Další racionálně (a finančně) neobhájitelná přestavba kola, které je mojí „jedničkou“ a které už mělo být dávno vyměněno za něco modernějšího. Jenže mě namísto flattopů, bezdrátů, velkých kladek a malých pastorků baví věci, které už moc lidí nechce…
Takže v aktuální evoluci je na kole už skoro kompletní Campa Veloce, kokpit „made in USA“ a především nové záplety (ráfky od Toma, zapleteno Hnojem). Když teď koukám na fotky, tak to vlastně ve výsledku vypadá tak trochu hipstersky, ačkoli plnovous u mě teda rozhodně nečekejte!
(vloženo 2.6.23)
| Značka | Bareš |
| Velikost | 56cm |
| Hmotnost | 10,2 |
| Rám | Bareš - ocel |
| Vidlice | Bareš - ocel |
| Hlavové složení | Ritchey Logic |
| Kliky | Shimano 600 |
| Středové složení | Kinex čtyřhran |
| Přesmykač | Campagnolo Veloce |
| Měnič | Campagnolo Veloce |
| Řazení | Campagnolo Veloce |
| Převodník | velký 52z Miche Primato, malý 38z Gebhardt |
| Kazeta | Campagnolo Veloce 10sp 12-25 |
| Řetěz | Campagnolo C10 Veloce |
| Náboj přední | Miche Primato Syntesi |
| Náboj zadní | Miche Primato Syntesi |
| Brzda přední | FSA Gossamer, špalíky Miche New Carbon |
| Brzda zadní | FSA Gossamer, špalíky Miche New Carbon |
| Ráfek přední | EiE |
| Ráfek zadní | EiE (asymetrický) |
| Dráty | Pillar CX Wing |
| Pedály | Shimano Ultegra |
| Řídítka | Soma Highway One, omotávka Ciclovation Advanced Leather Touch |
| Představec | Soma Sutro 80mm |
| Sedlovka | Gipiemme |
| Sedlo | Brooks Team Pro |
| Pláště | galusky Tufo Elite Ride 25mm |