• Banjo

    Chystam na jaro novy plaste a jeden z adeptu je Hutchinson Python MRC High v kevlaru. Zatim jsem mel obyc Pythona jenom na zadku, tam byl OK. Kdyz ted ale udelali tu novou verzi s vyssimi vystupky, dal bych ho i na predek. Je tady nejkaky user, ktery ma zkusenost s obema verzemi? Je velky rozdil v jizdnich vlastnostech obycejny/MRC?

    0 0
    • zirecek  

      Chlope, po takhle zadaném příspěvku se zas strhne názorová bitka. Specifikuj blíže, co jezdíš. Jestli jsi ultra-mega chrt tak si ho na předek šoupni. Jestli jezdíš aspoň trochu univerzálně, na předek bych ho nedával. Je jedno jestli to má vyšší výstupky nebo ne, jaká je směs, vzorek a charakter pláště je pro jasné určení. Osobně Pythona v různých verzích jezdím vzadu téměř v každém počasí. Na předek leda na silnici.

      0 0
    • Daf  

      Je to trochu znat, ale zazraky necekej. Na sucho je to dobrej plast i dopredu, do mokra je to risk zvlast na zavodech.

      0 0
    • Banjo  

      Zatim diky za rekace! Chrt urcite nejsem, jezdim pohodovy vyjizdky + obcas nejaky maraton. Plaste bych urcite chtel jako univerzaly, prezouvat nehodlam. Byl by na predek lepsi treba Bulldog?

      0 0
      • Daf  

        To asi jo. Pokud na biku moc nezavodis a ani moc nejezdis po silnici tak vyber plast s vyssim vzorkem. Python ma podle me bliz k semislickum, nez k plasti se vzorkem.

        0 0
      • McBlacky  

        mrkni na IRC serac 2,1 to je rozumnej kompromis

        0 0
        • Banjo  

          Kdyz uz IRC, tak asi radsi Mythos XC II, je mi sympatictejsi. Mam uz asi 2 mesice objednany z Kupkolo.cz kevlarovy Scylly, porad samy sliby, ale zda, ze uz asi neprijdou.

          0 0
          • bazi.marko  

            jsou hodne hodne rychle, sam preferuji sirsi gumy, ale proc ne, zvladnou toho dost, pokud chces gumy o kterych ani nevis a jsou rychle, kup je, ale na poradne radeni to neni

            0 0
          • DJSUN  

            Scylly za 990 ? to mají všude levněj …

            0 0
          • j-c  

            Mam IRC Mythos XC II na kole a spokojenost… akorat kdyz jedes rychle z kopce tak jejich zvuk pripommina nalet letadla..

            0 0
      • miťo  

        Proc davat dopredu tezsi plast jako je Bulldog? A lehky Python dozadu? Radeji bych videl neco lehciho vpredu a bytelnejsiho vzadu… Co treba Racing Ralphy?

        0 0
        • cabbage  

          nechapu,imho predni zataci a zadni se jen veze…

          0 0
          • Meesha  

            a proto se davaj RR na obe! :-P

            0 0
            • cabbage  

              jj, proto sem je sundal:) nejhorsi mozny pomer mezi adhezi a valivym odporem…;

              0 0
          • Pekáček  

            Asi myslíš hrubší a lehčí dopředu a hladší a težší dozadu? Kvůli odolnosti?

            0 0
            • cabbage  

              co?? si to trochu pomotal…

              0 0
              • Pekáček  

                Měl jsem namysli hrubší dezén a lehký plášť dopředu, třeba Hutchinson Scorpion a odolnější s rychlejším dezénem dozadu, třebas Maxxis Ranchero.

                0 0
              • miťo  

                Pekacek to mysli jako ja. Nejde o dezen, co jsem tu resil, ale o odolnost. Ze tezsi a odolnejsi plast by mel byt vzadu. Zadej se pichne ci prorazi casteji nez predek. Zadek je taky vhodnejsi s dratem-mensi cena, kdyz se rychleji opotrebi.

                0 0
          • enjoy  

            tobe vlastnosti RR nemohli nikdy realne vadit:-))

            0 0
    • Peslezedirou  

      Jaro, léto vozím Python light kevlar i na předku a žádný problém. Musíš počítat, že to není drapáka a taky to chce trochu vytříbeného jezdeckého stylu. Pokud je sucho tak na nich dám to samé co kolegové s drapákama. Co se týče defektů tak jsem Pythona ješě neproříz a počet lepení za rok není moc velký. Znám ale pár týpku co tenhle pláť dokáží zničit za jeden švih. Nejsem chrt ani rider Fr/Dh, spíš se tak turisticky potloukám terénem.....Nový vzorek Pythona bude asi ještě o něco lépe držet v náklonu, jak jsem psal výše špatná volba to není…

      0 0
    • VICI  

      Nejsem milovník velkých špuntů a opakovaně investuji za Python MRC High Tubeless tu cca tisícikorunu. Vpředu je mám na cca 4000km, vzadu na 3000km, k naprosté spokojenosti.

      0 0
      • Peslezedirou  

        Tak výdrž Pythona musím taky potvrdit, na zadním kole mi vydrží vždy dvě sezony. V půli roku ždy přehodím předek na zadek a obráceně.....

        0 0
    • MartinXC  

      Na univarzál je slušná kombinace Python vzadu, Bulldog vepředu. Do sněhu a velkých sraček pak Bulldoga dozadu a dopředu Scorpiona. Se 3ma pláštěma tak obsáhneš drtivou většinu povrchů. MRC dozadu je oproti Light znát (měkkost směsi). Vepředu v mokru to poznáš ještě víc.

      0 0
      • vano  

        Zatial asi najlepsi typ

        0 0
      • Banjo  

        Co jsem koukal, tak Bulldog=Mosquito (vice mene). Mas s nim na predku zkusenosti? Podle fotek vubec netusim, co od nej cekat.

        0 0
        • MartinXC  

          Bulldog není Mosquito ani omylem. Mosquito je lehčí dezén uzpůsobený na dobré valení (náběžné a odchozí zešikmení středových zubů), ale horší brždění. Taky boční zuby moc neudrží. Hodí se do mokra, řídkého bláta, jemnější šotoliny, písku apod., skvěle se čistí. Vzadu rychle odchází ač záběrový moc není.

          Bulldog je spíš těžší dezén, směrově stavěný, slušný i v záběru a brždění, slušné vedení v náklonu a zatáčkách (boční špunty se podobají vzorku Scorpion), je horší v čištění od bláta. Ten bych volil do šotoliny nebo velké břečky, ale i na sucho. Trošku hůř se valí, má tendenci chytat kamínky a v mazlavém blátě se zahubí. Vzadu i vepředu bude OK, vzadu do horšího terénu, vepředu kompromis-celoroční-univerzál.

          0 0
          • Banjo  

            WOW, to je prisun informaci, musim so to precist jeste aspon dvakrat, abych to vztrebal. Ne ze by mi o to nejak moc slo, ale ty vahy, co udavaji, jsou realny?

            0 0
            • MartinXC  

              Váhy co jsem měl možnost ověřit byly asi takto: Python AirLight 2.0 – do r.2003 480–490g, pozdější 510–530g Mosquito AirLight 2.0 – do r.2005 žádný nebyl přes 490g Scorpion AirLight 2.0 – do r.2005 570–590g Bulldoga AirLight 2.1 jsem vážil jednoho – 550g

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.