Transition Spur V2

Přidat foto

Po letech na 27,5” trail fullu to chtělo změnu a trochu víc XC kolo na ježdění kolem komína. Tallboy nebyl k sehnání, Transition se mi vždy líbil, tak Spur nakonec vyhrál. Plán postavit to jako budget bike a přeházet ze starého kola co jde, vzal opět za své. Zůstalo řazení, řidítka a sedlovka, která mohla zůstat jen díky Asasinovo magii.

Jede to pěkně, kola od Toma jsou skvělá, tuhá a váží 1430 g. Po letech na Magurách trochu změna na poli brzd a Intend představec je krásný a váží jen 85g. Rám je pocitově trochu měkčí do boku než jsem byl zvyklý (aby taky ne, když váží jen 2.6 kila), ale nahoru to jede snad i líp než VPP. Dolů naopak trochu víc drncá, pořád je to spíš XC než Trail kolo, ale zvládne hodně. Komín pod představcem se ještě bude řešit až bude posed finální. Váha komplet s Fidlock základnou, nářadíčkem (Daysaver), CO2 pumpou a bombičkou 12.09 kg.

(vloženo 16.5.25)

Nr.4
Ohodnoť bajk: (4.9  / 51 hlasujících)
Značka Transition
Model Spur V2
Modelový rok 2024
Velikost L
Hmotnost 11.86 kg
Rám Transition Spur V2, 120 mm, Ride Wrap folie
Vidlice Fox 34 Performance Elite FIT4, 130 mm
Tlumič Fox Float DPS Factory, 190x45 mm
Hlavové složení Cane Creek 110, karbonové podložky Tune, karbonové víčko Beast
Kliky Race Face Era, 170 mm
Středové složení Race Face Cinch BSA
Měnič Sram XX1 AXS
Řazení Sram AXS
Převodník Race Face NW, 32T
Kazeta Sram X01, 10-52T
Řetěz Sram X01
Náboj přední DT 350 SP
Náboj zadní DT 350 SP, 36T
Brzda přední Hope E4, Magura Storm SL.2 180 mm, titanové šroubky
Brzda zadní Hope E4, Magura Storm SL.2 180 mm, titanové šroubky
Brzdové páky Hope XCR Pro, karbonové páčky, hliníkové šroubky
Ráfek přední EIE A29C30D28 SL, paintless, bez děr
Ráfek zadní EIE A29C30D28 SL, paintless, bez děr
Dráty Sapim CX Ray vpředu, kombinace CX Ray / CX Sprint vzadu
Pedály Shimano XTR 9100
Řídítka Race Face Next R
Představec Intend Grace FR 35mm
Sedlovka Rock Shox Reverb AXS 170 mm snížený na 150 mm
Sedlo Ergon SM Enduro Pro, titanové ližiny
Pláště Specialized Ground Control Grid T7 29x2.35” / Fast Trak Grid T7 29x2.35”

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Nr.4
Nr.4

28.5.25 09:52

Kulasek: máš to fakt pěkný! Oranžová k tomu vypadá super! Ale sakra kde jsi nabral kilo proti mě? :0) Ta 34 je SC?

Reagovat
Kulasek
Kulasek

27.5.25 12:05

Jednoho Spura jsem si taky postavil na ježdění po Brdech. Pojal jsem to hodně do XC a dostal jsem se na 10,8 kg včetně pedálů a teleskopky. Všechny komponenty jsem přeházel z XC hardtaila.

Z kola jsem nadšenej jak malý děcko. Do kopce sem pomalejší tak o 10% ale z kopce je to mazec a fun faktor je neskutečnej. Zase mám po letech ježdění na XC hardtailech pocit že jezdím na poctivým horským kole.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

19.5.25 11:57

TK75: a to je tam 130 jen proto, že byla na mtbclassicparts skoro zadarmo. :-D

LM: Ne, díra tam není a drží se tam voda, ale vadí to zatím jen při mytí. Celkově je ale zpracování a návrh rámu ve srovnání se Santa Cruzem o něco horší.

Reagovat
LM
LM

19.5.25 08:54

Nr.4: Pěkné. Má to ve „vaničce“ vespod u tlumiče nějakou odtokovou dírku?

suslos: Pokud ti ten rám na fotkách připadá bílý, tak si pošteluj barvy na monitoru nebo telefonu. Je to šedá (Hazy Grey) :-)

Reagovat
TK75
TK75

19.5.25 08:39

Líbí moc…tahle geo okolo 66, k tomu GC plus FastTrak a slusny vyplety.To je perfektní kombinace (mám to u Nordestu) Jezdil jsem tam i 120 Sida, ale přišel mi pro tu geo málo.Pike o dost lepší.Takže se mi líbí ze tam máš 130 Foxinu.

Parada:)

Reagovat
Nr.4
Nr.4

17.5.25 20:41

Díky :0) Z brzd jsem nadšený, na XC mají výkonu až až, páka jde lehce, je příjemná do ruky, tělo nepruží jako Magury, dávkování je super. Bitepoint je dost blízko řidítek a mrtvý chod je větší, ale nic co by nešlo vydržet. Nastavení jako si pamatuju z Tech 3 E4/X2, které jsem kdysi dávno koupil od Kubánce, mi nijak nechybí. Proti Tech 3 je páka příjemnější bez rukavic. Skoro uvažuju o Tech 4 V4 na sjezďák, ale momentálně to není moje priorita.

Reagovat
suslos
suslos

17.5.25 16:23

Bílej Spur je Top! Moc pěkný, ať slouží a dělá radost! :-)) 5*

Jak jsi spoko s brzdami? Především s ergonomií a „silou“ pák? Asi nemáš porovnání s klasickými T4V4/T4E4 vid? Připradně staršíma T3 pákama.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

16.5.25 18:26

Brzda venkem je právě super :)

Reagovat
Atilla
Atilla

16.5.25 18:07

Super, trochu to kazí ten kashima tlumič, ale jinak fakt pěkný. a lehoučký.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

16.5.25 15:10

Dazz: ano, je to takto standard a byl to jeden z hlavních důvodů proč jít právě do Spura. Vnější vedení brzdy mám na sjezďáku a tam je to podle mě ještě důležitější než na XC.

Reagovat
ra.ma1
ra.ma1

16.5.25 15:04

Totaaaal krasa! Top 5!

Reagovat
Dazz
Dazz

16.5.25 14:03

Kolo parádní, ale vedení zadní brzdy vně je takto u Spuru standard ?

Nějak se mi to na tom Spurovi moc nelíbí.

Reagovat
Janek.5
Janek.5

16.5.25 13:36

Pěkný profil u mě máš za 5!!!

Reagovat

Další galerie z kategorie

filipes 0
Stafík 1
fk3 2
Jzy 12
Slavek112 5
Honzis 5