Isospeed přeci jen něco utlumí.
Procalibera sedlám druhou sezónu a stále mi dělá radost. Vybral jsem z důvodu vyhovující geo, isospeedu (přeci jen něco utlumí) a vstřícnému přístupu prodejce. Při koupi provedena uprgrade brzd na SLX dle rad BF :-), jinak je kolo v továrním osazení, zásadní změny neplánuji, střídám s gravelbikem. Po cca 3000 km se vysypal zadní náboj – vyřešeno v rámci záruky, nic jsem neplatil. Procalibera mohu těm co hledají pohodlné HT jen doporučit.
(vloženo 29.10.19)
| Značka | EX Trek |
| Model | Procaliber 9.6 |
| Modelový rok | 2017 |
| Velikost | 19,5 |
| Hmotnost | 11,5 |
| Rám | Karbon OCLV Mountain Carbon, IsoSpeed, kónická hlavová trubka E2, vnitřní vedení kabeláže v přesmykači a přehazovačce, uchycení brzdy Post Mount, PF92, Boost148, geometrie G2 |
| Vidlice | RockShox Reba RL, vzduchové odpružení Solo Air, tlumení Motion Control, zamykání na dálkové ovládání, kónický sloupek E2, Boost110, geometrie G2 s offsetem 51 mm, zdvih 100 mm |
| Hlavové složení | Integrované středové ložisko, zapouzdřené, horní 1-1/8", spodní 1,5" |
| Kliky | Race Face Ride, 36/22 |
| Středové složení | PF92 |
| Přesmykač | Shimano Deore |
| Měnič | Shimano Deore XT, Shadow Plus |
| Řazení | Shimano Deore, 10 rychlostí |
| Kazeta | Shimano HG50, 11-36 |
| Řetěz | KMC X10 |
| Náboj přední | Pancho Pride boost 110 |
| Náboj zadní | Pancho Pride Boost148 |
| Brzda přední | Shimano SLX |
| Brzda zadní | Shimano SLX |
| Brzdové páky | Shimano SLX |
| Ráfek přední | Pancho |
| Ráfek zadní | Pancho |
| Dráty | Sapim CX |
| Pedály | Shimano 520 |
| Řídítka | FSA SL-K carbon 760 mm 31,8 mm, prohnutí 18 mm |
| Představec | Bontrager Elite, 31,8 mm, 7 stupňů |
| Sedlovka | Bontrager Pro carbon 31,6 mm, offset 8 mm |
| Sedlo | Bontrager Evoke 2, lyžiny Chromoly |
| Pláště | Maxxis Ikon 3C maxxspeed 29x2,20", |
Mám úplne to samé jenom ty brzdy mám sériové a budu je taky menit je to slabota. Jezdí se mi na tom fajn. Před tím jsem mel asi 10 let starého Supa XP 929 na 26 a je to rozdíl velký.
Osobně mi takové vychytávky jako ISO Speed apod. přijdou spíše jako marketingový tah. Správný tlak v pláštích, sedlové vzpěry, karbonová sedlovka a dobré sedlo odvedou podobnou práci..Nicméně bike jako celek se mi hodně líbí! Plný počet!