řetěz mezi převodníkem a rámem

22 nepřečtených
  • Pido

    Můžete poradit čim to je že se mi při přehazování na menší i větší placku stává že řetěz zústane navinut na původnim převodníku a dostane se mezi převodník a rám.(FSA v drive mega exo)Najeto 2500 km ale dělá to od začátku.Díky

    0 0
    • Pekáček  

      To může být opotřebení každého dílu co jmenuješ, řazení v tahu, špatná řetězová linka. Já s tím zápasil taky a nakonec mi rám zachraňuje antisuk (jeden už jsem zlomil).

      0 0
      • Pido  

        Já to takhle hodně nemam ale docela mě to sere.

        0 0
        • enjoy  

          jo to mam taky.rekl bych ze je to retezovou linkou.

          0 0
          • Pekáček  

            Možná ne, mě se to stávalo i když jsem měl převodníky těsně u vidle i u nových XT klik co maj tácy dost daleko.

            0 0
        • Lister  

          tak kdyby mi něco takovýho chtěl řetez dělat, tak to bych si ho radši hodil kolem krku :o)

          0 0
        • tomaasz  

          Mě tohle dělal řetěz shimano, se sramem potíže nemám a tak používám sram řetězy.

          0 0
          • Pido  

            Já používal celou dobu shimano a ted mam poprvé sram a je to stejné.

            0 0
            • pavel321  

              S řetězama Shimano mi to dělalo taky (FSA V-Drive mega exo), paxem si koupil Connex a už to nedělá

              0 0
    • Venda  

      Mně to dělá taky, tak jsem sundal kliky a na to místo, kde řetěz ničí rám jsem nalepil několik vrstev tejpovací pásky (jediný co bylo po ruce) a zátím chrání rám celkem spolehlivě. Až se úplně sedře, akorát ji vyměním.

      0 0
    • Standa  

      Řetězem to většinou není.Většinou namotává řetěz malej převodník.Stačí ho vzít trochu pilníkem(cca deset minut práce) a máš navždycky pokoj a nemusíš vymejšlet žádný ptákoviny.

      0 0
      • enrico  

        Vidím že máš podobný problém :-(

        0 0
      • enrico  

        Ako si to myslel s tým pilníkom, to mám zbrúsiť časť prevodníku alebo čo?

        0 0
    • rarášek1  

      Ten samý problém jsem řešil na kole zákazníka. Nový talíř, kazeta a řetěz. Namotával a nezhazoval přesmykač. Nakonec jsem nahradil řetěz HG73 za HG53 a je po problému.

      0 0
      • enrico  

        aj tak tomu nerozumiem, rozdiel medzi HG73 a HG53 je akurat v povrchovej uprave člankov, keby si tam nahodis sramku tak nepoviem, alelebo HG93 alebo CN7701 ale prečo davať reťaz z nižšej sady deore keď, keď ta by predsa nemala byť lepšia? nebolo to skor tym, že ta LX-ova reťaz bola len blbo zanitovaná alebo nejak špatne vyrobená? poradte niekto, kto to vyriešil, fakt nechcem predrať kôli tomu durchom celý rám

        0 0
        • rarášek1  

          Myslím že to není jen v povrchové úpravě, ale asi ta HG73 je zmetek, nefunguje na ničem, i na mém oři se sukuje. Zítra vezu celou dodávku na reklamaci.

          0 0
          • enrico  

            najbližšiu dobu ju odtial vyhodim aj ja, a nahodim tam asi HG93, predsa, ženska to tolko neničí ako ja:-), ešte štastie že ja vozim CN7701, s tou som zatial nemal žiadny problem, ale stale viac a viac uvažujem nad jednou sramkou, je sice o čosi drahšia ale tá váha, no krása nevídaná www.x-bikes.cz/?… vozí ju niekto? zaujíma lo by ma, či niečo vydrží

            0 0
            • enjoy  

              tak pruhledny ty otvory zustanou asi jednu vyjizdku:-)).a pak ten retez bude tezsi nez obyc:-))

              0 0
              • pepek  

                Ale když s tím nikam nebude jezdit, tak řetěz zůstane pořád tak krásný a ani se nanatáhne (a to se pak vyplatí!)

                0 0
    • Loner  

      ´plně nejlepší je když sukuje řetěz na karbonovej rám. To si potom využiješ „výhod“ karbonu. Kupuj „pořádný“ (ocelový) převodníky za pár peněz, nejezdi v bahně, neházej nikdy na platfusplacku, střídej čtyři řetězy po 500 km a máš po starosti.

      0 0
      • enrico  

        to maš recht, najlepšie je nevoziť sa, nič sa ti nepokazi, neroztrhne ani nezlomí, nemusíš kupovať každu chvílu novú reťaz a riešiť takéto priblblé problémy :-) úaaaaaach, to je ale hodín…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.