• hero79

    Je nejaky podstatny rozdiel medzi kevlarovymi a normalnymi plastami okrem ceny ? Oplati sa ich kupit ?

    0 0
    • zirecek  

      vyhoda: VAHA nevyhoda: CENA Dle svych priorit se rozhodni.

      0 0
      • kandik psi zub  

        popravim

        vyhoda VAHA + OBOUVATELNOST

        nevyhoda

        CENA

        0 0
        • xo  

          ja som tu obuvatelnost nepostrehol.

          0 0
          • Novak27  

            Taky zalezi u jakych plastu. Nektere plaste jdou nasadit dobre, nektere spatne. No a nekteré napr. silnicni rubeny na rafku ani za boha neudrzis i kdyb ses modlil ke vsem svatym:o)))

            0 0
            • hydrant  

              na silnici mám Schwalbe Blizzard 25 mm ( dříve Stelvio, 23 mm ) a jdou rukama na ráfek Mavic docela dobře, v porovnání s bikovými Scott Manx 2.0 na ráfek Rigida Taurus Disc, ty jdou taky rukama, ale až příliš volně, až to dá problém srovnat na ráfku, aby to moc neházelo, mohly by být trochu menší, aby šly pořád ještě nasadit, ale lépe se usadily patkou v ráfku.

              0 0
              • Novak27  

                Ty sem nezkoušel, ale třeba s maxxis detonatory jsem taky neměl problem jak na mavika, tak na remerxe. Zato třeba vitorky se celkem šprajcovaly.

                0 0
        • vladaza  

          mám stejnou zkušenost, váha na obvodu kola se navíc podepisuje dost na svižnosti jízdy, pláš? s drátem bych si na ostrý kolo už nedal. Cenově najdeš přijatelný možnosti včetně naší RUBENY

          0 0
    • Eila  

      no ja je vozim jen proto ze kdyz bych nekdy musela menit tak to sundam rukou, nic jinyho jsem nepoznala:-)

      0 0
      • hydrant  

        no výrobci myslím uvádí, že kevlarový mají nižší hmotnost díky absenci drátu v patce. Nevážil a neporovnával jsem, ale kupuju je :-) Už roky na silnici a na novým biku taky a jiným tam ani dávat nebudu.

        0 0
    • jihra  

      Kevlarové pláště mají ještě jednu výhodu – dají se pěkně „sbalit“ a vzít třeba do cyklobrašny při nějakých několikadenních či několikatýdenních vyjížďkách. U pláš?ů s dráty to asi moc nepůjde – i když i ty se dají zkroutit a „složit“ na poloviční průměr.

      0 0
    • climber  

      Já už nějak ze zvyku jezdím zásadně na kevlarech. Rozdíly mezi drátěnou a kevlarovou verzí neřeším.

      0 0
    • lubos  

      Mam dojem, ze vyrobci u kevlarovych verzi delaji ty plaste jinak. Nevim jestli kvalitneji, nebo je jeste odlehcuji, nebo jina smes. Ale nekdy se mi rozdil vahy nezda, ze by to bylo pouhym dratem. Ja bych tipoval, ze pridana hodnota bude nejenom kevlar misto dratu. Ale nevim … neresim, jezdim jenom kevlar a na levnym biku drat.

      0 0
      • vladaza  

        Myslím, že většina skládacích pláš?ů má hustější kord / vystihuje to údaj TPI/, tím je takovej pláš? rozhodně ve všech důležitých parametrech lepší, můžeš ho víc hustit, méně se deformuje – vysvětluju to jako laik, ale ono to tak je.

        0 0
    • gobike  

      Seženeš kevlarovej Rubenu Trilobit do 500Kč

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.