Příběh se začal psát na podzim, když se objevila sada CUES (dvoupacka, kazeta s velkým rozsahem, kotoučovky a očekávaná rozumná cena). Přemýšlel jsem o tom, že po sezóně dopřeji mému gravlíku za mnohaleté věrné služby tuto sadu.
Pak se ale začátkem léta objevil tento stroj a bylo rozhodnuto. Gravlík ostříhá a silnička jde z domu. Proč? … protože: ideální poměr cena/můj výkon, rám pobere i macatější pláště, převody na rychlý švih i na pohodové toulání po našich valašských kotárech a není černé.
Potom už jen dva měsíce čekání a stroj je doma. Obul jsem mu jen jiné bačkůrky, jiné změny zatím naplánuji.
(vloženo dnes)
Značka | Canyon |
Model | Endurace Allroad |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | M |
Hmotnost | 10,0 (bez pedálů) |
Rám | AL |
Vidlice | Carbon |
Kliky | CUES 6030 |
Středové složení | Pressfit BB-RS500 |
Přesmykač | CUES 6030 |
Měnič | CUES U6020-10 |
Řazení | CUES U6030 |
Převodník | 50-34 |
Kazeta | 11-39 |
Řetěz | CUES LG500 |
Náboj přední | SH TC500 Thru Axle |
Náboj zadní | SH TC500 Thru Axle |
Brzda přední | CUES U6030 |
Brzda zadní | CUES U6030 |
Ráfek přední | Alex Rims GX26P |
Ráfek zadní | Alex Rims GX26P |
Pedály | PD-M520 |
Řídítka | Canyon |
Představec | Canyon |
Sedlovka | Iridium 27,2 mm |
Sedlo | Selle Royal SRX |
Pláště | Pirelli P7 35-622 |
Je to zváženo, samotného mě to překvapilo. Něco sundaly pláště. Jinak nevím, možná mají váhu i s odávanými pedály. Každý používá jiné pedály, není problém si to dopočítat.
Lepší dostupná varianta se stejnými převody? …sem s ní.
To si na těch pláštích sundal tři čtvrtě kila nebo jaktože katalog je 10,72 kg a tvoje jenom 10 kg? Důvod vážení bez pedálů? Jezdíš bez nich? Při dnešních slevách čekat dva měsíce na nejzákladnější předražené kolo, no každý dle svého gusta.