brzdama mam asi od doby, co jsem vymenil kapalinu za DOT 5.1. Ta pudovni tam byla dosti dlouho. Pri cisteni maky jsem v expanzce nasel jemny prasek(asi ubrousene tesneni ci ubrouseny pistek). Taky stara kapalina byla na pohled zlutejsi. Nedaval se to avidu nekdy olej?

                          0 0
                          • kyl  

                            Zapřít o sklíčidlo to půjde v pohodě,ten čípek co vyčnívá z pístku pomůže s vystředěním a povrchu u plastu bych se nebál,hodně jemný smirek a ve finále leštící pasta a nemělo by to být ani poznat.Těsnění je ve třmenu a ne na pístku,pokud se pletu tak mě oprav.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              ano, ve trmenu je drazka do ktere zaskoci tesneni. Ta drazka ve trmeni ma lichobeznikovy prurez, takze tesneni se trochu natoci a vyttovri jakysi brit, ktery je pka v kontaktku s pistkem.

                              Vlevo je nove tesnene, napravo stare.

                              0 0
                              • kyl  

                                Takže pístek musí mít maximálně hladký povrch,jinak to nebude těsnit.

                                0 0
                                • gazman  

                                  Jak je z fotky pístku patrné,tak až tak hladký povrch to není,ale k pístkům do formule dávají ještě mazací tuk,který má myslím na těsnění docela vliv.Navíc je těsnění docela široké a proto vrypy po obvodu nemusí být problém,hlavně aby nebyly napříč.Lichoběž­níkovou drážku jsem ve třmenu nikdy neviděl, možná u starých modelů. K žádnému vymačkání kroužku do břitu nedochází, ten břit tam byl na origo starších těsněních.Teď se všechny těsnící kroužky dělají jen obyč čtvercový průřez.

                                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.