2023 - Gravel light setup s Gravelking slick 32C
2021 - Čerstvě po složení
2021 - Čerstvě po složení
2021 - Čerstvě po složení
2021 - Čerstvě po složení
2021 - Čerstvě po složení
2021 - Čerstvě po složení
Mám rád, když je kolo čistý, ale občas to skončí takto. A všechny KOMy má na šotolině - na asfaltu snad žádný, budu se nad tím muset přes zimu na Zwiftu zamyslet.
2x měř, 1x řež
Váženo při stavbě.
Můj dream bike, ze kterého se stal daily bike. Postaveno v květnu, teď najeto cca 5000 km. Jezdí se na něm fakt dobře.
(vloženo 19.10.21)
| Značka | BMC |
| Model | TEAMMACHINE SLR01 |
| Modelový rok | 2022 |
| Velikost | 56 |
| Hmotnost | 7,2 |
| Vidlice | BMC TEAMMACHINE SLR01 |
| Tlumič | BMC TEAMMACHINE SLR01 |
| Hlavové složení | BMC |
| Kliky | RED AXS POWER METER 46/33 |
| Středové složení | DUB |
| Přesmykač | RED ETAP AXS |
| Měnič | RED ETAP AXS |
| Řazení | RED ETAP AXS |
| Kazeta | RED XG-1290 10/33 |
| Řetěz | RED |
| Náboj přední | DT SWISS 240 nebo 2022 DT SWISS180 |
| Náboj zadní | DT SWISS 240 nebo 2022 DT SWISS 180 |
| Brzda přední | RED ETAP AXS HRD / XTR 160 mm |
| Brzda zadní | RED ETAP AXS HRD / XTR 140 mm |
| Brzdové páky | RED ETAP AXS HRD |
| Ráfek přední | DT SWISS PRC 1400 nebo 2022 DT SWISS ERC 1100 |
| Ráfek zadní | DT SWISS PRC 1400 nebo 2022 DT SWISS ERC 1100 |
| Dráty | DT SWISS |
| Pedály | Look Keo Blade Carbon Ti Ceramic |
| Řídítka | BMC ICS Carbon 420 |
| Představec | BMC ICS Carbon 110 |
| Sedlovka | BMC TEAMMACHINE SLR01 |
| Sedlo | ARIONE 00 |
| Pláště | Continental GP5000 TL 25 / GP5000 TL R 28 / Panaracer Gravelking slick 32 |
Je to už pár let, co dělalo BMC pěkná kola, byť údajně dost nepohodlná. Tohle bude snad alespoň relativně pohodlné.
Tohle BMC je parádní, měl jsem ho půjčený na dovolený a nemohl jsem najít slabinu. Jestli se někdy stane silnice mým primárním hřištěm, tak tohle bude žhavý kandidát :)
Nejhezčí kousek za posledních několik měsíců, co jsem viděl. Moc se mi líbí design těchto DT kol, sedí k celku náramně, jeden decetní nápis – ani holé, ani kolotoč.
Kliky ladí okometricky s kotoučema atd.
Detail dělá celek.
Cenim, že to nemáš na nedělní jízdy při sluníčku. Hodně dobrý a i ******** to vypadá skvěle. :)
Vzhledem k situaci na trhu kol jsem byl rád, že jsme ho sehnal alespoň v téhle neutrální (Pidcockovské) černé. Asi bych dal před černou přednost nějaké tmavší metalíze, jako je červená na Trek nebo zelená na S-works, ale tady nebylo na výběr.
Parádní raketa za 5*
možná na mě trošku černě nudné, ale je to tvoje stavba :D tak předpokládám že vyhovuje
20.10.21 09:41
pekne to vypada.. celocerny ramy nemusim, ale tahle polomatna barva je dobra
s klasickejma brzdama by to vypadalo taky dobre
Parádní, čistý tvary, nikde žádný bovdeny a další sajrajty. To musí jet samo 5***
19.10.21 21:40
th74: Pokud budeš pořizovat ještě jedny karbony, tak vezmi Bory. Sám Bora Ultra jezdím a tvrdím, že to jsou nejlepší tovární záplety na trhu – a co jsem již těch karbonů, za víc jak 15 let, měl.
Kola DT PRC 1400 jsem měl doma ke gravelu a byly základem stavby. V plánu je pořídit DT ACR 1100 nebo Campagnolo Bora Ultra WTO, ale nevím, jestli by mě to zrychlilo a možná zatím zůstanu DT PRC 1400.
Krásná raketa. Jen bych dal dozadu širší pneu a sedlo s dírou.
Přeji pěkné poježdění.