Stumpjumper FSR Elite

Přidat foto

V Trutnově

You will never ride alone!

Venku zima a mlha, tak jsem se vrhnul na úpravu profilu, když už s tímhle kolem končím čtvrtou sezonu.

Je to stroj, kterej mě po několika letech na silnici přived zpátky do terénu a od tý doby co ho mám se na silničku práší. Je to univerzál doladěnej hlavně na traily, ale zvládne i dlouhej výet když se nepospíchá.

Oproti základu jsem zvednul vidlici na 160mm a dal tušim 2 tokeny, ten jsem zvětšil i v tlumiči, teď tam mam druhý největší co tam jde dát. Úprava vidle malinko položila hlavu což je plus a token v tlumiči zvětšil progresivitu a tím stabilitu v kompresích a na dopadech, v základu bylo kolo hodně lineární. To krásně fungovalo na kořenech a při běžné jízdě, ale už menší dropy znamenaly výlet k plnýmu zdvihu. Teď jsem spokojenej a vrámci kategorie trailbiku zvládne kolo opravdu hodně.

Ŕídítka jsem chtěl vyměnit za širší, tak jsem na zkoušku vysunul o kousek gripy na každou stranu abych si vyzkoušel rozměr co mi bude vyhovovat, no a už s tím tak jezdím 3 roky :-)

Jinak jsem nepotřeboval nic měnit krom běžné údržby a výměny opotřebovaných vě­cí.

(vloženo 8.11.20)

kycis kycis
Ohodnoť bajk: (3.2  / 25 hlasujících)
Značka Specialized
Model Stumpjumper 27.5 Elite
Modelový rok 2016
Velikost L
Hmotnost 14.3 jak je na fotkách
Rám Alu, 150mm zdvih
Vidlice Rock Shox Pike 160mm
Tlumič Custom FOX FLOAT Factory CTD Kashima
Hlavové složení FSA + Cane Creek ložiska
Kliky Sram X1
Středové složení Press Fit Sram
Měnič Sram GX
Řazení Sram X1
Převodník 30t ocel
Kazeta GX 10-42
Řetěz Sram PC1101
Náboj přední Roval 15x100
Náboj zadní Roval 142+
Brzda přední SLX + Ice tech desky 203mm
Brzda zadní SLX + Ice tech desky 180mm
Ráfek přední Roval 24 drátů 19mm
Ráfek zadní Roval 28 drátů 19mm
Dráty DT Swiss Revolution
Pedály Shimano 540
Řídítka Specalized 750mm + vysunutý gripy = 770mm
Představec Specialized
Sedlovka Specialized Command post 125mm
Sedlo Specialized
Pláště Maxxis Assegai 2.5 WT 3c + Maxxis High Roller 2.4 2c bezduše

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kycis
kycis

8.11.20 16:48

Jo vidis, ja ji skoro za nova vymenil za 1150, protoze jsem hledal vcem mi cvaka (nakonec to bylo neco jinyho) a nechal ji tam. Myslel jsem ze je stejna jako ta co tam byla. Takze ta lepsi mi lezi 3 roky v krabici :) A rozdil jsem nepoznal, jen je zda se o 60 gramu lehci. Tak jsem se zas neco naucil :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.11.20 16:34

Ptal jsem se proto, že já tam mám od novoty Sram XG-1180 a ta stála balík který se mi nechce dávat a myslím, že už se nedělá. Tak jsem došel k GX jako k náhradě až to vypukne a chtěl jsem vědět zkušenosti. Tak dík.

Reagovat
kycis
kycis

8.11.20 15:49

Crazym: Hodil jsem ti fotky do vlakna Assegai, at to muzou vyuzit i ostatni. Jinak kazeta tam byla GX z vyroby (aspon myslim ze je GX, je furt puvodni :-) ) ale menil jsem hazku, protoze na puvodni X1 uz odesel clutch mechanismus. Ted jsem ji zresuscitoval a je pripravena v krabici, ale to GX tam necham dokud neumre, rozdil je minimalni. S X1 byl chod mozna trochu otrejsi ale rozdil rozhodne nestoji za to davat 2× tolik za X1.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.11.20 15:10

Ještě jeden hloupý dotaz: Poznal jsi nějaký rozdíl jak jsi dal tu GX kazetu proti originálu?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.11.20 15:01

Jj, ten stroj znám taky jsem nic neměnil jen spotřebák a časem došel na zvětšení kotoučů. Včil jsem rád, že vím, že se tam vleze ten Assegai 2.5, až bude ve výprodeji…

Pls, nebylo by foto kolik tam zbylo místa ve vidlici? Ale když vidím, že tam je i blatníček, tak asi dost :-)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

8.11.20 14:47

Další galerie z kategorie

nozaki 3
antuch 42
RadimMan 10
Maikl098 9
mirekk 9
Motokuba-OV 10