| Velikost | 19,5 |
| Hmotnost | těžko říct takhle z hlavy - kolem 11? |
| Rám | Alpha Black Aluminum - zeslabovaný |
| Vidlice | RS Reba RL Dual Air, přeměna na 120mm |
| Tlumič | integrovaný :) |
| Hlavové složení | Ritchey WCS Press Fitt semi- integrované |
| Kliky | XT FC-M780 |
| Středové složení | XT SM-BB70 |
| Přesmykač | XT FD-M770 |
| Měnič | XT RD-M780 SHADOW SGS |
| Řazení | XT SL-M780-10 Dyna-Sys |
| Převodník | XT |
| Kazeta | SLX CS-HG81-10 Dyna-Sys 32z |
| Řetěz | HG-74 - Dyna-Sys |
| Náboj přední | FRM 5 INTL |
| Náboj zadní | FRM 5 INTL |
| Brzda přední | Avid Elixir 5 |
| Brzda zadní | Avid Elixir 5 |
| Brzdové páky | Avid Elixir 5 |
| Ráfek přední | FRM 5 |
| Ráfek zadní | FRM 5 |
| Dráty | Fulcrum nerez ploché |
| Pedály | PD-M520 |
| Řídítka | Bontrager origo |
| Představec | Bontrager origo |
| Sedlovka | Bontrager origo |
| Sedlo | Bontrager origo |
| Pláště | Schwalbe Nobby Nic EVO 2.25, bezduše |
to marcinka: Jo a proto vozis 8sp Aceru s XTR:)) 8sp od shimana klidne, 9sp ne. Tot ma zkusenost.
I když \„dětská\“ kolečka zas moc nemusím, tak tohle vypadá dobře. :-)
(Víléme) Naše konverzace je tak na založení tématu. Chápu 2×10…ale 3×10 je víc než dost a šaltr XTR 9sp chodí opravdu lépe jak XT 10sp. Proto bych to tu nerad dále zasíral a pojďme to řešit jinam. Děkuji
Lepsi je hlavne chod. 9sp shimano jsem nemusel, 10sp je neco uplne jinyho. Ukazatel samo sundat jde, jen to neni tak jednoduchy, jak u nektere ze starsich sad.Retez mi drzi minimale stejne jak 9sp.
(Viléme):…Co je na té desítce lepší? Vždyť ani ten podělaný ukazatel nejde oddělat z páčky…Dále mi připadalo, že i řetěz jde hodně rychle *****.
(JakeF): Pod zkratkou FRM jsem měl na mysli FULCRUM RED METAL , myslel jsem, že většina žabožrůtů to tady pochopí, ale joo, máš pravdu, polepším se:) A k velikosti? Na fotu je oproti mojemu standartu zasunutá (ta vydřená plocha byla opravdu nepěkná)
Zkracovat Fulcrum na FRM je trochu nešikovný, když to je název jiný firmy :D. Jinak je ti to velký…
Vypadá jako bráška mého kola :-)