Původní brzdy vyměněny za Shimano Saint, protože nemám rád DOTku. Původní brzdy SRAM G2 R po změně destiček za sintrované od kool stopu již byly také použitelné, ale s původními destičkami to byla katastrofa
                                
                                Původní 200mm kotouč vyměněn za 180mm a stejně je to neustále overkill na mých 90kg a 182cm
                                Zadní plášť vyměněn za Ikon 2.35 a přední za Rekon 2.4 WT
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                (vloženo 4.1.24)
| Značka | YT | 
| Model | IZZO CORE 3 | 
| Modelový rok | 2023 | 
| Velikost | L | 
| Hmotnost | 13,7 | 
| Rám | KARBON | 
| Vidlice | Fox Performance Elite Float 34 | 
| Tlumič | Fox Float DPS Performance Elite | 
| Hlavové složení | ACROS AZX, 586 Block Lock | 
| Kliky | SRAM GX EAGLE | 
| Přesmykač | SRAM GX EAGLE, 12-fach | 
| Měnič | SRAM GX EAGLE, 12-fach | 
| Řazení | SRAM GX EAGLE, 12-fach | 
| Převodník | 34T | 
| Kazeta | SRAM XG 1275 Eagle, 10-52T | 12-speed | 
| Náboj přední | DT SWISS 370 | 
| Náboj zadní | DT SWISS 370 | 
| Brzda přední | Shimano Saint - kotouč Sram Centerline 180mm - desky kovove Koolstop | 
| Brzda zadní | Sram Guide R - kotouč Sram Centerline 180mm - desky kovové Koolstop | 
| Brzdové páky | Shimano Saint a Sram Guide R | 
| Ráfek přední | DT SWISS M 1900 | 
| Ráfek zadní | DT SWISS M 1900 | 
| Řídítka | RACE FACE TURBINE R 35, Width 780 mm | Rise 20 mm | 8° Back Sweep | 5° Up Sweep | 7075 AL | 
| Představec | RACE FACE TURBINE R 35 - 60mm | 
| Sedlovka | YT POSTMAN, Ø 31.6 mm 150mm | 
| Sedlo | SDG BEL Air 3.0 | 
| Pláště | IKON 29x2,35 a REKON 29x2,4 WT | 
Letos snad i pro ženu Core 3, jen bych byl raději, kdyby byla ve staré konfiguraci na Foxu. S Pikem nemám zkušenosti.
Děkuji. První sezóna je za ním a jsem spokojený! :))
Děkuji moc :)
Ten Ikon v 2,35 je super a nejezdím žádnou nálož, takže jej časem dám i dopředu místo toho Rekona (rovnou ušetřím i nějakých 200–300g na hmotnosti)
Za ty prachy neskutecna naloz! Samozrejme misto pro tuning tam je, ale i tak to bude jezdit vic nez dobre… Ja ted na DC kolo planuju dozadu hodit spis Rekon Race. Ale je fakt, ze jsem Ikona ve 2,35 nejezdil… Jen 2,2ku a ta byla tragicka…
5.1.24 09:57
Nj, sklady jsou prý nejplnější od covidu. A já nic nesháním :)
Ve slevě za 2800E nebylo co řešit. Je to super univerzální kolo.
5.1.24 08:17
To začíná být větší mainstream jak Kaňon :)
Brzdy budou obě Saint, ale zrovna byla ve slevě pouze přední, tak se zatím dala pouze ta minulou sezónu. Jinak laboroval sem i s kotouči, kdy tam byl prvně original Sram centerline 200mm, ale ten byl ohnutý a házel, dále byl teda pořízen Sram HS2 200mm, ale to už byl zas overkill se Sainty a kovovými deskami, takže aktuálně je tam i vepředu 180mm Sram centerline a stejně to brzdí báječně a neutavil sem to ani při opravdu dlouhém sešupu při závodech s kovovými deskami od koolstopu. Každopádně hezky brzdily i původní Brzdy G2 R po změně desek za kovové koolstopy, ale jsem fanda Shiman a minerálního oleje. Fotek udělám samozřejmě víc, jen co bude čas. Na kole ještě proběhla změna převodníku na 34 zubů a plášťů, kde původní Forecastery byla katastrofa za mě.