Zboku... Prostredi nic moc pro foceni silnicky, ale aspon tam nebyli lidi :D
Trochu zboku
Vic zepredu
Vic zezadu
Pocmarany spanelsky vytvor, ale jsem s nim spokojen. Ostatne hodi se k nemene pocmaranemu ramu ..
Dlouho jsem heldal kombinaci predstavce a riditek... carbon ani v jednom pripade nepreferuju
Zadni galda uz je pekne hranata, ale zatim nedefekti
Predni skoro nova...
Zde na B-F pomerne neoblibena, az hejtovana znacka...ostatne po tom, co nyni predvadi, se ani nedivim, ja jsme ovsem se starikem spokojen.
Ovladaci prvky zpredu
Vnejsi vedeni s Jagwire sealed kitem - NO PROBLEM. Stejne tak PF30 s Rotor sroubovacim stredem.
Paradni sedatko od Bontrageru na uz mene paradni sedlovce...ale ma dobre stelovani a tim, ze je hlava duralova, to clovek mue proadne dotahnout. Ne jako na Sworks sedlovce, co mam na CX, kde i pres doporuceny moment se objevily prasklinky a sedlo stejne nekdy popojelo.
Jak uz dlouho slibuju, hodim sem i tohle svoje kolo. Koupeno uz znacne opotrebovane a s cetnymi sramy po kolegovi za cenu slusneho kola (zadniho :D). Vymenil jsem kliky, kokpit, sedlo a nechal zaplest nove predni kolo (diky kubadovi!). Puvodne melo slouzit k pouziti na trenazeru a obecne na sem-tam trenink, nakonec je to kolo, na kterem jezdim 99% casu…
Zkousel jsem i par modernejsich silnicek, abych mohl vyhlizet nastupce, bohuzel se mi nic nezalibilo. Supersix Evo ma nejakym zarakem pro me idealni pomer pohodli a tuhosti.
Navic vetsina nastupcu je bud kratka, nebo ma vysokou hlavu. Uz i tady jsem musel pristoupit k pouziti riditek „s dropem“ na pakach. Holt asi kratsi nohy, delsi trup a ruce, protoze pri tomhle nastaveni mam drop na silnicku spis mensi a stejne mam predstavec nadoraz.
Jeste po vzoru bikechecku nektere zakladni rozmery, pro predstavu:
Vyska sedla od osy klik (na prostredek sedla): 740mm
Vzdalenost od spicky sedla po stred riditek: 580mm
Drop ze sedla (prostredek) na paky: 105mm
No a ja mam 179cm :)
(vloženo 4.4.20)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix EVO |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 7,4 |
Rám | Ballistec Carbon |
Vidlice | Ballistec Carbon |
Hlavové složení | Cane Creek SlamSet |
Kliky | Rotor 3D+, 172,5mm |
Středové složení | Rotor UBB4630 |
Přesmykač | Shimano Ultegra 6800 |
Měnič | Shimano Ultegra 6800 |
Řazení | Shimano Ultegra 6800 |
Převodník | PraxisWorks 52-36 |
Kazeta | Shimano 5800, 11-28 |
Řetěz | Sram PC1110 |
Náboj přední | DT Swiss 350 SP Road, 24H |
Náboj zadní | Novatec F482SB, 24H |
Brzda přední | Shimano Ultegra 6800, Campagnolo BO500X špalky |
Brzda zadní | Shimano Ultegra 6800, Campagnolo BO500X špalky |
Brzdové páky | Shimano Ultegra 6800 |
Ráfek přední | Light Bicycle Carbon Tubular 38-23mm |
Ráfek zadní | Spinollo Carbon Tubular 38-23mm |
Dráty | Sapim CX ray |
Pedály | Look Keo 2 MAX Carbon s par orezlyma podlozkama pro upravu Q-factoru :) |
Řídítka | 3T Ernova PRO, 420mm stred-stred (v dropech 440) |
Představec | Deda Zero 100, 120mm, 82D |
Sedlovka | Cannondale C2 Carbon, 27,2mm |
Sedlo | Bontrager Montrose Elite |
Pláště | Continental Sprinter Gatorskin Tubular, 25mm |
Rednecku zaprděnej, pardon, ale Tvoje výtvory ve Tvých galeriích, to jsou teda krásy největší a stojí samy od sebe, asi levitují nebo co… jsi strašnej estét a borec, ale trak dokonalý jako Ty většina z nás není, tak nám to prosím odpusť… děkuji poníženě za všechny hříšníky, poklona, pozdravuj ego, nebo co to je, co máš přerostlý… maucta!
venkovan: Puvodne jsem tam nekoilikrat mel klacik, ale foukalo a po tom co jsem furt lovil kolo z travy, me to prestalo bavit :)
A fotosopovat pryc se mi to nechce.
Tyhle silnice od C jsou fakt krásný a cool. Zvášť tato.
Perfekt, za 5*
morrows: To by si mozna zaslouzilo, ale neni to lestenka a tahle funguje :) Vaha je, takova jaka je, vyjma galuskovych kol tam neni vubec nic lehke, i ram je tezky (neni to HiMod). Ale aspon to nepusobi dojmem kelimku od jogurtu, jako nektere ultralehke silnicky :)
Hezká rosnička,dokonce i ty Rotory na tom vypaají dobře. Zasloužilo by si lepší sedlovku, ale líbí se mi moc a váha není vymyšlená.
Moc pěkný, za 6 hvězd z 5 a konečně oblouky bez komína, tak to má byt
deekay:zajímavý já mám při 179cm střed klik-vrch sedla 765mm a to při ještě delších klikách a taky speedplay pedálech a napřímo namontovaných kufrech.
S tim sedátkem dole vypadá dost nasraně, kdybych někdy měl silničku, přál bych si, aby vypadala takhle.Skvělá práce!
Vůbec to celý dohromady, tak jak to je, nevypadá špatně! Není to ta obvyklá konfekční nuda, nebo co… :)
xaver: Nj, kdyby to melo sloping, tak to nevypada tak divne :) 56tka ram ma 58cm delku sedlove trubky, takze to holt vypada, jak vypada :)
Tvoje kroska vypadá vcelku normálně. Ve srovnání s ní tohle – jak po větším bráchovi.
Hovno tomu rozumim, ale ty paky bych si na obloukach predstavoval o zdibicek vejs :-). Minimalne ny to lip vypadalo :-)
Já tu značku hejtuju jak můžu, ale tohle se mi fakt líbí. Navíc zrovna tenhle modelová řada se jim povedla a tahle barevná kombinace je asi nejhezčí ze všech. Jsem nemyslel, že to někdy ještě u Cannonu udělám, ale tady za plný počet…
Zajímavej bikecheck, mám stejnou výšku a sedlo od středu jako ty, ale řidítka máš o 6 cm dál než mám na grevlu.Jasně je to silnice, ale aspoň teď vím, že to bych nedal:-)
Je to prostě mazec.Ted se taky hrabu v geometriích a mám přesně opačnej problém. Asi taky daný slabou flexibilitou.Sedlo/střed vozím 71 na 170cm ale TT potřebuju tak 52.Do toho počítat stack a reach atp.Děs běs…
Radovan: Ono z casti to bude tim, ze asi oproti ostatnim „kovanym“ silnicarum vozim sedlo niz. Zvyk z MTB, ze jdu spis na „kroutak“ :)
orm: Hele mam to stejne.. bohuzel klasicky design ve stylu „jmena hloupych, na vsech sloupich“. A lakovat to asi kvuli tomu nebudu :)
Notp…ty musíš mít nohy jak jezevčík a pracky jak orangutan.
Ale koleso pěkný…to jo.
Jsem z toho kola rozpolceny :-). Mam rad tu klasickou cannondale geo bez slopingu a kulate tvary trubek. Komponentove bych tam take nic nevytkl, ale jako celek se mne to nelibi, nevim proc, mozna tech log je tam hodne. Kdyby ten ram byl jen zeleny s cernym logem cannondale na spodni trubce, tak by to bylo hezci. Kdybych jeste chtel silnicku, tak by mne to doma nevadilo :-).