| Velikost | 18,5 | 
| Hmotnost | 14,3 | 
| Vidlice | Epicon | 
| Tlumič | RS BAR 2.1 | 
| Hlavové složení | ano | 
| Kliky | Truvativ Firex | 
| Přesmykač | Deore | 
| Měnič | Deore | 
| Řazení | Deore | 
| Kazeta | ... | 
| Řetěz | ... | 
| Náboj přední | FRM 5 | 
| Náboj zadní | FRM 5 | 
| Brzda přední | SLX + XT 185 | 
| Brzda zadní | SLX + XT 185 | 
| Ráfek přední | FRM 5 | 
| Ráfek zadní | FRM 5 | 
| Pedály | SPD | 
| Řídítka | ano | 
| Představec | Truvativ stylo | 
| Sedlovka | Truvativ stylo | 
| Sedlo | MRX | 
| Pláště | WTB Wolverine/Kenda Karma | 
…něco mi na něm vadí, krom toho zbytečně důrazného typového označení. :-) Dal bych lepší fotky, třeba bude vypadat líp. Škoda váhy, ale jezdí-li dobře, tak fajn kolo.
Jo hmotnost je dost vysoká…rám má hodně – 2,9kg bez tlumiče podle dovozce. Na té zadní stavbě a vahadlech to je dost poznat, pěkné kusy hliníku:) Říkám si…aspoň vydrží!
už jsem ho viděl v reálu, docela hezký bajk s virtualem. Škoda vysoké hmotnosti
to Dag: Ten tlumič co tam je je prý sám o sobě dost progresivní. Takže SAG mám cca 1/3 a nejvíc se dostanu cca na 3/4, takže moc zdvihu nevyužívám. Chci zkusit jiné tlumiče…Ale jinakprvní full, tak jsem nadšený.
to Dag: jo systém funguje pěkně, jel jsem i na Trancovi, ale s Fox Float R. Takže ten se ještě méně pohupoval. Ale toto je na cestě taky dobré. Problém je spíš v plovoucím uložení dolního čepu tlumiče na vahadle. To podle mě zvětšuje progresivitu.
Tak konecne prvni vlastovka. Je to jeden z adeptu na celopero na pristi rok. Jsem zvedavy jak budes spokojeny. System odpruzeni pry funguje podobne jak u maistra. Tak bys mohl pisnout co a jak?