Zadní brzda upevněna pomocí redukce. Jelikož nejsou návařky.
(vloženo 28.5.12)
| Velikost | 19 |
| Hmotnost | cca 14 kg |
| Rám | Author Solution SX |
| Vidlice | SR Suntour RAIDON RL AIR 100 mm - olejové mazání |
| Hlavové složení | RITCHEY 1-1/8 |
| Kliky | Shimano FC-M442 |
| Středové složení | VP Comp. zapouzdřené |
| Přesmykač | SRAM X7 |
| Měnič | SRAM X9 |
| Řazení | SRAM X7 |
| Kazeta | Sram PG-970 |
| Řetěz | Sram PC-971 |
| Náboj přední | Shimano Deore HB-M525 |
| Náboj zadní | Shimano Deore FH-M525 |
| Brzda přední | AVID BB7 203 mm |
| Brzda zadní | AVID BB7 160 mm |
| Brzdové páky | Avid Speed Dial 7 |
| Ráfek přední | Remerx Eagle |
| Ráfek zadní | Remerx Grand Hammer |
| Řídítka | KALIN ocel |
| Představec | ZOOM dural |
| Sedlovka | KALIN dural |
| Pláště | Maxxis CrossMark 2,1, MAXXIS Ranchero 2.0 |
Lišák: Ale opřít by to bylo kde, vždycky se něco najde :-), ale takhle je to praktičtější, než to opírat o jiné kola, zdi, krabice atd..
Ten stojánek je nějak vázaný k dojezdům k přítelkyni? Tam není kde kolo opřít? ;-)
Ohledně těch Maxxis plášťů je to velmi subjektivní názor. Já před tím jezdil pláště Author a Kellys. Takže při srovnání „stejné šířky“ se ti Maxxisy zdají opravdu jako velké balóny. Ale už jsem si zvyknul a ani mi to tak už nepříjde :).
Pekla ani ne :) občas si zajedu na nějaky sjezd do Rakouska. Jelikož mám 95 kg, tak jsem radši šel do většího kotouče, abych pak nemusel případně měnit adaptér a kotouč za větší :)
S tím musíš jezdit solidní pekla, když ses uchýlil k dvoustovce kotouči:-)) Sám mám taky authora a taky k němu mám po létech určitou formu vztahu:)
203 mm kotouč tam je z důvodu, že jsem nechtěl, aby mě hlodalo , zda by větší kotouč nebrzdil lépe. Jinak půlkulaté podložky jsem u zadní brzdy měl. Třmen byl už však moc vysoku a destičky nedosedaly správně na kotouč. Takhle je to už v pořádku.
200mm kotouc? Hm. Proc si nedal radsi pulkulate podlozky, misto te obludnosti u zadni brzdy?