Původní záměr byla stavba DC kola na hlíně a měl jsem favorita Chisel FS.No už jsem měl téměř vše nakoupeno(různě přes zimu ve výprodejích,hlavně německo) a najednou se naskytla neodolatelná nabídka na rám Pivot a bylo jasno.Na kole jsem ještě nevyjel,jsem momentálně rozštípaný a srůstám
(vloženo 15.6.25)
Značka | Pivot Trail 429 vlastní stavba |
Model | Trail 429 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12.8 |
Rám | Pivot Trail 429,Karbon |
Vidlice | Rock Shox Sid 35 select+ |
Tlumič | Fox float X factory |
Hlavové složení | Pivot |
Kliky | Race Face Aefect R |
Středové složení | XT |
Měnič | Sram GX AXS Leap tuning |
Řazení | Sram X01 AXS |
Převodník | Race Face 32T |
Kazeta | Sram X01 |
Řetěz | Sram XX1 |
Náboj přední | DT 350 |
Náboj zadní | DT 240 |
Brzda přední | Magura MT5 |
Brzda zadní | Magura MT4 |
Brzdové páky | XT |
Ráfek přední | DT EX 1700 |
Ráfek zadní | DT EX 1700 |
Dráty | DT |
Pedály | Look Xtrack En |
Řídítka | Race Face SixC |
Představec | Race Face Aefect R |
Sedlovka | One Up v2 240mm |
Sedlo | Specialized power comp |
Pláště | Specialized Fastrak T7 |
Cena hlíny Chisel FS,který jsem měl původně vyhlídnut a v plánu
Ano,je to on od Mike,cena byla úžasná,tak jsem s kamarády vzal 3ks,proto asi na tebe nezbylo :-)
Kolo při propružení do sedla nejde,i když měl jsem obavy.Já ještě nezkoušel,ale stavěl jsem ještě jeden kus kamarádovi,který mu už dává kouř a v poho
mr.antik: To zjistí teprve až se na něm projede (nebo by musel doma vyfouknout tlumič:-))
„Na kole jsem ještě nevyjel,jsem momentálně rozštípaný a srůstám“
To je ten od Mike z Bikemartu? Nádhera ,taky jsem ho měl v košíku,ale vyprodal se.
Tak váhově to až tak nehrotím,můj cíl byl dostat se pod 14kg.Jinak myslím,že hlavně zbytečně těžký komponent jsem hkavně já
Geometrií je to úrovni moderních DC kol, SIDa bych si zatím klidně nechal a větší vidli dávat, až budeš mít pocit, že tě to limituje. Vyšší vidle ti poklopí úhel sedlovky, která už je tak na můj vkus moc šikmo. Případně si vygoogli hlavové složení, které sníží HA, mělo by to u Pivotu jit.
Na kole je pár (zbytečně) těžkých komponent, takže o hmotnosti trochu pochybuji, ale postupně to doladíš. Jinak na Ali mají karbonovou kopii Power sedla za pár šupů a hmotnost půjde zase o kousek dolů.
Tak hlavně dobře srůstej a ať ti kolo dělá radost, tu máš pět, pěkná mašina! ;-)
Omlouvám se za ty otazníky,dával jsem do textu smajlíky a výsledek jsou ty ???
Jak jsem psal,původní plán byl stavět na jiném rámu,takže proto určité anomálie????Stejně se jako vždy bude dolaďovat a tunit.....Jen teď jsem stejně po těžkém úrazu(byl jsem tvrdohlavý zarytec HT????),takže minimálně do zimy budou jen autistické jízdy.....Pak se uvidí kam dál.Vidla je jasná,jen dám ji zatím šanci a uvidí se,lockout to samé.Co se týče úchytů garmin,tak jeden je na Edge a druhý je na mobil(mám zezadu nalepenu tu redukci),protože často si vyberu na výjezdu zkratku a pak nevím,kde jsem????
Pěkná stavba, ale váze moc nevěřím. A vyměnil bych vidli za tu novou lehkou 36ku v kashimě, ať to ladí s tlumičem. A jako bonus se zbavíš toho obludného zamykání :-).
super, až se mi té váze skoro nechce věřit, ale hodně určitě udělají ty šlupky pláště
Ty zamykáš vidli? A kolik vozíš těch budíků? To čumím, kam se ta půlmetrová sedlovka vešla, super.
Jj,Sid je tam z důvodu,který popisuji,původní záměr byla stavba jiného kola.Ale jak mu nařežu a půjde do sběrného dvora,tak samozřejmě jej nahradí nějaká liška,buď 34 nebo 36 a malinko větší zdvih