Uz ho nekdo mate ??
Uz ho nekdo mate ??
proc se nepodivas?:-) vypada to ze ne.
zda se ze kolem toho je akorat hodne reci a nakonec to dopadne jako s RB speedstrem k dostani za par let:-)
No v brne jsem ho uz videl v HAPE cku .
hod sem link nech viem o com je rec:-)
GT I-drive?:-)
Měla by to být evoluce I-drivu
No podle mě, jak jsem na to koukal, tak se nejedná ani tak o evoluci, jako spíš o přizpůsobení pro požadavky XC – tedy hlavně o odlehčení celého systému. Prostrě tam místo excentricu práskli dvě páky a je to . můj pocit je že princip funkce je stejný.
Já ho mám, ale ještě jsem na tom nejel. Zatím můžu nabídnout pouze váhu toho rámu – velikost M s tlumičem: 2825g – trochu víc než uváděl dovozce :-(
tak to je pořád těžký jak kráva… co to je přesně za model ?
Jo, je to těžký jak kráva :-( (ID-XC 3.0)
Pokud si pamatuju spravne, melo by tam byt v cepech loziska podobna tem z hlavoveho slozeni (sand uplne stejna), coz by z hlediska servisu bylo skvely. Je to tak?
Jo jo, jsou tam čtyři kousky zapouzdřených ložisek z integrovaných hlavových složení. Na rám a kyvku dolejhaj přez naříznutý kónický ocelový podložky, celý je to stáhnutý dutým duralovým šroubem a matkou (ty se utahujou klíčem na středový složení) a ještě je to zakontrovaný malým šroubem a matkou na imbus. Vážil jsem ten rám po částech a celá tahle ložisková legrace + spojovací článek pro středový složení, ocelový pásky držící ten článek u rámu a šrouby váží rovných 500g. Zajímalo by mě kolik váží tahle bižuterie u ostatních odpr. rámů – pokud jste to teda někdo vážil. Jinak přední trojuhelník váží úplně stejně jako kyvka a to 1030g, objímka na sedlovku má 40g a tlumič 225g. Jo sory za ten gramovej výlev, ty ses na něj vlastně neptal :-)
Diky za vycerpavajici odpoved. Uz par mesicu vybiram fulla a stale se nemuzu rozhodnout. Tyhle informace od vyrobce nikdy nedostanes :-(. Je to jak s prilbama – v katalogu 270g, na helme 290g a na vaze 310g!!! Takze tyhle informace dost pomuzou nejen mne.
váha mi pripada primerena, mam Kleina Palomino a ram vazi taky okolo 2800 g. Koukal jsem na SC Blura a je to cca stejne. Vsechny fuliky v teto kategorii se pohybuji v rozmezi 100 g.
No loňský I-Drive Pro rám váží taky cca 2800g, takže by člověk předpokládal, že když vypustily ten mohutný excentr, tak půjde váha dolů jak slibovali. Možná pokud mě a ostatním „testovacím“ jezdcům letos rám nepraskne, tak příští rok vyrobí lehčí varianty ID-XC :-)
to je divný, protože psali, že na rámu ušetřili půl kila, takže to by měl mít okolo 2300 g, ale to kolo co mají v testu ve Velu je o dost tezsi nez muj Klein. S tou usporou vahy to nevidim tak optimisticky, nebo ten lonsky byl tezsi, nez tech 2800.
Před pár dny jsem hledal nejlehčího fulla (rám) se zdvihem vzadu kolem 100mm – a loňské a letošní rámy nejdou pod 2,5kg, spíš výš 2,8 kg. Řekl bych, že u fullů je nárůst váhy s růstem pevnosti současný trend (teda „tloustnou“ i HT rámy) a odlehčuje se na kolech (rotační hmoty) a sedlovkách, rodlech, představcích, klikách (výměnné komponenty). Jedině některé softtaily se drží pod 2kg (Airborne Paka-Wallup =1880g), ale ten zdvih vzadu je kolem 50mm.
no podle mejch informaci vazil scott gzero strike karbon tesne pod dve kg i s tlumicem a genius karbon by mel mit cca 2400gramu a zdvih pres 100 maj obe:). ale na druhou stranu vaha 2,8kg u toho gt mi nepripada zase tak strasna vzdyt vaha ramu je az to posledni co je znat
Loňský I-Drive Pro váží podle weightweenies.starbike.com i s tlumičem – a tomuhle webu se dá věřit. Váhu 2k3 jsem bral s rezervou, spíš jsem počítal s 2k5, ale 2k8 mě trochu zamrzelo – dostat kolo s tímhle rámem a Marzocchou na 10k5 mi dává pěkně zabrat :-)
Potvrzuji, já ten rám mám a než jsem o opentlil všema těma nesmyslama (kola, přehazovačky, řídítka a podobně) tak jsem ho zvážil na kuchyňské gramové váze a i s tlumičem (FOX RL) to hodilo lehce přes 2.700g (přesně si to už nepamatuju)
Kupoval´s jenom rám nebo celé kolo. Pokud jenom rám tak za kolik.
Samostatný rám nelze koupit, takže jsem koupil celé kolo a rozprodávám komponenty.
¨V katalogu 06 ho maj asi za 30 kKč. Což je podle mne lepší než drátem do oka :-).....
No jo, je tam. Sem to přehlídnul, ale blbý je, že stojí jenom o 8 tisíc míň, než celý kolo s identickým rámem a nejnižší výbavou…
No jo, ale taky nejblbším tlumičem… To znamená, máš součástky z nejnižší vývavy, který jsou ti na dvě věci a musíš upgradovat i tlemič. Pokud nemáš sportující tchyni :-), tak máš problém „kam s tím“ :-)…
Myslím, že pokud by jsi koupil celý to kolo, tak by jsi ty komponenty prodal i pod cenou za víc jak 8 tisíc.
Taky sem o něm uvažoval, ale nebyl k dispozici ve slušném termínu, navíc nějaké fotky ohnutých planžetek na středu, složitě a gracilně vyhlížející „přepákování“, a hlavně příliš čerstvá, nezajetá, nevychytaná věc. Takže sobě sem pořídil rám Meridy Trans Mission a bratr má osvědčený Giant NRS. Zdar.
Uz se tady tenhle ram dlouho nerozebiral, tak to trochu ozivim. Chtel bych se zeptat jak je na tom po technicke strance iD-XC 4.0 nebo 3.0 (to je jedno) pro rok '05. Dik za vsecky rady. Chtel bych vedet vsecky plusy a minusy.
radeji bez do GT ID5…
Myslím, že rám iD5 hodně přesahuje cenovou relaci, kterou má Kol.ista danou (10 000,–).
No, ten iD-XC 4.0 za 10,000 prodali, takze jeste uvazuju o iD-XC 3.0, ale asi jo. Kolik tak stoji ta petka?
V katalogu ho samostatně nemají, tak musíš počkat, až se zase něco objeví někde odstrojený.
Ram ID 5 1.0 pro tento rok stoji (stal) 29,9kKc s tlemicem Fox RP3…kolik ve vyprodeji nevim… :-)
Tak to je celkem dost pres limit :-D
zkus prisetrit :-)
Mám doma jeden i-drive (ne i-drive xc) 2004, úplně novej, včetně integrovanýho hlavsa a drobností kolem excentru. Přidávám k němu taky nějaký komponenty zdarma, tak jestli máš zájem, pošli mi mail, tady to nebudem řešit.