Oslík

Přidat foto

Kolo jsem pořídil primárně kvůli tahání croozera. Hlavní kolo mám full na 120 zdvizích jezdím terén a vím že za ním ho tahat nechci. Žiju v podhůří a kopce tu máme všude. Koupi jsem dlouho zvažoval a nakonec padla volba na tento stroj. Vím že zde vystavit e bike je tady pro některé jako červený šátek pro býka ale to je mi vlastně jedno. Jde mi o čas strávený s potomkem a tohle je moje řešení aby nás to snad oba bavilo.

Ohledně pocitu z kola bych asi vyzdvihl podařenou geometrii rámu která mi sedla na první dobrou. Z počátku jsem myslel že 75 rodla jsou moc ale po pár vyjížďkách neuříznu ani milimetr. Kolo mi přijde až nadprůměrně hravé. Překvapilo mne že vyšší hmotnost se paradoxně projevuje kladně a to při sjezdech kdy zadek mnohem méně uskakuje v terénu a kolo jede jako buldozer. Příjemným překvapením byla vidlice. V téhle cenové hladině klobouk dolů. Ohledně brzd a pohonu jsem přesvědčený že Shimano prostě funguje a nemá smysl cokoliv vymýšlet. Upgrade v plánu žádný není vhledem k zamýšlenému určení. Snad bude oslík sloužit k radosti celé rodiny.

(vloženo 7.5.20)

kopejda
Ohodnoť bajk: (2.6  / 63 hlasujících)
Značka Trek
Model Powerfly 5
Modelový rok 2019
Velikost L
Hmotnost cca 23
Rám Hliník Alpha Platinum, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek k přesmykači a přehazovačce, geometrie G2 u kol 29", Boost148
Vidlice RockShox Judy Silver TK, vzduchové odpružení Solo Air, nastavitelný odskok, hydraulické zamykání TurnKey, kónický sloupek, geometrie G2 s offsetem 51 mm, Boost110, zdvih 100 mm
Hlavové složení FSA IS-2, horní 1-1/8", spodní 1,5"
Kliky FSA 310, 15T s chráničem řetězu
Měnič Shimano Deore M6000, Shadow Plus
Řazení Shimano Deore M6000, 10 rychlostí
Kazeta Shimano HG50, 11-42, 10 rychlostí
Řetěz KMC
Náboj přední Bontrager Boost110
Náboj zadní Zapouzdřené ložisko Bontrager, slitinová osa, Boost148
Brzda přední Hydraulická disková verze Shimano MT200
Brzda zadní Hydraulická disková verze Shimano MT200
Ráfek přední Bontrager Kovee 23
Ráfek zadní Bontrager Kovee 23
Pedály Co doma zbylo
Řídítka Slitina Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm
Představec Slitina Bontrager, 31,8 mm, 7 stupňů, kompatibilní s technologií Blendr
Sedlovka Slitina Bontrager, hlava s 2 šrouby, 31,6 mm, offset 12 mm
Sedlo Bontrager Arvada
Pláště Bontrager XR3, 29x2,30" (15,5: 27,5x2,35")

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lišák
Lišák

13.5.20 22:29

kešuvořech: na klasice jsem odtahal dvě děcka a zábava to byla. Pro mě určitě a pro kindoše, jelikož prodej vozíku obrečeli, věřím, že taktéž.

P.S. NEJSEM SPORTOVEC! Tam bude, možná, chyba.

Reagovat
Marek.Kv
Marek.Kv

10.5.20 12:51

Pičo tak na brzdy se solidně vysrali…

Reagovat
Dvojan1
Dvojan1

9.5.20 09:40

Za 5*.

Reagovat
kopejda
kopejda

9.5.20 09:26

to d: mám ho krátce tak nemám dostatek zkušeností abych to mohl relevantně posoudit, ale třeba včera jsem byl na fullu za svý a bavilo mě to pořád stejně. Každý má svoje. Ten pocit lehkosti, ticha a utrpení když jedeš za svoje navíc s kamarády je nenahraditelnej. Myslím že to mě nikdy neomrzí :)

Reagovat
d
d

9.5.20 09:07

Jaké to je často střídat MTB/EMTB? Nedělá to něco s psychikou?

Spekulace: Šlapeš na mtb do prudkého kopce a furt myslíš na to, že včera si tu jel na emtb úplně zadarmo a jaký je to teď vopruz šlapat za svoje. Místo toho, aby ses soustředil na šlapání.

Taková pozvolná (pod)vědomá intoxikace leností. Že potom už to na mtb nikdy není jako předtím. Zkrátka že ten feeling z mtb jde tak nějak do ******.

Reagovat
kopejda
kopejda

8.5.20 22:25

to Ace1976: jsou k tomu dva klíče. Jsou stejné. Baterie je vpravo a z levé strany je zámek od Abus. Když to odemkneš baterie odskočí. Má ucho za který ji vezmeš jak tašku. Nabíjet můžeš baterii samotnou nebo stejný konektor je pod krytkou na rámu.

Reagovat
Ace1976
Ace1976

8.5.20 20:30

Ta baterie jde vyndat? Na té první fotce mi přijde jako by ten rám u nápisu trek šel oddeklovat?

Reagovat
Krápník

8.5.20 19:40

Tvl koukám, že ti to taky zatajili :-))

Reagovat
DjOriech
DjOriech

8.5.20 18:41

cioran-m: treba na sjezdu trailu urcite, tahat tu 25 kilovou mrdku do jumpu neni zadna sranda, je to dobrej workout na zada, na nohy dle potreby soudruha na kolik si to nastavi. TO uz je na kazdym kolik si da podporu a jak se chce projet, to na normalnim kole nejde, tam i kdy ses utahanej tak musis slapat

Reagovat
Menfis
Menfis

8.5.20 14:04

Na tahání přívěsu proč ne. Když už to sebou musí táhnout, tak mu s tou mrtvou váhou aspoň něco pomůže.

Reagovat
kesu
kesu

8.5.20 13:12

Super, tahat dítě na klasice je akorát otrava. Na tomhle je to zábava a užiješ si to ty i dítě.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.5.20 12:55

kopejda: Na elektromotorovém „kole“ se nadřeš víc, než na kole – to je známá věc. Ostatně, proč jinak by si je lidé, kteří potřebují přípomoc, kupovali, že…

A teď vážně: venkovan: souhlasím, pokud má dotyčný zdravotni hendikep, je to nejlepší, co pro sebe mohl udělat a není dobře jej snižovat. Udělal bych to možná taky.

Ale jak píšeš – profil-neprofill – mezi kolama by něco tak hnusnýho, jako je tohle, asi být zveřejňováno nemělo.

Reagovat
kopejda
kopejda

8.5.20 12:39

Občas si říkám kolik lidí ze strany odpůrců má reálnou zkušenost s tím proti čemu se staví negativně. A to nemyslím jen ohledně elektrokol. Při jedné z vyjížděk jsem si změřil čas za který vyjedu kopec který jezdím na fullu 55 minut. Na elektrokole to bylo 38. Když jsem byl na vrcholu byl jsem zpocený přibližně stejně jako po stejné době kdybych jel na fullu. Závěr jsem si udělal takový že prostě jen ujedu větší vzdálenost. Po dvou hodinách ježdění po kopcích jsem byl vyšťavenej úplně stejně jako bývám s fullem. Toť moje zkušenost.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.5.20 12:23

Smazaný účet
Smazaný účet

8.5.20 12:20

Smazaný účet
Smazaný účet

8.5.20 12:17

Smazaný účet
Smazaný účet

8.5.20 12:16

cioran-m
cioran-m

8.5.20 11:49

Jo, je to fakt moc pěkný, ta věc.! :))))

Reagovat
domcak
domcak

8.5.20 11:21

Pennywise bude slušně zakomplexovaný jedinec co tak čtu :D musí se na tom šlapat? Musí! Tudíž je to stále kolo :D

Jinak kolo pěkný kopejdo, ať slouží a umožňuje ti co nejvíce času trávit s rodinou v přírodě ;)

Reagovat
orm
orm

8.5.20 11:08

@Pennywise: Zas bych se trosku uklidnil. Na hejtovani ekol tu jsou prislusna vlakna, kde se muzes vyradit. Profil ma pekne vyplneny, fotky take dobre. Co vice bys od profilu chtel?

Reagovat
Pennywise
Pennywise

8.5.20 10:05

kopejda: Pokud tomuto stroji říkáš kolo a tomu co na něm provozuješ cyklistika, tak si prostě obyčejný podvodník (jako všichni ostatní co dopují). Všechny ty řeči kolem co píšeš se ti náramně hodí k tomu, aby jsi si obhájil svoji obyčejnou lenost. Je to vlastně legálně povolený doping. Ale vy všichni motokolaři, kteří se cítíte být cyklisté, vlastně ojebáváte jenom sami sebe a cyklistům děláte problémy.

Reagovat
šimlos
šimlos

8.5.20 09:56

Nic ve zlém ale bavit to bude akorát asi jenom tebe.

Reagovat
apache6000
apache6000

8.5.20 08:51

Kopejda máš to pěkný .

Reagovat
kopejda
kopejda

8.5.20 07:13

to Pennywise: Třeba proto, že můžu? Protože to web umožňuje tím, že v kartě kol má proto sekci? Jmenuje se elektrokola kdybys to náhodou nevěděl. Třeba taky proto že pokud budu potřebovat zjistit nějaký detail o kole ( například při objednávání komponentů ) prostě se podívám sem nemusím nic hledat? Třeba proto ,že se může najít na světě taky někdo koho to může zajímat?

Reagovat
kopejda
kopejda

8.5.20 07:01

to Chlebovnik: ok, tvoji připomínku beru ;)

Reagovat
kopejda
kopejda

8.5.20 06:59

to Tomi.B: ano. Brzdy jsou asi největší slabinou. Bylo to to první na co jsem myslel že vyměním. Po odskouseni ale zatím zůstanou a pocit že bych se kvůli nim měl bát o život rozhodně nemám. Naopak.

Reagovat
Tomi.B
Tomi.B

8.5.20 05:15

:kolo jede jako buldozer. stěmi brzdami bych se bál o život.Brzdy jsou jednou z nejdůležitějších částí kola, přesto je spousta výrobců silně podceňuje.

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

7.5.20 23:40

Vyjadřujme se pregnantně:

ELEKTROkolo jsem pořídil primárně kvůli tahání croozera.“

„Ohledně pocitu z ELEKTROkola bych asi vyzdvihl podařenou geometrii rámu která mi sedla na první dobrou.“

ELEKTROkolo mi přijde až nadprůměrně hravé.“

Reagovat
Pennywise
Pennywise

7.5.20 22:25

Proč s tím lezeš na cyklistické forum? To je jako kdybych dal své kolo na motorkari.cz :/

Reagovat
cioran-m
cioran-m

7.5.20 22:00

Nádhernej TREK!

Ten by – logicky – v portfoliu té milé firmy opravdu bolestně chyběl. :))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.5.20 21:34

sakul11
sakul11

7.5.20 21:31

Za mě jsem z Vysočiny a kopce tu mám.Obe děti jsem odtáhl v croozru na obyč kole. Bavilo me to strašně moc, když za mnou řvaly a do kopce mě povzbuzovaly. Nejsem proti e-bike,ale s takovou tendencí se za chvíli náš národ bez přídatné energie ani nehne.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Ray Tarkin 11
Hamz 3
andydas 9
Domcack 15
bedny 46 1
Brundaa 6