Canyon Grail CF SLX 2019

Přidat foto

Ideál. :-)

Myslím, že víte, jak rád zkouším nové věci. Takže teď volba padla na přesný opak monstercrosse. :-) Uvidíme, jak si povede. Je to úplně něco jiného, neskutečná akcelerace 1380g kol i perfektní aero společně s nízkou váhou. Trochu zvykání na spodní úchop, který je asi největší nevýhodou, takže trošku rozkuchat omotávku a dát smirek. Prostupnost pro zadní plášť by taky mohla být o trochu lepší. Uvidíme, čeká nás práce.

(vloženo 13.7.19)

JFtryall JFtryall
Ohodnoť bajk: (4.3  / 73 hlasujících)
Značka Canyon
Model Grail CF SLX
Modelový rok 2019
Velikost L/55
Hmotnost Pod 8kg v závislosti na pedálech a pneu
Rám Canyon Grail CF SLX
Vidlice Canyon Grail
Tlumič Tlak v pneu, pružná sedlovka a řidítka
Hlavové složení Canyon/Acros(?)
Kliky SRAM Force 1X, 42T
Středové složení SRAM GXP Pressfit
Přesmykač NE
Měnič SRAM Force, long cage.
Řazení SRAM Force
Převodník SRAM 42T a bude asi 46T
Kazeta SRAM XG-1175 42-10T, nachystaná XX1
Řetěz SRAM PC-1171
Náboj přední DT Swiss 240 Straight Pull, CRC 1400
Náboj zadní DT Swiss 240 Straight Pull, CRC 1400
Brzda přední SRAM Force, Flat mount
Brzda zadní SRAM Force, Flat mount
Brzdové páky SRAM Force
Ráfek přední DT Swiss CRC 1400, 22mm int, 28mm out, 24mm height, TLR
Ráfek zadní DT Swiss CRC 1400, 22mm int, 28mm out, 24mm height, TLR
Dráty DT Swiss Aero Comp
Pedály Garmin Vector 3, Look Keo Classic nebo Shimano XT
Řídítka Canyon Custom CP07
Představec Canyon Custom CP07
Sedlovka Canyon S15
Sedlo Prologo Dimension PAS TiROX 143, TT patina
Pláště Schwalbe G-One Bite, TLR, 41mm real, na test hladký Panaracer Gravel King a jinak uvidíme.

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
JFtryall
JFtryall

7.10.19 18:32

Koukam spis na nove modely. A tam uz bohuzel 1×11 vypadlo. Nejvic by se mi zamlouvala porad mechanika, nevadi mi to, cisty Force 1 je top, vaha, funkce. Di2 urcite ne a Etap bych prave rad jezdil, kdyz uz tak s 11sp kazetou, staryma klikama Force a 11sp retezem. Sram to s kompatibilitou dost podelal a ceny jsou naprosty ulet. Novy roztece, novy DUB srandy. Peklo.

Reagovat
skvedo
skvedo

6.10.19 12:48

Co tam budeš dávat? eTap?

Reagovat
Pikaču
Pikaču

16.7.19 21:04

Nádhera. Jen bych bral tu zelenou z loňského roku.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

15.7.19 13:55

Ja budu jezdit jen za sebe. :-)

Reagovat
saintjv
saintjv

15.7.19 13:45

Jiri ty jsi zacal jezdit za Canyon?:) te to v rockyne uz nebavi?

Reagovat
JFtryall
JFtryall

15.7.19 13:39

TheJD: Objemny plaste jedou lip po urcitem povrchu to je jasne. V kopci hraje roli 2 kg rozdil v tech kolech a 1370g zaplety. Tam je hlavni rozdil. Rozdil v pneu tady(perfektni asfalt) by byl tipuju tak 20 vterin na 25 minutovem kopci s prumernym sklonem 8,5% a zaverem na 15%.

Reagovat
TheJD
TheJD

15.7.19 12:57

A pak, ze ty tluste plaste lip jedou. :D

Reagovat
JFtryall
JFtryall

14.7.19 21:50

Schwalbe si necham, je to nejlepsi kompromis. Jen to budu ruzne mixovat dle potreby. Pro zajimavost, Cerna hora rychlejsi cca o 90 vterin proti chameleonovi na stejnem vykonu.

Reagovat
fyluta
fyluta

14.7.19 21:40

drak..

Reagovat
plzakj
plzakj

14.7.19 15:41

No to je hnus :-)

Reagovat
deekay
deekay

13.7.19 22:21

zoidberg: Dik, mrknu, tohle video jsem od nej nevidel.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.7.19 22:15

Moc pěkný. Podle mě tedy právě řidítka to kolo dělají tím, čím je. Je to jako lefty u Cannondale – odlišuje značku nebo v tomto případě model od konkurence. Kolega si před měsícem koupil model na Sh. 105 a hned na první jízdě prořízl zadní plášť. Prostě pech. Ty skinwally na tom vypadají dobře. Tady ještě lépe než na jeho černohnědém kole. Každopádně kdyby ses těch plášťů zbavoval, možná by se jich ujal.

deekay: Tady se to rozebírá celkem detailně.

Reagovat
deekay
deekay

13.7.19 22:10

JF: Jasny,tak s vuli to chapu, taky ji nemam rad, ale nedospel jsem k tomu aby mi bezvulove reseni nedelalo zdravotne zlo :) Hlavne ta tvrda podrazka ktera neumozni torzi prave mezi predkem a zadkem tretry je pro me absolutni peklo. Takzejsem nejak odkazan prave na ty mekke tretry, ale nezavodim, tak je mi to sumak :)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.7.19 22:05

No je to tak, ze kdyz se nejezdi nejaky narocnejsi teren, tak ja nesnasim vuli. Uz jsem si pak i na SPD daval stahovacky jak Fumic, aby to tak necestovalo. Mam rad prikovanou nohu a efektivni zaber i prenos sily, ale mam trosku asymetrii a vozim karbon vlozky v silnicnich botech. U obojiho mam top tretry a nesnesu pomysleni na mekke boty. :-) Meritelnost spis ne, relevantni vysledek nejsem schopen zmerit. Jezdim testy jak v SPD, tak v silnicnich a je to srovnatelne. Rozdil mekka SPD bota a top silnicni bota je uz opravdu velky- hlavne zaberova cast u achillovky. Tam s mekkou v podstate vubec nezabiras a silova faze je kratka. Jednoplacka 38T je hrozne malo. Ja budu davat na bezny trenink 46T ted.

Reagovat
platypus
platypus

13.7.19 21:54

Chce to dvouplacku, pro nás co nemáme zvládnutou techniku šlapání, jezdil jsem jednoplacku 38 zubů a byl to opruz, výpočet kadence krát převod jde mimo mě.

Reagovat
deekay
deekay

13.7.19 21:54

JF: mel jsi moznost zmerit, jaky je rozdil mezi SPD MTB a silnicnima, pokud mas u obojiho tvrde carbon zavodni tretry? Je to vubec nejak meritelne, ta efektivita? Nebo spis o pocitu?

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.7.19 21:52

orm: Nemam ted jiny meric a na trenink preferuju silnicni pedaly, tak jako tak. Nejezdim nijak narocne veci, kopce pesky nechodim a efektivita je pro me klicova. Na tohle kolo se prave silnicni uz dost hodi i vizualne. Ale samozrejme na zavody a ryze terenni vyuziti budu davat SPD.

Reagovat
orm
orm

13.7.19 21:46

Riditka se mne nelibej, tim padem i cele kolo, tak nebudu hodnotit a kazit ti to :-). Kdyz si odmyslim ta riditka, tak mne bijou do oci ty pedaly. Proc silnicni? Je mne jasne, ze tam mas wattmetr, ale na tento typ kola se to nehodi.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.7.19 21:45

Poznatky ke spodnimu uchopu- prvni svezeni je velky nezvyk. Clovek si musi zautomatizovat to prehozeni, protoze kdyz se drzi na konci, tak uz nedosahne na brzdove paky. Musi se vyuzit ta pricka. Osobne moc nechapu to, proc to misto neni ergonomicky zplostele a neni tam nejaky zlabek, aby tam palec zapadl a ten uchop prave vylepsil proti klasickemu riditku. Takhle jsem obnazil omotavku a dal jsem si tam grip, ale jeste to budu ladit. Dneska jsem jel poprve v rukavicich a je to mnohem lepsi, ale urcite tam je prostor pro zlepseni ergonomie, zaslechl jsem, ze nove modely maji mit klasicka riditka, nevi nekdo? Horni uchop pecka a i funkcne to je fajn, navic se to nijak extra nekrouti, na to jak je ten celek lehky, tak je tuhost solidni. Ale pochopitelne nizsi, nez u chameleona. Nejlepsi by bylo pouzit riditka z Aeroadu a udelat jim decentni rozsireni.

Reagovat
deekay
deekay

13.7.19 21:32

No jsem zvedav. Hlavne ty riditka mi prijdou totalni demence. Jako ten koho napadlo omezit temer nekonecnou variabilitu spodniho uchopu u beranu tim, ze tam udelam pricku v miste, kse se to drzi…to musema bejt hlavinka.

Reagovat
Mildee
Mildee

13.7.19 21:28

Tak toto by mi mohlo do baráku, jednou si něco takového taky pořídím. Za mě pecka i barevně.

Reagovat
cekanka
cekanka

13.7.19 21:28

Tak to je masakr! V pozitivním smyslu. Za 5 :-)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.7.19 21:12

Tohle by chtělo hodit to barvy von Richthofena :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.7.19 18:05

:-D Urcite ne.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.7.19 18:00

Napravený prasopsář? ;)

Reagovat
doubeq
doubeq

13.7.19 17:56

Hlavně dej reference o řídítkách, ty jsou na oči kontroverzní ;-)

Reagovat
juraj.9
juraj.9

13.7.19 17:41

Velka parada,,,,5*

Reagovat
alf45
alf45

13.7.19 17:34

Mel jsem moznost na nem jezdit a opravdu velka parada. Tohle se, dle meho nazoru, hodne povedlo. Preji spousu krasnych zazitku s kolem.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Mican_1 1
MCS 3
mirdanb 4
pumpy 5
vlkuc 1
Skream 7