Pomeranč

Přidat foto

Kolo na chalupu, poskládané ze všeho možného. Je to taková volná variace na přelom 80.-90. let, bez nároku na bezpodmínečnou dobovost použitých komponentů (viz třeba náby…). Na jízdu je to šílený kostitřas, ale jednou za čas je docela sranda si zopakovat řazení sytičema bez indexace…

(vloženo 3.5.20)

HonzaP9 HonzaP9
Ohodnoť bajk: (3.2  / 18 hlasujících)
Značka Favorit
Velikost 58
Rám Favorit
Vidlice nějaká ocelová
Hlavové složení Stronglight s jehlovými ložisky
Kliky Sachs New Success
Středové složení Kinex
Přesmykač Sachs New Success
Měnič Simplex S651
Řazení Sachs Huret
Převodník Sachs 52-42
Kazeta BBB 8sp 13-25
Řetěz Sram
Náboj přední Shimano Tiagra
Náboj zadní Shimano Tiagra
Brzda přední Dia Compe BRS Blaze
Brzda zadní Dia Compe BRS Blaze
Brzdové páky Shimano 600 (trikolor)
Ráfek přední Mavic Monthlery Pro
Ráfek zadní Mavic Monthlery Pro
Dráty DT 1,8mm
Pedály Shimano
Řídítka ocel, omotávka Ciclovation
Představec 3ttt
Sedlovka Zoom
Sedlo Selle San Marco Laser
Pláště galusky Tufo S33 Pro

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
HonzaP9
HonzaP9

5.5.20 14:59

Jakobo: Máš naprostou pravdu, on ji ten rám taky původně měl. Bohužel měla totálně zarezlý představec do krku a mě tehdy nějak chyběla rozvaha a trpělivost. Protože jsem zrovna „nutně“ potřeboval představec, tak zařvala vidlice i původní hlavové složení (byla tam stará 600ka). Původ téhle neznám, ale patky mají na sobě vyraženo něco jako Campagnolo, akorát to je prakticky nečitelné.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

5.5.20 14:19

Jedine co mne ke kolu nepasuje je vidlice. Ram letovany do mufen nebo obecne ocelova silnice by mela mit letovanou vidlici s korunkou, na horaka pak varena z ohybanych trubek. Detail.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

5.5.20 14:16

Velikost je akorat. Nesmis zapominat, ze jeste na zacatku 90. let platila doktrina klasicke silnicni geometrie. Proto ani sedlovky nebyvaly dlouhe, max. 150 mm, predstavce kolem 80 mm. To az od poloviny 90. let prichazela nova geometrie a nekdy po roce 2000 slopping ad. Ram je nastaveny spravne.

Reagovat
standoslav
standoslav

5.5.20 12:07

Ten rám Ti vůbec není velký to jen teď je taková móda a Z kolo bych posunul co nejvíce dopředu, jinak vse cajk.

Reagovat
HonzaP9
HonzaP9

5.5.20 08:28

Díky za komentáře!

standoslav: Máš pravdu, je to 58ka, v popisu to opravím. Já ten rám měřil jen jednou, když mi ho táta od nějakého známého přinesl a pak jsem několik let v poklidu žil s tím, že je to 56ka. No ať tak nebo tak, je mi to velký, ale na to jsem tak nějak zvyklej :-) Jo a tak docela ze šuplíku to není, třeba brzdy jsem musel kupovat, protože ty ze šuplíku se ukázaly moc vysoký. A stoprocentně jsem měl někde schovanej původní řetěz Sachs, ale zaboha ho nemůžu najít.

Jakobo: Jo, je to od tebe, trefil ses.

bernie: Ta omotávka je na tom kole nejdražší komponent! Šel jsem do krámu s tím, že chci nějakou obyč omotávku, jen aby byla pokud možno oranžová. No a po chvíli osahávání (omotávek!!) jsem odešel s touhle za osm stovek :-D

Reagovat
bernie
bernie

4.5.20 22:12

Pěkný a ta dvoubarevná omotavka je TOP.

2 Aviatik: a jednou rukou řadit obě pádla?

Tyhle projekty mám nejradši, tak ať to jede ;)

Reagovat
Aviatik
Aviatik

4.5.20 18:51

Pěkné retro, to už je skoro, jako když současný řidič sedne do veterána. Přednedávnem jsem po cca deseti letech zase řadil páčkou na rámu bez aretace a bylo to stylem „kdo hledá, najde“.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

4.5.20 12:12

Podle nicku bych si nevzpomnel, ale jak jsem videl to hlavove slozeni tak mne bylo hned jasne. Samozrejme me tesi, zes jej vyuzil.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

4.5.20 09:58

Hezký, čistý, jedno z mých nejoblíbenějších kol je teď dost podobný, akorát lahvová zeleň, Columbus, zakapotované světlo a blatníky až k zemi, protože celoroční…

Reagovat
standoslav
standoslav

4.5.20 08:17

To je 58cka. Ale jinak dobrý, ze šuplíku.

Reagovat
miťo
miťo

4.5.20 07:50

Úplně na mě dýchla doba mých začátků na silnici. Tyhle stavby já můžu. Máš to vkusně postavený. Dávám pět hvězdiček.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lamex44 0
L31 3
hrota 5
JaMull 6
Neljen 4
Luk029 6