• VK

    Uz ho nekdo mate ??

    0 0
    • enjoy  

      proc se nepodivas?:-) vypada to ze ne.

      0 0
    • fotis  

      hod sem link nech viem o com je rec:-)

      0 0
      • enjoy  

        GT I-drive?:-)

        0 0
        • P  

          Měla by to být evoluce I-drivu

          http://www.bikecentrum.cz/gt.php?…

          0 0
          • BoB  

            No podle mě, jak jsem na to koukal, tak se nejedná ani tak o evoluci, jako spíš o přizpůsobení pro požadavky XC – tedy hlavně o odlehčení celého systému. Prostrě tam místo excentricu práskli dvě páky a je to . můj pocit je že princip funkce je stejný.

            0 0
    • JOE  

      Já ho mám, ale ještě jsem na tom nejel. Zatím můžu nabídnout pouze váhu toho rámu – velikost M s tlumičem: 2825g – trochu víc než uváděl dovozce :-(

      0 0
      • Cryzyy  

        tak to je pořád těžký jak kráva… co to je přesně za model ?

        0 0
      • Aiax  

        Pokud si pamatuju spravne, melo by tam byt v cepech loziska podobna tem z hlavoveho slozeni (sand uplne stejna), coz by z hlediska servisu bylo skvely. Je to tak?

        0 0
        • JOE  

          Jo jo, jsou tam čtyři kousky zapouzdřených ložisek z integrovaných hlavových složení. Na rám a kyvku dolejhaj přez naříznutý kónický ocelový podložky, celý je to stáhnutý dutým duralovým šroubem a matkou (ty se utahujou klíčem na středový složení) a ještě je to zakontrovaný malým šroubem a matkou na imbus. Vážil jsem ten rám po částech a celá tahle ložisková legrace + spojovací článek pro středový složení, ocelový pásky držící ten článek u rámu a šrouby váží rovných 500g. Zajímalo by mě kolik váží tahle bižuterie u ostatních odpr. rámů – pokud jste to teda někdo vážil. Jinak přední trojuhelník váží úplně stejně jako kyvka a to 1030g, objímka na sedlovku má 40g a tlumič 225g. Jo sory za ten gramovej výlev, ty ses na něj vlastně neptal :-)

          0 0
          • Aiax  

            Diky za vycerpavajici odpoved. Uz par mesicu vybiram fulla a stale se nemuzu rozhodnout. Tyhle informace od vyrobce nikdy nedostanes :-(. Je to jak s prilbama – v katalogu 270g, na helme 290g a na vaze 310g!!! Takze tyhle informace dost pomuzou nejen mne.

            0 0
          • BB  

            váha mi pripada primerena, mam Kleina Palomino a ram vazi taky okolo 2800 g. Koukal jsem na SC Blura a je to cca stejne. Vsechny fuliky v teto kategorii se pohybuji v rozmezi 100 g.

            0 0
            • JOE  

              No loňský I-Drive Pro rám váží taky cca 2800g, takže by člověk předpokládal, že když vypustily ten mohutný excentr, tak půjde váha dolů jak slibovali. Možná pokud mě a ostatním „testovacím“ jezdcům letos rám nepraskne, tak příští rok vyrobí lehčí varianty ID-XC :-)

              0 0
              • BB  

                to je divný, protože psali, že na rámu ušetřili půl kila, takže to by měl mít okolo 2300 g, ale to kolo co mají v testu ve Velu je o dost tezsi nez muj Klein. S tou usporou vahy to nevidim tak optimisticky, nebo ten lonsky byl tezsi, nez tech 2800.

                0 0
                • MartinXC  

                  Před pár dny jsem hledal nejlehčího fulla (rám) se zdvihem vzadu kolem 100mm – a loňské a letošní rámy nejdou pod 2,5kg, spíš výš 2,8 kg. Řekl bych, že u fullů je nárůst váhy s růstem pevnosti současný trend (teda „tloustnou“ i HT rámy) a odlehčuje se na kolech (rotační hmoty) a sedlovkách, rodlech, představcích, klikách (výměnné komponenty). Jedině některé softtaily se drží pod 2kg (Airborne Paka-Wallup =1880g), ale ten zdvih vzadu je kolem 50mm.

                  0 0
                  • kesu  

                    no podle mejch informaci vazil scott gzero strike karbon tesne pod dve kg i s tlumicem a genius karbon by mel mit cca 2400gramu a zdvih pres 100 maj obe:). ale na druhou stranu vaha 2,8kg u toho gt mi nepripada zase tak strasna vzdyt vaha ramu je az to posledni co je znat

                    0 0
                • JOE  

                  Loňský I-Drive Pro váží podle weightweenies­.starbike.com i s tlumičem – a tomuhle webu se dá věřit. Váhu 2k3 jsem bral s rezervou, spíš jsem počítal s 2k5, ale 2k8 mě trochu zamrzelo – dostat kolo s tímhle rámem a Marzocchou na 10k5 mi dává pěkně zabrat :-)

                  0 0
                  • Lapák  

                    Potvrzuji, já ten rám mám a než jsem o opentlil všema těma nesmyslama (kola, přehazovačky, řídítka a podobně) tak jsem ho zvážil na kuchyňské gramové váze a i s tlumičem (FOX RL) to hodilo lehce přes 2.700g (přesně si to už nepamatuju)

                    0 0
      • P  

        Kupoval´s jenom rám nebo celé kolo. Pokud jenom rám tak za kolik.

        0 0
        • JOE  

          Samostatný rám nelze koupit, takže jsem koupil celé kolo a rozprodávám komponenty.

          0 0
          • senožrout  

            ¨V katalogu 06 ho maj asi za 30 kKč. Což je podle mne lepší než drátem do oka :-).....

            0 0
            • Lišák  

              No jo, je tam. Sem to přehlídnul, ale blbý je, že stojí jenom o 8 tisíc míň, než celý kolo s identickým rámem a nejnižší výbavou…

              0 0
              • senožrout  

                No jo, ale taky nejblbším tlumičem… To znamená, máš součástky z nejnižší vývavy, který jsou ti na dvě věci a musíš upgradovat i tlemič. Pokud nemáš sportující tchyni :-), tak máš problém „kam s tím“ :-)…

                0 0
                • Lišák  

                  Myslím, že pokud by jsi koupil celý to kolo, tak by jsi ty komponenty prodal i pod cenou za víc jak 8 tisíc.

                  0 0
    • brubaker  

      Taky sem o něm uvažoval, ale nebyl k dispozici ve slušném termínu, navíc nějaké fotky ohnutých planžetek na středu, složitě a gracilně vyhlížející „přepákování“, a hlavně příliš čerstvá, nezajetá, nevychytaná věc. Takže sobě sem pořídil rám Meridy Trans Mission a bratr má osvědčený Giant NRS. Zdar.

      0 0
      • Kol.ista  

        Uz se tady tenhle ram dlouho nerozebiral, tak to trochu ozivim. Chtel bych se zeptat jak je na tom po technicke strance iD-XC 4.0 nebo 3.0 (to je jedno) pro rok '05. Dik za vsecky rady. Chtel bych vedet vsecky plusy a minusy.

        0 0
        • LUKAS  

          radeji bez do GT ID5…

          0 0
          • Lišák  

            Myslím, že rám iD5 hodně přesahuje cenovou relaci, kterou má Kol.ista danou (10 000,–).

            0 0
            • Kol.ista  

              No, ten iD-XC 4.0 za 10,000 prodali, takze jeste uvazuju o iD-XC 3.0, ale asi jo. Kolik tak stoji ta petka?

              0 0
              • Lišák  

                V katalogu ho samostatně nemají, tak musíš počkat, až se zase něco objeví někde odstrojený.

                0 0
                • LUKAS  

                  Ram ID 5 1.0 pro tento rok stoji (stal) 29,9kKc s tlemicem Fox RP3…kolik ve vyprodeji nevim… :-)

                  0 0
                  • Kol.ista  

                    Tak to je celkem dost pres limit :-D

                    0 0
                    • LUKAS  

                      zkus prisetrit :-)

                      0 0
                    • MaPa  

                      Mám doma jeden i-drive (ne i-drive xc) 2004, úplně novej, včetně integrovanýho hlavsa a drobností kolem excentru. Přidávám k němu taky nějaký komponenty zdarma, tak jestli máš zájem, pošli mi mail, tady to nebudem řešit.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.