| Velikost | 3/4 |
| Hmotnost | <10 kg |
| Rám | Ocel |
| Vidlice | Ocel |
| Tlumič | - |
| Hlavové složení | 1 |
| Kliky | Thun |
| Středové složení | 4 hran - nezapouzdřené |
| Přesmykač | - |
| Měnič | - |
| Řazení | - |
| Převodník | 53/48 |
| Kazeta | 16 z volnoběh |
| Řetěz | ČZ |
| Náboj přední | Favorit vysoký s RU |
| Náboj zadní | Al Honga šroub |
| Brzda přední | Favorit speciál |
| Brzda zadní | Imitace ultegra |
| Brzdové páky | TY30 Shimano Tourney - Al |
| Ráfek přední | Mavic Black Electron |
| Ráfek zadní | Remex Grand Rock |
| Dráty | Vzadu nerez, vpředu pozink |
| Pedály | Thun |
| Řídítka | Tranz-X |
| Představec | Modolo |
| Sedlovka | Kalloy Uno |
| Sedlo | Selle Italia Gel Flow |
| Pláště | Vuelta USA, Rubena Syrinx |
favál má jinačí výšku, tohle je tříčtvrteční kolo.
je to už dlouho co jsem ho vážil, ale asi je to fakt jen rám plus 600 g vidle.
1524 – to se mi zdá jako úlet, nezapoměls připsat kilo jen F1 má 2250 a to je jiná liga…
jinak je to samozřejmě tříčtvrteční eska, přelepená na bianchi. za 250,– jsem holt na aukru nic lepšího nesenhal,. hmotnost má ale stejně pěknou 1524 g rám i s vidlicí, o tom si dnešní alu rámy můžou nechat jen zdát.
k te vidlici: samotneho by me to zajimalo, uz dva se na to same ptali. jede to ale normalne.