Rám je po reprezentantovi V. Kozárkovi. Na ty roky hezká váha. Cením si i toho originálního zachovalého bílého Rollse. Kolo jsem měl i na Špicovém Faválu, ale s jinými koly. Na zadním dýnku, už má to logo „f“.
(vloženo 22.9.24)
| Značka | Favorit |
| Model | F1 SS |
| Modelový rok | 1987 |
| Velikost | 57 cm |
| Hmotnost | 9,24 |
| Rám | Reynolds |
| Vidlice | Reynolds |
| Hlavové složení | Super Record |
| Kliky | Super Record - no fluted |
| Středové složení | Super Record |
| Přesmykač | Super Record |
| Měnič | Super Record |
| Řazení | Super Record |
| Převodník | Super Record 52- 42 |
| Kazeta | Sachs 7 sp. |
| Řetěz | Sedis |
| Náboj přední | Record |
| Náboj zadní | Record |
| Brzda přední | Super Record |
| Brzda zadní | Super Record |
| Brzdové páky | Super Record |
| Ráfek přední | Mavic OR10 |
| Ráfek zadní | Mavic OR10 |
| Dráty | Berg |
| Pedály | Super Record |
| Řídítka | Cinelli |
| Představec | Cinelli 1R |
| Sedlovka | Super Record 26,6 mm |
| Sedlo | Rolls |
| Pláště | Barum PBW kriterium |
chvíli to prohlížím, zkoumám, žasnu… nedá se nic dělat, ale asi bezchybný ????
Je to kompletní renovace? Nový lak?
Vypadá božsky! Čistá práce. Radost pro oko.
Jj, 54–44 a 13–15–17–19–21. Mladší dorost musel mít zablokovanou 13. A vyjeli jsme neskutečné krpály :D
Jasně, co se týče převodů, tak to člověk musí brát v kontextu doby. Když jsem sedl poprvé na sportovního Favorita, tak jsem jezdil do kopců (i 18% stoupání) 47 vpředu a 22 vzadu a standardně se vozilo 54 na 44.
Fávo na Campě, to prostě nemá chybu, i když jezdit bych na tom nechtěl! Tu máš pět! ;-)