Značka | Ican |
Model | FL1 A I R O |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | XS / 49 |
Hmotnost | 6.15 kg |
Rám | T1000 / T800 custom "grey rainbow" |
Vidlice | Karbon |
Hlavové složení | FSA SL Series ACB |
Kliky | Dura Ace 165 - 52/36 |
Středové složení | CEMA ceramic T47 |
Přesmykač | Dura Ace |
Měnič | Dura Ace |
Řazení | Dura Ace |
Kazeta | Dura Ace 11-34 |
Řetěz | Dura Ace |
Náboj přední | DT 180 EXP CL 24H |
Náboj zadní | DT 180 EXP CL 24H |
Brzda přední | Dura Ace |
Brzda zadní | Dura Ace |
Brzdové páky | Dura Ace |
Ráfek přední | EIE carbon ARG40TC30 Ultralight |
Ráfek zadní | EIE carbon ARG40TC30 Ultralight |
Dráty | Sapim Super CX Ray |
Pedály | Garmin Vector |
Řídítka | Avian Falcon II 80/380 |
Sedlovka | Roval Alpinist 27.2 |
Sedlo | Prologo Dimension TRI NACK 143 mm |
Pláště | Tufo Comtura Prima TT 28 mm |
Tome, já bych potom měl celý svůj profil rovnou smazat :-)
Na Singlespeeda se vykašli.
Děkuji Ti za dočasnou spolupráci.
Ke kolu – pro mě to není, ale je to raketa.
Co na to Jan Tleskač? To lítá ne? Bombice!
Podle složitosti laku a log okolo 7–8.
Dříve jsem lakoval jinde, ale tam už jsou ceny více než dvojnásobné.
Není to první tvoje kolo, které prošlo individuálním lakem. Tak by mě zajímalo, kolik tahle sranda stojí
Tak už mám doma 3× EiE záplety a dva gravel rámy. Silniční ještě ne ;)
BTW jestli to není tajemstvím a reklamou, kolik stojí custom painting?
Je to hnusná a hlavně podlá reklama.
Začal jsem díky tobě v hlavě rozvíjet myšlenku, jestli nejmladší junior nepotřebuje nové silniční kolo
Samozřejmě. Fotka se zbožím s nějakým nápisem je logicky reklama na to zboží. Nevšiml jsem si ale, že bys tu ve fotkách nabízel něco konkrétního s konkrétními cenami, takže cajk. V tvém případě si myslím, že drtivá většina osazenstva se ráda podívá, co všechno je možné a o čem třeba nemají tucha, že je na trhu. Takže za mne díky a vesele pokračuj, na pindy nehleď :-)
Děkuji všem za komentáře i hodnocení. Rád jsem zodpověděl i všechny vaše dotazy.
Brzy bych zde rád ukázal i svou druhou soukromou stavbu Ican FL1. Tentokrát to bude kolo, na kterém budu jezdit já.
Ale nevím, jestli je to vhodné. Singlespeed ve svém komentáři ve vedlejším profilu kola RB, které je uvedeno odkazem na firmu stavějící kola na zakázku, označil tento můj profil Ican FL1 za reklamu.
Celý svůj profil kola Ican FL1 jsme znovu prošel, včetně všech komentářů. Žádnou reklamu v komerčním slova smyslu, nabízející produkty nebo služby, jsem neobjevil. Pouze dva vámi vyžádané odkazy týkající se tuningových komponentů z eBay a technických informací ohledně nového pláště Tufo.
Pokud je za reklamu považováno zobrazení loga značky, pak je reklamou každý profil kola v Naše biky.
Jestli v tomto profilu kola vidíte jakoukoliv reklamu, kterou jsem přehlédl, prosím napište mi. Rád bych ji odstranil a vyvaroval se jí při vkládání dalších mých kol.
Děkuji
Toto nepotřebuje komentář.Krásný,skvěle osazené,váha vlhkých snů :-).Ať slouží,za 5*
evo6: Deda jsou o něco lehčí.
Liukang je prodejce tuningových doplňků na eBay: https://www.ebay.com/str/liukang1985
Domluva možná i přes mail: liukan_lvs3305lefa@members.ebay.com.hk
Moc pěkné, Tome. To by se líbilo i té mojí… jen bych jí tam dal 50/34 a byla by happy jak dva grepy.
Tome krasne kolo. Super jsi to postavil.
Chci se jen zeptat proc jsi pouzil Deda Center Lock a ne original Shimano.
Hledal jsem liakung, ze bych take neco zakoupil, ale nenasel.
Muzes mi prosim poslat link. Diky
Ican silniční říditka, na rozdíl o gravelových, nejsou za mě dizajnově moc povedená.
Aviany skvěle vypadají, patří k absloutně nejlehčím a cena je hodně fajn.
Jsou to gramařské šlupky na závodění a pro lehčí lidi na lepší cesty. Špičkový valivý odpor, excelentní váha, super na mokru.
Běhoun je tenčí než u klasické comtury prima, takže pravděpodobnost defektu určitě vyšší. A dříve se ojedou vzadu.
Najdi si testy ENVE SES Race Day třeba na Rolling Resistance.
Nebo tady: https://intheknowcycling.com/…f-surprises/
Není tajemstvím, kdo je pro ENVE dělá. A uděláš si představu o odolnosti nových comtur TT.
tomaschek: A jsou to gramařské šlupky na pár švihů na velasu:-), anebo je tam nějaká guma? Díky.
Moc hezký počin, Tome! A pláště jsou ty, který jsi testoval a dělal kolem nich tajnosti?:-)
nomecz: efekt té šedé s bílým chameleonem nejde moc nafotit.
Vypadá jak pastelová, ale pod dopadem světla háže duhové odlesky.
Můj rám vypadá ve stínu skoro černý, ale když na něj dopadne světlo, rozsvítí se.
Tome je to luxus, ale uprime ta poslesni fotka v te cervene bude teprve to prave p*rno :)
cyklista86: Bude vozit 55 kg. Tomu je přizpůsobený výběr některých komponentů, hlavně ráfků, drátů.
Nebál bych se cca do 80 kg. Pro těžší lidi bych použil asi jen robustnější kola, zbytek je v poho.
Jakou ma nosnost takova 6kg ziletka?
Paní jde z mechanické ultegry 11S na novou duru, já ze starého na nový red.
Ať to máme pestřejší a můžeme porovnávat.
iceduck: Své rámy lakuju ve Frýdku-Místku, pan Marek umí.
Loga jsou z řezané fólie, nalepená až před svrchním lakem. Takže i docela plastická.
Dobre to vypada :)
Barva na obou kolech je od ICAN, nebo delana u nas?
jenda78: Je to geo aethose se zpevněnou hlavou, integrací kabelů a robustním středem T47.
Zpracování rámů Ican je příkladné, zde foto z vnitřku AC388.
Moc pěkný a vypadá perfektně zpracovaný. Inspirace Aethosem se nezapře. Palec nahoru!
ZdeNECK1: Máš pravdu, opticky se to láme okolo 54.
Pak už to není, hlavně s komínem, žádná hitparáda.
Naštěstí jsme oba prcci :-)
co dodat, boží, ale ve velikostech 58+ to tak pěkný nebude ha ha ha ha
mr.antik: S převody je to vždy alchymie. Na bajku vozíme oba 34T, jen loni na áčkovou Salzku jsem Míše dal 32T a po nastoupaných 7.000 vm říkala, že to bylo akorát.
Hodně výkonný kolega nechal 36T a na konci dost trpěl.
A já třeba zkoušel Lysou horu (9 km s průměrem 10 procent) s jednoplackou 44/33. No, jen jednou, kolenům se to nelíbilo :-)))
Spíš jde jen o optickou velikost té 52z placky, když vezmu že jsem na svůj silničko-gravel dal na letošek 46z :-D
Žena si s převody dokonce polepší. Čtyři roky jezdí na Focus Cayo bez problémů ultegru 165–52/36 s kazetou Red 11/32.
Když je v nohách…
Na Mallorku do kopců tam možná šoupnu 105: 11–36
to nemá chybu, snad jen opravdu ty mega převody na tam kalém kole… ale chápu že že i kopce se závodí
kajto: zvažoval jsem, nakonec vyhrál mírně těžší alpinist se stejným offsetem.
kajto: Ano, hylix i pevné osy od liakung a musím říct, že něco tak lehkého (6 g) a precizně zpracovaného jsem ještě v ruce neměl. Dokonce má objímka vevnitř dva průměry – nahoře je užší na konec sedlovky bez laku a dole širší, která krásně obepne lak.
Tome, dobrá gramařina, na to bych se bál sednout :) velká paráda, fotky jak z katalogu :)) Navíc jedno z mála kol v galerii, které nemám komín.
Parádní stroj. Jen ty převody 52/36 se 165 mm klikami jsou hodně přísné :-) .
Neskutečná pecka. Jedno z nejhezčích kol, co jsem viděl.
Tome, máš to jako vždy vymazleno do posledního detailu a už teď se těším i na tu druhou stavbu! Dávám jasných pět! ;-)