Ibis Mojo HD4 2018

Přidat foto

Aktuální verze s pikem

Na sluníčkou hezky vyniknou křivky rámu, stříbrná metla je super! (tady ještě vidle na 180mm)

X2 je super tlumič, dost se dá ovlivnit charakteristika zadku

Když máte vnšjší vedení, je třeba improvizovat ...

Kdyz použiješ sponky jako nouzovku a ony tam jsou už rok ... :-)

Vlastnil jsem původní HD1. Nicméně přišla 650B doba a já kolo raději prodal, abych za něj něco dostal. Kolo se vyznačovalo hravou náturou a já věděl, že si ibise ještě někdy pořídím, víceméně jsem čekal jen na zajímavou nabídku. U HD3 jsem na nic zajímavého nenarazil, až u HD4.

DW link se vyznačuje slušnou efektivitou šlapání, ale na delší přejezdy je určitě fajn si kolo zamknout a ušetřit trochu energie. Na kole je senzační tlumič fox float X2, měl jsem ho již na reignu a vím, že se díky nezávyslému nastavení dá průběh kolo vyladit ke spokojenosti. Momentálně zkouším vozit poměrně otevřené LS okruhy, víceméně jsem to nastavil podle J.K. Weeda.

Nastavení X2

Díly jsou přeskládané z reigna. Jediná změna, kterou jsem provedl, je snížení vidlice ze 180 na 160mm, přijde mi že se k živé jízdě strmější úhel řízení víc hodí a kolo je ještě zábavnější. Jízdní vlastnosti jsou hodně předvídatelné a kolo poslušné, na kole je radost poskakovat, bohužel jsem se do bikeparku nedostal, takže jak funguje v těžším terénu zatím nevím.

Jako možná alternativa ještě připadal v úvahu Evil insurgent, podle recenzí se taky jedná o živé a zábavné kolo. Má unikátní vzhled, což beru jako docela podstatnou věc když kupujete butique rám :-) … Ale o dost víc jsem toužil po moju :-)

(vloženo 17.12.18)

logoman logoman
Ohodnoť bajk: (4  / 199 hlasujících)
Značka Ibis
Model Mojo HD4
Modelový rok 2018
Velikost L
Hmotnost 12,66
Vidlice Pike Ultimate, 160mm
Tlumič Fox Float X2
Hlavové složení Cane Creek 40
Kliky SHIMANO XTR
Středové složení SHIMANO XTR
Měnič SRAM X0 11 speed
Řazení SRAM X0 11 speed
Převodník 30T
Kazeta SRAM XX1 11 speed
Náboj přední DT SWISS 240
Náboj zadní DT SWISS 240
Brzda přední Magura MT5
Brzda zadní Magura MT5
Brzdové páky Magura MT5
Ráfek přední DT SWISS XMC 1200
Ráfek zadní DT SWISS XMC 1200
Dráty DT SWISS
Pedály HT PA03A
Řídítka Easton Havoc Carbon 800mm
Představec Funn Funnduro 35, 45mm
Sedlovka Vecnum nivo 212mm
Sedlo WTB Volt Team 142mm
Pláště Maxxis Minion DHF 3C 2.3 / Minion SS 2.3

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Rudyshy
Rudyshy

1.1.19 18:08

mno logo s vahou kecal! je to k*rva jak pirko.

a i mu to jezdi a pocitove i padal jakji lehcej nez z reigna :)

Reagovat
logoman
logoman

23.12.18 10:08

Merim 186 cm

Reagovat
Dudynevikudy
Dudynevikudy

22.12.18 21:22

hello…jak si na Lko vysokej priteli…??mam nabidku na Mko,ale podle tabulek je M do 175cm a ja mam 179cm takze spis Lkovek ram…

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

21.12.18 21:32

gaspe je má objednané, můžeš omrknout

Reagovat
logoman
logoman

21.12.18 21:08

alinceb: Asi jo, zdaji se neznicitelny :-), i kdyz ty nove XTR vypadaji paradne.

Reagovat
alinceb
alinceb

21.12.18 18:57

Za 10 let budeš mít pořád ty stejné signifikantní XTR970…:D 5*

Reagovat
deekay
deekay

21.12.18 17:01

Radus: Tak nejak :)

Reagovat
Radus
Radus

21.12.18 14:37

No ono je taky docela problém že spousta lidí má dobré podvozky ale neumí je nastavit a dostat z nich maximum . Zrovna ta x2 není jednoduchá na nastavení to už opravdu musíte vědět co opravdu chcete ale hlavně to za jízdy taky cítit co je špatně a pak to přenastavit na správně i třeba během jízdy . Pak vznikají keci typu tahle vidle je na h…o a podobně.

Reagovat
TJK
TJK

20.12.18 15:32

ja mel staryho Pika s charherem soloair na G13 a zed mam novyho s Chargerem2 od Tonika a docela se tesim na rozdil… navic vzadu nebude monarch ale DVO :)

Reagovat
logoman
logoman

20.12.18 13:55

Lanzinho: To nemam, vychazim z RC pika co jsem mel na reignu a RC lyrika co jsem jel na capre 29, Capra i pres vetsi kola vic „drncala“ nez reign s formuli a foxem. Ale diky mega rozvoru byla stabilnejsi … Rock shox mi prisel pretlumeny. Bohuzel novyho lyrika RC2 ani GRIP2 foxku jsem nemel moznost jet, dost by me to zajimalo, stejne tak i BOS bych rad vyzkousel a vlastni klidne i Helm, MRP … :-D

Reagovat
wilda81
wilda81

20.12.18 12:28

Funkční rozdíl tam není žádný. Liší se „točítky“.

Reagovat
Lanzinho
Lanzinho

20.12.18 12:02

logo: a máš porovnání lyrik/pike RC vs RCT3? hafo lidí tyhle vidle haní, ale já třeba nevidím problém, ale mám RCT3 verzi a jaký je funkční rozdíl protí RC nevím.. ale tuhnutí a rázy do rukou nepozoruji

Reagovat
tonik666
tonik666

20.12.18 09:39

Ad vidle – jak píše logoman, za jízdy je super, u mě velká spokojenost. Mám 35 EX na 170mm a Selvu na 140mm

Reagovat
logoman
logoman

20.12.18 09:32

Pohys: Vidle ja zvláštní, na místě má zvláštní chod, obzvlášť pokud v ní máš nízký tlak, ale jakmile jsi v terénu tak fuguje senzačně, citelně méně tě bolí ruce než třeba s pikem nebo lyrikem RC.

Reagovat
Zoidberg

20.12.18 08:37

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pohys
Pohys

20.12.18 02:07

První Ibis co se mi opravdu líbí, máš to za 5 :-) . Jinak co vidle? Zrovna jsem četl článek o „tokenech“ do těchto vidlí- Neopos. Nezkoušel jsi?

Reagovat
logoman
logoman

19.12.18 19:45

dkny: Myslim, ze to slo normalne, zadny stres.

Reagovat
Goob
Goob

19.12.18 17:36

dkny: třeba na NoTubes Bravo je to pohoda, stačí jen mýdlo.

Reagovat
dkny
dkny

19.12.18 17:29

mimochodem jak se ti nandávají pláště na ty karbonový DT ? Třeba na Enve je to děsněj vopruz.

Reagovat
dkny
dkny

19.12.18 17:25

musím číst pozorněji :)))

Reagovat
kOmE
kOmE

19.12.18 16:43

Dkny: jestliže se mohu považovat za místního drsoně, tak nemáš pravdu. Ta kola jsem trochu zkritizoval

Reagovat
dkny
dkny

19.12.18 16:02

Pěkný. Prvně jsem myslel, že tu váhu máš jak udávají výrobci bez šlapátek, ale asi to bude s, když vezmu ještě k té vidlici ,kde se trošku uspora váhy nuluje tím tlumičem, plus lehčí plášt a lehký kola. Zajimavý, že ty kola z hlediska odolnosti EN/FR nikdo ze zdejších drsonů nezkritizoval.Za mě ale dobrý. Respektive super.

Reagovat
TJK
TJK

19.12.18 14:35

Logo: kua… takze sem uz totalne v haj***u a ztratil jsem pojem o realite… rovnou se necham zastrelit radsi :-DDD ale zatim to neni tak hrozne… popravde stare prodas a na nive neco priplatis… tolik to neboli :-D

Reagovat
logoman
logoman

19.12.18 11:38

TJK: No pockej, co jsem videl tak byl nicolai a karbonovy kola, to je zcela mimo jakekoliv rozumne hranice … :-D

Reagovat
File12
File12

19.12.18 11:28

Kolo pěkný. A to nejsem odvařenej z rámu, nikdy se mi moc nelíbil. Ripmo se mi naopak líbí hodně. Váze věřím, lehký kromě tlumáku je tam vše. Když vemu, že moje XXL 29" Capra má 15kg a je i na rámu masivní a komponenty průměr, tak 2,5 kila dolu při těhle komponentech nebude problém. Ty záplety udělaj hodně a jak je vidět tak na tvoje užití držej výborně.

Reagovat
suslos
suslos

19.12.18 11:26

@Kome: i karbonovej Transition jde postavit hrubě pod 14kg. Vždyť ty rámy maj 3–3,3kg včetně tlumiče – není to nejlehčí to vůbec, ale žádná hrůza taky ne :-)

Reagovat
TJK
TJK

19.12.18 11:24

no u me to o moc lehceji nepujde… sypat do toho penize pod tlakem nechci… zatim se to drzi v rozumne hranici

Reagovat
wilda81
wilda81

19.12.18 10:27

TJK: Za mě pořád gut! Těch 15kg beru, stejně jako kOmE, jako takovou hranici pro EN/FR kolo. Pak už je to jen o míře peněz, času a radosti co do toho chceš nastrkat…

Reagovat
TJK
TJK

19.12.18 09:57

Wilda: ja popravde ted ani nevim kde budu.. na kolech myslim ze to bude ted –300g, neco naberu na gumach, neco ztratim na vidli a le pridam na tlumici.. pridam na klikach a brzdach a uberu na sedlovce.. no uvidime jestli to zestane nekde u 14,5kg

Reagovat
wilda81
wilda81

19.12.18 09:47

saintjv: První sezónu jsem si taky říkal co vydrží, ale po dvou letech vím, že je to srovnatelné s 471 apod.. Po sezóně vždy jen doladit tenzi a cajk. Proti nízkým hliníkáčům jsou za stejnou dobu ale daleko více poškrábané. Za mě super kola.

TJK: Tak tak. Měl jsem spočítanou variantu jak se dostat na 12kg, ale už bych tam musel dělat ústupky na tlumení, sedlovce, brzdách atd. a do toho se mi nechtělo. Raději jsem sáhl po ověřených věcech.

Reagovat
kOmE
kOmE

19.12.18 09:40

saintjv: a teď si přestav, že by jsi měl třeba karbonovýho Transitiona a byl by jsi rád za 14kg :-D. Já beru 15kg jako OK hmotnost pro odolný enduro (FRko) na 27,5" a vy tu mluvíte o 12kg. Já bych se na tom asi už i bál.

Reagovat
logoman
logoman

19.12.18 09:34

Control docela v pohode :-), ostatni rezali gumy a ja nic, predni odesla moralne, protoze uz byla tupa a mela sjety vzorek. Zadek jsem rizl protoze jsem zacal flokovat pred klopkama do protismeru a nabral tak sutr :-) Ja bych ho klidne vzal zase, ale moc se mi nelibi davat litr za 2 smes, kdyz jsem mohl mit 3c … A dozadu slo SS aby to ladilo. Klidne bych ale vyzkousel i treba MM a rock razora.

saintjv: Stavet 29 tak bych uvazoval o techto kolech. Jsou drahy ale nejsou ultra drahy. Vaha velmi hezka, recenze taky super.

https://www.cyklomira.cz/…rbon-1467-g/

Mozna se daji sehnat pri trose googleni i levneji?!

Reagovat
saintjv
saintjv

19.12.18 09:29

Jinak kdyby někdo chtěl valí se mi doma 2 sady kol na 27,5 včetně gumy. Jedny i9 naby na karb rafcich nextir a druhy originál Ibis 738 hlína a jednu z nich musím prodat. Oboje v top stavu.

Reagovat
saintjv
saintjv

19.12.18 09:24

No hlavně za ty prachy… říkal luckybuy… jinak jo souhlas, do bp bych ty gumy úplně netahal ale jak říkáš na trail s mirelonem proč ne. No budu muset odtucnit řitmo. Teď to má 13.5. Fox 36 chci nechat. Ale na kolech prostor vidím dost

Reagovat
TJK
TJK

19.12.18 08:57

ted si vem, mit to na lehcim ramu, intend predstavec, komvorr sedlo, lehci brzdy a riditka tak by to slo imho srazit na hranici 12kg a porad se bavime o enduru ktery by melo neco vydrzet pokud clovek neni dobytek… to je fakt jako super…

treba u nas v Jizerkach je malo ostreho kameni takze se tu na slupkach typu Spesl Control jezdit da uplne vpohode na trailech.. jen je blby ze treba spesl nema volbu jako WTB ze bys k lehkymu casingu mohl zvolit nejmekci smes..

Me ty Logomanovi kola fakt bavej

Reagovat
saintjv
saintjv

19.12.18 08:34

ok :) Je fakt ze formula je 200g lehci, kola mel lehci o 300g 11 je taky lehci nez eagle cca 100g to je 600 a gumy rekneme 500g to je nejakych 1100g – 14 = 12,9 mnooooo mozna se tomu verit da. Sere me to ale da:) ale jsem zvedav co ty vydrzi ty kola.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

19.12.18 07:33

Tak já bych té hmotnosti věřil :) Hezký to máš.

Reagovat
kOmE
kOmE

19.12.18 07:26

Tak já věřím, že to drží. Já vlastně taky ráfek nikdy nezničil. Ale měl jsem vždy kola kolem 1800g a víc.

Reagovat
tonik666
tonik666

19.12.18 07:07

Vaha mi taky prijde nizka, ale tady by se to mohlo minimalne blizit.

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

19.12.18 00:24

No i v kopřivné to občas schytaly a přežily bez ztraty kytičky,..

https://youtu.be/5wU0QMMjzCc

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

19.12.18 00:18

pavlik6022
pavlik6022

19.12.18 00:16

Jinak jsi zapomel na malino brdo a trutnov trails, tam se též kola letos osvědčila…

https://youtu.be/96aqRWiLVpo

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

19.12.18 00:12

Jestli budeš nahazovat ty tvoje speslacky slupky tak dej vědět, abych priobjednal knoty do zásoby :)

Reagovat
logoman
logoman

18.12.18 22:23

Kome: Vsechno co jsem psal jsem na nich jezdil, rychlebky ty stary sutrovity traily, debilni bikepark ve Spindlu. Samozrejme na sobe maji oderky, ale drzi, nemusel jsem je za sezonu dotahnou, porad jsou rovny.

Yt je davalo na capru, Yeti je dava na SB150, Orbea na rallon, ac jsou lehoucky tak uplne chatrny nejsou. Ale ja nejsem nicitel veci, spis je vymenim nez znicim :-) … Nejsou to moc bling bling kola, crossmaxy enduro strhly mnohem vetsi pozornost.

Reagovat
suslos
suslos

18.12.18 22:07

@saintjv: sorry, ale když se kouknu do Tvého profilu na tu HD4, tak na ní nebylo lehčího vůbec nic :-D

Reagovat
saintjv
saintjv

18.12.18 21:43

no jediny co ma lehci nez jsem mel ja tak jsou kola. Jinak si dovolim tvrdit ze jsem to mel podobne, a moje vazilo 14 s pedalama a jeste jsem se rozciloval jak je to mozny ze to je tak tezky…

Reagovat
kOmE
kOmE

18.12.18 21:16

Snad to ty xmc vydrží.

Reagovat
logoman
logoman

18.12.18 20:50

To co s reignem, mojem, sx trailem, pitchem … Od Jedovnice, pres Rychlebky po Kouty. Kolo na vsechno.

Reagovat
kOmE
kOmE

18.12.18 20:20

Co s tim vlastně máš v planu jezdit?

Reagovat
suslos
suslos

18.12.18 19:42

chlapi, váha je real.. vždyť tam není nikde nic ani průměrně těžkého :-D ba naopak, až logo pokrátí hadice, řidítka a nahodí papírové spešl control pláště, půjde ještě níž :-D jediný těžší komponent je tlumič, s DPX2 by bylo dalších 100g doma? Ale funkčně musí být X2 TOP

Reagovat
wilda81
wilda81

18.12.18 19:37

¯\_(ツ)_/¯ sorry

Reagovat
Martin_534
Martin_534

18.12.18 19:26

wilda: ty seš taky případ, kterej mi zkazil náladu :D

Reagovat
wilda81
wilda81

18.12.18 19:20

Já bych te hmotnosti věřil. XL Tracer v mém původním setupu měl těžší vidlici a eagla, lehčí kliky a představec. Brzdy a pedály nevím a v tomto setupu vážil 12,47kg

Reagovat
Martin_534
Martin_534

18.12.18 19:15

no prave proto by me zajimala vaha bez kol, protoze ty realne udelaji nejvetsi rozdil a vim ze ty xmc jsou brutalne lehky a kdyz das i lehky plaste leti vaha dolu

Reagovat
TJK
TJK

18.12.18 19:09

ty kola spu maso no… na tech a lehkych gumach lze usetrit realne kilo

Reagovat
logoman
logoman

18.12.18 19:07

Hoší reign, tedy alu rám měl s lehčíma pláštěma od spešlu 12.5 Kg … :-) Vidle je lehká, má myslím okolo 1800g, vecnunka je lehká, kliky, pohon je asi taky to nejlehčí co existuje, záplety 1400g, ono se to nasčítá …

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

18.12.18 19:03

saintjv: Já taky ne, ale nechtěl jsem tu prudit první :D

Reagovat
Martin_534
Martin_534

18.12.18 19:02

docela by mě zajímalo kolik váží bez kol :-)

nebo kde se kupuje váha na vážení pro BF? :D

Reagovat
saintjv
saintjv

18.12.18 18:52

A jinak mě nepřijde ripmo až tak hnusny;)

Reagovat
saintjv
saintjv

18.12.18 18:48

mno stejnak ti tu vahu nezeru:D

Reagovat
TJK
TJK

18.12.18 18:23

pak to bude Control a ne Grid verze to by odpovidalo… predchozi Control vazil 770g

Reagovat
logoman
logoman

18.12.18 18:00

Jsem stejně poslal špatnou gumu jsem myslel, ze to je butcher …

https://gewichte.mtb-news.de/…cher-gripton tady má 29 806g, přitom 27,5 má 960. Divný …

Reagovat
TJK
TJK

18.12.18 18:00

ja mam 2,6 butcher a ten ma 980g ve 29"

Reagovat
wilda81
wilda81

18.12.18 16:43

SS dopředu už je pro opravdové fajnšmekry :))

Reagovat
Rudyshy
Rudyshy

18.12.18 16:37

muzu ti strelit minina SS ten je pomerne lehky a na to tvoje jezdeni cajk :D

Reagovat
LM
LM

18.12.18 16:26

logoman: leda že bys chodil kupovat pláště jen do kamenejch prodejen a bral si s sebou váhu. Jinak je to loterie :-)

Reagovat
logoman
logoman

18.12.18 16:06

saintjv: a to tam mam jeste nejaky patecni kousek miniona dhf, protoze ta 2.3 vazi snad 930g …

Dát tam tohle

https://gewichte.mtb-news.de/…-gripton-b2r

Tak jsem pod 12.5 :-P

Reagovat
mirorek2
mirorek2

18.12.18 15:11

Rudy mě zas napadlo, že tam ten výřez udělal někdo fričkou :-D (pro Olomoučáky úhlovou bruskou:)

Reagovat
Rudyshy
Rudyshy

18.12.18 15:01

logo a nebylo tam to vybrani po prvnim dropu? Z fotky se mi to kolo moc nelibi ale uvidime o vikendu.. ale vis ze mne o kolo nejde staci kdyz se na nem hobluje ;)

Reagovat
logoman
logoman

18.12.18 13:50

mr.antik: Tak to beru jako pochvalu :-D, treba tohle menavka vypada senzacne.

https://www.bikemag.com/…enduro-27-5/

Reagovat
mr.antik
mr.antik

18.12.18 13:22

škoda té barvy, vypadá to tak nějak spešlově, jinak top

Reagovat
chyna.cz
chyna.cz

18.12.18 12:54

kamarád ho má v jiný barvě a to se mi líví víc, tady mi to prostě nějak nesedí. projel jsem se na tom, jako jo, jede to, ale mě teda vyhovuje víc nastavení na reignu. třeba je to jen o nastavení tlumení, to nikomu na krátkým půjčení rozhaovat nebudu.

Reagovat
coltcha
coltcha

18.12.18 12:39

Plnej a to i přesto, že mám se vzhledem rámu trochu problém. Ať slouží.

Reagovat
TJK
TJK

18.12.18 12:28

za me je tvarove Ibis HD stale jedno z nejpovedenejsich karbonovych kol… libi se mi ze stale drzi svuj smer! skoda jen ze Ripmi uz tak hezky neni

Reagovat
kOmE
kOmE

18.12.18 12:28

Logoman: já vím, že tam je, ale moc prostoru navíc tam nenechali.

Reagovat
wilda81
wilda81

18.12.18 12:27

chyna.cz: za me je teda tvarove vyrazne hezci nez predchozi Reign

Reagovat
logoman
logoman

18.12.18 12:22

chyna.cz: Právě ten unikátní tvar je hned další věc mimo jízdní vlastnosti proč jsem ibise chtěl. Reign jezdil skvěle, ale byl dost beztvary …

Ne-e, jak jsme psal je tam vybrání.

Reagovat
kOmE
kOmE

18.12.18 12:06

Koukám, že s X2 tlumičem to je pořád na setiny.

Reagovat
chyna.cz
chyna.cz

18.12.18 11:20

Me se to teda moc nelibi. Osazeni cajk, ale ty tvary ramu…

Reagovat
2ndrate
2ndrate

18.12.18 09:56

moc hezké, s kolama mimo Eu to bude horší, evropští výrobci lobují za zvýšení cel na celá kola a rámy

Reagovat
kOmE
kOmE

18.12.18 08:56

Tenhle se líbí i mě.

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

18.12.18 08:38

Konečně máš zase hezký kolo;) Hodnocení jako obvykle ůbec nechápu.

Reagovat
tykym
tykym

18.12.18 08:14

Krásný stroj. Závlačky na brzdách „topový“ ;-)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

17.12.18 22:20

Plastové brzdy, xc záplety, zadrhávající formula, málo rychlostí a nechutná hmotnost!

Ať to lítá :-))) za 5*

Reagovat
suslos
suslos

17.12.18 22:16

Formule jsou dvě verze jak píšou kluci níže. „Standart“ asi 120–160mm a „EX“ ta je 160/170–180mm.

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

17.12.18 22:00

Nemám rád Ibis, ale tady 5 :-)

Ta váha super a koukám stejné řídítka mi leží doma :-)

Reagovat
ra.ma1
ra.ma1

17.12.18 21:30

Libi! At slouzi!

Reagovat
logoman
logoman

17.12.18 21:23

Pisou, ze ta 180 je snizovaci na 170 ale ja mel v baleni i delsi spacer … Nevim jestli 160 jde prodlouzit, rek bych ze ne protoze ta se da snizit na mensi zdvih …

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
goofy
goofy

17.12.18 21:22

krabica: jo a ta 160 mm zvýšit nejde. Má kratší nohy a vzduchový pístek.

Reagovat
goofy
goofy

17.12.18 21:21

Jak moc Ibisy nemusím, tak to je nejpěknější rám, který udělali. Osazeno parádně, takže za 5 bludišťáků… :-)

krabica: snižuje se podložkami, které dorazily k vidlici. Tuším, že to nijak omezeno není, ale podložky mi dorazily dvě, takže ze 180 mm na 160 mm bez problému.

Reagovat
krabica
krabica

17.12.18 21:09

Super, mám dotaz na tu Formuli, jak si ji snížil z 180 na 160? Myslel jsem, že to je jiná verze. Jde 160 zvýšit na 180? A ta 180 snížit i víc?

Reagovat
saintjv
saintjv

17.12.18 21:09

Vaha je predevsim o gumach. Moje treba vazila 1250g jedna… A je to 1×11

A bez urazky i tak bych o 12,6 dost pochyboval:) ikdyz je fakt ze jen na gumach setri skoro kilo…

Reagovat
Milan
Milan

17.12.18 20:38

Vymakaná stavba. Plnej počet.

Reagovat
deekay
deekay

17.12.18 20:24

Vzhledove se mi to moc libi, a to fakt nemam rad Ibis (ciste kvuli tragickemu zpracovani co predvadeli na predchozich modelech). A ne, nedal jsem spatne hodnoceni, dostal ode me plnych 5. Je to vizualne prijemne, funkcni a ty oldschool XTR kliky tam sednou jak prdel na hrnec.

Reagovat
ceo
ceo

17.12.18 20:22

Takhle má vypadat TOPový enduro! Konečně někdo udělal smysluplnou stavbu, která jede jak má, ale neváží jako tank.

Reagovat
Wáclavka
Wáclavka

17.12.18 20:17

Pecka

Reagovat
TJK
TJK

17.12.18 20:09

za me topovy, asi bych si designove predstavil lepsi kliky nez 970ky… treba NextR nebo tak… ale chapu proc si je nechavas… naprosto nemam co bych dodal, celkove skvely!

Reagovat
logoman
logoman

17.12.18 20:06

Asi někdo nemá rád ibis :-)), vzhledem k tomu že je možno hodnotit anonymně bez přihlášení a přes jednoduchý skryptík si dát třeba tisíc 5* to postrádá hodnotu …

Reagovat
RomanH
RomanH

17.12.18 19:20

Ibis se mi vzdy moc libil. Nechapu to hodnoceni, bud zavist, nebo jsi nekomu slapnul na kuri oko. Hodnotit jsem nechtel, ale takto proste musim, 5. Byla by docela sranda, kdyby Admin odkryl, kdo jak hodnotil.

Reagovat
PAFIRA
PAFIRA

17.12.18 19:06

Pěkný to máš 5*

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 13
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8