• BB

    Na Sport Life v Brně ji vystavoval Program Cycle. Měli ji na Morati HC 1.3. Nejprve mi to připadalo jako strašná kravina a strašně těžké. Když jsem si ale potěžkal celé kolo, tak mi připadalo snad ještě lehčí než klasicky osazená Moratka. Pak mi došlo, že nemusí být trojpřevosník, nemusí být přesmyk, nemusí být devítikolečko a šaltr, stačí jednoduchý napínák řetězu. Řetěz může být nějaký obyč tlustý a navíc tím, že má pořád přímý směr, tak je v podstatě na věky. Zkusil jsem si to okolo pavilonu a ono to fakt řadilo. Samotné řazení je pocitově trochu jiné než klasika, chybí takové to krásně ohraničené cvaknutí, ale je to otázka zvyku. Co jsem nevyzkoušel, tak to je rozsah těch 14 nebo 16 rychlostí, co to mělo. Chyběl mi tam nějaký prudký výjezd. Když k výhodám přidám to, že je to bez štělování a údržby (občas se do toho naleje olej), tak mě to připadá zajímavé. Co vy na to ?

    0 0
    • polo  

      Skoda, ze nesel vyzkouset rozsah prevodu, to by me taky zajimalo do jake miry to odpovida nebo ne. A druha vec je zivotnost, tady jsem spis pesimista. Vymenit kazetu neni az tak financne tragicke, ale pokud se poroucha planetovka bude asi oprava nebo dokonce vymena drazsi. Uvidime, co ukaze praxe.

      0 0
    • kovar  

      a kolik ten Rohloff stoji?

      0 0
      • BB  

        tak to nevím, asi to bude rána

        0 0
      • kankrlicek  

        Od 28 do 33 kkc dle druhu rámu a případnému odpružení. Viz www.rohloff.de

        0 0
        • kovar  

          a sakra. tak to si jeste pockam, az to bude beznejsi, jenze to do toho zacnou fusovat cinani a kvalita pujde tam, kde je kvalita velotechniky dnes.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.