Hmotnost hola bez pedálů, košíků, … Celková hmotnost na foto 7,8kg
(vloženo 23.10.19)
Značka | Canyon |
Model | Ultimate CF SL 7.0 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 7,4 |
Rám | Canyon Ultimate CF SL |
Vidlice | Canyon F35 CF SLX |
Kliky | Shimano 105 R7000 |
Středové složení | Shimano Pressfit BB72 |
Přesmykač | Shimano 105 R7000 |
Měnič | Shimano 105 R7000 SS |
Řazení | Shimano 105 R7000 11s |
Převodník | 52/36 |
Kazeta | Shimano 105 R7000 11-30 11s |
Řetěz | Shimano CN-HG601 11s |
Náboj přední | Novatec AS511SB |
Náboj zadní | Novatec AS522SB |
Brzda přední | Shimano 105 R7000 |
Brzda zadní | Shimano 105 R7000 |
Ráfek přední | Karbon, čína 38mm 25mm šířka, U profil, galuskový, 20 drátů |
Ráfek zadní | Karbon, čína 38mm 25mm šířka, U profil, galuskový 24 drátů |
Dráty | nerez, přímé |
Pedály | Shimano 105 (PD5700) |
Řídítka | Canyon H17 Ergobar AL |
Představec | Canyon V13 |
Sedlovka | Canyon SP0042 VCLS CF |
Sedlo | Fizik Antares R7 |
Pláště | Tufo 700x24 S33 Pro24 |
Ono kolo se Zippama (i když taky není zas nějak drahý, jako tohle na Ultegře) vypadá fakt trochu jinak.
Tak – Canyon standardně takzvaně pěknej, ale ty Zipp nápisy na těch legračních kolech jsou opravdu směšný. Už tím, že to uhodí okamžitě do očí.
ještě ten odkaz https://www.aliexpress.com/…6762598.html?…
Nebyly to fake zippy, je to jakási čínská značka CSC, nálepky jsem koupil zvlášť. Motivace byla udělat kolo jak z Team Kaťuša, čin je to zavrženíhodný, no co už. Cena byla vč dopravy 10.400,– v ceně kola, náhradní dráty, rychloupínáky, korkový brzdový špalky a ještě taková DPD služba, že neplatíš clo a dph. Zaplatíš 40 dolarů navíc, obchodník pošle kola do skladu v Holandsku a tobě přijdou kola právě z toho skladu, tzn v rámci EU.
Marek.Kv – Dnes jsem to převážil a dopsal do poznámek. Hmotnost vč pedálů, košíků, antipadače řetězu, držáku garmin a senzorů je 7.800g přesně. Pedály by podle netu měly mít 325g, takže tu 7,4kg holýho kola bych viděl jako reálnou. A to ještě můžu uříznout ten komínek.-). Našel jsem i hmotnost samotných výpletů, 605g přední, 815g zadní, 105g rychloupínáky. Uznávám že polepy renomovaného výrobce na čínský ráfky jsou prasárna, o tom žádná, ale když mě se ten origo Ka´tuša Canyon tak líbil…
Kolo sympatické, jen bych sundal ty polepy Zipp, když ta kola nejsou Zipp ;-) Jinak diskuze o váze zase mimo a zbytečná. Mimochodem… 7,8kg mělo stejné kolo ve verzi na kotoučích, 1630g kolech a s 650g vážícím řazení, tady tomu 7,5kg na lehkých gal. kolech klidně uvěřím ;-)
Pilka je, ale nejsou lidi. Zítra převážím a dám hmotnost vč. pedálů, košíků atd. Tahle by měla být holýho kola, tak uvidíme.
Můj má 7.8kg a s fakt lehkejma kolama by to na těch 7.4kg asi dalo :)
Tímhle kolem jsem se kochal v létě ve Zlivi, fakt pěkné.
K ráfkům z Číny bych také důvěru neměl, ale je jasné, že kdyby Zipp zjistil, že čínská verze je cca stejná, vytrubovat do světa to nebude…
7.4 kg to asi bude mit, jestli jsou ta kola trochu lehka (~1500 g). Samozrejme bez pedalu.
23.10.19 18:57