Ahoj, na cyklokrosce potřebují vyměnit Ultegru šaltr, za grx a teď jaký 810,nebo 812, vzadu zůstane kazeta 34z, což dá i 810, ale ta 812 má nějak jinak kladku horní? Díky za info
Ahoj, na cyklokrosce potřebují vyměnit Ultegru šaltr, za grx a teď jaký 810,nebo 812, vzadu zůstane kazeta 34z, což dá i 810, ale ta 812 má nějak jinak kladku horní? Díky za info
812 je pro jednoplacku 11–40 nebo 11–42z. Pro 34 zubů je 810.
Chápu to rozdělení, jen nevím zda tam není něco víc za rozdíl v těch šaltrech, našel jsem něco o excentrické kladce u 812. Mě jde o to abych tam nedával zbytečně dlouhé ramínko , (třeba dnes by to tahal v písku ve Veselý zbytečně ????) protože jsem hádal rozdíl jen v délce ramének, ale jistý si nejsem, tak si nechám tady rád poradit????
Obě ramínka jsou hodně dlouhá. Excentrická kladka 812 je tam kvůli lepšímu kopírování tvaru 40+ kazety v režimu jednoplacky. Pokud nemáš 40z+ zubovou kazetu, použij 810 jak doporučuje výrobce.
Ne, má tam 34zubu, ale ta Ultegra to holt nenapne a padá to z převodníku, ani vodítko to nevyřešilo. Dík vemu tu 810
Při jízdě je pak nutné mít zapnutou třecí spojku ramínka („brzdu“), která sice zhorší jemnost řazení, ale bez ní to bude padat taky.
ano jsou rozdílné protože jedna pobere 34 a jedna 42z
vybírej podle kazety kterou budeš s tím šaltrem vozit
Má GRX stejný tah lanka, jako Ultegra?
11-speed GRX s 11-speed Ultegrou má.
Dík!
Funguje to super ;) I se sram 10–42 kazetou.
No já jsem mu vyndal Ultegrové kliky a dál grx, stim že mu to zjednoduším v krosu a ono mu to už 2× spadlo během závodu z toho převodníku, po prvním spadnutí,jsem tam dal vodítko a ono to dokáže zapadnout mezi něj a převodník a nejde to vyndat a nasadit zpátky do zubů ???? tak snad to vyřeší ta hazka
A nema to nahodou rozdilnou retezovou linku? Mysleno ty kliky.
Má, o 2,5mm, což je u jednopřevodníku stejně jedno, pokud tam neudělal nějakou vyloženě botu.
Bota by bylo co, já jen výtah 2plackovy kliky a dál grx…