Tony byl pořízen pár let zpět, kdy jsem bydlel ve městě a „potřeboval“ kolo na rychlé přesuny. Jako každý nový kousek, prošel i Tony rozborkou a výměnou všeho potřebného. Použité brzdové páky pro někoho určitě budou trochu kontroverzním řešením, ve městě se mi však osvědčily mnohem víc než původní. A co se svezení týká, kolu v pořizovací hodnotě nižší, než cena jednoho pláště je těžké něco vytýkat.
(vloženo 8.7.25)
| Značka | Olpran |
| Model | Tony |
| Velikost | 56 cm |
| Rám | Cr-Mo 4130 |
| Kliky | Shimano Exage 300EX 170 |
| Přesmykač | Shimano Exage 300EX |
| Měnič | Shimano Exage 300EX 7sp. |
| Řazení | Shimano 2x7 |
| Převodník | Shimano Biopace 52-40 |
| Náboj přední | Shimano Sora |
| Náboj zadní | Shimano Sora |
| Brzda přední | Shimano Exage Motion |
| Brzda zadní | Shimano Exage Motion |
| Brzdové páky | Tektro RL726 |
| Řídítka | OEM |
| Představec | OEM |
| Sedlovka | OEM |
| Sedlo | Author Navigator |
| Pláště | Vittoria Randonneur 700x28 |
Tony byla moje první silnička koupená za peníze z brigády někdy v roce 1996. Rok jsem se na ni chodil dívat do prodejny. Měl jsem bílo červené provedení.
Bude tomu za chvíli 30 let, toto letí…
Jde to i u mechaniky, cyklokrosaři to vozili.
Tomu rikam udrzitelnost.
Náhodou super. Olprany jsem v kšeftě měli vždycky jen horáky, „závodničky“ vykrýval Favorit a Eska, takže Tonyho jsem snad nikdy neviděl, co si vybavuju. Nejdou ty brzdový páky kombinovat s klasickejma? U hydrauliky to jde, mechaniku nevím.