nejumytější stav za tento rok
kompenzace krátké sedlovky (Jarda to odkoukal ode mě)
vše původní (až na computer)...
zánovní kazeta, řetěz i kliky se středem a převodníky
(vloženo 25.1.14)
| Velikost | 17 |
| Hmotnost | 16,4 kg :) |
| Rám | ocel, prej made in Eastern Bohemia; zadní stavba 450mm ;) |
| Vidlice | ocel 400mm, stejně jako rám údajně z Lanškrouna |
| Kliky | Lasco čtyřhran (zánovní :)) |
| Přesmykač | Shimano |
| Měnič | Shimano SIS |
| Řazení | Shimano SIS |
| Převodník | 48-38-28 |
| Kazeta | Shimano 6 spd. (MG20, rozsah 14-28) |
| Řetěz | Shimano IG40 |
| Brzda přední | total shit, původní |
| Brzda zadní | jako přední |
| Ráfek přední | noname 559x20C |
| Ráfek zadní | Remerx Montana 21C |
| Řídítka | 580mm |
| Představec | 130mm a asi milion stupňů |
| Sedlo | Author gel |
| Pláště | Kenda Karma 26x2.0 drát (na fotkách ještě Larseny 1.9) |
Tak po minulovíkendovym jumpu novej přední ráfek a rovnou i pláště – místo 1,9 Larsenů Karmy 2,0 a najednou to jede i drží!
No, tak pro upresneni. Z UnO Fort to neni, je to zanikla znacka kol z Lanskrouna s nazvem Fořt (ano Radovan propujcil jmeno). Jinak je to z Ruske krumpacove oceli, takze je to taky tak tezky a prd to vydrzi.