Tak snad konečná fáze jednice. Zkušenost se sram force axs není špatná, ale ta campa je co se týče zpracování, detailů prostě nádherná a asi se nejlíp drží. U sramu mě už nebavil ten plastový vzhled, nabíjet baterky a vůbec mě neseděli páky, každopádně je to v dnešní době špička technologie. Jako s každou campou chce si to s vyladěním trochu pohrát i včetně hydraulických brzd, ale pak to stojí za to a chodí špičkově. Celkem mě překvapilo, že mysleli i na to, že by to někdo mohl montovat a měli to vše skvěle připravené. Kapku mě zklamalo zpracování brzdových třmenů, jsou takové velké a humpolácké a použití pouze 160mm kotoučů. V poslední řadě mě příjemně překvapila úspora váhy o nějakých 700g o proti force axs.. Co se týče plášťů Normálně mám contiky gp 5000, tyto složí na válce.
(vloženo 25.1.22)
| Značka | Cannondale | 
| Model | super six EVO | 
| Modelový rok | 2021 | 
| Velikost | 56 | 
| Hmotnost | 8,1 | 
| Rám | Supersix EVO BallisTec Carbon | 
| Vidlice | BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 12x100mm | 
| Kliky | Cannondale holowgram-sl 172,5 BB30 | 
| Středové složení | BB30 | 
| Přesmykač | Campagnolo Record 12s Navářka | 
| Měnič | Campagnolo Record 12s | 
| Řazení | Campagnolo Super record DB 12s | 
| Převodník | Cannondale spiderring 52/36 8arm | 
| Kazeta | Campagnolo Super record 12s 11/32 | 
| Řetěz | Campagnolo Super record 12s 112článků | 
| Náboj přední | Mavic 12x100 | 
| Náboj zadní | Mavic 12x142 | 
| Brzda přední | campagnolo DB 160 mm s duralovým unašečem, 133g | 
| Brzda zadní | campagnolo DB 160 mm s duralovým unašečem, 133g | 
| Brzdové páky | Campagnolo super record | 
| Ráfek přední | Mavic Cosmic pro carbon 45mm | 
| Ráfek zadní | Mavic Cosmic pro carbon 45mm | 
| Pedály | Shimano pd-es600 | 
| Řídítka | Cannondale holowgram save 44cm | 
| Představec | Cannondale holowgram save 120mm -17 | 
| Sedlovka | Cannondale holowgram 27 knot | 
| Sedlo | Prologo Nago RS STN | 
| Pláště | Continental grandprix 5000 28mm | 
29.1.22 19:27
zdenek: To já taky, ale bohužel je to daň za kotoučové brzdy. A je to váženo s básnickou, pedály, košíky.
25.1.22 18:31
Ty třmeny jsou obří.
Krása, i když Američan a Ital se trošku třískaj, ale nakonec jim to celkem sluší, dal bych i 6 hvězd za tu Campu prostě ;-)
A doufám, že si krasavce netrápil v tom bílém sajrajtu ;-)
5*
jecnak: Však tam pořád je o proti plastový konkurenci. Ta krasná kresba karbonu v tom má campa furt navrch.
KRoser:Je to něco mezi shimanem a sramem. Chce si to s tím trochu vyhrát popř upustit trochu kapaliny.
Moc pěkné. Jen ta omotávka je na mě trochu moc, dal bych celočernou a nechal metalízu na rámu yniknout :).
Jak jsou na tom campa třmeny s prostorem mezi destičkama na kotouč? Je tam znatelně větší prostor jak u sramu, nebo stejěně?
Peslezedirou: Mě taky, ale bohužel nechápu proč vyrábí třmeny jen na 160mm. Bohužel o tom u sirera v popisu ani nikde neinformují.
Bomba, dobře se na Campu kouká…celkově okometricky pohledný, ale i tak by se mi tam líbily kotouče 140mm :-)
Moc pěkné. Ta barva je super, to jsem radši ani neměl vidět :D. Líbí se mi, že Cannondale nemá potřebu dávat na rám nápisy viditelné z vesmíru jako někteří (ehm. Trek ehm. :D ) a stejně poznáte celkem rychle, co je to za značku.