Dráha

Přidat foto

Dotaz na znalce – proč má Mina Sato – mistryně světa v keirinu, převodník na levé straně?

Ta speciál vidle bude asi kvůli tuhosti?

(vloženo 27.10.25)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
milan.v
milan.v

27.10.25 18:51

Je to tak s tím aero benefitem,.někde jsem o tom četl… Nicméně to jsou opět jen velmi marginálnî hodnoty, na dráze, kde se jezdí wattové bomby zvlášť…

Reagovat
MavasH
MavasH

27.10.25 16:07

Myslím, že s tím začli amíci (a asi už skončili). Tím, že se na dráze „zatáčí“ furt na levou roku, je pohon vlevo víc „v závětří“ a tím pádem je to víc aero.

Reagovat
tigermoth
tigermoth

27.10.25 15:20

Vlevo má to kolo větší odpor vzduchu, jak to víří kolem pohonu, tak to táhne do leva do zatáčky :)

Reagovat
Jáchym 1
Jáchym 1

27.10.25 15:04

@ tomaschek – nechci polemizovat,ale já bych to viděl opačně.Levá noha slabší- přenos síly rovnou do převodníku atd a pravá vykompenzuje ztrátu ve skrutu osy.

To je teorie,co? ;-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

27.10.25 13:07

Jeden čas to zkoušelo více vyrobcu jestli to nebude výhodnější na dráhu ale zjistili že ne a vrátili se na klasiku… Ta široká vidle je více Aero menší odpor větru už delší dobu to dělají drajove lotus a letos na Tour to zkoušeli i jezdící na kole factor ale učí to od příští sezóny na silnici zakáže…

Reagovat
tomaschek
tomaschek

27.10.25 11:14

Možná má silnější levou nohu.

A jelikož na speciálu nemusí řešit nic standardního, jako je kazeta, přehazovačka, brzda, kotouč atd., není převodník vlevo konstrukční problém.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

27.10.25 08:18

asi aby jí to táhlo víc doleva

Reagovat

Další galerie z kategorie

káňa 5
kerim 7
Pietro37 6
HoF 9
mum-on-bike 10
stifleer 3