1000 Miles Adventure 2022 - Jižní trasa

Přidat foto

Na startu.

Třetí pokus o zdolání celé trasy se blíží.

Plán byl první den se dostat za brody přes Laborec a Ondavu. Povedlo se.

Laborec.

Ondava.

Výhled před Hrešnou,.

Chata Hrešná. Dojel jsem tam po cca 163 km a 21 hodinách závodu. Za Hrešnou začal dlouhý úsek (až do CP1 s krátkou výjimkou před Trenčínem), kdy jsme se mezi 21 a 6 nesměli pohybovat v neobydlených oblastech. Sám jsem zvědav, jak to lidi dodržovali. Za naší skupinu můžu klidně říct, že tady nám penalizace nehrozí.

Ráno první kukuřice. Zaplať pánbůh nepršelo.

Spaní kousek za Hýlovem a můj Duratec připravený na třetí den.

Třetí den na trati a stoupání nad Hačavou.

Tunel u Sirku. 2,5 km pořád mírně z kopce.

Dramatické gesto pančitele.

Debata s býkem, aby nám uhnul z trasy, chvíli trvala. Pak ho to přestalo bavit a šel pryč.

Příprava spaní.

Spaní na seně. Ráno mě místo budíku budil kůň.

Neskutečně ochotný personál Cysklosportu 3000 v Žarnovici. Počkal na nás i po zaviračce a věnoval se našim kolům. Až nám bylo trapně, že si neúčtovali práci, jen materiál. A vymluvit si to nenechali.

Nejvyšší bod na jižní trase. Vtáčník, 1346 mnm.

Do CP1 jsme dojeli v sobotu, asi o den později, než jsem si tak myslel, že bychom mohli.

Směr Bílé Karpaty.

Velký Lopeník.

Velká Javořina.

Na CP 2 jsme byli v pondělí. Na místě jen chvíli dobít trackery, něco sníst, doplnit vodu a ještě jsme jeli dál. Ten den to bylo 147 km, nejdelší etapa letos.

Grázlova vyhlídka.

Hraniční kámen Čechy - Morava.

Zbývá 500 do cíle.

Na CP3 opět jen krátkou chvíli a ještě jsme jeli do Vyššího Brodu.

Čerchov. To co bylo předtím byla sranda oproti tomu, co bylo potom. 40km za 8 hodin. Cca 200 km před cílem se člověk už viděl doma, ale ještě to nekončilo. Navíc jsem tam někde ztratil komplet nářaďový bidon, tak jsem musel jet hodně opatrně.

Lesáci nám to dělali zajímavý.

Střed Evropy pod Dylení.

Dyleň.

Cíl.

A takhle dopadly moje Lake MX168. Jezdily druhou sezonu. Naštěstí nepršelo.

Třetí rok po sobě jsem se postavil na trasu Mílí. 2020 jsem dojel severní českou půlku a 2021 jsem se posral a vzdal ve Strážným ještě před CP1 na Jihu. Letos jsem poprvé startoval ze Slovenska. První 2 dny velká vedra, pak už to bylo lepší a suma sumárum počasí vyšlo na jedničku. Zmokli jsme jen jednou. Nemám porovnání se severní Slovenskou částí a tak mi ta jižní přišla docela těžká. V ČR nebyly pak na jihu takový kopce, jako na severu. Ale třeba taková Kleť, nebo Čerchov to celkem bohatě vynahradily. Výsledný čas, zatím neoficiální, byl nakonec 15 d 4 h 6m. Bylo to dlouhé, bylo toho dost, ale stálo to za to. A vlastně je mi líto, že už to skončilo. Chci si vyzkoušet i jiné závody, ale moje ambice s Mílema ještě nejsou u konce. Rád bych si projel i tradiční severní trasu. Vcelku je mi jedno, kterým směrem, ale pocitově se mi líp vracelo domů ze Slovenska.

(vloženo 20.7.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Enron
Enron

5.8.22 10:57

Edit pomílového servisu: kromě spotřebáku (řetěz+jedny destičky), nového zadního pláště (nově Rekon Race místo Ikonu, vepředu zůstal Ardent Race), tak největší položka je nový převodník (nově Garbaruk, zůstalo 32 zubů) a střed, kdy se mi prý povedlo urvat závit. Kazeta zatím naštěstí ok.

Reagovat
Enron
Enron

27.7.22 08:44

Děkuji všem!

Reagovat
kamaro
kamaro

25.7.22 20:41

Super výkon, gratuluji

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

25.7.22 14:44

Tak to je něco, jsi dobrej

Reagovat
Raf
Raf

25.7.22 14:19

@Metrik- průjezd dlouhým územím národních parků a CHKO. Něco vyplývá z návštěvních řádů a tam kde by to se v noci jet dalo, tak radši nechtějí přidělávat starosti všem okolo kvůli medvědům.

Reagovat
Enron
Enron

25.7.22 08:30

Díky!

Reagovat
Edwin
Edwin

23.7.22 12:25

Jsi borec, gratuluju!

Reagovat
hubert.d
hubert.d

21.7.22 08:59

Respekt a gratulace! Report a fotky moc pěkný.

Reagovat
Enron
Enron

20.7.22 22:13

Metrick: Medvědi. Až do loňska byly zákazy jednotlivé úseky,kde jsi nesměl být v nějaké hodiny. Nejčastěji 20 (21) až 6 ráno. Letos to otočili a zákaz byl plošný a povolen byl úsek asi 30 km před Trenčínem.

Reagovat
Metrick
Metrick

20.7.22 21:07

Klobouk dolů, gratuluji k dokončení. Co je důvodem toho nočního zákazu na Slovensku?

Reagovat
Enron
Enron

20.7.22 17:41

kotew Díky!

Miťo: Prostě taková dovolená :-) S tímhle problém nemám.

Reagovat
miťo
miťo

20.7.22 17:12

No pěkně. Zhubl, opálil se, boty prošoupal. Velký respekt!

PS: nemáš problém se zvuky z vnitřku rámu? Já se včera styděl jet mezi lidma.

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

20.7.22 17:07

Parádní výkon, VELKÁ GRATULACE a GJ.

Reagovat
Enron
Enron

20.7.22 17:07

Díky všem! Ad váha, no jo něco šlo dolů – asi 4–5 kilo. A to jsme žrali, kde jsme mohli. Akorát se obávám, že se to zase rychle vrátí :-)

Ad materiál – dostával zabrat. Ale tak nějak přijatelně. I když jsem vezl náhradní řetěz, tak jsem to nakonec odjel na původním GX, který jsem tam měl už před Mílema a vydržel. Už půjde ale na výměnu. Možná i s kazetou a převodníkem, uvidíme, až to bude v servisu. Plášť jsem seknul tak, že nám nešel zaknotovat, tak jsem musel dát duši a taky to nějak dojel. Naštěstí se to stalo až předposlední den večer. Drát mi taky jeden rupnul až poslední den. No a ty tretry ty už to nedaly. Přiznám se, že mě nenapadlo, jak to odnesou a v průběhu závodu mě to znervózňovalo, ale naštěstí nebyly prošláplý paty vevnitř a taky nepršelo. Kdyby začalo, musel bych někde po cestě koupit nový.A nevydřela jedna brašnička, ta na horní rámový trubce. Ale to sere pes, stála v kontextu Mílí pár korun a tak jsem to přijmul :-)

Co možná někdy změním jsou ty brašny. Acepac funguje fakt pěkně, ale zdálo se mi, že kamarádovi s Apidurou (expedititon series) se manipuluje lépe a jednodušeji. Takže možná Acepac půjde do světa a pořídím Apiduru.

Za Duratec děkuju moc, mám to kolo od loňskýho května a pořád z něj mám radost.

Jinak zdravotní potíže se mi vyhnuli. Ani úpal, úžeh, žaludek nic. Dost lidí kvůli tomu končilo. Jen běžný bolesti ****** (ale jen málo), troschu mě strašil levý kotník. V cíli byla statistika, že na obou trasách doposud vzdalo dohromady 60 lidí. A hodně jich končilo v půlce.

Dalo by se to ujet určitě rychleji. Nový způsob zákazů nás někdy zastavil třeba v 17:30, protože před náma byl úsek, který bysme do 21 hodin nestihli projet. Na druhou stranu, aspoň se člověk vyspal. No a nakonec stejně to vítězové měli, na obou trasách, těsně přes 8 dní. Takže tu špičku to příliš nezpomalilo. Nás vzadu asi víc. Dokonce, když jsme přijeli na CP1, tak nám říkali, že vlastně už neměmlo fungovat, že se bourat mělo už den předtím. Ale asi sami nedokázali odhadnout, kolik lidí ještě bude před CP, tak ten provoz pak prodloužili asi o den, nebo dva.

Reagovat
BSA
BSA

20.7.22 15:26

Můj roční nájezd během pár dnů… klobouček.

Reagovat
kadlec
kadlec

20.7.22 15:11

Peknej report, peknej vykon. Ten material, boty apod jemom hori :)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

20.7.22 15:01

gratuluji

Reagovat
Danhill
Danhill

20.7.22 13:55

Přidávám se ke gratulacím! Klidně jsi se mohl víc rozepsat, Duratec se mi taky moc líbí a souhlasim s Ormem :-))

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

20.7.22 13:04

Obrovská gratulace. Jseš borec.

Reagovat
orm
orm

20.7.22 12:41

Gratulace. Prijde mne, ze na konci jsi notne hubenejsi :-).

Reagovat
Melvin
Melvin

20.7.22 12:26

Grtulace. A pěkný fotoreport z cesty. Jinak, že se líp jede, když se člověk blíží k domů a né naopak to má asi většina lidí.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

20.7.22 12:13

Smekám, hluboce smekám, toto fakt obdivuju se plahočit takovou dálku bez ohledu na povrch, profil a počaší! ;-)

Reagovat
Radovan84
Radovan84

20.7.22 12:06

Klobouček

Reagovat
TK75
TK75

20.7.22 11:32

Ten tvůj Duratec se mi fakt líbí…pěkný kolečko :-)

Reagovat
Heatly
Heatly

20.7.22 11:27

Gratulace. Jsi borec!

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

20.7.22 11:12

Také gratuluji a díky za report ;-)

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

20.7.22 11:02

Velká gratulace a klobouk dolů!

Reagovat

Další galerie z kategorie

k3nyL 7
MichalOld 7
Pavel.81 16
MichaelSimek 5
Fabulator 21
alireb 14