• adijamp

    Ahoj přátelé mam menší technický dotaz.

    Na kole vozím sadu sram 1×11

    Podotýkám kliky mám Raceface effect chtěl bych si je zatím zachovat.

    Náboj s ořechem shiman. ne XD.

    Chtěl bych řazení 1×12 s komponenty:

    Kliky RAceface Effect převodník Raceface(https://eshop.zookee.cz/…d-cerna.html)

    Sram Eagle GX Trigger 12sp. řadící páčka

    Sram Eagle GX 12sp. řetěz

    Sram Eagle GX Type 3 12sp. přehazovačka

    Sunrace MZ90WA5 Black kazeta 12sp. 11–50z.

    Bude to fungovat? Pak bych si postupně koupil originál kliky s převodníkem Sram a nechal předělat Xd náboj s novou kazetou Sram.

    Anketa: Mám počkat na komplet

    ano
    12x
    86%
    ne
    0x
    0%
    2x
    14%
    0 0
    • Dejv0  

      Ještě chvíli šetři a kup rovnou celou sadu i s ořechem. Sunrace je těžký bláto, vyhozený prachy, když to stejně plánuješ koupit. Ušetři za kliky, nevidim důvod měnit za Sram.

      0 0
    • novas752  

      Kliky můžeš nechat, ale počkej si na XD ořech a kazetu 10–50.

      0 0
    • Al Stra  

      no raději bych ty peníze poslal dětem s rakovinou nebo tak nějak..

      0 0
    • oddie  

      Kupovat něco nadvakrát, proč? To to budeš mít akorát o to dražší… Kliky s převodníkem „originál“ proč, aby to „vypadalo“? Na kliky bych se vy… úplně, a kazetu vzadu volil podle toho, co je cílový stav, pokud to musí být 10–50, tak počkat, pokud stačí 11–50, tak bych možná za podobný prachy co stojí ten Sunrace zkusil tu lehčí čínu…

      0 0
      • adijamp  

        Taky jsem koukal ,asi došetřím a nechám udělat ten XD ořech. Vychází na 1600kč se slevou a pak tu kazetu:-)

        0 0
    • scalar  

      Eagle 10–50 nebo druhej převodník a přesmykač.

      0 0
    • Atilla  

      Kazeta Eagle teď stojí na koloshopu 4000kč, to se fakt nevyplatí koupit nic než komplet. Ořech by jsi měl sehnat do 1500kč.

      0 0
      • adijamp  

        kazeta 3890-sram

        mam kolo od Specialized pry naboj je od DT swiss a redukce vychází na 2000kč-se slevou 1600kč,tak nevím. Ještě jsem nesundal ořech, tak nevím.

        0 0
      • deda  

        To asi nestojí…

        0 0
    • adijamp  

      naVÍC,JSEM SE CHTĚL ZEPTAT NA OFFSET!

      KDYŽ MAM KLIKY RACEFACE A PŘEVODNÍK BUDU MÍT TENTÝŽ OD RACEFACE,BUDE DĚLAT NEPLECHU?

      0 0
      • tomxxx  

        Offset se řídí podle rámu (boost, neboost) a typu klik (BB30, GXP…), na typ řazení to vliv nemá. Prej nové sram převodníky fungují s eglem lépe než konkurence, ale řešil bych to až když RF převodník sjedeš, nebo kdybys nebyl spokojen s funkcí. Jak ti tu píší. Koupil bych komplet Eagle včetně kazety a ořechu, kliky nebo převodník můžeš vyměnit vždy (superstar dělá teď pěkný převodníky i na RF docela levně)

        Další věc je, spočítej kolik tě budou stát jednotlivé komponenty – kazeta, přehazka, řazení, řetěz a o kolik by tě stálo víc koupit komplet Eagle GX sadu včetně klik a jestli se ti to už rovnou nevyplatí prodat RF. Ona celá sada byla před novym rokem dost levná, teď už ji zdražili…

        370 euro třeba zde

        0 0
        • tomxxx  

          Teď mi došlo, že bez klik se celá sada koupit dala taky, stávala kolem 250 euro.

          0 0
          • kejda  

            Samo že jo. Cycology je má skladem a cena je cca o 10% vyšší. Nevím jak Němci a doprava, pokud je zdarma, vyplatí se kupovat tam.

            0 0
            • matbiker  

              V německu je potřeba hledat „eagle ( gx ) upgrade kit“ i s poštovným to vyjde levněji než u nás. Kupovány teď různé sady na R2-bike.

              0 0
              • Smazaný účet  

                On sice na těch klikách ušetří, ale estétům stejně začne časem hlodat nákup orig. klik :)

                0 0
                • Atilla  

                  Tak ty kliky nejsou nejlehčí ani nejhezčí

                  0 0
                  • matbiker  

                    Ale zase jsou Race Face, ne? :-))))))))

                    Jde o to, proč se je nechce prodávat. Race Face, ani levné Sram kliky neznám, ale kvalitativně tam moc rozdíl asi nebude, ne?

                    Třeba já jsem kupoval upgrade kit x01, protože mám starší XX1 a tu pálku za nové x01 se mi dávat nechtělo…

                    0 0
              • kejda  

                Mně to v Česku vychází šaltr, kazeta a gripshift na nějakých 6800 Kč. R2 bike stejná sada za 250 eur plus doprava. To nevím, jestli u jedné sady to má smysl, kdybych potřeboval třeba náhodou něco reklamovat. Navíc je jednodušší dát si do nákladů český paragon a ještě odpálit DPH. Ale to je už samozřejmě něco navíc a málokdo si to uplatňuje

                0 0
                • matbiker  

                  A řetěz?

                  0 0
                  • kejda  

                    Ten jsem nepočítal ani u jedné varianty. Je to 500 kaček. V tom tvém odkazu to bylo tuším 272 včetně řetězu.

                    0 0
                    • matbiker  

                      A v mém odkazu je to páčka a ne grip…

                      Ale to je jedno, nechci se hádat, to v žádném případě. Teď už ceny nesleduji, protože už máme nakoupeno a někteří i namontováno, ale v době, kdy jsme to kupovali, tak to na R2 bylo nejlevnější ze všech. A u X01 a XX1 byl ten rozdíl oproti českým eshopům dleko větší, než u GX.

                      0 0
                • tomxxx  

                  Jeste pricti retez za 500. Otazka je kolik ho stoji platba v eurech a prevodu, posta a jestli se neboji nakupu v zahranici.

                  0 0
                  • kejda  

                    272 eur sada s řetězem. Plus pošta do ČR, někdy je zdarma. To dělá při kurzu 25.5 asi 7 tisíc plus pošta.

                    Cycology např. šaltr 2215, kazeta 3890, řazení 750, řetěz 575 celkem 7445. Pošta pakatel, ale tuším, ze nad 3500 je zdarma

                    Počítám, že nemám u Němců žádnou slevu. Třeba matbiker má a pak je to samozřejmě úplně jinak

                    0 0
    • Jenda  

      No než dělat ten přechodovej stav, to můžeš zůstat u 11 a koupit jen šaltr eagle a kazetu 11–50.

      0 0
      • jecnak  

        To je snad jeste blbejsi. Proste at posetri a koupi 10–50 kazetu, 12sp razeni a packu. Kliky muze nechat i s 11sp prevodnikem- chodi to bez problemu.

        0 0
        • novas752  

          A xd orech.

          0 0
        • Atilla  

          Proč? Koupí si hazku a řazení a za pár měsíců pořídí i kazetu s ořechem. Kombinaci 12+12+11sp zkoušel baffon a funguje to.

          0 0
          • kejda  

            Tomu nerozumím, jak to myslíš. Proč šaltr a řazení kombinovat se starou kazetou a za pár měsíců koupit kazetu? Principiálně mu jde asi o ten pastorek 50z ne? Nebo mi něco uniká?

            0 0
      • puka  

        A nebo nechat 11s a nevymýšlet pičoviny. Za jedno kolečko platit přes 8k? :)))

        0 0
        • Dejv0  

          Musí se to točit :))

          0 0
        • kejda  

          Přesně tak. Pokud chceš jen to jedno kolečko 50z, tak riskni Sunrace, ale je to takové fakt blato za ty peníze. Vtip Sramu spočívá nejen v tom 50z, ale hlavně taky v 10z malém pastorku. Bastl typu od někoho něco a pak přikoupit bych asi neunesl. Pokud máš peníze, tak sadu GX novou pořídíš v klidu za 7+ořech. Němci momentálně nemají, ale na bazaru je jich hodně i se zárukou. Navíc starý 11sp díky prodáš na bazaru.

          0 0
          • puka  

            A nebo rovnou e13 11s kazetu s rozsahem 9–46z. Ořech by kupoval tak jako tak.

            Ani nenapsal, proč chce eagla.

            0 0
            • kejda  

              Cenově blbý. E13 a ořech a je na nějakých 9 litrech a nebude mít nic za původní komponenty. Za ty peníze se asi Eagle vyplatí více ne? Plus k tomu nějaká kačka za prodej starých věcí…a hlavně 12 kvaltů…:)))

              0 0
            • Atilla  

              9z pastorek je *********. To je tak jediné na závody, ale ne na normální ježdění.

              0 0
              • puka  

                Na normální ježdění ti stačí 11–42 a dobře vybraný převodník.

                0 0
                • jecnak  

                  Jasne, kdyz te bavi menit prevodniky.

                  0 0
                • kejda  

                  Každý si pod pojmem ‚normální ježdění‘ představuje něco jiného. 11–42 bohužel ztrácí na malém pastorku a to dost…Sám mám 10–42 a uvažuji nad Eaglem.

                  Když dáš 30z převodník, tak do kopce super, ale zase to nejede moc po rovině…Eagle a 32z případně 34z pro závodníky tohle řeší.

                  0 0
                  • puka  

                    Jestli na normální ježdění potřebuješ stupňování po zubu, dej si tam tu dvanáctku.

                    Pokud potřebuješ tolik převodů, dej si tam přesmykač.

                    0 0
                    • kejda  

                      Nechápeš to, ale nevadí. Chce Eagla a ty mu radíš 1×11 s kazetou shimano. To by si fakt pomohl, kor když teď jezdí 10–42…

                      0 0
                  • milan.v  

                    Přesně tak.

                    0 0
                • bezdratova.sprcha  

                  Je velký rozdíl mezí „je použitelné“ a „v ničem neomezuje“.

                  0 0
                • Vilém  

                  To ze to jezdis ty neznamena,ze to jinemu bude stacit.

                  0 0
                  • kejda  

                    +100

                    0 0
                  • puka  

                    Vystačil jsem si s 32z a 11–36. To rovnou přejděte na ebiky. :)

                    0 0
                    • 2. Bóďa  

                      Za barák dobrý, ale třeba s tím chce i na závody, nebo na pár dní do Alp. :)

                      0 0
                      • puka  

                        Na co ti v alpách bude převod 32×10, když z kopce se nešlape? :)

                        0 0
                        • 2. Bóďa  

                          Tam hlavně bude problém 32×36.

                          A závodit s 32×10 taky nic moc…

                          0 0
                          • puka  

                            Co nevyšlapeš, to vytlacis :) není to na závodění a ani na 80° kopce, zmiňovala se tu normální ježdění.

                            0 0
                            • 2. Bóďa  

                              Taky jsem to napsal pod „Vystačil jsem si s 32z a 11–36. To rovnou přejděte na ebiky. :)“ ;)

                              A tlačit pár set metrů výškových jen proto, že mi chybí lehčí převod, no nevím.

                              Každým krokem bych si vzpomněl na varování z B-f! :D

                              0 0
                              • oddie  

                                32 převodník a 8sp 11–36 má aktuálně žena na měšťáku :)

                                0 0
                        • tomxxx  

                          32×10 je málo i na šrot po rovině. Je to jezditelné, ale třeba 2× za závod poznáš, že je to málo (šrot, spurt).

                          0 0
                    • Vilém  

                      On kdyz nekdo bydli jizne od Brna, tak si to myslet muze.

                      0 0
                    • jecnak  

                      Uplne me vzdycky fascinujou tyhle zasveceny rady o normalnim jezdeni. Prave na normalni jezdeni je Eagle prvni 1×neco pouzitelna sada. Kdyz jsem na novym kole dostal XTRko s 11–40 vzadu, rovnou jsem tam hodil 10–42 misto nej a i to mi nakonec nestacilo na dlouhe zavody v terenu nebo do Alp. Mozna je to taky tim, ze do kopce nerad tlacim a z kopce si chci obcas prislapnout.

                      0 0
                      • nomecz  

                        Tak hlavne nezapomen na to, ze 99% lidi na BF ma za rok najezdeno minimalne 3× tolik co ty :-D Takze dokaze fundovane poradit mnohem lepe :))

                        0 0
                      • scret  

                        *1

                        0 0
                      • capo  

                        Hele a fakt nechyběj ty převody mezi? Nejsou ty skoky moc velký? Já jsem eagla nikdy nejel, ale z tohodle mám strach…

                        0 0
                        • MichaelSimek  

                          Nechybej a skoky jsou tak akorat

                          0 0
                        • tomxxx  

                          Pokud nepatris mezi ty co si koupej fulla, jednoprevodnik a pak s tim drtej jen asfalty kadenci 50, tak to fakt nepoznas. Velky skoky jsou jen mezi 10–12 a 42–50, coz je na konci rozsahu a nevadi.

                          0 0
                          • smash_mouth  

                            No ja musim rict ze jsem presel z 11 – 42 na 10 – 42 a ten skok 12 – 10 mi teda celkem na rovinach vadi, uz je to na mne hodne.

                            0 0
                            • MirosPikos  

                              Už se v tom ztrácím a nevím, jestli to ještě myslíte vážně, nebo už je to totální řiť :)

                              0 0
                              • capo  

                                To je myšleno vážně. Zkus si někdy se vracet třeba po silnici z vyjížďky, tam prostě jedeš rychlejc a využíváš adekvátní převody. Opravdu je hodně znát když přehodíš z 10 na 12 pastorek, protože ti to udělá velkej skok v kadenci a to není zas tak příjemný.

                                0 0
                      • Čipera  

                        To je tak když někdo mluví o něčem, o čem očividně moc neví a možná snad ani nikdy nejel a snaží se ti cpát to co má on za každou cenu. 

                        0 0
                • oddie  

                  To je pravda, na normální ježdění s dětmi na výlety to tak přesně na skládačce mám, 36 pilu a 10sp 11–42 :)

                  0 0
    • K2  

      Čau, nemáte někdo zkušenost se sadou S-Ride?

      https://www.cyklobazar.cz/…s-ride-12-sp

      Číňani jsou v kopírování čím dál tím rychlejší.

      Díky za zkušenosti.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.