| Velikost | L |
| Hmotnost | až sám zhubnu, tak to budu řešit i u kola :-) |
| Rám | RB IQ |
| Vidlice | SR Epicon 120 |
| Tlumič | X-Fusion O2 RCX - 215x63 |
| Hlavové složení | Tange ZS 22 |
| Kliky | Race Face Evolve |
| Přesmykač | SLX |
| Měnič | XT |
| Řazení | XT |
| Převodník | Race Face Turbine |
| Kazeta | HG81, 10SP, 11-34 |
| Řetěz | HG74, 10SP |
| Náboj přední | Novatec |
| Náboj zadní | Novatec |
| Brzda přední | SLX 2012, kotouč XT 180 |
| Brzda zadní | SLX 2012, kotouč XT 160 |
| Brzdové páky | SLX |
| Ráfek přední | Remerx 7320 |
| Ráfek zadní | Remerx 7320 |
| Dráty | jsou tam :-) |
| Pedály | 520 |
| Řídítka | Race Face Evolve 3/4 Rizzer |
| Představec | Race Face Evolve 100 mm |
| Sedlovka | Race Face Evolve |
| Sedlo | Selle Italia X1 flow |
| Pláště | Continental Race King 2.2 |
Nádhera, a pláště neměň. Mám je taky a ač jsou „chrtí“ tak na suchu držej skvěle. Pro horší , nebo mokrej terén mám X-King.
díky :-) je to můj první full a je to úplně jiná jízda… prostě parádní svezení – proč jsem se trápil na HT? a váhu fakt nebudu řešit – blázním z vlastní váhy, tak proč si přidělávat další vrásky s vahou kola?
Nemužu jinak krásný kolo bráchu mám doma :-) supr stroj jak již někdo řekl co je to za život bez fulla