44 / flare 46
Jizerky
Kokořínsko
Láska na první pohled (a to včetně sedla).
Oproti sérii jiná sada (105->Ultegra a GRX), sedlo (Prologo->Selle) a řidítka (Al->karbon). Po prvním 1k km neskutečná spokojenost. Kupováno jako doplňek k Scott Foil což je závodnička a to včetně všech +/-. Na dojíždění do práce, výlety je tot ideální stroj a vlastně sem rád prodal MTB na kterém mě to cestování prostě nebavilo. Tím že nebylo v zámyslu mít expediční stroj, ale „workhorse“, jsem ani nehledal rám s desítkou úchytů a i držáky na blatník jsou demontovatelné.
Pro moje použití je cokoliv 1× nesmysl (opravdu mi vadí ty „velké“ skoky mezi převody), takže po testování Sramu opět zpátky na 2×11 Ultegra se kterým mám jen pozitivní zkušenosti.
Původní kola HED Ardennes plus vyměněna za karbon LB WR38 bezduš – POG
(vloženo 29.8.20)
Značka | Argon 18 |
Model | Dark Matter |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | 8,5 |
Rám | Karbon |
Vidlice | Karbon |
Kliky | GRX 800 |
Přesmykač | GRX 810 |
Měnič | GRX 810 |
Převodník | GRX 812, 48-31 |
Kazeta | Ultegra, 11-32 |
Řetěz | Ultegra |
Náboj přední | Novatec 411SB |
Náboj zadní | Novatec 412SB |
Brzda přední | GRX 810 |
Brzda zadní | Ultegra 8000 |
Brzdové páky | Ultegra 8000 |
Ráfek přední | WR38 disc Disc Flyweight hook 24H |
Ráfek zadní | WR38 disc Disc Flyweight hook 24H |
Dráty | SPOKE Pillar Aero X-TRA 1420 SP |
Pedály | Shimano 8100 |
Řídítka | 3T SUPERERGO |
Představec | Redshift 90 |
Sedlovka | TDS |
Sedlo | Selle SanMarco Shortfit Racing |
Pláště | TUFE Speedero / Thundero |
Krásná barva i celek, jasných 5*. Pohon 2× kvituji. 1× u mě gravelu nemá místo. Zajímavý převodník, já jezdím klasiku kompakt. Ale myslím si, že praskání PF je chyba, ne vlastnost.
Asi by mne nikdy nenapadlo, že zrovna Argon udělá něco takového…
To praskání je pouze psychická zalezitost ,snaz se osvobodit od zbytečností. A taky na lasce na prvni pohled preci nebudes hned hledat muchy :)).
Brašna na rám je : https://www.aliexpress.com/…3049903.html?…. Lepší než to co jsem viděl všude u nás.
Revolt byl ve výběru jako druhý v v pořadí, ale aktuální barva je prostě ošklivá. Pro Argon asi hrálo i to že jsem ho ještě u nikoho neviděl, Revolta jezdí kde kdo :)
Praskání, které jsem odhadoval ze středu a klik nakonec byla nenamazaná hliníková sedlovka v rámu. Ozývalo se při jízdě ze sedla, zkus to třeba to pomůže.
Pěkný, toto se tu moc nevidí. Snad se vyřeší ty zvuky. Ty by mi na sebelepším kole hodně kazily radost z jízdy.
Řekl bych pěkná čínská katalogovka napadená českým grafikem :)
Pekne kolo.
Mne take neco praskalo pri jizde ze sedla. Nakonec jsem pri oprave defektu vycistil a vice utahl zadni osu a praskani prestalo.
Zkus promazat zadní osu a zavity pedálů. Koukám, že nejlehčí převod máš podobně těžkej ako já (40/36). To opravdu není expediční kolo.
8 kilovy karbonový workhorse na ultegre na cesty do práce.. :) prostě takový obyčejný pracant :)
Při záběru ze sedla.. jiné místo mě nanapadá (ale moc sem po pravdě ani nehledal :)
Ten nápis na vidlici je divnej, ale barva je fakt pěkná. To praskání je určitě v z PF?