Značka | mondraker |
Model | dusk R |
Modelový rok | 2023 |
Hmotnost | 24 |
Rám | 6061 Alloy Stealth Evo, one-piece Monoblock upper link |
Vidlice | FOX FLOAT 36 Rhythm 160mm |
Tlumič | FOX FLOAT DPS Performance |
Hlavové složení | ONOFF Saturn, sealed angular contact bearings |
Kliky | Shimano STEPS E-Bike, 165mm length |
Měnič | SRAM GX Eagle, 12-speed, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, X-ACTUATION |
Řazení | SRAM SX Eagle, 12-speed, X-ACTUATION, single click |
Řetěz | SRAM SX Eagle, 12-speed |
Náboj přední | Mavic, 15mm x 110mm (Boost) |
Náboj zadní | 12mm x 148mm (Boost) |
Brzda přední | sram G2 r |
Brzda zadní | sram G2 r |
Ráfek přední | Mavic E-Deemax, 30mm internal width, welded, PFP (Pinch Flat Protection) technology, tubeless ready, 28 hole |
Ráfek zadní | Mavic E-Deemax, 30mm internal width, welded, PFP (Pinch Flat Protection) technology, tubeless ready, 28 hole |
Dráty | Mavic, J-bend, double butted, contactless lacing |
Pedály | RFR Mg |
Řídítka | ONOFF Sulfur 1.0, double butted 6061 alloy, 800mm width, 20mm rise, 9° backsweep, 5° upsweep, 31.8mm clamp diameter |
Sedlovka | ONOFF Pija dropper, 31.6mm, Single bolt |
Sedlo | aidon fizik |
Pláště | MAXXIS DHF,DHRII 29x2,6 |
Ebike má mnohem blíže k mopedu než ke kolu. Ono už jen definice slova „moped“ (mo)tor + (ped)ály lecos napoví, takže říkat ebiku kolo opravdu nedává smysl :)
To je taky nápad sednout poprvé na e-bike a dát si tam turbo:-D Néé ale vážně. Chápu, že pro trénovanýho borce, co šlápne 200W do pedálu to musí být trochu horror. Ono to funguje takhle: výkon, co dám do pedálu změří jednotka motoru. Pak podle toho co mám za zvolený režim mi motor dá předem definovaný poměr mého výkonu. Takže v případě režimu turbo mi motor přidá můj výkon krát 4. Bosch a shimano mají max výkon kolem 600W. Takže v našem modelovém příkladu dává motor svůj maximální výkon. Pokud na to sedne nějaký slabší jedinec a dá do pedálu svůj výkon 50W, motor mu přidá 50X4 W v případě turba. Pokud tam mám eco režim, tak koeficient bude odhadem tak 0.5. V případě 200W borce mu motor přidá 100W.
Jinak maximální koeficient je 4. A těch 250W deklarovaných: to je průměrný výkon, který pravděpodobně je jako limit pro nějaké evropské směrnice.
Výkon dnešních sériových e-biků je 600–800 W i když výrobce mazaně deklaruje předepsaných 250 W. Při rozjezdu mi tchánovo Cube podjíždí pod zadkem jak prudce akceleruje. To už opravdu není bike, kdeže, bulíky si na nos věšet nenechám :-) .
Já nevím co k těm komentům od lidí jako Singlespeed napsat. E-bike je prostě bike, pokud chci aby se kolo pohybovalo, musím šlapat. Musím dělat úplně stejnou údržbu jako ty, chci si vylepšovat komponenty úplně stejně jako ty. Takže bike-forum je v pořádku. Netušim proč taková nenávist. Nebo možná tušim, já třeba nenávidím elektrokoloběžky. Vyloženě nesnáším kok**y co mají zbastlené „elektrokolo“ co jezdí samo: elektrobabeta. Tak snad se se Singlespeed nikde nepotkáme :-D boxovací emotikon
Pokud tady budeme k mopedistům hloupě tolerantní tak k tomu nezvratně dojde. Mopedisté následně cyklisty na okupovaných webech tolerovat nebudou a bude vymalováno.
@Singl : v e-bike forum se BF přirozeně přetransformje samo, to ty spíš nebudeš mít kam chodit :-)
No, kluci, nejvyšší čas si založit e-bike fórum, ať máte za pár let kam chodit :-) .
LOGOMAN: No tvl, to, že chodím na bike-forum ví v mém okolí asi všichni a že mé další kolo, pokud bude , bude éčko se netajím. Takže jsem v … a kua :-)
Těžko říct co je horší zda přiznat že člověk jezdí na éčku nebo že chodí na bike-forum?!
Oceňuju, že ses nekousl a doplnil, co se žádalo. Čili přístupný a spolupráceschopný jedinec, díky za ty dary!
Podle lokalit, kde jsi to nafotil, nevypadáš na cyklostezkového posunovače. A jestli se nepletu, éčka už pronikla i mezi velká jména ve světě.
Tak hodně zdaru :-)
@Kouba_2005 klikneš na „editovat“, pátá kolonka je kategorie. Víc s tím udělat neumím.
A jak že jsi to dal do kategorie elektrokolo? Já vidím kategorii „naše biky“. Díky za nasměrování.
@singlespeed Jako dej si pohov. Nikde jsem si tu nevšiml, že éčka porušují pravidla tohoto webu. Dal jsme to do kategorie elektrokolo, tak jestli tě to nějak moc vzrušuje, tak to ukonči tim, že mi dáš jednu hvězdu a nech si svoje moudra pro někoho jiného.
jj jsem takový průkopník..:-D Jako hejty jsem tu čekal, srovnávání s mopedem..no co už. Musím říct, že mě občas i nějaký biker v lese pozdraví, budu příště lépe koukat, jestli zdraví i pravicí:-D
Mně osobně elektrokola neuráží a stále mi přijdou blíž ke klasickému kolu než koloběžka, ale i na tu se rád mrknu! ;-)
Že tu tich éček je. Každej den aspoň 10 :)
MirosPikos: Ty snad plevelíš mopedová a e-bike weby nemotorovými příspěvky? Zato e-bikeři plevelí cyklistické weby až se z nich kouří, jsou neobyčejně vlezlí :-(.
Když sem někdo dá koloběžku, tak to chápu a nemám s tím problém. Dávat sem moped mi ale přijde dosti nepatřičné.
Vítej na cyklonazziforum. Snad se ti tu bude líbit. Zdvižené pravici zdar.
Určitě sis všiml, že v kolonkách u popisu kola chybí ta pro tvůj stroj nejzásadnější, motor. Ty bystřejší to napadne hned, pomalejším je to třeba vysvětlit. Pokud si tedy už budeš dávat práci s fotkami, bylo by dobré je uveřejnit na správném fóru, třeba moped-fórum, e-bike fórum apod.
díky :-) netušil jsem, že je to tu bike tinder. Ok, nafotím venku a aktualizuju..
Jako všechny ostatní s nedostatečně vyplněným profilem kola tě poprosím o řádné doplnění viz pravidla této kategorie fotek. Předem díky za nápravu.
Špica popis, špica fotka, máš to za 1*