U chmelnice
U chmelnice 2
Původní verze
Hibernace
Zamrzlý Spešl
Jarní projížďka
(vloženo 21.5.10)
| Velikost | 23 |
| Hmotnost | 15kg v při plné výbavě bez nosiče. |
| Rám | HT |
| Vidlice | Suntour SF8-XCT-V2, 80mm |
| Kliky | SR SunTour 175mm |
| Přesmykač | Shimano Altus |
| Měnič | SRAM X9 |
| Řazení | SRAM X4 |
| Kazeta | SRAM PG-820 |
| Řetěz | KMC X8 |
| Brzda přední | Avid BB5 |
| Brzda zadní | Avid BB5 |
| Brzdové páky | Specialized linear :-) |
| Ráfek přední | Specialized RHD, 26 |
| Ráfek zadní | Specialized RHD, 26 |
| Pedály | Shimano PD-M520 |
| Řídítka | Specialized vlaštovky z hliníku |
| Představec | Specialized 10°, hliník |
| Sedlovka | Specialized hliník |
| Sedlo | Specialized XC, Body Geometry |
| Pláště | Specialized Fast Trak LK Sport, 26x2.0 |
Po rozbití X4 jsem zkusil šaltr Deore. Jenže to bylo nekompatibilní kvůli poměru 1:1 vs 1:2. Vyměnit za obyčejné deore by bylo dražší než kvalitní X9 šaltr. Proč se zbavovat Altusu když funguje jak má i v blátě? Možná je důvod, ale já ho nevidím?:-)
To bych sel radeji do Deorka, Myslim, ze na tohle kolo je X.9 dost luxus (tim nic spatnyho nemyslim). Za cenu x.9 saltru bys mel Deore saltr + smyk a jeste by ti zbylo na pivko ;-)
Původně byla kombinace X4 – Altus. X4 se ale asi po 200km zozpadla na rovině… Nechtěl jsem měnit celej pohon a tak jsem koupil jen X9. A jsem spokojený. Ten přesmykač mě trochu deptá, že nejde pořádně vyladit. Měním pouze to co se zničí :-).
Koupil jsem ho na letos na jaře. Najeto 1000km. Mělo to být pouze na cesty, ale nějak mě chytlo i ježdění v terénu. Měřím 196cm. Menší 21" už není tolik pohodlná. Jediný problém v terénu je že se musím natáhnout dost dozadu abych mohl za sedlo.
omlouvam se za ten výraz: ***** velkej bajk :D kolik měříš?
kolik už to má najeto?