• milhaus

    Chlapy ahoj, poraďte chci celopero a neumim se rozhodnout. Bazar tak do roku stary, nebo novy- za ty hrisny prachy

    0 0
    • Brouk_Pytlik  

      spíš si kup lepší rám a nešetři na tlumič. To ostatní se už dyžtak snáz vymění.

      0 0
    • milhaus  

      scott genius? Je to trochu nostalgie. v roce 91 jsem měl prvního skotta v Opavě

      0 0
    • enjoy  

      nevi nekdo kdy bude k videni ctyrcep od RB?to bude totiz muj prvni full.jsem zarytej HTckar,ale chci to jentak ze srandy zkusit.

      0 0
      • McBlacky  

        ty voe ty snad kradeš nebo jak :-) to jako zanevřeš na crx švestku? nebo odstojíš vižla a budeš mít fulla se skarebem -)))))))))))))))

        0 0
        • enjoy  

          nekradu.ale neco malo vydelam a placeni zadny nemam,takze za 3 mesice bych mohl na ram s floatem usetrit.ale na to je jeste tak rok casu.jeste budu setrit na crossmaxy,na novyho foxe,na…:-)

          0 0
          • p.b.s.  

            muzu te upozornit ze veskere famy o 4 cepu od RB jsou liche – Klasicky 4 cep se neplanoval neplanuje a planovat nebude. Z velmi duvernych informaci od zdroje blizkeho RB. Pokud se zacne vyrabet jiny CC full nez SPEEDSTER jako ze drive jak za dva roky ne tak mozna spise neco jako VPP.

            0 0
      • milhaus  

        hele ja uz celopero zkousel a je to fakt sila. Jezdim trinact let, ne nejak moc, spis nadseny hoby a zada uz boli jak pr.e. O tom, ze by RB melo delat ctyrcep nic nevim, a to bych sakra mel vedet. Jezdkovice jsou kousek od opavy a pokoukavam na speedstra

        0 0
        • raceface  

          RB má v plánu jednočep s přepákováním! To asi myslel, když říkal čtyřčep… Už maj přepákovanýho dragstera! Sám jezdim Speedstera a docela by mě jejich novej počin zajímal!!!

          0 0
          • enjoy  

            no vidis,to je ono.ja se v systemech fullu vubec nevyznam:-)

            0 0
    • milhaus  

      a proc te zajima jiny kolo, ten speedster neni to prave. Jsou v nem nejake problemy, dik za info, treba usetrim

      0 0
      • enjoy  

        asi proto ze je to houpacka:-)

        0 0
        • jakub  

          ja si myslim ze u ramu techo typu zalezi uz dnes predevsim na tlumici, kdyz tam das nakej obyc – bude to houpat, dyz tamdas treba SPV tak podle meho ani tenhle ram houpat nebude, ale nevim, nejel sem na tom

          0 0
          • raceface  

            Hey, hey, hey kluci, kdybych nechtěl aby se to „houpalo“, tak si nekupuju fulla a už vůbec né jednočep. RB Speedster je žehlička, ale umí bejt taky rychlej a klidnej, záleží na technice jízdy a na osobním pocitu. SPV sem nezkoušel, ale teď mám Manitou QRL a sem spokojenej. Dříve sem jezdil GT LTS a nějakej marakantní rozdíl v systémech odpružení a jejich vlivu na jízdu až tak nepoznávam, oproti HT je ale komfort a bezpečí ve sjezdech nesrovnatelný… Bez fulla v terénu ani ránu!

            Jinak samozřejmě ani Speedster není dokonalej – na můj vkus moc vysoká hlava (vyřešeno otočením představce) a čep příliš blízko u nejmenšího převodníku (nutnost lehce zbrousit vodítko přesmyku)… Jinak je to ale krásná práce!

            0 0
            • default  

              Jeste bych doplnil, ze me na nem tak trochu vadi, ze je dost nizkej. Nekdy si pripadam jak skrtatko… ;-)

              0 0
          • enjoy  

            no ja bych radsi ram ktery by nevyzadoval vychytralej tlumic,aby se na tom dalo jezdit.no a jestli to bude za dva roky,tak asi budu muset jit do neceho jinyho,ono se toho vyklube… akorat skoda ze se moje „umeni“ v terenu asi dost zhorsi,kdyz budu mit fulla.no mozna to bude ten duvod proc zustanu u HT.

            0 0
            • wroum  

              evidentne nemas s fulem zadny zkusenosti. jezdit se da na vsem a vsechno se bude houpat pokud to ma zehlit. kdyz to budes mit nastaveny tak aby se to nehoupalo, zehlit to nebude. v tomto smeru ani tak nezalezi na tom jestli to je jednocep nebo 4cep. zalezi na tlumici (a jeho nestaveni) a na zpusobu slapani. vsechny systemy na potlaceni houpani maji za nasledek jen jedine – snizeni citlivosti.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                To by se dalo tesat.

                0 0
              • lubos  

                Asi je dobry rozlisovat houpani a houpani. Houpani kdyz slapu neni moc dobra vec. Houpani pri prejezdu nerovnostmi nezavisle na slapani je dobra vec. Neni pravda ze nehoupani = necitlivost. Kdyz se vezu v aute, taky se nehoupe, ale zehli :)

                No, ale pokud se mylim, tak me opravte :)

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Ale kdyz zehli, tak se (napriklad) v zatackach naklani, coz je nezadouci a proto pridame pricny stabilizator, ktery to eliminuje, ale zaroven znecitlivy pruzeni ⇒ min zehli. Takze asi tak. Proste jakmile treba stavbou ramu zpusobis, ze se zavira pruzeni pri slapani, tak nemuze byt tak citlive v momente kdy slapes a narazis na nerovnost ⇒ jde ti to misto do pruzeni do nohou.

                  0 0
                  • MartinXC  

                    Anebo se to jesště vylepší 8mičepovým závěsem á la A4 a zase žehlí i nenaklání. Ale taky rychle odchází…

                    0 0
                    • rock  

                      Jo a pak se všichni recenzenti předhánějí v nadávání na to, jak je audinka vytřásla … nenaklání (nehoupe), nežehlí …

                      0 0
                  • lubos  

                    Hydraulicke tlmice ovladane elektronikou tohleto myslim resi. Nevim s tim zehlenim .. ale myslim, ze to je docela dobry .. viz rallye. Nu kazdopadne, 2 stope a 1 stope vozitko moc dobre srovnavat nelze.

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      A SmartShock to vyresil? Nemyslim.

                      0 0
                      • K2  

                        SmartShock nebyl dělaný na to aby řešil houpání při šlapání, ale měnil charakteristiku tlumiče v závislosti podle aktuálního terénu. A taky vlivem elektronického vypínání tlumiče žral nenasytně baterky (alkalická 9V mu bez vyndávání vystačila tak na týden) Co by běžný jezdec jsem nebyl schopný hi-end funkci tlumiče registrovat – byla to má první tlumená vidlice.

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          Vsechno souvisi se vsim :) Smartshock monitoroval jen rychlost pohybu pistku (takova elektronicka obdoba SSV) a impulsy od slapani patri (podle bikove teorie) k tem pomalym, takze se k nim choval jinak nez k impulsum od terenu.

                          0 0
                • mAk  

                  no možná kdyby byl víc sinusojdní přenos síly u auta, jako máš průběh při šlapání, tak by ses v tom autě po rozkmytání, taky mohl zeblejt (c;

                  0 0
              • enjoy  

                evidentne jsem to tu uz nekolikrat rikal,takze diky ze jsi tu pravdu o me opet pripomnel:-))

                0 0
    • Pekáček  

      Ale ale, fulla od sponzora Milhaus nechce? :-D A ještě nedávno ses nechal slyšet že fulla nikdy :-)

      0 0
      • milhaus  

        že nikdy, tak to byl asi jiný milhus. jak to myslíš s tím sponzorem?

        0 0
        • Pekáček  

          Ne Milhus, ale Milhaus. Říkáme tak jednomu kolegovi v Cyklomaxu. I na ICQ je jako Milhaus, tady je jako Tobina, nějak jsem si toho nevšiml. Taxe omlouvám.

          0 0
          • milhaus  

            nic se neděje.jinak mám notebook a jde na něm blbě klávesnice, proto ty překlepy a taky neumím moc česky. Milhau

            0 0
    • tutite  

      to milhaus. Levná MERIDA Trans Mission s SPV. Mrkni se do e-bazarů.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.