Tak ve sbírce je další přírůstek, který jsem měl už pár let v hledáčku. Ceny Supercors jsou hrozný a už jsem ani nedoufal, že ji seženu za rozumnou částku. No, podařilo se, tato pochází ze Španělska, konkrétně z Granady. Kolo jsem koupil už vloni, ale prodejce chtěl dost peněz za dopravu, tak jsem poprosil kamaráda, který často přebývá kousek u Málagy, jestli by mě ho tam nevyzvedl. Vše klaplo, předání jsem asistoval přes videohovor a pro kolo si doletěl až letos v létě, když jsem do Španělska vyrazil na krátkou dovolenou. Zpátky jsem ho dovezl v autě, které byl potřeba stáhnout k nám do Čech, prostě perfektní spojení příjemného s užitečným. Hmotnost je návažená tak, jak je na fotkách, tedy vč. pedálů a láhve. Lak i komponenty mají dobovou patinu a nebudu s tím nic dalšího dělat, akorát mám zálusk na dobové Vittoria galusky se stejným logem, jako jsou ráfky.
(vloženo 17.11.23)
| Značka | Cinelli |
| Model | Supercorsa C-Record |
| Modelový rok | 1985 |
| Velikost | 585 mm |
| Hmotnost | 10,3 |
| Rám | ocel, Columbus SLX |
| Vidlice | ocel, Columbus |
| Hlavové složení | Campagnolo C-Record |
| Kliky | Campagnolo C-Record |
| Středové složení | Campagnolo C-Record |
| Přesmykač | Campagnolo C-Record |
| Měnič | Campagnolo C-Record |
| Řazení | Campagnolo C-Record |
| Převodník | Campagnolo C-Record |
| Kazeta | Regina Extra 7spd |
| Řetěz | Everest SL Oro |
| Náboj přední | Campagnolo C-Record |
| Náboj zadní | Campagnolo C-Record |
| Brzda přední | Campagnolo C-Record Delta |
| Brzda zadní | Campagnolo C-Record Delta |
| Brzdové páky | Campagnolo C-Record |
| Ráfek přední | Vittoria CG-Pro |
| Ráfek zadní | Vittoria CG-Pro |
| Dráty | Prym butted |
| Pedály | Campagnolo C-Record |
| Řídítka | Cinelli Criterium+Almarc omotávka |
| Představec | Cinelli AX |
| Sedlovka | Campagnolo C-Record |
| Sedlo | Cinelli Volare SLX |
| Pláště | Wolber International |
Ano to je nádhery a škoda že lze dát pouze 5 hvězd. Je to už umělecké dílo.
Nádhera, tohle je prostě něco. Masivní kliky, delty, chromovaný spojky. Dal bych 10 hvězd, kdyby to šlo!
Hogy: Malý převodník je 42 zubů (podle vzdálenosti šroubů od zubů malého převodníku).
Převody bych tipnul na 39/23, což žádný extrém není. Takových 42/21 je o dost jinde :-)
Lakucinka .
Kolo krásný, ale ty převody byly v té době děsivý! Kolik to má kde zubů?
Když slyším Supercorsa, tak vidím červenou. Sedlo bych dal jiné (subtilnější) a omotávku nějakou méně elegantní, třeba Benotto. Jinak samozřejmě paráda…
Tak musíte brát v potaz, že C-Record s Deltama zrovna low weight není. Mám tu taky Colnago Master 1.gen. v identický specifikaci a velikosti a ta hmotnost je +/- stejná. Super Record je opravdu mnohem lehčí sada.
Paradni kousek. C Record s Deltama se neokouka. Jen tedy ta vaha me take prekvapuje. Tolik vazi moje tuctova F1 na super recordu.
Mě se to líbí, ale čekal bych nižší hmotnost.