• tantobo

    Jaka by jste zvolili diskova kola (bez financniho limitu) na ram Klein Attitude s brzdami Hope Mini. Kola mohou byt jak zapletena, tak skladana. Vaha jezdce 80 kg. Diky za Vase nazory a doporuceni.

    0 0
    • Meesha  

      SLka Crossmaxy nebo bych zaplet neco exklkuzivniho na napr. Tune, Chris King atd.

      0 0
    • pegal  

      karbonovy rigidy ..

      0 0
    • Pebe  

      Cane Creek Zonos Disc Team Issue http://www.canecreek.com/40.html Spinergy Xyclone Disc http://www.spinergy.com/xyclonedisc.htm

      0 0
      • Vilém  

        A ty jsou diskovy?nejak jsem to tam nenasel.

        0 0
      • Tomcat  

        Smrtící kombinace carbon a galusky :o)

        Proč vylítlo tolik jezdců na TDF ze silnice? Protože to nebrzdiloa to i se spešl špalkama (korkama)

        0 0
        • jecnak  

          U kotoucu to bude urcite stejny.

          0 0
        • Vilém  

          Zkousel jsi nekdy jak brzdi karbonovy rafky?Ja ano,zil jsem v tom ze to nebrzdi,ale opak byl pravdou,brzdilo to na silnicku az moc.

          0 0
          • Tomcat  

            Hmmm :-) Jenže to je na alpi málo, nehledě na to, že je důležitý jak se to chová při delším intezivním brzdění.

            0 0
            • cabbage  

              myslis ze se budou vytrhavat niple, nebo proste proto ze sou to karbonovy rafky nemuze kotoucovka nikdy brzdit?;)

              0 0
              • M@rtin  

                Musím se zastat Tomcata. Při sjíždění od Grossglockneru to ke konci byl boj kdo z koho: já nebo zatáčka (a to si o sobě myslím, že jsem kamikaze při sjezdu na silničce) – brzdy nic moc. První a poslední zkušenost a už je nechci i kdyby byly pozlacený – prostě karbon a korek není zrovna ideální směs pro intenzivní brždění při nepřízni počasí.

                0 0
                • jecnak  

                  Jo ale resi se tu kola na mtb a jeste na kotoucovky.

                  Kdyz uz teda budem resit silnicky, tak jestli s tim byly prolemy na Glockneru, tak znam dost prusmyku, kdy by se asi clovek zabil. Teda fuj. Nebrzdi to proc – moc se zahrejvaji rafky nebo spalky a pak to nebrzdi?

                  0 0
                  • Tomcat  

                    No sice tam píšou disk only, ale má to brzdový plochy a nediskovej náboj. Ohledne karbbomu na ráfku bych se bál, nebo míň než karbonový vidle nebo řidítek. Ale spíš co se mi nezdá, je ta galuska. Na normální MTB je to podle mne blbost. Pokud někomu jde o kažkou tisícinu v závodech XC možná, protože defek = konec s dobrým umístěním případně děsnou držkovou.

                    Ohledně snížení brzného účinku to je jedno ale je za tím ráfek. Stejně stím v tu chvíli nic neuděš bělá to ten karbon. Čet sem studii o brzdových kotoučích klasika , dural, karbon, keramika.

                    Asi by byl nejlepší ráfek z karbonu s keramickou brznou plochou Kotouč by byl super s duralovým unašečem a keramickou brzdovou plochou.

                    0 0
                    • juli  

                      Ta naba je diskova pro center lock a brzdove plochy nic moc. Takze fakt for disk only. Byly k videni na Sport life.

                      0 0
                      • cabbage  

                        jj, predni kolo sem si polehkal:)

                        0 0
                        • juli  

                          Hmm. Hmotnost v setu je uzasna, stejne jako prepokladana cena. Je fakt, ze galuska na MTB uz tady byla a moc se nechytala, ale preju tufakum moc uspechu, alespon v Americe. A tady u nas bych to klidne vyzkousel ja :)

                          0 0
                    • jecnak  

                      Galuska proto, ze se galuskovy karbonovy rafky podstatne lepe vyrabeji.

                      0 0
    • Hnoj  

      DT SWISS 1540 http://www.dtswiss.com/index.asp?…

      0 0
      • tantobo  

        To je presne ono, to jsou asi zatim mi favorite, jeste mi prodejce nabizel kola, ktera jsou z velke casti shodna. Jsou to Bontrager Race X Lite, ktere pro ne vyrabi prave DT, jen je na tech kolach rafek od nejakeho jineho vyrobce. Ale zatim jsem nenasel nikoho, kdo by s nimi mel nejake zkusenosti. DT je u me jistota.

        0 0
    • zac  

      jestli fakt neni limit, tak bych zvolil Chris King, navic 717(nebo DT rafek) a nejakej paradni vyplet.

      0 0
      • jecnak  

        Krome skvely servisovatelnosti a slusny vahy na tom nic vyjimecnyho nevidim. KDyz uz bez limitu, tak fakt neco extra.

        0 0
        • zac  

          takze co? ty naby mi pridou fakt docela exkluzivni, ale nenapada me zadny rafek ktery by budil pozornost…

          0 0
          • jecnak  

            Tot otazka. Hezky by vypadaly karbonovy rafky od Reynoldse, ale jak je to s zivotnosti netusim.

            Radsi bych dal prednost nejakym zapletenym kolum, ale u Cmaxu moc velka „exkluzivita“ neni, takze tezko rict. Zalezi jak moc to tazatel mysli vazne, viz. odkazy v rootu diskuse. Cenove to je ale uz opravdu nejvyssi liga.

            0 0
            • zac  

              tak treba XTR… :-)))

              0 0
              • Meesha  

                to je tuctovka… :-D

                0 0
              • jecnak  

                Jak pise Meesha…

                Ale vzhledem k tomu, ze ten co thread zakladal posilhava po nejakych DTckach, tak myslim, ze tu resime kola jeho (nebo nasich?) snu a ne to co by si koupil.

                0 0
                • Micey  

                  DT swiss nebo možná nějaký FRMka,ikdyž ta jejich váha už je skoro podezřelá:)

                  0 0
            • tantobo  

              Na karbon na mem kole neni misto, je to klasicky celohlinikovy hart. Jako tazatel to s tema kolama myslim opravdu vazne, protoze brzdy uz mam a ted chybi uz opravdu jen ta kola. A turistou se stat nechystam.

              0 0
    • MartinXC  

      Krom těch mi Hopů to zní jak bych stavěl bika :-) Kola:

      • když luxus tak CH-K nába, ale designem se k tomu nedá najít ráfek (pokud to nemá být černá-černá nebo stříbrná-stříbrná). Kdysi dělal Mavic 517 červené eloxy, to by byl můj favorit
      • když praktické, tak DT Hugi+ dráty DT+ Mavic buď 717 nebo 819
      • Crossmaxy jen s ohledem na barvu rámu nebo vidle
      • ty Bontíky nejsou špatné, ale kolo bude dost tvrdé zvláš? dáš-li pláště menší než 2"
      0 0
      • tantobo  

        Proc se Ti nelibi Hope? Vim ze mas Avid, v cem se Ti zda byt zdarilejsi? Jinak co se tyce kol mame velmi podobne smysleni a Tve kolo mi poslouzilo tak trochu jako vzor. No a u kol to asi zatim vypada bud na kola od Bonti (tvrdost mi nevadi, mam rad kdyz je kolo tvrde a dobre jede). A pak mi jeste hlavou vrtaji skladana kola z komponentu, o kterych pises. Tedy naby CHK + dráty DT Competition + ráfek Mavic asis spis 819, i kdyz je zase tezsi oproti 717 (no tady jeste nejsem uplne rozhodnut).

        0 0
        • MartinXC  

          To byl to vyjádřený souhlas s celkovou volbou, proti Hopům nic nemám :-) Avidy mám proto, že na biku chci brzdy, ve kterých se můžu hrabat sám. NA brzdy si nenechávám šáhnout v žádném servisu.

          CH-K+DTcomp+M819 je můj favorit na příští kola. 819 je docela držák, obuje i bezduše a hodí se k širším pláš?ům líp (je širší). Pokud obouváš do 2.0, stačí 717.

          S Bontíkama chybu neuděláš, jsou u Attiutuda dobře prověřené. Ale chce to pružné kosti :-)

          0 0
          • tantobo  

            Ja moc opravar nejsem, takze mi ta domaci neservisovatelnost u brzd nebude moc vadit. Na bezdusich nejezdim, nejradiji ted asi jezdim na Racing Ralph 2,0, ale nejsem uplne spokojen s prednim vedenim stopy. Mas tip? Maximalni sirka gum, ktere obouvam je 2,1 a vzdy s dusi, takze by mi asi opravdu mohla stacit 717. Cim vic o tom mam nacteno, tim vic se mi tato skladana kola libi!

            0 0
            • MartinXC  

              Na pláště jako je Ralph (nebo jiné pod 500g) stačí opravdu 717. Jinak o RR tu už pár diskusí bylo, moje osobní zkušenost s nimi je ta, že v předu drží skoro tak blbě jako Python a navíc se hůř valí. Schwalbe letos vydal pláště tuším Smart Sam, které mi připadnou dopředu docela OK, ale nejezdil jsem je. Já osobně obouvám radši 2.3 a víc, 2.0 je minimální, co bych snesl, proto ta preference 819ky.

              0 0
              • tantobo  

                Diky za vycerpavajici odpoved a tip na neve pneu! Asi budu muset prestat byt tak upnuty k uzkym plastum a taky nekdy vyzkouset neco sirsiho. Me zatim nejsirsi pneu byli Hutchinson Mosquito gold 2,1 a meli sileny odpor, coz me docela vadilo. Co jsem se dival na Schwalbe, tak predstavili jeste jeden zajivy plast. Jmenuje se Knobby Nic a vypada taky celkem zajimave.

                0 0
                • prodi  

                  Nobby Nic :) výrobce ho doporučuje na předníkolo

                  0 0
                • lubos  

                  mam je doma. Malinko uzsi (ve verzi 2.1") nez Little Albert 2.1 (1mm cca), vzorek stejne vysoky/siroky, v zasade velice podobny, akorat ma drazku pres stuple. Zbytek odlisnoti je popsany na strance. Coz je ale docela zajimave, je vaha … cca 450g. Pocitam, ze 2.25" verze bude mit lehce pres 500g.

                  0 0
    • McBlacky  

      http://www.extralite.com/index_euro.htm zkusil bych se poptat jak to vypadá s tou disc verzí. Ty kola na véčka maj 1140gr – obě :)

      0 0
      • dodydody  

        Ty naby jso hodne podobne RBdesign ale vahove jsou uplne jinde ty RB sem si chtel koupit ale nakonec vse dopadlo jinak

        0 0
      • jecnak  

        Jen jestli nebudou kvuli Ti dratum cely takovy gumovy. Krome jinyho jim navic myslim chybi kaliskovani na rafcich.

        0 0
    • Gatier  

      Tak ja by som siel do Chris King nab a rafkov trebars Mavic a nechal si ich eloxovat vo vhodnej farbe. Alebo z kompletov napr Cane Creek. Robi aj s titanovymi spicami. To je myslim dost exkluzivne.

      0 0
    • Lookas  

      diskova kola? hlasuju pro Novaky!!! pomer cen / kvalita je bezkonkurencni! bez omezeni penez diskova kola Zipp! :-)

      0 0
    • tutite  

      No, origoš zapletený asi Crossmaxy XL, pokud jsi šetrnější /k tomu Kleinovi/, tak náby Soul Kozak Disc + špice DT Swiss New Aero + ráfky ZTR 350, váhově předek 630 g a zadek 730 g bez upínáků a s alu niplemi. zdar.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.