| Značka | Trek |
| Model | Fuel EX 8 Plus |
| Modelový rok | 2017 |
| Velikost | 18,5 |
| Hmotnost | 14 |
| Rám | Alpha Platinum Aluminum 130mm |
| Vidlice | Fox Rhythm 34 Float 140mm |
| Tlumič | Fox Performance Float EVOL |
| Hlavové složení | Knock Block Integrated, cartridge bearing, sealed, 1-1/8" top, 1.5" bottom |
| Kliky | SRAM GX 1000 |
| Středové složení | PF92 |
| Měnič | SRAM GX |
| Řazení | SRAM GX |
| Převodník | 32T X-Sync |
| Kazeta | SRAM XG-1150, 10-42 |
| Řetěz | SRAM PC 1130 |
| Náboj přední | Bontrager Boost110 |
| Náboj zadní | Bontrager Boost148 |
| Brzda přední | Shimano Deore |
| Brzda zadní | Shimano Deore |
| Brzdové páky | Shimano Deore |
| Ráfek přední | SUNringlé Duroc 40 SL |
| Ráfek zadní | SUNringlé Duroc 40 SL |
| Pedály | Race Face Chester |
| Řídítka | Bontrager Line, 750mm |
| Představec | Bontrager Line, Knock Block, 35 mm |
| Sedlovka | KS eThirty Integra |
| Sedlo | Bontrager Evoke 2 |
| Pláště | Bontrager Chupacabra 27,5x2,80" |
@honzabike Hele, za me to funguje prekvapive dobre. Pri slapani se to jakoby zamkne, takze je to tvrdy, ale i tak to zehli docela dobre. Dole kopcom pak bez vyhrad. Takze vlastne jsem prepinani na tlumici jeste nepouzil, mam to stale open. Na asfaltu bych to asi i pouzil, ale tam skoro vubec nejezdim.
Povedenej stroj a poctivej profil. Dodal bych ještě fotku z levý strany, ale i tak super.