Vidle pro 55 kg pritelkyni, black ? nebo jinou ?

61 nepřečtených
  • JMT

    objevil sem na pritelkyne vidli praskliny (marzocchi Z5) tak resim co ji tam dat jinyho, vanilla by pod ni moc nechodila a stoji dost, co novy marzocchi ? nebo se mi dost libi ten black, akorat se bojim ze vzduchovej bude necitlivej, takze spis pero (to na ni bude tvrdy-da se sehnat mekci ? kde ? a za kolik ?) dik p.s. specham :-)

    0 0
    • cabbage  

      nechcěš pružinovýho skareba;o)

      0 0
    • enjoy  

      jak jako nechodila?:-).ta by prave jako jedna z mala chodila:-)

      0 0
      • JMT  

        mimo to ze ta vanila bude drazsi, tak s ni mam uz neco zkusenosti (bohuzel ne tech nejlepsich) a navic nevim kde bych do ni sehnal mekky pera

        0 0
        • enjoy  

          mam je doma.

          0 0
        • enjoy  

          ps:jaky mas spatny zkusenosti??ja ji davam docela zabrat obcas rekl bych a zatim to vypada ze je bez vaklu,coz me docela prekvapuje.

          0 0
          • JMT  

            uchcava, blby serizeni na konkretni vahu a mam uz druhy vnitrni nohy

            0 0
          • mawerick  

            když tě tu vidím;) mám na tebe otázečku;) jak drží barva na těch nokonech? odírá se to hodně?

            0 0
            • enjoy  

              malo:-) v mistech kde se treba dotyka hlavovy trubky je to patrnejsi,ale to jetreba jenom par krouzku.nic zasadniho..

              0 0
              • mawerick  

                oki:) stejně už jsou objednaný černý:) takuvidíme jak mi budou slušet:D a dělal sis to sám nebo někde? příp. kde?

                0 0
                • zac  

                  delali to v Programcyclu. Kluci to tam uz maj nadreny a umej to vest fakt tak aby se Ti tam nedostal bordel… :)

                  0 0
    • JMT  

      este sem zapomel, bila barva vyhodou, minimalni zdvih 100mm, klidne vic

      0 0
      • cabbage  

        bílá? R7, Reba, Recon(pružina), Revelation. 120mm ten rám podle mě nesnese v jinym režimu jízdy než je sjezd…

        0 0
    • JMT  

      jak je na tom s citlivosti vzduchovej black ?

      0 0
      • McBlacky  

        když se poladej negativky tak se to dá, ale je to spíš závodní vidle. Tzn zobačka to nejni

        0 0
      • McBlacky  

        scareby ač maj podobnej systém jsou na tom líp… ale nová mx pro race je celkem hezká, koukal jsem na ni na bajkrově kole a jo, navíc 1600gr bez sloupku…

        0 0
      • lubos  

        No mne se zda ze black docela citlivej je. Hm. Jenom jestli to zas nebude kus od kusu. Ale zkousel jsem toho s IT.

        0 0
    • Jenda  

      a kde ta vidle popraskala?

      0 0
      • JMT  

        na obou stranych u uchytu predniho naboje

        0 0
        • Jenda  

          jako primo praskaj patky nebo se uvolnil ten lepenej spoj?

          0 0
          • JMT  

            lepenyho tam nic neni, je to monoblok, praskaj patky

            0 0
    • Medunka  

      55 kg. To by se mela nad sebou zamyslet, to je trochu moc ne?

      0 0
    • milan1  

      Zkusím tady rozebrat problém z mého pohledu a ukázat šířku nabídky. Kdysi by bylo vše odbyto jednou odpovědí a jednou značkou ale nároky stoupají a možností je hodně i když nikdy ne ideální. Pokud se někdo zaměří na maximální komfort i u lehkých vah, musí automaticky sáhnout po ocelové pružině a to takové, ktrá bude i pro takovou váhu stavěna. Problém bude jenom s nabídkou. Jako nejvhodnější se jeví Manitou Splice, ta je ale mazaná vazelínou a její odpory zase vše pokazí. Co zbývá? Vlastní tuning. Dle mých znalostí je možné jakékoliv jiné pružinové verze zavrhnout a nebo doporučuju se dopředu informovat, zda na daný typ, je skladem ta nejslabší pružina. Zbývají tedy verze vzduchové, ty jdou přizpůsobit váze jezdce dostatečně ale je třeba brát v úvahu, že i zde existují rozdíly, které neumožní nastavení přesně podle představ. Příklad jeden za všechny je zde omílaná Reba. Rozhodně není špatná ale její určení je řekněme závodní XC a nastavení a jeho rozsah tomu odpovídá. Ještě radikálněji jde na věc Manitou R7 ale ta zase nabízí ještě nižší váhu. Musím připomenout, že to, co uvádím platí pouze v okamžiku, kdy chci ze současné nabídky získat opravdu maximum. Jakéhosi pokroku proti staré vidlici se dosáhne téměř vždy ale jistotu, že jsem dosáhl opravdu toho nejlepšího z možných nebudu mít, dokud nezvážím všechny možnosti. Takže závěrem. U vzduchové vidlice nepozná těžší jezdec téměř rozdíl proti pružině, teda u dobré vzduchové. Pro lehkého jezdce ale bude mít vzduch vždy nepatrně větší odpor a to se nikdy zcela neodstraní. Rozdíly ovšem stírá vhodný výběr pružin a taková nevhodná ocelová pružina bude skoro horší, než ten vzduch. Takže přeju příjemný výběr.

      0 0
      • náčelník  

        Jaký máš názor na systém pružina-vzduch (starší skareb) pro lehkou váhu?

        0 0
        • milan1  

          Úspěšně jsem ho ladil do lepšího stavu, právě na nižší váhu. Je to stará konstrukce, kdy se nejedná o negativní pružinu ale systém vzduchová a ocelová pružina obě jako pozitivní.

          0 0
          • martt  

            ved prave to funguje vyborne, na jemne pruzenie je tam pruzina a na riadne pecky vzduch. Navyse je mazana olejom, takze dalsia vyhoda. My mame doma dva stare Skareby 2004, na zavodne jazdenie trochu makke ale ked si na ten bike sadne moja 50 kilova dcera (to je ta co nezavodi, aj taku mam), tak ta vidla jej krasne pruzi.

            0 0
            • lubos  

              Tiez mam doma jeden scareb, a na lahku vahu je to podla mna super. Akurat ma zbytocne ocelovy stlpik, tak je tazsia.

              0 0
            • milan1  

              Originál pružina ti musí fungovat v širokém rozsahu nastavení tlaků a priorita nízkých vah není tou hlavní při osazování z výroby. Říkám, že to je z mého pohledu a nebo z pohledu náročného uživatele, který chce maximum. Ta pružina ti dělá opravdu citlivost a tvrdší pružina rozhodně znamená citlivost menší. Měkčí by zase nebyla vhodná pro těžšího jezdce. Tohle jsou podstaty ladění. Vytěžit z daného systému maximum pro konkrétního jezdce.

              0 0
    • jecnak  

      Skareb a kupodivu jeste spravne nafoukany SID.

      0 0
    • mar_tin1  

      pred 3 dny jsi psal tohle: maximalni mozny zdvih u mrzocchi mxc 2002 ? tak sem ji potunil pritelkyni a ma ted zdvih cca 120–130mm, akorat nevim jesli je to bezpecny, o vidli mi nejede (ze to pripadne chytne vakl je mi fuk) akorat at se to treba nak nezlomi, fakt nevim… co sem to tak zvenku pocital, tak si myslim ze ty vnitrni nohy budou ve futrech v klidovym stavu tak do pulky futer, pritelkyne ma cca 50 kg, brzda 525 a 185 disk Je to bezpecny ? ted pritelkyne vozi z5… a ma uz 55 kg… si vymenil pritelkyni, nebo jak tomu mam rozumet? totiz mi to trochu pripomina maleho boba…

      0 0
      • mawerick  

        :D

        0 0
      • wroum  

        :-)))

        0 0
      • lubos  

        ma je prece dva,ne ?

        0 0
        • mar_tin1  

          dve pritelkyne? a asi mu uz lezou na nervy, tak jim „tuni“ stare vidle… :-)

          0 0
          • lubos  

            Dva objekty typu pritelkyne, abych byl presnej :o) Jo, nejspis tak nejak to bude :)

            0 0
            • martt  

              objekt je Ti na prd, potrebujes instanciu (alebo ako sa to povie po slovensky). Objekt je nehmotny, instanciu mozes chytit napr. za …

              0 0
              • mawerick  

                a tohle si pobral kde?;) :D objekt je instance;) opbjekt je instance třídy;) :D

                0 0
                • martt  

                  ja zijem v cudzojazycnej zemi a vlastne pouzivam iba vyrazy „Klasse“ a „Instanz“. V hlave sa mi spojil objekt s triedou. Ak je to ale tak ako pises, tak mas samozrejme pravdu. Vy mladsi to asi viete lepsie. Spytam sa dcery.

                  0 0
                  • mawerick  

                    že by nemečtí programátoři neměli objekty ale jen třídy a instance nečeho? to se mi nezdá:) Je fakt že němčina je na technickou mluvu šílená al eže by až tak?

                    0 0
                    • martt  

                      neviem. U mna to bude tym, ze skolu som koncil velmi davno a vtedy ziadne objekty neboli. Sice pracujem aj v C++ ale vlastne skolske vzdelanie v tejto oblasti nemam (za mojich skolskych cias sme mali fortran, algol atd.). Vzdy si precitam iba to co potrebujem a vlastne mi k zivotu staci vediet ako zadefinujem triedu a ako ju potom instancujem.

                      Ked tak premyslam, nezmenilo sa to v poslednych rokoch? To C++ som sa ucil niekedy v 1991 z „C++ primer“ a odvtedy uz preslo dost casu.

                      0 0
                      • mawerick  

                        aha:) tak to zas neříká moc mě;) v 91 sem ještě pomalu nevěděl co to je PC;) natož tohle;)

                        0 0
                        • martt  

                          len tak pre informaciu, ja som bol na VS v rokoch 79–84 :-)

                          0 0
                      • vlk  

                        no dnes už se učí spíše C#

                        0 0
      • JMT  

        nevim presne jesli je to mxc nebo z5, nechal sem ji hodit do laku a nejsou tam ty loga, tech 130 sem dal spatky na kilo, kdyz sem zistil ze to je vohubu dal sem tam vsechno novy (gufera, futre, tesneni, olej) a na prvnim svihu cumim a vono prasklina a hej na druhy noze taky :-( grrrrrr

        0 0
        • mawerick  

          nerad bych teda kecal ale myslím že mxc a z5 mají jinej tvar jak vnějších nohou tak podkovy…

          0 0
          • TinkTink  

            2002 MXC a Z5 2001 jsou temer stejne…akorat je rozdil ve vnejsich nohach v lepene/jeden kus…akorat MXC 2002 mela ze zacatku taky lepene nohy, takze tezko rict :o)

            0 0
        • Meesha  

          a neni to lak?

          0 0
    • JMT  

      dostala vzduchovyho blacka, 120 mm s lockem a infinity travel, zatim se to jevi jako docel v poho, akorat sid mi proti tomu pride jako vidle na dirtjump

      0 0
    •  

      Jen počkej, Zající!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.