Značka | Basso |
Model | Palta |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | XL |
Hmotnost | zjistím v reálu |
Rám | Palta carbon monocoque construction 100% 3K Torayca HMCF T700-MR60 monocoque construction |
Vidlice | Palta full carbon 3K Torayca HMCF T700-MR60 monocoque construction |
Tlumič | n/a |
Hlavové složení | Microtech Integrated Cables Head Set |
Kliky | Shimano GRX 600 2x11 |
Středové složení | Shimano 86,5x41 Pressfit |
Přesmykač | Shimano GRX 600 2x |
Řazení | Shimano GRX 600 11 speed |
Převodník | 46-30 |
Kazeta | Shimano GRX 600 11-34 |
Řetěz | Shimano GRX 600 11 speed |
Náboj přední | Microtech MX25 - Pevné osy Basso Explorer Thru axle kit (125mm x 12mm; 165mm x 12mm) |
Náboj zadní | Microtech MX25 - Pevné osy Basso Explorer Thru axle kit (125mm x 12mm; 165mm x 12mm) |
Brzda přední | Shimano GRX 800 hydraulic brakes - GRX |
Brzda zadní | Shimano GRX 800 hydraulic brakes - GRX |
Brzdové páky | Shimano GRX 600 11 speed |
Ráfek přední | Aluminium slitina |
Ráfek zadní | Aluminium slitina |
Dráty | asi nerez, černěný |
Pedály | Shimano (imbus) |
Řídítka | Carbon Gravel Handlebar |
Představec | Paradigma Stem |
Sedlovka | Heart Carbon 15mm setback Seatpost, 3B Clamp System Gen II |
Sedlo | San Marco Ground |
Pláště | Continental Terra Trail 700 x 40 mm |
Myslím jako celé toto smazat a udělat kolu nový profil. Pak to hodnocení bude opravdu objektivní. Takhle ti kvůli předchozímu odfláknutému profilu dala většina za jedna a to včetně mě. Udělej k popisu ještě pár fotek venku a bude to fajn. To kolo si to zaslouží.
Ok, smazal jsem tu nepovedenou, neproporční fotku a ponechal tu „z lepšího úhlu“.
Udělej ten profil kola znovu. Takhle to máš zmrvené vlastní nedbalostí a to kolo je fakt pěkné.
Ano, druhá fotka je už mnohem lepší, tam vidím moc pěkné kolo, tu máš pět, ať dělá radost! ;-)
Doplnil jsem parametry, udělal jsem (snad) lepší fotku.
Jako všechny ostatní s nedostatečně vyplněným profilem kola tě poprosím o řádné doplnění viz pravidla této kategorie fotek. Předem díky za nápravu.
Mě se ten rám prostě nelíbí… ruší mě: to řešení přední vidlcie rádoby napojení na rám a pak ta celá oblast kolem středového složení a napojení všech trubek. Ale uznávám, že v reálu je to asi parádní stroj a bude dobře sloužit.